تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۲۳۷۱۶
کبنا گزارش می‌دهد

انتصاب در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛با حضور مدیرکل، معاونین و مسئولین ستادی تکریم و معارفه معاون امور فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان انجام گرفت.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد، محسن مرادی طی حکمی یزدان صیادی را به عنوان سرپرست معاونت پیشگیری  اداره کل بهزیستی استان منصوب کرد.
 مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، کار در حوزه پیشگیری را کاری پر مسئولیت، پر استرس، و پردغدغه دانست و از زحمات شایسته سید باقر حسینی در طول خدمت در این معاونت قدردانی نمود و با بیان اینکه معاون جدید پیشگیری از همکاران خوب ونیروی فعال  و از پرسنل با تجربه بهزیستی استان می‌باشد، افزود: پست امانتی است که بردوش ما گذاشته شده است و تکلیفی است که باید به سر منزل مقصود برسد مضاف بر اینکه خدمت در بهزیستی توفیقی است که نصیب ما شده است.
در ادامه این مراسم حسینی ضمن سپاس از همکاران بهزیستی به خاطر حمایت‌های خوبشان در طول خدمتش، گفت: در طی این مدت مهمترین کارهایی که انجام گرفته یکی اجباری کردن مشاوره ژنتیک بود و دیگری هم اجباری کردن مشاوره پیش از ازدواج  می‌باشد که این دو شاخص به طور چشم گیری امار معلولیت را در استان کاهش داده است.
یزدان صیادی معاون جدید پیشگیری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت یک سیستم است که نیاز به هم افزایی دارد تا به سر انجام برسد و مهمترین شاخصه مدیر موفق نیروی انسانی و منابع مالی می‌باشد که در اختیار دارد.
قابل ذکر است یزدان صیادی سابقه مدیریت بهزیستی شهرستانهای  دنا و بویر احمد، رئیس نیروی انسانی، مدیر روابط عمومی و کارشناس مسئول دفتر آزمون سازی سازمان سنجش آموزش کشور را در کارنامه خود دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
یکی دیگر از تبعات عدم حضور تاجگردون در صحنه عزل مدیران منتسب به او ست آرزوی موفقیت وسرافرازی را برای آقای حسینی خواستاریم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1