تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۲۰۴۱۰
در جمع خبرنگاران مطرح شد

تشریح فعالیت‌های عقیدتی و بصیرتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم و عکس)

۰
کبنا ؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تربیت و عقیدتی سیاسی اقدامات سپاه در این حوزه را تشریح کرد.
 
به گزارش کبنا، سیروس حکمتی‌نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تربیت و عقیدتی سیاسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تربیت نیروها و پاسداران در تراز انقلاب اسلامی و ارتقای سطح بینش سیاسی، اعتقادی و همچنین تقویت روحیه ولایتمداری آنان مهمترین راهبرد و رویکرد اصلی این حوزه است.
حکمتی نیک گفت: برنامه ها و اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان نیز در این راستا بیشتر بر روی برگزاری دوره های آموزشی اعم از نیروهای کادری و سربازان استوار است.
وی با اشاره به گرامیداشت هفته تربیت و عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری نیز گفت: شهید مطهری نماد عینی و مظهر بصیرت و بینش عمیق سیاسی و دینی در جامعه اسلامی است..
وی آثار، سیره و راه شهید مطهری را بهترین نمونه و الگوی عملی نسل امروز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه و سپاه فتح استان برنامه های متنوعی را در طول این هفته پیش بینی کرده است.
این مسئول با بیان اینکه بیشتر برنامه ها به دلیل شرایط امروز و بیماری کرونا به شکل مجازی و محدود اجرا می شوند، گفت: تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی در مجموعه سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان از مهمترین این برنامه هاست.
حکمتی نیک همچنین بر ضرورت تعامل و ارتباط تنگاتنگ مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه و همچنین بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه از هر طیف و گروهی را یادآور شد و گفت: استفاده مناسب از ظرفیت و جایگاه تبلیغات و رسانه های در تراز انقلاب اسلامی امروزه یکی از مهمترین و ضرورت های مورد تاکید برای تبیین سیاست های راهبردی در سپاه محسوب می شود.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: نقش اصحاب رسانه در سیر تحولات و راهبردهای مورد نظر سپاه که همان افق روشن مد نظر ولایت و مقام معظم رهبری برای ساخت تمدن جدید ایرانی و اسلامی است ،بسیار تعیین کننده خواهد بود.
وی همچنین به نقش ارزنده، تعیین کننده و فداکارانه سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و تیپ سرافراز ۴۸ فتح برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا همگام با سایر نهادهای حاکمیتی، اجرایی و مردم نیز گفت: سپاه به فراخور هر نیاز و ضرورتی که در جامعه و ملت بزرگ ایران بوده ورود می کند.
حکمتی نیک تصریح کرد: برنامه های حمایتی و کارکرد اصلی سپاه در مواجهه با بحران کرونا در بخش های مختلف نمود عینی و بارزی داشته که راه اندازی قرارگاه شهید سلیمانی برای تولید روزانه بیش از ۲۵ هزار عدد ماسک، گندزدایی اماکن و مکان های عمومی ناشی از بیماری کرونا و همچنین برگزاری رزمایش کمک های مومنانه برخی از مهمترین کارکردها و تلاش های مجاهدانه این مجموعه در طول ورود بیماری کرونا به استان بوده است.
وی گفت: روز گذشته با محوریت سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و همکاری سایر نهادهای حمایت و اجرایی در استان بیش از ۲۵ هزار بسته های معیشتی و اقتصادی بین حدود ۱۱۴ هزار خانواده نیازمند استان توزیع شد.
وی به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از حکمت های روزه در آموزه های دینی یاد شده است و روحیه  اخلاص و پاکی.حس همدردی ، انفاق، درک احتیاج های اخروی، استراحت دستگاه گوارش و سلامتی انسان  از حکمت‌های روزه داری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1