کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

امام جمعه دهدشت: کهگیلویه و بویراحمد رتبه یکی مانده به آخر در نهضت ملی مسکن/ آقایان گلایه نکنند، این دیگر صحبت رئیس جمهور بود

25 فروردين 1402 ساعت 16:37

امام جمعه دهدشت با اشاره به نگرانی رئیس جمهوری از عملکرد ضعیف چند استان در نهضت مسکن ملی، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه یکی مانده به آخر را دارد. با این همه دشت، کوه، نیروی انسانی، کارگر و مهندس، چرا باز در رتبه آخر هستیم؟


امام جمعه دهدشت با اشاره به نگرانی رئیس جمهوری از عملکرد ضعیف چند استان در نهضت مسکن ملی، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه یکی مانده به آخر را دارد. با این همه دشت، کوه، نیروی انسانی، کارگر و مهندس، چرا باز در رتبه آخر هستیم؟
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی دهدشت با توجه به روز جهانی قدس، اظهار داشت: رضوان خدا بر امام راحل که راه سیادت را به ما نشان داد و ایران را از زیر چکمه‌های دشمنان ر‌ها کرد.
امام جمعه دهدشت افزود: امروز قدس عالم‌گیر شده و آرمان فلسطین به یک مسأله جهانی تبدیل شده است.
وی با بیان این‌که امروز قدس مسأله اول جهان اسلام است گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برای خروج خود از منطقه غرب آسیا فکری کند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر لفاظی‌های اخیر رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به تأسیسات نظامی ایران را یادآور شد و خطاب به این رژیم جعلی اظهار کرد: به چه کسی می‌خواهید حمله کنید؟ ملتی که حججی‌ها، سلیمانی‌ها، علی لندی‌ها یا مادرانی که آرمان علی وردی تربیت کردند.
امام جمعه دهدشت گفت: به رژیم غاصب و جعلی صهیونیست می‌گوییم اولین اشتباه شما آخرین اشتباه شما است و اگر غلطی از شما سرزند جمهوری اسلامی، تل‌آویو و حیفا را شخم خواهد زد.

وی مسأله عفاف و حجاب را یادآور شد و با بیان این‌که دشمن به دنبال بی‌حیایی زنان است گفت: ما از این مسأله کوتاه نخواهیم آمد و نباید بگوییم فقط وظیفه نیروی انتظامی است بلکه بیش از ۳۰ سازمان دیگر نسبت به حجاب وظیفه دارند، اجازه نخواهیم داد نیرو انتظامی تنها باشد و در همه صحنه‌ها حامی او خواهیم بود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر سالروز تأسیس بنیاد مسکن را یادآور شد و با توجه به نگرانی رئیس جمهور مبنی بر این‌که چندین استان در این رابطه ضعیف عمل کردند گفت: متأسفانه استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص نهضت ملی مسکن رتبه یکی مانده به آخر بود و این جای نگرانی است، این همه دشت، کوه، زمین، نیروی انسانی و کار و کارگری و مهندسی متخصص، چرا باز در رتبه آخر هستیم، آقایان گلایه نکنند و این دیگر صحبت رئیس جمهور بود.
وی همچنین از حضور همه مردم و دست‌اندرکاران لیالی قدر تقدیر و به عمل آورد.
با توجه به این‌که دوره اول امامت حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در دهدشت به پایان رسیده بود، از طرف رهبر معظم انقلاب حکم امام جمعه دهدشت در دوره جدید تمدید و توسط مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به وی اهداء شد.


کد مطلب: 461039

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/461039/امام-جمعه-دهدشت-کهگیلویه-بویراحمد-رتبه-یکی-مانده-آخر-نهضت-ملی-مسکن-آقایان-گلایه-نکنند-این-دیگر-صحبت-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1