تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۲۸۸۱۵
به مناسبت گرامی‌داشت روز پرستار؛

تجلیل مسئولان از پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت + تصاویر

۱
کبنا ؛به مناسبت گرامی‌داشت مقام پرستار و ولادت حضرت زینب کبری(س)، مسئولان و نهادهای مختلف در دهدشت از پرستاران بیمارستان امام خمینی این شهرستان تجلیل کردند.
تجلیل مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ از مقام پرستار
به گزارش کبنا، مسئول دفتر ارتباطات نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اهدا شاخه گل از پرستاران این مرکز درمانی تقدیر و تشکر کرد.
مسئول دفترارتباطات مردمی نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به همراه هیئتی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، سرپرست و مسئولین اجرایی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با اهدا گل از پرستاران این مرکز تجلیل و تقدیر کرد.
سید ابراهیم موحد گفت: پرستاران شایسته احترام، تجلیل و ستایش از طرف مردم و همه مسئولین هستند و الحق این نامگذاری زیباست.
 مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: مدافعین سلامت هم در دوران دفاع مقدس فداکاری را نمایان کردند و هم در جریان مبارزه با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند.
وی در پایان اذعان کرد: صمیمانه خدمات و زحمات شبانه روزی پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت را ارج می نهیم و از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت برای همه کادر درمان مسئلت می نمایم.
دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرستی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در این بازدید ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ و هیئت همراه،گزارشی از عملکرد مجموعه بیمارستان ارائه و گفت: از تلاش‌های متعهدانه و حمایت‌های مادی و معنوی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی که از طریق تامین اقلام و تجهیزات پزشکی و حفاظتی لازم و چه از طریق حمایت های مالی مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت را مساعدت و یاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.
 در پایان این بازدید سید ابراهیم موحد مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ به ۵۰ نفر از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و پرستاران شاغل در مراکز بهداشت و درمان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی هدیه مالی اهدا کرد.

بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به مناسبت روز پرستار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز پرستاربا حضور در بخش های مختلف بیمارستان دهدشت،این روز میمون را با اهدای گل به پرستاران تبریک و تهنیت گفت.
به مناسبت روز پرستار و تکریم خدمات شبانه روزی مدافعین سلامت،سرهنگ سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه،حجت الاسلام و المسلمین باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ،سرگرد پاسدار احمد علی دادی مسئول حفاظت اطلاعات،دکتر سید منصور تقوی مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه و جمعی از همکاران خود در بخشهای مختلف بیمارستان با اهداء گل این روز فرخنده را گرامی و به پرستاران تبریک گفتند.
سرهنگ سید حمزه محقق در پایان این بازدید گفت: پرستاری جایگاه والایی در جامعه دارد و نامگذاری ولادت باسعادت این بانوی مکرم به عنوان روز پرستار،افتخار بزرگ برای جامعه پرستاری است و بی تردید وظیفه سنگین پرستاران در تکمیل و اثربخشی نمودن مسیر درمان  فریضه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود.
وی تصریح کرد: شغل پرستاری همراه با شکیبایی و صبوری است و در این ایام کرونایی و در این روز فرخنده وظیفه خود دانسته و فرصت را غنیمت شمرده جهت عرض تبریک این روز عزیز و عرض خداقوت و خسته نباشید در این مرکز درمانی و در جمع پرستاران حضور پیدا کرده و با اهداء شاخه گلی از این عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در پایان اذعان کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه همکاری و هماهنگی بسیار مطلوبی با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در زمینه های مختلف، علی الخصوص بحث مقابله با کرونا دارد که میتوان به طرح اخیر شهید حاج قاسم سلیمانی که از اول آذر کلید خورد اشاره نمود و جا دارد یاد و نام شهید سلیمانی را گرامی بداریم و عملکرد این سردار عزیز تماما خدمت به مردم بود و این طرح در راستای خدمت به مردم هست و آرزو میکنم که همه مردم دنیا و ملت شریف ایران اسلامی،خصوصا مردم استان و شهرستان کهگیلویه از این بلایی که دامن بشریت را گرفته هر چه سریعتر رهایی پیدا کرده و جشن پایان کرونا را در کنار همه پرستاران در این بیمارستان انشااالله بگیریم.
دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت دراین بازدید گفت: خیر مقدم خدمت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان وهیئت همراه  دارم و از اقدامات جهادی و همکاری های بین این دو مجموعه تقدیر و تشکرمیکنم.
وی در خصوص ویژگی های طرح شهید سلیمانی گفت: طرح شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی را قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشورهست که تمرکز بر پیشگیری از کرونا از طریق مراقبت،حمایت و نظارت کمک شایانی به مجموعه درمان دارد و ویژگی بارز این طرح بیماریابی و محدودسازی افراد مبتلا برای پیشگیری ازانتقال کرونا به سایر افراد می باشد.
در پایان این بازدید دو عدد تابلو فرش منقش قرآنی به دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست و سید کمال الدین شریف مقدم مدیر داخلی بیمارستان به پاس خدمات شبانه روزی به بیماران اهداء شد.

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت ازبیمارستان امام خمینی(ره) به مناسبت روز پرستار
به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر دهدشت، از بخش جراحی عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید و با اهداء گل، لوح تقدیر و هدیه مالی از زحمات و تلاش های صادقانه پرستاران این بخش تقدیر و تشکر کردند.
شهردار محترم شهر دهدشت در این بازدید گفت: این روز فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است که با پیروی از حضرت زینب کبری(س) به همنوعان خود خدمت می‌کنند و پرستاری شغلی بس سخت و دشوار بوده و این قشر زحمت کش شب تا سحر التیام بخش دردها بر بالین بیماران هستند.
مهندس احسان تابش نژاد در ادامه تصریح کرد: پرستاران از جايگاه خاص و ويژه‌اي در نظام سلامت شهروندان برخوردار هستند به‌ گونه‌ ای كه بدون توجه به پرستاري عملاً نمي‌توان سلامت شهروندان را تضمين كرد.
سید کمال الدین شریف مقدم در این بازدید از حضور شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر دهدشت در بیمارستان به پاس قدردانی از کادر پرستاری، تقدیر و تشکر نمود و گزارشی از عملکرد کادر درمانی در مقابله و مواجهه با بیماری کرونا و وضعیت فعلی بیمارستان ارائه و این میلاد فرخنده را به همه پرستاران تبریک وشادباش گفت.
لازم به ذکر است شهردار و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر دهدشت به 15 نفر از کادر پرستاری بیمارستان امام خمینی(ره) لوح تقدیر و هدیه مالی اهداء کردند.

بازدید رئیس نظام پزشکی شهرستان های کهگیلویه،چرام و لنده از بیمارستان دهدشت به مناسبت روز پرستار
به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار دکتر جهانشاد شرافت رئیس نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده با پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دیدار و این روز فرخنده را با اهداء لوح تقدیر،گل و هدیه مالی تبریک گفت.
دکتر جهانشاد شرافت رئیس نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده به همراه مدیر محترم داخلی و مسئولین اجرایی بیمارستان با حضور در بخش های مختلف بیمارستان،میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفتند.
رئیس نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده درخصوص قدردانی از تلاش ها و اقدامات بی وقفه کادر درمان و پرستاران در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، گفت: تلاش تمامی همکاران ما بر شکست کرونا ویروس است و قطعا در این مسیر با همت و تلاش همگانی به هدفمان می‌رسیم. پرستاری مکمل پزشکی است و پرستار کسی است که مجموعه ای از فعالیتهای درمانی را برای مراقبت از بیمار، بهبود و نجات جان اورا انجام می دهد.
سید کمال الدین شریف مقدم مدیر محترم داخلی بیمارستان گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: ضمن تبریک این روز عزیز و فرخنده به همه همکاران گرامی در بیمارستان دهدشت،از حضور رئیس محترم نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده تقدیر و تشکر مینمایم و خوشحالیم که امروز مردم و مسئولین قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده‌اند.
لازم به ذکر است دراین دیدارها به 45 نفر از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) با اهداء لوح تقدیر،گل و هدیه مالی تجلیل به عمل آمد.
دیدار متولیان بهداشت و درمان با پرستاران به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در بیمارستان دهدشت
به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، دکتر محمد طاهر طیب زادگان مدیرمحترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست محترم و مسئولین اجرایی بیمارستان امام خمینی(ره)  از بخش های مختلف درمانی بازدید و با اهداءگل و شیرینی روز پرستار را تبریک گفتند.
در شب ولادت حضرت زیب(س)،متولیان بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان با اهداء گل و شیرینی روز پرستار را که مزین به نام با سعادت حضرت زینب (س) الگوی شایسته صبر و مقاومت را به همه سوپروایزرین،سرپرستاران، پرستاران و گروه های مختلف پرستاری که همیشه با صبوری در تمامی ساعات شبانه روز با مسئولیت پذیری در راه خدمت به بیماران دردمند در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت، که از هیچ تلاشی دریغ  نورزیدند و نقش بسیار موثر وکار آمدی در پیشبرد خدمات با کیفیت و سرعت بخشیدن به روند درمان و کاهش آلام بیماران دارند تبریک گفتند و از تلاش های صادقانه آنها که مسئولیت دشواری به عهده دارند، قدردانی کردند.
تجلیل از پزشکان فعال در مبارزه با کرونا 
همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(ره)از تعدادی از پزشکان فعال بیمارستان امام خمینی(ره) که در موضوع کرونا بصورت مستقیم در مواجهه با بیماران مبتلا به این بیماری تلاش کرده بودند، با حضور استاندارکهگیلویه و یویراحمد،ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،فرماندار ومدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه قدردانی و تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر پرویز یزدان پناه در این آئین قدردانی و تجلیل از این متخصصین گفت: صمیمانه از زحمات و خدمات بی شائبه متخصصین توانمند و حاذق بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جناب آقایان دکتر ابراهیم یاری نسب متخصص محترم داخلی و سرپرست بیمارستان،دکتر سید غفار شفایی متخصص محترم داخلی،دکتر حمید نیاپرست متخصص محترم عفونی و دکتر سید جابر حسینی متخصص محترم رادیولوژی که در طی مدت یکسال اخیر  با شیوع پاندمی کرونا، فعالانه در کلیه ی عرصه های تشخیص، مراقبت و درمان حضور داشته و مخلصانه در این مورد گام برداشته اند قدردانی کرده واز درگاه پروردگار برای این عزیزان سلامتی و موفقیت و برای بیماران بهبودی کامل خواستارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مونسان
Iran, Islamic Republic of
سلام سنگ تمام گذاشتند با این دیدارها تمام ترش اینکه وضع معیشتی و استخدام پرستاران اجرا شود
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1