تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۲۵۱۷۴
حواشی سفر وزیر راه به گچساران؛

( حواشی و تصاویر ) تلاش بازاریان دوگنبدان برای دیدار وزیر راه بی‌نتیجه ماند و شعر جالبی که فرد مغازه‌دار خواند

۶
کبنا ؛با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین افتتاح عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران خیرآباد با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال و به طول 40 کیلومتر افتتاح شد، این بزرگراه بخشی از بزرگراه بابامیدان-گچساران-بهبهان است که بخشی از آن در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ بهره برداری شد.
حسین کلانتری افزود: این جاده مهم بخشی از کریدور ارتباطی خوزستان به فارس است، جنوب غرب را به شرق کشور متصل می‌کند و یکی از مسیرهای پرترافیک جنوب ایران محسوب می‌شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: امروز میزبان یکی از توانمندترین وزرای دولت هستیم، و شاهد بازدید از ابر پروژه راه پاتاوه - دهدشت بوده ایم‌که از برکات سفر مقام معظم رهبری  به استان است.
وی افزود: در گچساران کارهای بزرگی در حوزه راه و شهرسازی داریم و در همین بافت فرسوده حدود ۱۵۰۰ واحد به بهربرداری رسیده است که بقیه موارد نیز در حال اقدام است.
کلانتری گفت: امروز قطعه راه شریانی شیراز_گچساران_ اهواز که خوشبخانه به بهره برداری خواهد رسید وفقط ۱۰ کیلومتر دیگر باقی خواهد ماند که از زحمات جناب تاجگردون نماینده گچساران وباشت به خاطر خدماتشان هم قدردانی می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارهای بزرگی در دولت تدبیر و امید انجام شده از جمله در بخش بهداشت و درمان، در بخش مسکن، در بخش انرژی و...که خوشبختانه مردم عزیز ما علی رغم مشکلات و کمبودها، منصفانه قضاوت می‌کنند که در بخش‌های مختلف چه خدماتی مطلوبی انجام شده است و قدرشناس خواهند بود.
وی تصریح کرد: در بحث تونل دیل نیز آزمایشات بخشی از پروژه خوب جواب داده و منتظر جواب باقی ازمایشات هستیم که ادامه کار را بزودی آغاز کنیم.
در ادامه  وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: طول بزرگراه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای دولت حدود ۵۰ کیلومتر بوده که امروز طول بزرگراه‌های این استان به ۲۲۰ کیلومتر خواهد رسید و این نهضت توسعه همچنان ادامه خواهد داشت.
محمد اسلامی افزود: جاده اصلی پاتاوه _دهدشت که مسیری راهبردی است نیز برای مردم ماندگار خواهد بود و یک گام مثبت برای توسعه و پیشرفت این استان به شمار می‌رود.
اسلامی عنوان کرد: در دولت نیز  پروژه‌های در دست اقدام را به صورت متوازن دنبال می‌کنیم که شریان‌های اصلی و اقتصادی را در اولویت قرار داده‌ایم که راه اصلی پاتاوه _دهدشت از این دست اقدامات است.
وی خاطر نشان کرد: گام دوم اقدامات متوازن نیز برای رعایت عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی است که سعی می‌کنیم سرانه برخورداری استان‌ها را به هم نزدیک کنیم و کیفیت بخشی به زندگی مردم را نیز داشته باشیم.
وزیر راه و شهرسازی تاکیدکرد: حجم فعالیت‌های دولت درتوسعه زیرساخت جای شکرگذاری دارد و این نیست که بخواهیم خودستایی کنیم و در این شرایط سخت تحریم‌ها ما همواره توانسته‌ایم به رغم این همه تحریم، روند توسعه را دریک مقیاس فوق العاده دنبال کنیم.
وی در ادامه با اشاره به خطوط ریلی درکشور گفت: خطوط ریلی از حدود ۱۰ هزارو ۴۰۰ کیلومتر تا پایان دولت دوازدهم به ۱۵ هزار کیلومتر خواهد رسید.
اسلامی بیان کرد: همه این پروژه‌ها حکایت از یک اراده مصمم و عزم جدی است که با مشارکت و پیگیرهای همه عزیزان صورت گرفته است وامیدواریم در این حرکت رو به جلو وقفه ایجاد نشود.
 
اما حواشی سفر وزیر راه به شهرستان گچساران؛
در سنوات قبل که غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت بود وزیران و مدیران ارشد کشوری برای آمدن به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران باهم در رقابت بودند.
البته خیلی‌ها اعتقاد داشتند رقابت مدیران برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر این موضوع بود که غلامرضا تاجگردون از استان کهگیلویه و بویراحمد در تاثیرگذارترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی بود که وزیران و مقامات ارشد کشور برای رایزنی (تخصیص بودجه و اعتبار برای وزارتخانه‌های خود) با غلامرضا تاجگردون وارد این استان می‌شدند.
این موضوع مهم باعث شده بود هرماه یک وزیر و چند مدیرارشد کشوری به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران سفر کنند و اما جالب اینجا بود که وزیران اول به شهرستان گچساران سفر می‌کردند و بعد به شهرستان‌های دیگر استان می‌رفتند.
اما اکنون در نبود تاجگردون اولاً: نمایندگان استان (موحد و روشنفکر) باید هفته‌ها با یک وزیر رایزنی کنند تا شاید بتوانند یک وزیر یا معاونش را برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد قانع کنند.
دوما: در نبود تاجگردون و از آنجایی که نمایندگان این استان در کمیسیون‌های تاثیرگذار مجلس قرار ندارند باعث شده که وزیران و مدیران ارشد کشوری چندان انگیزه‌ای جهت سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته باشند.
اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود گاهی سفر چندین مقامات ارشد کشوری به استان و شهرستان بصورت همزمان و باهم انجام می‌شد که مقدمات و تدارکات میزبانی از مدیران کشوری در چندین جبهه کاری به نحو شایسته‌ای انجام می‌شد یا اینکه گاهی غلامرضا تاجگردون بعلل مشغله کاری (در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات) قادر به همراهی وزیران در سفر به گچساران نبود
 که اینجا  هم نماینده مردم گچساران و باشت با داشتن فرماندار مقتدری (عبدالرحیم رحیمی) و همچنین اردلان زینل زاده شهردار کاردان و با پرستیژ شهرستان گچساران از بابت عدم حضورش و ازتدارکات و برنامه میزبانی از وزیران و پیگیری و مطرح کردن مشکلات شهرستان گچساران خیالش آسوده بود.
اما اکنون می ببینیم مردم این شهر در نبود تاجگردون از نبود فرمانداری چون رحیمی و شهرداری چون زینل زاده محروم هستند و جای خالی آنها بیش از پیش احساس می‌شود بی برنامگی و سردرگمی و ساعات‌ها تأخیر در سفر استاندار به شهرستان گچساران در هفته دولت و سفر وزیر راه به شهرستان و.... گواه این مطلب می‌باشد.
ولی حواشی سفر وزیر راه بازهم به اینجا ختم نشد.
حاج خدادوست یکی از بازاریان معروف و قدیمی گچساران که مخالف سرسخت اجرای طرح تاجگردون ساماندهی بازار بلادیان بود ساعات‌ها منتظر ورود وزیر راه به خیابان بلادیان بود تا با وزیر دیدار و گپ و گفتی داشته باشد. اما وزیر راه در هنگام بازدید از خیابان بلادیان از ماشین پیاده نشد و بازدیدش بصورت خودرویی بود و  تلاش‌های حاج خدادوست و جمعی از بازاریان برای دیدار با وزیر راه بی نتیجه ماند و در ادامه یکی از بازاریان با دیدن این صحنه، شعری از حافظ برای ما زمزمه کرد «اوقات خوش آن بود که با تاجگردون به سر شد، باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود»
اما این در حالی است که در سنوات گذشته در سفر وزیر یا معاون وزیر به گچساران یکی از اقدامات خوب تاجگردون، برنامه بازدید وزیر از خیابان بلادیان و بافت فرسوده منتهی به این خیابان بود و همچنین تدارک دیدار و گفتگوی وزیر با بازاریان بود.
بارها تاجگردون با آنکه می‌دانست که حاج خدادوست معترض و مخالف سرسخت طرح ساماندهی بازار بلادیان می‌باشد اما وزیر و معاون وزیر را مقابل مغازه خاج خدادوست می‌برد تا وزیر صحبت‌های و انتقادات حاج خدادوست را بشنود و همچنین  وزیراز فضای جالب مغازه حاج خدادوست دیدن کند.
 در این بازدیدها  تاجگردون به شوخی به وزیران می‌گفت از «دشکه» تا «سانتریفیوژ» در مغازه حاج خدادوست پیدا می‌شود.
گفتنی است: بازدید وزیر راه از بافت فرسوده گچساران بصورت خودرویی انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بعد از تاجگردون، استان بی یاور شد
Iran, Islamic Republic of
بعد از تاجگردون، استان بی یاور شد
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم بازدید خودرویی بیشتر به خاطر کرونا بود
خسرو
Iran, Islamic Republic of
ایران راه داره تا وزیر راه داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
خلایق هرچه لایق.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ای اقای استاندار خیلی داره پر حرفی میکنه کسی که از نظر نمایندگان محترم رد صلاحیت شده دیگه شما نباید جوسازی و فرافکنی کنه نمایندگان محترم هرچه زودتر این استاندار را عزل کنید
شیرینی
United States
خداییش نویسنده این گزارش کیه؟ ؟؟

چقد واسه تاج گردون خودشیرینی میکنه
شیرینی
United States
خداییش نویسنده این گزارش کیه؟ ؟؟

چقد واسه تاج گردون خودشیرینی میکنه
قلندر
United States
نکنه قلندری این گزارش را تهیه کرد

چون خانمش را بیمارستان و خودش در شرکت گاز توسط غلام تاج گردون بکار گرفته شد

ایقد از تاج طرفداری می‌کنه
اخ و بخت عسکر
😂😂🤣😂🤣
قلندر
United States
نکنه قلندری این گزارش را تهیه کرد

چون خانمش را بیمارستان و خودش در شرکت گاز توسط غلام تاج گردون بکار گرفته شد

ایقد از تاج طرفداری می‌کنه
اخ و بخت عسکر
😂😂🤣😂🤣
معصوم
United States
میگم خبری از ایوب مقیمی نبود.

قبلا که تاج گردون بود ایوب هم از سه ساعت قبلش میومد الانم کلا محو شده

بهش بگین بیاد

حداقل عکس بزاره تو پیج
Iran, Islamic Republic of
قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید تا این مردم بفهمند چه گوهر گرانبهایی را از دست داده اند تا بفهمند پرونده سازان ریکار منفعت طلب چگونه گچساران و باشت مردم دلیر و شجاع آن را به خاک مذلت نشاندند
United States
وجهن
United States
طرح های ملی مردان ملی میطلبند.
کو تا دگر باره مردی ملی ازین دیار برخیزد و بر بام امور بنشیند؟؟😒
منتقد
Iran, Islamic Republic of
بابا کم از تاجگردون به غول بسازید .تاجگردون مروج اصل بی عدالتی در سطح گچساران نبود.برای قشر عمومی (نه افراد خاص) نبود تاجگردون یه غنیمته
دلسوز ملت
Iran, Islamic Republic of
سلام . واقعا وجود مردی دلاو رچون تاجگردون برای این استان نیاز و ضروری بوده و هست . بعد از تاج این استان به خوبی نخواهد توانست از مشکلات خارج شود . قدر این شیر مرد هم استانی را ندانستند و برای از گود خارج کردنش از هر راهی وارد شندند و باعث بزرگ به این ملت شد که روز به روز شاهد بدبختی مردم و استان خواهیم بود .
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
خوب میفرماید چکار کنیم میخواست خلاف نکنه تا نماینده بموند
بهنام
Greece
وقتی عده ای نا اگاه خواسته یا ناخواسته اب در هاون مخالفان میرشکار سربلند استانشان میریختند نتیجه میشود همین. حالا گردن ابر مرد بویراحمدی هم شهری خودتون را زدید ایا بهتر شد؟ والله من که از یک استان دیگر هستم اتش گرفتم که عده ای بی سواد بله قربان گو از روی کینه و دشمنی اقدام به زدن تاجگردون از داخل مجلس کردند و عده ای از لر ها انها را همراهی کردند. کار مجلسی ها ناراحتی نداشت چون انها چشم بسته طوطی وار رای به رفتن میرشکار دادند ناراحتی از لرهاییست که با انها همراه شدند.. نکته اخر اهای لر باغیرتی که با دشمنان تاجگردون همراه شدی اگه توانستی فقط تلفنی با یکی از انها صحبت کنی درسته؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1