تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۰۹۷
با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

معارفه فرمانده سپاه شهرستان بهمئی ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بهمئی با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه بهمئی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا از بهمئی، صبح امروز (سه شنبه 9 دی ماه 99) مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بهمئی با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این آئین از خدمات سرهنگ باقر پسندیده فرمانده سابق بهمئی قدردانی و سرهنگ محمدی به جای او به عنوان فرمانده سپاه بهمئی منصوب شد.
 سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک و گرامی‌داشت روز 9 دی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال همواره با فتنه‌های گوناگون مقابله کرده، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی زیادی را علیه مملکت ما به کار گرفتند. اما علی رغم همه این کارشکنی‌ها ملت ما سرپا ایستاده و با همه این تحریم‌ها و جنگ اقتصادی مبارزه می‌کنند.
وی در ادامه طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا را موفق دانست و گفت: الحمدالله علی رغم اینکه بیان می‌کردند مرگ و میرها در کشور ما زیاد خواهد بود، اما الان مرگ و میرها به شدت کاهش پیدا کرده و می‌شنویم که در کشورهای همانند آمریکا با آن همه تجهیزات و امکانات به بن بست خورده‌اند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: فتنه 98، جنگ نرمی بود که علیه نظام اسلامی ایران طراحی شد.
وی افزود: همه مسئولان نظام باید تلاش کنند که مسافران قطار انقلاب هر روز بیشتر و بیشتر باشد و اگر ناخالصی وجود دارد باید از این قطار جدا شود. در سال‌های اخیر همواره آسیب‌های از طرف نفوذی‌ها دیده‌ایم.
وی در ادامه به ویژگی‌های اخلاقی سردار شهید سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: شجاعت سردار سلیمانی بی نظیر بود، او از وفادارترین فرمانده هان و مسئولان به نظام و مبانی انقلاب اسلامی بود. اسم سردار سلیمانی رعب و وحشت در دل دشمن می‌انداخت. و به این خاطر است که او فردی ولایتمدار، دین شناس، با بصیرت و مخلص بود.
سردار خرمدل بیان کرد: شهادت بهترین مزد سردار سلیمانی بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه از عملکرد سرهنگ پسندیده و سپاه شهرستان بهمئی رضایت داریم، افزود: از خدمات برادر عزیزمان آقای پسندیده قدردانی می‌کنم و برای آقای سرهنگ محمدی آرزوی موفقیت داریم و در ادامه مسیر از او حمایت خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1