تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۶۱۰۳۹
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

امام جمعه دهدشت: کهگیلویه و بویراحمد رتبه یکی مانده به آخر در نهضت ملی مسکن/ آقایان گلایه نکنند، این دیگر صحبت رئیس جمهور بود

۵
۰
امام جمعه دهدشت: کهگیلویه و بویراحمد رتبه یکی مانده به آخر در نهضت ملی مسکن/ آقایان گلایه نکنند، این دیگر صحبت رئیس جمهور بود
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با اشاره به نگرانی رئیس جمهوری از عملکرد ضعیف چند استان در نهضت مسکن ملی، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه یکی مانده به آخر را دارد. با این همه دشت، کوه، نیروی انسانی، کارگر و مهندس، چرا باز در رتبه آخر هستیم؟
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی دهدشت با توجه به روز جهانی قدس، اظهار داشت: رضوان خدا بر امام راحل که راه سیادت را به ما نشان داد و ایران را از زیر چکمه‌های دشمنان ر‌ها کرد.
امام جمعه دهدشت افزود: امروز قدس عالم‌گیر شده و آرمان فلسطین به یک مسأله جهانی تبدیل شده است.
وی با بیان این‌که امروز قدس مسأله اول جهان اسلام است گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برای خروج خود از منطقه غرب آسیا فکری کند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر لفاظی‌های اخیر رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به تأسیسات نظامی ایران را یادآور شد و خطاب به این رژیم جعلی اظهار کرد: به چه کسی می‌خواهید حمله کنید؟ ملتی که حججی‌ها، سلیمانی‌ها، علی لندی‌ها یا مادرانی که آرمان علی وردی تربیت کردند.
امام جمعه دهدشت گفت: به رژیم غاصب و جعلی صهیونیست می‌گوییم اولین اشتباه شما آخرین اشتباه شما است و اگر غلطی از شما سرزند جمهوری اسلامی، تل‌آویو و حیفا را شخم خواهد زد.

وی مسأله عفاف و حجاب را یادآور شد و با بیان این‌که دشمن به دنبال بی‌حیایی زنان است گفت: ما از این مسأله کوتاه نخواهیم آمد و نباید بگوییم فقط وظیفه نیروی انتظامی است بلکه بیش از ۳۰ سازمان دیگر نسبت به حجاب وظیفه دارند، اجازه نخواهیم داد نیرو انتظامی تنها باشد و در همه صحنه‌ها حامی او خواهیم بود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر سالروز تأسیس بنیاد مسکن را یادآور شد و با توجه به نگرانی رئیس جمهور مبنی بر این‌که چندین استان در این رابطه ضعیف عمل کردند گفت: متأسفانه استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص نهضت ملی مسکن رتبه یکی مانده به آخر بود و این جای نگرانی است، این همه دشت، کوه، زمین، نیروی انسانی و کار و کارگری و مهندسی متخصص، چرا باز در رتبه آخر هستیم، آقایان گلایه نکنند و این دیگر صحبت رئیس جمهور بود.
وی همچنین از حضور همه مردم و دست‌اندرکاران لیالی قدر تقدیر و به عمل آورد.
با توجه به این‌که دوره اول امامت حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در دهدشت به پایان رسیده بود، از طرف رهبر معظم انقلاب حکم امام جمعه دهدشت در دوره جدید تمدید و توسط مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به وی اهداء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حاج آقا ما مدیر لایق نداریم وگرنه در مسکن آخر نبودیم
ائمه ی جمعه و تریبون داران باید مدیریت فامیلی و ناتوان حاکم بر استان را رسوا کنند؛روشنگری کنند.
Romania
حل مشکل افراد دارای زمین درون شهر و حومه آن در شهرهای کوچک و حل مشکل پروانه آنان هم میتواند به خانه دار شدن مردم کمک کند و هم بار اضافی تامین زمین را از روی دوش دولت بردارد.فقط کمی همت میخواهد و اراده که متاسفانه نمی بینیم نمونه اش شهر چیتاب که حل مشکل آن فقط یک بازنگری در طرح را میخواهد تا هم دست شهرداری را باز کند و هم رافع مشکل مردم باشد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
ما تهرانیم از سال ۹۸ چه گلی به سرمون زدن که به شهرستانها برسن زیاد حرص نخورید اینجا هم به جز وعده و وعید هیچ کاری نکردن فقط با قدرت تمام قیمتارو رسوندن به ده میلیون...
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش،حاج آقا استان در همه شاخص ها در کشور از آخر اوله و کشور ما هم در جهان همینجور فقط در تورم ا ول هستیم
United States
والله رییسی خودش فرمودند حق ندارید از منابع ملی برای ساخت استفاده بشه،زمین بسازن خونه درست کنن؟؟؟؟
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1