تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۲۴۵۳۳
در نشست شورای اموزش و پرورش مطرح شد:

15 مدرسه روستایی تجهیز به اینترنت شدند / انعقاد تفاهم نامه میان شرکت مخابرات و آموزش و پرورش / خوانپایه: برای خرید وسایل محافظت شخصی دانش آموزان اقشار ضعیف جامعه تلاش شود

۰
کبنا ؛نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران روز سه شنبه با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
ایوب مقیمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: سال جدید تحصیلی از 15 شهریور رسما آغاز خواهد شد، باید فرض را بر این بگیریم که شرایط سفید هست و پیش بینی های لازم برای بازگشایی مدارس را صورت دهیم، با این حال باید منتظر دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا برای چگونگی بازگشایی مدارس بمانیم.
مقیمی اظهار کرد: تاکنون بیش از 22 هزار و 500 نفر در سامانه سناد نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند، برخی از دانش اموزان کلاس دهم باید تعیین رشته شوند و ظرف روزهای آینده ثبت نام شوند.
مقیمی گفت: با توجه به اینکه شرایط حضور یا عدم حضور فیزیکی دانش اموزان مشخص نیست، مصوب کرده ایم که رنگ لباس دانش اموزان تغییر نکند،  نیازی به تعویض لباس نیست. حدود 15 درصد دانش اموزان نیاز به تغییر لباس دارند که در مقاطع دهم، اول و هفتم هستند.
مقیمی در خصوص لزوم ساماندهی معابر بیان کرد: جلوی مدارس شهری ما به دلیل مراقبت های راهنمایی و رانندگی نیاز به مانع، خط کشی های عابر پیاده و بطور کل نیاز به ساماندهی معابر برای ایجاد نظم و جلوگیری از خطرات احتمالی دارند.
فرماندار شهرستان گچساران گفت: خانواده اموزش و پرورش خانواده پرجمعیتی است، باید نسبت به سلامت دانش اموزان حساسیت بیشتری صورت بگیرد تا شیب نزولی ویروس با تعامل و همکاری مردم و حساسیت و تلاش مسئولان ادامه پیدا کند.
خوانپایه اظهار کرد: در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی دانش اموزانی که از اقشار ضعیف جامعه هستند مورد توجه قرار بگیرند، ممکن است خانواده های اقشار ضعیف توانایی خرید سه ماسک در روز را نداشته باشند، شایسته است آموزش و پرورش در وهله اول، بهداشت و درمان، شهرداری و همه سازمان ها به تجهیز و خرید مواد مورد نیاز بهداشتی برای دانش آموزان در مناطق ضعیف جامعه توجه بیشتری کنند.
خوانپایه افزود: همیشه نباید بگوییم مردم رعایت کنند، باید سازوکارهای لازم را فراهم کنیم، دانش اموزان مناطق فقیرنشین و اقشار ضعیف جامعه را شناسایی کنیم و افرادی که متمول هستند و مسئولان و دستگاه های اجرایی نسبت به خرید وسایل محافظت شخصی از جمله ماسک و موادضدعفونی تلاش و همیاری کنند.
فرماندار گچساران بیان کرد: اگر می خواهیم عملکرد خوبی بجا بگذاریم باید در مرحله بازگشایی مدارس پیش بینی های لازم را در خصوص مراقبت از دانش آموزان داشته باشیم. ممکن است برخی از مدارس توانایی فراهم کردن تب سنج و وسایل و تجهیزات را دارند ولی برخی مدارس این تجهیزات را ندارند، که باید دستگاه های مختلف در این خصوص کمک کنند. بیشتر مراقب مدارس مناطق فقیرنشین باشید.
روستاهای بزرگی داریم که در انها حساسیت های ویژه ای وجود دارد و مسئولان نسبت به مدارس این مناطق حساسیت داشته باشند و تذکرات لازم را بدهند. کارگروهی تشکیل شود و مناطق رصد شوند.
آرش احمدی رئیس اداره مخابرات گچساران گفت: تفاهم نامه ای میان شرکت مخابرات و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که طی ان یکسری مدارس به ما معرفی شده تلفن رایگان، اینترنت و مودم رایگان داده شود، در فاز اول برای 15 مدرسه روستایی اینترنت و مودم آنها فراهم شده و تحویل داده ایم.
وی گفت: 87 مدرسه شهری را داریم که اکثر اینها اینترنت و تلفن دارند، اولویت را بر مدارسی گذاشته ایم که تلفن و اینترنت ندارند و کم کم به این مدارس رسیدگی می کنیم و اماده خواهیم کرد تا از نظر زیرساختی مشکلی برای انلاین بودن مدارس پیش نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شکوهی
Iran, Islamic Republic of
بگو ایوب جمع کن

آموزش و پرورش را
مرادی
Iran, Islamic Republic of
کاش یه نفر از مدیر آموزش و پرورش گچساران سوال می کرد که
تا حالا واسه آموزش چیکار کردی؟؟

تا حالا جه اقدامات مفیدی انجام دادی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ما کاملا از عملکرد آقای مقیمی راضی هستیم قطعا منافع جنابعالی به خطر افتاده
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
حال آموزش و پرورش گچساران ناخووووووش است

بسیار مریض احوااال است

عامل این مریضی و کسالت فقط و فقط //است
Iran, Islamic Republic of
فرماندار گچساران
چرا همیشه وقتی دقیقه 90 می شود وقراراس ت بروید حرف های قشنگ برای مردم می زنید .
تا حالا کجا بودی !!!!!!!!
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
والا فرماندار اولین نفر هستش که فرمودند که همش که نباید مردم رعایت کنند به نظر من حرف بجای بود یک سوزن به خود ویک جوال دوز به دیگری
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چنین جلسه ای از شورای آموزس و پرورش گچساران نشان می دهد که آموزش و پرورش در این شهر / در حالت احتضار هستند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1