تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۴۲۵۲۲۴
در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

انتقاد آموزش و پرورش از دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های خدمات رسان ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛با حضور مسوولان آیین بازگشایی مدارس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
به گزارش کبنا، امروز (شنبه 15 شهریور ماه 99) با حضور احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد زنگ تربیت به مناسبت بازگشایی مدارس نواخته شد.
در این آیین که مدیرکل آموزش و پرورش استان و تنی چند از مسوولان استانی حضور داشتند، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: 166 هزار و ۸۵۹ نفر دانش‌آموز در ۳ هزار و ۴۶ مدرسه تحصیل می‌کنند.

انتقاد آموزش و پرورش از علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
هادی زارع‌پور که در آیین بازگشایی مدارس یکی از شهرهای یاسوج سخن می‌گفت، اظهار کرد: بازگشایی مدارس تصمیم ستاد ملی کرونا بود و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد موظف است تصمیمات این ستاد را اجرایی کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به نامه رسمی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده بود انتقاد کرد و گفت: انتظار می‌رفت نامه‌ای که رسمی و دولتی و مصوبه ستاد کرونای کشور بود را دانشگاه علوم پزشکی در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌داد تا این همه هجمه به آموزش و پرورش وارد شود.
وی بیان کرد: این چند روز فشارهای زیادی روی من و همکارانم در آموزش و پرورش بود.رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفته بود ما را همراهی می‌کند اما همین دست‌آویزی برای تخریب یک دستگاه شد و رسانه‌ها بر علیه ما هجمه داشتند.
این مسوول بیان کرد: دستورات و پروتکل‌های بهداشتی که در مدارس باید رعایت شود این است که دانش‌آموزان باید حتما ماسک و دستکش داشته و فاصله یک متری را رعایت کنند.
زارع‌پور با اشاره به کاهش ساعات درسی گفت: ساعت کلاس‌ها از ۹۰ دقیقه به ۳۵دقیقه کاهش یافته، ضمن اینکه پنجره‌ها در طول ساعات کلاسی باید باز و کلاس تهویه سالم داشته باشد.
وی تصریح کرد: در خودرو سرویس‌ها نباید بیش از ۳ نفر باشند و مینی‌بوس نصف ظرفیت حضور داشته باشند.

انتقاد شدید از عدم همکاری دستگاه‌ها در بازگشایی مدارس بویراحمد

 کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش بویراحمد در این آئین با انتقاد شدید از عدم همکاری دستگاه‌ها با آموزش و پرورش  در بازگشایی مدارس گفت: جای تاسف است که ۹ روز آب مدرسه مهدیه اکبرآباد قطع شده بود.
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد بیان کرد: متاسفانه آب آموزش و پرورش شهرستان را هم مدتی قطع کرده بودند که این نشان‌دهنده تعامل با ما نیست‌.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش متعلق به کورش دلشاد و هادی زارع‌پور و دیگران نیست و همه مسوولان فرزندانشان در آموزش و پرورش مشغول به تحصیل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1