تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۴۲۵۷۲۸
در نشست خبری با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فرمانده سپاه فتح: دوستی نداریم باید بر ظرفیت‌های خود تکیه کنیم ( + فیلم و تصویر )

۰
کبنا ؛ فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
 
به گزارش کبنا، سردار حمید خرم‌دل (روز شنبه ۲۹ شهریور ماه 99) در نشست با خبرنگاران افزود: امروز حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های دفاع مقدس، خلق عزت برای ملت ما را رقم زده است.
 وی با اشاره به تحولات منطقه و با بیان اینکه اعرابی که برای پیمان با اسرائیل صف بسته‌اند، اختیاری از خود نداشته و نظام استکبار تشخیص داده که این قرارداد را انجام دهند، اظهارکرد: این‌ها با بی شرمی با خون خوارترین و جعلی‌ترین رژیم دنیا قرارداد امضا می‌کنند.
 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روند بی عرضگی و بی حیایی آنها ادامه داشته و بت بزرگ اینها یعنی آل سعود نیز قرارداد را امضا خواهد کرد.
 خرم دل تصریح کرد: امروز به برکت نعمت ولایت و تجربه‌های گران‌سنگ دفاع مقدس یافتیم که دوستی نداریم و باید بر ظرفیت‌های خود تکیه کرده و حماسه دفاع مقدس بر اساس آن توانمندی و رشادت‌ها شکل گرفت.
 وی با بیان اینکه نظام ولایی و مکتبی ما گردن در مقابل استکبار کج نمی‌کند، ادامه داد: دشمن در محورهای مختلف در حال تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
  
 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز به شکل پیچیده‌تر و خطرناک‌تر جنگ نرم در لایه‌های مختلف شکل گرفته و دشمن در حال تلاش برای ضربه زدن است، عنوان کرد: امروز بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان بر علیه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر جنگ نرم در حال تلاش برای ناامید سازی مردم، نادیده گرفتن فرصت‌ها و ظرفیت‌های انقلاب هستند.
 خرم دل با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف مشغول دفاع هستیم، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ تمام عیار از طرف استکبار جهانی قرار دارد و دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن به جریان مقاومت استفاده می‌کنند.
 وی با تاکید بر تقویت همبستگی ملی و استانی اظهارکرد: رسانه‌ها در این مهم نقش مهمی داشته و باید بر این محور تلاش کنیم.
 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در طول سال باید فرهنگ دفاع مقدس را ساری و جاری کنیم. ۱۰۰ عنوان برنامه با ۶۰۰ ریز برنامه در سطح این استان برگزار خواهد شد.
 خرم دل با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس، ۳۱ شهریور ماه طی همایشی کشوری به شکل ویدئو کنفرانس از رزمندگان کشور تجلیل خواهد شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به سخنرانی خواهد پرداخت.
 وی اولویت و راهبرد اصلی سپاه را خدمت به مردم دانست و گفت: افتتاح درمانگاه بسیجیان در گچساران، کلنگ زنی درمانگاه بهمئی، درمانگاه دهدشت و چندین پروژه آبرسانی نیز دیده شده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از گازرسانی به مناطق محروم خبر داد و بیان کرد: گازرسانی به ۳۰۰ خانوار نیز عملیاتی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یک دوست نداریم؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1