تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۱۷۴۹۱
در جمعی از بانوان مطرح شد

دهدشت | عدل هاشمی‌پور: تنگ نظری و حسادت برای کسی که خدا را در نظر دارد، معنا ندارد / ترسی از این حرف‌ها ندارم / استیضاح وزیر را امضا کردم که حساب کار دستش بیاید

۰
کبنا ؛نشست جمعی از بانوان دهدشت با حضور سردار عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ( عصر روز جمعه 18 بهمن ماه 98) برگزار شد.
در بخش اول این نشست «مینا عبادالهی» به نقش و اهمیت معلم می‌پردازد و در ادامه فرصت به نماینده بانوان فرهنگی و بیان مطالبات توسط «کوکب پورکپور» خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می‌رسد.
رستم عزیزی، فرهنگی و شهردار اسبق دهدشت از نقش و جایگاه معلم و نقش حمایت‌های بی‌دریغ هاشمی پور نسبت به جامعه فرهنگی اشاراتی کرد.
عدل هاشمی پور، در این نشست به‌صراحت عنوان کردند، همواره تلاش کردیم که حامی بانوان بوده، هستم و ذره‌ای دریغ نکرده و نمی‌کنم.
هاشمی پور عنوان کرد: ما تلاش‌هایی کردیم و اسناد ازدواج جوانان را در اختیار خیرین گذاشته‌ام و پیگیر جهیزیه زوجین هستم و امیدوارم در آینده نزدیک این مطالبات پاس شوند.
در حوزه بانوان و آموزش‌وپرورش به خدماتش در اولین دوره نمایندگی‌اش پرداخت و به ساخت خوابگاه قلعه‌رئیسی، کمک و حمایت از حق‌التدریسی‌ها، نهضتی‌ها و رایزنی‌های پی‌درپی با وزیر آموزش‌وپرورش برای مطالبات فرهنگیان کهگیلویه در زمینه‌های متعدد اشاره کرد.
کمبود سالن بزرگ برای همایش‌های مختلف بانوان وجود دارد که با تلاش شبانه‌روزی پیگیرم که امیدوارم این مطالبه به‌حق بانوان هر چه زودتر برطرف و پیگیری شود.
وی در ادامه به پروژه‌های مختلف کهگیلویه اشاره کرد و گفت: کارخانه آجر را فاز اول آن را آقای بزرگواری شروع کرد و فاز دوم را با وام ۵ میلیاردی برای افزایش اشتغال به بهره برداری رسانده شد.
هاشمی پور گفت: مجوز سد آبریز با قرارداد ۴۰ میلیارد تومانی برای جاده دسترسی به این طرح مهم و ایجاد اخذ و مشوق‌های سرمایه گذاری و تولید توزیع صادرات پلی اتیلن که محصول پتروشیمی دهدشت است به خارج از کشور صادر خواهد شد.
 وی افزود: در بحث آموزش محرومیت‌هایی وجود دارد توفیق داشتم با چند خیر صحبت کردم و کمک‌های خوبی شد.
مهندس عدل هاشمی پور با بیان اینکه تمام خدمات متعلق به نظام اسلامی و به برکت خون شهیدان این نظام است، تاکیدکرد: من به عنوان خادم مردم پیگیر امورات بودم. روستای مورخانی گاز تا ۱۰۰ متری که آخرین روستای شهرستان است رسیده و غیر از خدا هیچ کس را نداشتم همانطور که به مدرسه فرسوده رفتم گریه کردم با زمین لرزه فرو می‌ریخت و با خیر رایزنی کردم و دست شان درد نکند، درست شد.
وی گفت: تنگ نظری و حسادت برای کسی که خدا را در نظر دارد معنا ندارد و مجوز استخدام پیگیری حق التدریسی ها را در دستور کار قرار دادیم که به برکت نظام ۳۵۰ نفر در استان که بخش عمده مربوط به حوزه انتخابیه بود جذب شدند.
هاشمی پور با بیان اینکه استیضاح وزیر را امضا کردم که حساب کار دستش بیاید، اظهار داشت: مطالبات فرهنگیان اعمال مدرک مطالبات بازنشستگان درمانگاه فرهنگیان سالن همایش آموزش و پرورش را دنبال نماید.
هاشمی پور تصریح کرد: همیشه پیگیر امورات مردم بودم و از هیچ تلاشی خدا می‌داند که دریغ نکردم. گاهی باید برای تأمین جهیزیه جوانان خواهش و تمنا کنی. 2500 سند ازدواج در اختیار ما گذاشته‌اند که باید برای آنها پیگیری شود، با شرایطی که خیر تعیین کرده است.
 وی افزود: ۲۰ سال پیش این کارها انجام می‌شد، فقیری نبود که الان من دنبال این کارها باشم و بدانید جهیزیه مال الان نیست که حسابی روی آن عده ای مانور می‌دهند. دیدتان تنگ است که جهیزیه چند زوج نیازمند را تبلیغ می دانید؟ با این چیزها می‌خواهی مرا فراری دهید؟ این چه فرهنگی است که بعضی‌ها دارند، این حوزه انتخابیه همه آدم‌های فهیم و دانا هستند، می‌دانند همه چیز را.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون و دستورالمعل مجلس تأمین جهیزیه ندارد وظیفه انسانی و نه قانونی من است دلم می‌سوزد و ترسی از این حرفهایتان ندارم، کوتاه نمی ایم و ثمره فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی سال‌های آینده برای مردم بزرگوار منطقه مشخص می‌گردد.
هاشمی پور ادامه ادامه داد: اگر آمدم در صحنه صرفاً دور آینده تکمیل کارهایی است که کلید زدم و اشتغال و یقین دارم با شناختی که از لیراب مورخانی بناری تا دیشموک و روستاها و حوزه چاروسا دشمن زیاری تا لنده و بهمئی و چرام دارم با عنایتی که اخیراً دوستان اصلاح طلب در دیشموک داشتند، کارها را ادامه می‌دهیم. باید همه برای ساختن شهرستان متحد شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نازنین زهرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار دلها
لیلا
Iran, Islamic Republic of
فقط خودت و خودت شایسته مجلسی
شیخ
Iran, Islamic Republic of
فیلم . اومده بیرون از ردیف سوم دیگه نیستن مث بمب صدا کرده دیگه شکستشون معلومه
جعفر
Iran, Islamic Republic of
سردار در قلبمون جای داری همیشه دوستت داریم پیروز انتخابات خواهی بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
سردار پیورز انتخابات
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1