تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۲۴۸۰۱
گزارش کامل از سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به گچساران و افتتاح و کلنگ‌زنی 55 پروژه؛

چرا استاندار کهگیلویه و بویراحمد از «تاجگردون» قدردانی کرد / 13200 شغل در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود ( + تصاویر )

۱۴
۱
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز از هفته دولت با همراهی جمعی از مسئولان استانی به شهرستان گچساران سفر کرد. قرار است در این سفر 55 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 4 شهریور ماه 99) همزمان با سومین روز از هفته دولت، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مسئولان به شهرستان گچساران سفر کرد. او در بدو ورودش  در گلزار شهدای گچساران حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 به گزارش کبنا، حسین کلانتری در آیین افتتاح و کلنگ زنی ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی  شهرستان گچساران، اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از سه هزار و ۲۱۷ میلبارد ریال در این شهرستان به بهره برداری و یا عملیات آن اجرایی آنها شروع شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح‌ها در بخش‌های زیرساخت‌های برق، بهداشت، عمران شهری و روستایی و احداث جاده عملیاتی شده است.
 وی ابراز کرد: امسال ۴۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال پایدار برای ۲۱۷ نفر فراهم شده است.
 کلانتری ادامه داد: همچنین امسال به مناسبت هفته دولت 9 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری به مبلغ 440 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 
وی تصریح کرد: از مجموع 46 طرح عمرانی و اقتصادی افتتاحیه هفته دولت ۲ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد ریال و هشت طرح عمرانی شهری با اعتباری بیش از ۱۷۸ میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان به بهره برداری رسید.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بهره‌برداری از بوستان جانبازان، خیابان پیروزی، تکمیل بلوار شهید پناهپوری و احداث بلوار بیمارستان بی بی حکیمه (س) از جمله پروژه‌های عمرانی افتتاحیه در هفته دولت امسال است.
 
 وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پارک بلوار بهمن بیگی شمالی، بلوار البرز زارع و اتاق مانیتور شهرداری هوشمند از مهمترین طرح افتتاحیه هفته دولت است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی چهار طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال در شهر دوگنبدان آغاز شد.
 
کلانتری در ادامه به افتتاح قطعه چهارم بزرگراه گچساران -بهبهان در هفته دولت اشاره و بیان کرد: محور چهار باند گچساران - استان خوزستان به طول 45 کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 198 میلیارد تومان عملیاتی شد.
 
 وی با اشاره به اینکه عملیات احداث محور چهاربانده گچساران - استان خوزستان در چهار مرحله و در تیرماه سال 1394 عملیاتی شد، افزود: فاز اول این پروژه به طول 14 کیلومتر از فلکه نرگسی تا پاسگاه عبدالهی با اعتباری به مبلغ بیش از 61 میلیارد و 600 میلیون تومان، فاز دوم از پاسگاه عبدالهی تا کیلومتر 25 پروژه به طول 15 کیلومتر با اعتباری به مبلغ 66 میلیارد تومان در سال 1396 به بهره برداری رسید.
 
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قطعه سوم احداث محور گچساران - استان خوزستان که در سال گذشته با حضور مسوولان کشوری به بهر برداری رسد، عنوان کرد: قطعه سوم این محور از کیلومتر 25 تا تقاطع دهدشت به طول 10 کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 44 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
 
 وی ادامه داد: امسال به مناسبت هفته دولت قطعه چهارم بزرگراه گچساران - استان خوزستان ((بهبهان)) افتتاح شد که این محور از تقاطع دهدشت تا پل بزرگ خیرآباد به طول 6 کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 26 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
 
 کلانتری اذعان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در این محور ترانزیتی به عنوان کریدور جنوب به مرکز و شمال کشور هر ساله شاهد تصادفات رخ به رخ در این محور بودیم که باعث خسارات جانی و مالی فراوانی به هم وطنان می‌گردید.

 کلانتری خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این چهار خطه شاهد کاهش تصادفات، صرفه جویی در هزینه سوخت و کاهش استهلاک خودرو، افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر، کاهش مصرف سوخت وسائط نقلیه، افزایش رونق اقتصادی، بهبود وضعیت زیربنایی و زیرساخت استان، صرفه جویی در وقت و سفر ایمن برای کاربران جاده‌ای خواهیم بود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اجرای سیستم روشنایی محور گچساران- بهبهان، لکه گیری و روکش و آسفالت محور باشت- گچساران و خیرآباد، اجرای طرح هادی روستای اسلام آباد، اجرای چمن مصنوعی روستاهای سعادت آباد و اسلام آباد باغ انار، ساخت سالن ورزشی روستای پادوک از طرح‌های افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.
 
وی ادامه داد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی کارخانه تولید آفت کش گیاهی و آنتی بیوتیک های دامی با اعتباری بیش از ۳۸ میلیارد ریال، و ساخت موزه نفت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محوطه سازی دانشکده نفت و گاز، ساخت خانه بهداشت سربیشه جدولگذاری حد فاصل میدان فردوسی تا کشتارگاه، ساخت پارکینگ خورشیدی دانشکده نفت، ساخت بندهای رسوبگر سنگ ملاتی منطقه لیشتر، دریافت و آبگندی پرباری از دیگر طرح‌های افتتاحیه این شهرستان است.
 
افتتاح پروژه‌های عمرانی برق گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

به گزارش کبنا از دوگنبدان، قبل از ظهر امروز و در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی اداره برق گچساران افتتاح شد.
علی خوان‌پایه فرماندار گچساران در این آیین، اظهار داشت: پروژه توسعه و احداث شبکه برق شهری (پشت فنس سپاه)، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری تپه آفتابگردان، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری شهرک نفت، با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.

کلنگ زنی و افتتاح 12 پروژه عمرانی شهرداری دوگنبدان با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
قبل از ظهر امروز ( سه شنبه 3 شهریور ماه 99) و در سومین روز از هفته دولت  با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.


ایجاد بیش از 13 هزار شغل در کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری در آیین بهره برداری  و کلنگ‌زنی از طرح های توسعه شهری دوگنبدان اظهار کرد: کارهای خوبی در گچساران صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های  پیشتاز در تولید نفت  است، گفت: مبلمان شهری و توسعه شهری گچساران به نسبت  دیگر مناطق بهتر است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد   با اشاره به اینکه  به نسبت جمعیت این شهرستان کارهای بسیار زیادی صورت گرفته است، افزود: احداث 3 بیمارستان  از جمله بیمارستان بی بی حکیمه، نرگسی و بیمارستان نفت از اقدامات قابل توجهی است که در این شهرستان صورت گرفته است.
کلانتری اذعان کرد:  کمتر شهرستانی مشاهده می شود که دارای سه بیمارستان تازه ساخت  داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان به نسبت شاخص های توسعه شهری بهتر است، گفت: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید که  سخت‌ترین شرایط را تجربه می کند علی رغم این همه تحریم  اقدامات فوق العاده ای در کشور و این استان و شهرستان انجام گرفته است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش تخت های بیمارستانی در دولت تدبیر و امید، در حوزه آب و برق  نزدیک به ۸۳هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای اجرای طرح های عمرانی در صنعت آب و برق این استان پروژه وجود دارد.
وی در ادامه تکمیل یا در مراحل پایانی بودن احداث ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در استان را یادآور شد و افزود: برنامه ریزی برای تکمیل سه هزار و۵۰۰ مسکن روستایی تا پایان امسال و طرح هایی مانند ودیعه مسکن و طرح اقدام ملی مسکن تکمیل کننده خدمات دولت تدبیر و امید در این حوزه است.
کلانتری  ادامه داد:  تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن پتروشیمی گچساران که سال آینده وارد مدار می شود در توسعه شهرستان و استان  نقش بسزایی خواهد داشت دارد.
وی با بیان اینکه  در زمینه جهش اقتصادی ۳۳ طرح اشتغال زا در حوزه ‌های  کشاورزی، صنعت و خدمات  پیش‌ بینی شده است، گفت:  با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر در استان فراهم می‌ شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف دولتی و خصوصی پیش بینی شده که بخشی از اعتبار به استان تخصیص یافته است.
وی با اشاره به اینکه امسال به مناسبت هفته دولت 5 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: از مجموع این تعداد  2 طرح بزرگ از جمله بزرگراه گچساران- بهبهان  اعتباری به مبلغ 2 هزار میلیارد ریال حضور مسوولان کشوری افتتاح خواهد شد.
کلانتری ادامه داد: 53 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران با اعتباری بالغ بر ی کهزار میلیارد ریال در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.


بنا بر این گزارش مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در این آئین با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: 12 پروژه شهرداری دوگنبدان با اعتبار ۶۲۴ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
ظفری اظهار کرد:  با اجرای پروژه های مختلف بلوار، معابر و فضای سبز توانستیم عدالت شهری را در مدیریت شهری به منصه ظهور برسانیم. 
 مسعود ظفری اظهار کرد: بلوار پناهپوری با اعتبار ۲۶۵ میلیارد ریال، به طول ۵و نیم کیلومتر و عرض ۵۰ متر، از باغ فردوس تا خیابان کارکنان ۱۱ شمالی افتتاح و به بهره برداری رسید.
 شهردار دوگنبدان افزود: فاز دوم این بلوار با اعتبار 30میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری، از جاده پازنان تا تپه افتابگردان کلنگ زنی خواهد شد و در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

ظفری در خصوص 3 پروژه بلوار شهرداری دوگنبدان گفت: پیش از این تنها بلوار ولیعصر مسیر تردد اصلی شهر بود، ولی در حال حاضر 2 بلوار شهیدپناهپوری و شهیدتاجگردون موازی با بلوار ولیعصر، در ضلع شمالی شهر اجرایی شده اند، و در ضلع جنوبی شهر نیز بلوار اندیشه را خواهیم داشت که این 3 بلوار به کاهش بار ترافیکی در بلوار اصلی کمک خواهند کرد.
ظفری با بیان اینکه اصل معماری و شهرسازی بر این است که در ابتدا شهرسازی صورت بگیرد و پس از آن شهرنشینی باشد، بیان کرد: یکی از معضلات مدیریت شهری، حاشیه نشینی هایی است که در قسمت های مختلف شهری ایجاد می شود.
ظفری افزود: بلوار اندیشه در ضلع جنوبی مسیر دسترسی 17 هکتار منطقه کارکنان شهرداری و بازنشستگان آموزش و پرورش را ایجاد خواهد کرد و این منطقه از بن بست ارتباطی خارج خواهد شد.
سال گذشته 28 پارک در شهر دوگنبدان در هفته دولت افتتاح شد، امسال نیز ۳ پارک افتتاح و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.
ظفری گفت: بلوار بی بی حکیمه س به عرض 35 متر و به طول 1 کیلومتر و 2 دهم ، با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.
وی اظهار کرد: بلوار 24 متری البرز زارعی به طول 1 و نیم کیلومتر ، با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی گفت: بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی راه ارتباطی کوی مدرس شخصی، مسکن مهر و شهرک نفت جنوبی را از بن بست خارج و تردد روان را در این منطقه رقم خواهد زد.
ظفری گفت: گوچکترین کاری که می توانیم برای گرامی داشت البرز زارعی، این مدافع طبیعت انجام دهیم نام گذاری این بلوار و زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی این طبیعت دوست گچسارانی است.
شهردار دوگنبدان گفت: بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی ورودي شهر دوگنبدان قانونا، جزء محدوده و وظایف راه و شهرسازی است، با این حال شهرداری دوگنبدان احداث این بلوار را برعهده گرفت. این بلوار از پلیس راه شروع شده و به طول 5 کیلومتر است که فاز اول آن از فلکه فرودگاه تا میدان شهیدامیدبخش به طول ۲ كيلومتر با اعتبار ۲۲میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 
ظفری  افزود: اجرای کمربند سبز در ضلع شمال شرقی شهرستان گچساران از جمله برنامه‌های شهرداری در هفته دولت خواهد بود.
ظفری افزود: دوگنبدان به دلیل موقعیت کوهپایه‌ای و توسعه طولی، سالانه با مشکلاتی از قبیل زمین خواری، تصرفات مواجه است. همچنین دفع و جلوگیری از سیلاب‌های فصلی در طول فصول پاییز و زمستان هزینه‌های زیادی صرف دفع این سیلاب‌ها می‌شود.
وی گفت: فاز اول کمربند سبز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، شامل کاشت ۴۰ هزار نهال کنار، انجیر و ابریشم ایرانی خواهد بود.

ظفری با بیان اینکه شعار ما «هر فرد، کاشت یک درخت» است، گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۶۷ هزار اصله درخت در شهرستان گچساران کاشته شده، و با ۴۰ هزار درختی که در هفته دولت توسط شهروندان کاشته می‌شوند، آمار کاشت درخت از جمعیت شهرستان بیشتر خواهد شد.
شهردار دوگنبدان به کلنگ زنی پروژه پارک تپه ای امید اشاره و اظهار کرد: مبنی بر مصوبه دولت برای احداث پارک امید در همه شهرهای کشور، پارک تپه‌ای امید «دولتمردان دولت تدبیر و امید» در زمینی با وسعت ۴ و نیم هکتار در شعاع ۵۰۰ متری جاده پازنان، با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه این منطقه بیشترین تردد مسافران بنادر جنوبی را دارد، بوستان ساحل در همین منطقه در زمینی به وسعت ۳۵۰۰ متر، به همراه مبلمان شهری و سرویس بهداشتی به بهره برداری رسید.
ظفری گفت: ساختمان جدید شهرداری دوگنبدان در زمینی به مساحت حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و در ۴ طبقه ، با اعتبار 150 میلیارد ریال از اعتبار داخلی شهرداری، کلنگ زنی و احداث می شود.
ظفری اظهار کرد: ساختمان شهرداری فعلی، جزء قدیمی ترین و اولین ساختمان های شهر است، این قدیمی بودن در تضاد با وظایف نهادی است که خود نماد خدمات رسانی در شهر است.
شهردار دوگنبدان به بوستان محله ای مهر گریزی زد و گفت: این پروژه در مساحت 6 هکتار، با اعتبار 9 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری، دارای روشنایی، مبلمان شهری، ست بازی بزرگسالان شامل میز شطرنج، میز تنیس، فوتبال دستی افتتاح خواهد شد.
ظفری به پروژه پارک درون محله ای محدوده خیابان پیروزی و ترابری نیز اشاره و اظهار کرد: زمینی که تبدیل به جایی برای جمع اوری نخاله و ضایعات ساختمانی شده بود، و مشکلاتی را برای ساکنان محله ایجاد می کرد، به وسعت 5 هزار متر،و اعتبار 8 میلیارد ریال بهره برداری شد.
ظفری در خصوص ظرفیت پارک ها و فضای سبز محله ای شهرستان گفت: فضای سبز گچساران طی چند سال اخیر از 8 دهم به 12/8 دهم رسیده است، پارک ها و بوستان های محله ای، با وسایل ورزشی مکان خوب و در دسترس برای استفاده روزانه شهروندان است، و راهی برای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان است.

 
 
 
 
 


تعداد 4 پروژه راهداری در گچساران به بهره‌برداری رسید

سید محمدحسین نصیری‌راد مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح پروژه ایجاد سیستم روشنایی جاده گچساران- بهبهان که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی  برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه به طول هفت کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 34 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ابراز کرد: ایجاد روشنایی محور گچساران - بهبهان به طول هفت کیلومتر با هدف ارتقای امنیت و کاهش تصادفات در مسیر تردد صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه به نمایندگی چهار پروژه در شهرستان گچساران افتتاح شد.
وی خاطرنشان کرد: برای چهار پروژه از جمله لکه گیری و روکش آسفالت باشت - گچساران، اهدای یک دستگاه پل عابر پیاده سعادت آباد، بهسازی و آسفالت راه روستایی امامزاده اسماعیل و ایجاد روشنایی در محور گچساران - بهبهان به طول هفت کیلومتر سرجمع ۱۱۰میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح 5 پروژه بازآفرینی شهر دوگنبدان با اعتبار 33 میلیاردی

پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح پایگاه سلامت محله رادک گفت: این پروژه به نمایندگی از پنج پروژه باز آفرینی شهری دوگنبدان  افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه  پنج پروژه باز آفرینی شهری دوگنبدان با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد ریال افتتاح شد، افزود: احداث پایگاه سلامت محله رادک به متراژ 350متر مربع با اعتباری به مبلغ 425 میلیون تومان، ایجاد پیاده روسازی محله رادک به طول 270متر طول به مبلغ399 میلیون ، ایجاد آسفالت محله سادات به متراژ ۲۲۰۰۰ مترمربع  به مبلغ یک میلیارد تومان، احداث کتابخانه عمومی محله رادک به متراژ ۳۷۰متر مربع به مبلغ 413 میلیون تومان  و پل اتصال محله لبنان  به سادات ۲۷۰به متراژ متر مربع با اعتباری به مبلغ 714 ملیون تومان افتتاح شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: راه و شهرسازی در کنار مابقی دستگاه‌ها  اقدامات ارزنده‌ای در بافت فرسوده دوگنبدان انجام داده است.
 نیک اقبالی با بیان اینکه بخش عمده ای از کارها  در بافت فرسوده دوگنبدان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون شاخص های اجتماعی مانند خانه بهداشت، راه و بوستان در  طرح بازآفرینی شهر دوگنبدان لحاظ شده است.

صحبت‌های پایانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
 حسین کلانتری در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: میزان اعتبار این پروژه‌ها یک هزار میلیارد ریال بوده است.
 وی افزود: دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن اقدامات خوب و موثری در کشور و استان انجام داده، به عنوان نمونه از سال ۹۲ تاکنون تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۲ برابر شده است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی استان از افتخارات دولت تدبیر و امید در استان بوده است.
 کلانتری تاکید کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته نزدیک به ۸۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای اجرای طرح‌های عمرانی در صنعت آب و برق این استان پیش بینی شده است.
 وی ابراز داشت: پتروشیمی گچساران از سال آینده وارد مدار خواهد شد و این پروژه مهم نقش بسزایی در توسعه استان و شهرستان دارد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در استان تکمیل شده  و ۳۵۰۰ واحد مسکن روستایی استان تا پایان امسال ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد.
 وی بیان کرد: با توجه با نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید ۳۳ طرح اقتصادی، گردشگری و صنعتی در قالب جهش تولید در استان اجرا می‌شود.
 کلانتری گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد که تاکنون ۲۵ درصد اعتبارات این طرح‌ها تخصیص داده شده است.
 وی تصریح کرد: بزرگراه گچساران_ بهبهان به طول ۵۰ کیلومتر و با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال تکمیل شده و در آینده نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
 کلانتری با تقدیر از تلاش‌های غلام رضا تاجگردن نماینده پیشین گچساران، تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی گچساران (که نماینده ندارد)، تا زمان برگزاری انتخابات مرحله دوم که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، تمام تلاش خود را برای توسعه این شهرستان انجام خواهیم داد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیش از این کارهای مطلوبی در این شهرستان انجام گرفته و گچساران جایگاه ویژه‌ای در تولید و پیشرفت استان داشته و پیشتاز در تولید نفت و گاز است.
 وی بیان کرد: از لحاظ مبلمان شهری، این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان از وضعیت بهتری برخوردار است.
 کلانتری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به گچساران دارد، به گونه‌ای که هم اینک سه بیمارستان (بی‌بی حکیمه، نرگسی و نفت) در آن ساخته شده است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این شهرستان نخستین شهرستانی بوده که طرح بازآفرینی بافت فرسوده با ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در آن در حال اجراست.
 در سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۵ طرح بازآفرینی در گچساران با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که شامل پایگاه سلامت، پیاده‌رو سازی، آسفالت محله رادک، کتابخانه عمومی و یک دهانه پل بودند.
 هم اینک در استان  ۲۵ پروژه برق با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان در هفته دولت در استان کلنگ زنی یا به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد، امروز ۵ پروژه به نمایندگی  از دیگر پروژه‌ها با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال در گچساران به بهره برداری رسید.
 عملیات ساخت پارک امید گچساران با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی و عمرانی استانی به مساحت ۴ و نیم هکتار و عملیات اجرایی ساختمان جدید شهرداری در ۴ طبقه و ۲۶۰۰ متر زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های کلنگ زنی این سفر یک روزه بودند که ظرف یک سال آینده افتتاح خواهد شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این سفر یک روزه به گچساران دیداری با خانواده شهید تیمور شریفی داشت و در این دیدار، وی خدمت به خانواده شهدا را وظیفه دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا جایگاه رفیعی در نظام اسلامی دارند و ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است.
 وی تصریح کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا در استان انجام شده است.
 
  • پروژه های شهرداری دوگنبدان

    پروژه های شهرداری دوگنبدان

  • افتتاح 5 پروژه بازآفرینی شهر دوگنبدان با اعتبار 33 میلیاردی

    افتتاح 5 پروژه بازآفرینی شهر دوگنبدان با اعتبار 33 میلیاردی

  • یداری با خانواده شهید تیمور شریفی

    یداری با خانواده شهید تیمور شریفی

  • گل زنی استاندار در حین

    گل زنی استاندار در حین

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از استاندار محترم تقاضا میکنم اول بازدیدی از بلوار پناهپوری داشته باش خصوصا جلوی مدرسه روی تپه روبروی فردوس الف بع افتتاح کن
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار مگه قرار نبو کسی سفر نره چی شد
علی
Iran, Islamic Republic of
آیا لازم بود برا افتتاح تو گرما بشینن و ایقد بنر زده بشه
Iran, Islamic Republic of
آقا یه تشکر معمول و رفع تکلیفی که از هر مسئولی و هر نماینده ای همیشه هست ارزش تیتر زدن نداشت؟!
فریبرز
Iran, Islamic Republic of
نهایت بی انصافی بود اگر از نماینده قبلی تشکر نمیشد .شهرستان نوپا و نو ظهوری مثل گچساران ۲۸ پارک تفریحی دارد و مهمتر از این سه بیمارستان دارد .نه تاجگردون را میشناسم و نه قصد دفاع از ان رادارم ولی حذف چنین انسان کارامدی ظلمی روشن در حق مردم این خطه بوده وهست .دهدشت ما بعد از ۴۱ سال که از عمر این انقلاب میگذرد یک پارک دارد انوقت در بوق و کرنا میکنند که عزت به کهگیلویه برگشت کدامین عزت شهری با سابقه دیرین تاریخی بر خوردار از یک پارک .مردم گچساران باید همیشه ی تاریخ قدردان زحمات جناب اقای تاجگردون باشند .شهری با کمترین وسعت شهری اما برخوردار از بیشترین امکانات رفاهی.
Iran, Islamic Republic of
از همه اقلام صحبت شد به غیر از پروژه کوچه ای که چهار مرتبه زیر کوبی شده ولی آسفالت نشده و تقریبا سی سال است که گردوخاک آن ساکنان محل را آزارمی دهد و
آن هم پانصد دستگاه مستقیم پشت باغ گلف مابین ضلع غربی آپارتمان های مسکن و شهرسازی و انتهای کوچه های نارون میباشد باید به شهرداری دستمریزادگفت
بام نفتی ایران
Iran, Islamic Republic of
همه این افتتاحات ک فاتحانه از آن ها سخن گفتین حاصل سال ها تلاش بی وقفه و چانه زنی هایو پیگیری های مصرانه ی دکتر تاجگردون با مقامات مربوطه بود تا امروز شماها حرفی برای گفتن داشته باشین.
Iran, Islamic Republic of
واله الان‌که نماینده نداره گچساران بیشتر از هر شهرستانی بهش میرسن .دستشون درد نکنه آقایون
Iran, Islamic Republic of
هاهاها
چشماتوبستی وهرچه میخوای مبگی
Iran, Islamic Republic of
مگر چند دفعه باید پایگاه سلامت رادک افتتاح شود؟
عادل
Iran, Islamic Republic of
با سلام همه ای طرح ها حاصل زحمات مرد فراموش نشدنی زاگرس جناب اقای تاجگردون است جای او خالی بود ای کاش مسولین از او به خوبی یاد میکردند. او در قلب مردم است
تاریخ
Iran, Islamic Republic of
همینه میگیم کسی جرات نکنه جای حاج غلام بشینه، از اون شهردار اون بابایی که توی باشتی گچسارانی با اصالت و قدیمی ، ، رای نخواهد داد ، هرگز
Iran, Islamic Republic of
سلام‌ واقعا دیت تاجگردون درد نکنه که اینهمه زحمت وطرح وبودجه را برای شهرستان گچساران زندن نمود .او یک افتخار بوده وهست
Iran, Islamic Republic of
چه تیتر عجیبی .مگر تاجگردون کم خدمت کرده به مردم که استاندار از اوقدردانی نکند نکاه کنید دربیمارستان های گچساران وکلنیک لاشت چه خدنات ارزنده ای به مردم میشود تمام زمین ها زیر کشت آب رفته جاده ها را که میبینی اخساس غرور وخود به خود ازتاجگردون میگویی چه نکرده فقط عده ای فرصت طلب که پستی ندارند دنبال تخریبند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1