تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۶۱۰۶۹
در نشست خبری با فرماندار کهگیلویه مطرح شد؛

فرماندار کهگیلویه: طرح ملی نهضت ملی مسکن بصورت فوق‌العاده پیش رفته و جای نگرانی نیست

۴
۰
فرماندار کهگیلویه: طرح ملی نهضت ملی مسکن بصورت فوق‌العاده پیش رفته و جای نگرانی نیست
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دو نقطه از شهر دهدشت علاوه بر سایت کنونی برای توسعه طرح نهضت ملی مسکن عرصه تأمین شده است و در سفر دوم هیأت دولت یک طرح سه هکتاری برای ساخت واحد‌های مسکونی کلنگ زنی خواهد شد.
به گزارش کبنا، سید عبد العزیز موسوی اصل در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه جانمایی مناسب برای اجرای پروژه های  طرح مسکن ملی در دیگر نقاط شهرستان و شهر دهدشت ادامه دارد اظهار داشت: بخشی از اراضی مورد نیاز  تأمین شده است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دو نقطه از شهر دهدشت زمین برای توسعه طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دسترسی آسان به خدمات زیرساختی یک اصل در اجرای طرح عرضه مسکن قلمداد می‌شود اراضی مطابق با ضوابط طرح تفصیلی شهر تأمین شده است
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه با مدیریت پیگیر و هفتگی استاندار در اجرای پروژه نهضت ملی  طرح از وضعیت خوبی در سطح استان برخوردار است تأکید کرد: هم افزایی  و تسهیلگری همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مسئول در جهت رخداد مطلوب واجرای طرح نهضت ملی مسکن ضروری است 
وی موفقیت طرح را گامی مؤثر در راستای محرومیت زدایی برشمرد و گفت: تاکنون با حمایت‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی زمین یکهزارو ۵۸ متقاضی برای احداث مسکن واگذار شد که ۱۴۴ واحد در مرحله فنداسیون، ۷۱ واحد دیوار چینی، ۷۱ واحد سقف و ۴۸ واحد ۲ طبیقه آماده بهره‌برداری است.
وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه ۹ هزار و ۵۳۰ متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد برای سه هزار و ۶۵۲ نفر تشکیل پرونده شد.
موسوی از ارائه یک هزار مورد تسهیلات ویژه بهسازی به روستا‌ها خبر داد و اظهار کرد: در کهگیلویه در حوزه مسکن کار‌ها بصورت فوق‌العاده پیش رفته است و جای نگرانی چه در بخش روستایی چه شهری وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در سفر مسئولان کشوری به شهرستان توانستیم با انعقاد تفاهم نامه‌ای فی ما بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان ظرفیت۲۰۸ واحد برای شهر‌های زیر بیست هزار نفر شهرستان (دیشموک و قلعه رئیسی) اضافه کنیم.
که در این زمینه افراد فاقد مسکن و دارای مسکن بی‌دوام و تحت پوشش دیده شده‌اند و بنیاد مسکن با ارایه تجهیزات ساخت متقاضیان را کمک می‌نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
ریس جمهور میگه شرایط مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد پایین تر هست در ایران بعدش شما میفرمایی نرمال هست احتمالا ریس جمهور کم و زیاد میگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام با گرانی و تورم وبیکاری فقر چگونه مردم صاحب خانه شوند با کدام درآمد با حقوق ریالی مصالح دلاری همه متقاضیان بدهکار شدن مسکن گران مردم محروم فقیر کهگیلویه دهدشت و توابع آن اگر وام بدهند کار به جایی نخواهد رسید باز پرداخت با مشکل روبه‌رو شدن
Iran, Islamic Republic of
خدایی با چه رویی حرف ایزنی
بابا اقای رئیس جمهور گفت از اخر اول هست استان ک ب
تو میگی نه
Iran, Islamic Republic of
کلام آخر
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1