تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۴۹۰۶۱۵
سخنگوی ستاد فعالان اقتصادی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

لیست نهایی 8 گزینه استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شیوه‌نامه معاونت راهبردی رئیس‌جمهور برای وزیر کشور ارسال شد / چه کسی استاندار می‌شود؟

۷۷
۴
لیست نهایی 8 گزینه استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شیوه‌نامه معاونت راهبردی رئیس‌جمهور برای وزیر کشور ارسال شد / چه کسی استاندار می‌شود؟
کبنا ؛سخنگوی ستاد فعالان اقتصادی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه‌به دستور معاونت راهبردی رئیس‌جمهور به رؤسای فعالان اقتصادی استان‌ها مبنی بر اجرای شیوه‌نامه انتخاب استانداران در دولت چهاردهم، ستاد فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل ترکیب اعضا اقدام به اجرای شیوه‌نامه انتخاب استاندار در استان کرد.
هاشم قاسمیهاشم قاسمی موردراز در گفت‌وگو با کبنا نیوز با اشاره به دستور معاونت راهبردی رئیس‌جمهور به رؤسای فعالان اقتصادی استان‌ها اظهار کرد: در اجرای شیوه‌نامه انتخاب استانداران در دولت چهاردهم، ستاد فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل ترکیب اعضا اقدام به اجرای شیوه‌نامه انتخاب استاندار در استان با هماهنگی آقای امرالله صادقی رئیس ستاد فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد کرد.
سخنگوی ستاد فعالان اقتصادی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تصمیم بر این نداشتیم که نتیجه کارگروه انتخاب نامزدها را رسانه‌ای کنیم، اما در رسانه‌ها می‌بینم که کارگروه‌ها و ستادهایی به جز جبهه اصلاحات تشکیل جلسه دادند و برای انتخاب استاندار تصمیم می‌گیرند.
قاسمی ادامه داد: با تأکید رئیس‌جمهور محترم بر انتخاب استانداران که مبنای اصلی آن مشورت نخبگان ملی و استانی و به اتکای خرد جمعی بوده صورت‌گرفته است.
وی با اشاره به دستورالعمل شیوه‌نامه و مدیریت رئیس ستاد اقتصادی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بر اساس شیوه‌نامه کارگروه استانی با تشکیل و ترکیب اعضا بر اساس آیتم‌ها و معیارهای شیوه‌نامه اقدام به اجرای آن طی چندین جلسات متعدد و نظرخواهی و تکمیل فرم‌های ارزیابی اقدام نمودیم.
این فعال اجتماعی و سیاسی با بیان اینکه اعضا پس از پایش و بررسی و سوابق افرادی که رزومه خود را به ستاد اقتصادی دکتر پزشکیان در استان فرستادند ابراز داشت: نتیجه پایش و بررسی را به وزیر محترم کشور و رئیس محترم ستاد اقتصادی کشور و اعضای محترم کمیته بررسی و انتخاب استانداران کشور، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی ارسال کردیم.
قاسمی با اشاره به تشکیل دو کارگروه برای اجرای شیوه‌نامه افزود: کارگروه استانی حداکثر ۳۵ نفر عضو دارد و وظیفه‌اش بررسی و ارزیابی نامزدهای پیشنهادی استانداری برای استان است و کارگروه مرکزی به تعداد حداکثر ۲۵ نفر عضو دارد که وظیفه‌اش ارزیابی نهایی و پیشنهادی نامزدهای استانداری است که یک کارگروه واحد است و برای نامزدهای همه استان‌ها اظهارنظر می‌کند و وزیر محترم کشور رئیس کارگروه مرکزی است.
وی یادآور شد که آقای صادقی رئیس ستاد فعالان اقتصادی دکتر پزشکیان در استان از همه احزاب و شخصیت‌ها دعوت کرده بود که برای نامزدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رزومه و برنامه خود را ارسال کنند.
قاسمی با اشاره به ترکیب اعضای استان‌ها بر اساس شیوه‌نامه ارسالی اذعان داشت: در ترکیب اعضای استان، نمایندگان محلی مردم در شوراهای شهر و روستا، نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد (NGOs)، استادان و پژوهشگران دانشگاه‌ها در استان، از علما و معتمدان محلی، نمایندگان بخش خصوصی و کارآفرینان محلی، نمایندگان صنایع و کسب‌وکارها و اعضای اتاق بازرگانی، نمایندگان ستادهای استان‌ها، معلمان و جامعه فرهنگی، مدیران دولتی فعلی استان، دانشجویان برجسته استان و هنرمندان مشهور استان، حضور داشتند.
سخنگوی ستاد فعالان اقتصادی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حداکثر امتیاز هر نامزد ۱۴۰ امتیاز است اظهار کرد: اعضا طی چندین جلسات متعدد حضور داشتند و حق امتیاز و ارزیابی را بر اساس معیار تعیین شده انجام دادند.
وی با بیان اینکه تجربه مدیریتی، تحصیلات و دانش، تعامل با جامعه محلی، توانایی‌های رهبری و ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی از جمله معیارهای کارگروه استانی در شیوه‌نامه بوده ادامه داد: سابقه کار در سمت‌های مدیریتی با ۳۰ امتیاز، موفقیت‌های حاصل در پروژه‌های اجرایی ۱۰ امتیاز، داشتن حداقل مدرک کارشناسی مرتبط ۱۰ امتیاز، انجام پژوهش معتبر ۱۰ امتیاز، تسلط به یک یا چند زبان و استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزار ۱۰ امتیاز، سابقه فعالیت در سازمان‌های محلی و مردمی ۱۰ امتیاز، میزان شناخت از مسائل و مشکلات استان ۲۰ امتیاز، توانایی در تصمیم‌گیری و حل مسائل ۱۰ امتیاز، مهارت‌های ارتباطی و توانایی در مدیریت تیم‌ها و فعالیت در شبکه اجتماعی ۱۰ امتیاز، صداقت و شفافیت ۱۰ امتیاز و عدالت‌خواهی و تعهد به خدمت نیز ۱۰ امتیاز در کارگروه نظر گرفته شد.
سخنگوی ستاد فعالان اقتصادی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای دقیق شیوه‌نامه ارسالی خاطرنشان کرد: بر اساس شیوه‌نامه ۸ نفر لیست نهایی ۱-محمد کاظم نظری ۲-اردوان ایزدپناه ۳-محمد رضا نیک‌بخت ۴- غلام محمد زارعی ۵-فتاح محمدی ۶- حسن نوروزی ۷- هادی زارع‌پور ۸- عبدالرحیم رحیمی به وزیر محترم کشور و اعضای کمیته بررسی و انتخاب استانداران کشور و رئیس ستاد فعالان اقتصادی کشور و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
گفتنی است؛ رئیس ستاد فعالان اقتصادی دکتر پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای صادقی نیز نتایج و گزارش کارگروه استان را برای حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز ارسال نمودند.
لیست نهایی 8 گزینه استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شیوه‌نامه معاونت راهبردی رئیس‌جمهور برای وزیر کشور ارسال شد /
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از کهگیلویه کسب نیست؟
Iran, Islamic Republic of
شک نکن غیره بومی انتخاب می‌شود.
تاج نمیذاره کسب بولد بشه
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
زارعی چه ربطی به اصلاح طلبان و پزشکیان دارد ؟

تو را خدا مردم را عصبی نکنید
زارع فعال مستقیم ستاد قالیباف بود
در سال ۱۴۰۲ در شورای راهبردی اصولگرایان نفر اول بود
هیچ ارتباطی با اصلاح طلبان و پزشکیان ندارد

چرا ؟؟؟!!!
چرا رأی مردم را به استهزا کشیدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در دولت منتسب به اصلاح طلبان غلام محمد زارعی جایگاهی ندارد او ثبات رای ندارد
دن کیشوت
Iran, Islamic Republic of
حسن نوروزی!
استاندار.....

چرا کسی که ریسه در دولت انقلابی بوده و مرید آن دولت بوده الآن باید گزینه دولت پزشکیان باشد
فرج
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اینها چه توانمندی دارند ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینها کار افرینانی بوده که توانمندی خود را در استان بدبخت ازموده اند . وخودی از خود نشان ندادند
جلیل
Iran, Islamic Republic of
فقط فتاح محمدی از پس استانداری برمیاد
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر محمدی است ؛ علمی حقوقی آشنا به مسائل مقبولیت همگانی و پاکدست و غیرمتعصب
United States
کو جون خوت هر چی بزنی من سر فایده نیاره
حضرتعباسی چطور ریت بی اسم زارع رو هم آوردی داخل لیست استاندارل؟!!!
ای بنده خدا هر چی زه و سینه حونه اولاد نبی هم د رای وش نیدا ایسو ایخو بیا بگو اومم؟!
مه پیل پیمونل قبلی سیرش نکرده هنو؟!
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بدبخت استان
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اولا متاسفم برا جبهه اصلاحات که شده سخنگوی ستاد فعالان اقتصادی پزشکیان سخنگو باید کسی باشه که با عامه مردم در ارتباط باشه
دوم‌‌ مگر غلام محمد زارعی اصلاح طلب هست که اسمش به عنوان گزینه استانداری از طرف اصلاح طلبان معرفی میشه
ایشون همیشه یه آدم محافظه کار بوده دو بهر از حمایت اصلاح طلبان برخوردار بود بعد از هر دوبار در انتخابات ریاست جمهوری در جبهه مخالف اصلاح طلبان می ایستاد اگر اصلاح طلبان نبود ایشون در مجلس هم عمرا نمیدید همین دور گذشته اول از قالی باف بعدش تز جلیلی حمایت کرد
دنا
Iran, Islamic Republic of
جلسه بگریت یا نگریت بزودی نفر دوم از راست توسط تاج ، استانداره و تمام .
به اطلاع بقیه برسانید که " خر داغ میکنند "
علی
Iran, Islamic Republic of
پنج نفر اول از یک جغرافیا انتخاب شدند یعنی کهگیلویه بزرگ با چهار شهرستان هیچ گزینه ای پیدا نشد کارگروه اقتصادی تحلیل سیاسی میکنه و نماینده عالی دولت انتخاب میکند طرب من دست این کارگروه ها نیست همانطور که شورای راهبردی هم هیچ طرب و قربی نداشت .
Iran, Islamic Republic of
از هر نوعی ک باشن بی خاصیت هستن و کارایی ندارن
مدیونی اگه شفافیت اطلاعاتی نداشته باشی و پخش نکنی
تو را خدا اینا همه تکراری هستن و ایده ای ندارن
Iran, Islamic Republic of
کل زحمات رو اصلاح طلبان کهگیلویه کشیدند بعد بهرامی و تاج که جرات حمایت از پزشکیان نداشتن شدند صاحب دولت این دهن کجی به اصلاحات واقعی براتون گرون تموم میشه تو دولت نه ولی تو مقبولیت و مشروعیت اجتماعی حتما

کبنا شرف داشته باش تایید کن
منصور
Iran, Islamic Republic of
به نظر شخصی خودم دکتر نظری سابقه مدیریتی زیاد دارد ایشان ۸سال مدیر کل بهزیستی. چندین سال فرماندار ری موفق. و معاون سیاسی امنیتی استاندار ی استان .دادستان پزشکان استان .رئیس نظام پزشکی استان. کودک از لحاظ صداقت هم زبان زد عام و خاص است واز لحاظ گرفتن حق استان وشهرستانی بسیار جدی و پیگیر هستند ...
درست کار
Iran, Islamic Republic of
بدترین گزینه دکتر نظری هست .کسی که دنبال گرمسیر و سردسیری هست ‌.هیچ کسی دل خوشی از وی ندارد به غیر از برادر وی که کامنت میگذارد
حسین
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت بیراحمد....وبسوز ای دل
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت
Iran, Islamic Republic of
په وفاق کو؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیچ کدام مورد تایید وزیر کشور نیست استاندار غیر بومی است. فقط احتمال حاج زارعی وجود دارد





























/
United States
هیچکدام.کم مردم را سرکار بگذارید.
United States
هیچکدام.کم مردم را سرکار بگذارید.
کارمند
United States
بجای بازی با اسامی.وقت کردید به موضوعات مردمی هم رسیدگی کنید:
سرقت مسلحانه در گچساران زیاد شده.بخصوص در کارکنان و سه راهی و گلستان و بهارستان.
کبنا نیوز پیگیری کن امنیت جان و مال مردم در خطر است.
عشایر کهگیلویه بزرگ
United Arab Emirates
سید مهدی عباسیان کسی است که بتونه مشکل ما عشایرهای دامدار حل کند باتشکر
بنازم
Iran, Islamic Republic of
بنازم حاج زارعی انتخاب شد درود
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام

خداوکیلی ترکیب بندی را نگاه کنید براساس انصاف،

از هشت کاندیدای معرفی شده، پنج کاندیدا بویراحمد واحد و سه کاندیدا از گچساران معرفی شده اند

برادر سحنگو؛

اگه شما فرزند کهگیلویه بزرگ باشید، حضرت عباسی چه ذهنیتی برای تان ایجاد می شود؟

واقعا یک فرزند کهگیلویه بزرگ توان استاندار شدن در دولت چهاردهم در استان کهگیلویه و بویراحمد را ندارد؟

آقای موحد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ تمام توانش را برای پیروزی جلیلی گذاشت، اما آیا در بین نیروهای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ که شامل چهار شهرستان کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده می شود، یک اصلاحاتی لایق گزینه شدن برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نبود؟ (موحد هیچ ارتباطی با اصلاح طلبان آن دیار ندارد و اصلاح طلبان هم او را هیچگاه نماینده خود ندانسته و تا قیام قیامت نمی دانند)

برادر سخنگوی کارگروه اقتصادی:

بنظرتون شرم آور نیست که از همین ابتدای کاری که هنوز شروع نشده، اینگونه طبل نفاق محلی که نه وفاق محلی را بصدا در بیاورید؟

و البته آخر اینکه:
خودتان با وجدان و خدای خودتان بنشینید و به آنچه عرض نمودم فکر کنید و حتما از فرزندان کهگیلویه بزرگ که همواره برای شخص شما احترام قائل بوده و هستند، در همین رسانه محلی، عذرخواهی کنید ....

تردید نکنید اگر آقای ایزدپناه استاندار نشود، استاندار ما غیربومی خواهد بود.... ( این خط و این نشان)
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
از "موحد" بعید است این اشتباهات محاسباتی رابکند؛ مثل دفاع از جلیلی به زعم پیروزشدن.
موحد جاش خوبه!
Iran, Islamic Republic of
تا ایشا بیت سه نسل رای ندید به موحد
اگه خوبه حتما که کهگیلویه رو براتون گلستان کرده
اگه نخوبه چتونه سی سال سیش گاله ایزنیت ؟؟
ممم
Iran, Islamic Republic of
اینها کی هستند که می‌خوان برا مردم تصمیم بگیرند مردم اینها را قبول ندارم سنگ مردم یه سینه نزنند بعضی ها با هردولتی قبلاً معامله میکردند از دروان احمدی نژاد تا دوران ریسیی بعضی ها در دوران روحانی آزمایش خود را پس دادند بعضی ها را مردم قبول ندارند در پستو ننشینید و تصمیم نگیرید برای دیگران رای شما کجا هست خودشیرینی و چادر زدن در تهران را کنار بزارید
ممم
Iran, Islamic Republic of
نظری را کی قبول دارد تنها یک گزینه شاید تا حدودی در بین مردم محبوبیت داشته. باشد و مردم‌داری کن جناب زارع پورصمن اینکه تنها گزینه برا استانداری غیر بومی باید باشد بومی یعنی قوم گرا یعنی رفیق باز مگه مردم رای دادند که هرکه بیاد سکان بگیرد و فقط در فکر بستگان خود باشد
Iran, Islamic Republic of
جون خودتون اسم منو هم بنویسید یه مثلی هست که میگه تابز نه وماله میش خواجه کماله بیشتر افراد تکراری هستن حال آدم از قیافه بعضی هاتون به هم میخوره
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا این خبری هست که داده ای
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دکتر نیکبخت انسانی توانمند وعلمی هست و میتونه به پیشرفت استان کمک کنه
باشت
Iran, Islamic Republic of
تا اونجایی که اطلاع دارم
گزینه ۷ و ۸ بازنشسته شدن
و طبق قانون بازنشستگان نمی تو نن مسولیت بگیرن
به جز اعضای هیئت دولت و نماینده مجلس.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به همه فرهیختگان .اگه پیشرفت نجومی را برای استان میخواین یه ادم شجاع ونترس مث دکتر نیکبخت باید استاندار بشه .
Iran, Islamic Republic of
خواب دیدید خوش باشه هیچ کدام بدرد استانداری نمی خوره
ناشماس
Iran, Islamic Republic of
خدا می‌دونه تنها کسی که لیاقت داره ومیتونه استان رو نجات بده زارعی هست
امید پاینده
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه اقای دکتر حسن نوروزی می باشد چون استان یک استاندار بودجه وبتواند بودجه از مرکز بگیر انشاالله این اتفاق بیافتده
Iran, Islamic Republic of
حسن نوروزی استانه بدبخت کرد رفت فارس
دادیان
United States
سلام، اگر سابقه کاری این عزیزان را در نظر بگیریم، هیچ کدام برای سمت استانداری مناسب نیستند، چرا که در مواقع ضروری از اصلاح طلبان استان در انتخابات حمایت نکردن، و اینها فقط منفعت طلب هستند، میشه بگین تا این لحظه این آقایان کجا بودن، بجز نیکبخت که این لحظه آخری در انتخابات ریاست جمهوری یه خودی نشون داد، کسی که میخواد در دولت پست به این مهمی بگیرد باید، ترس نداشته باشه، ودر هر لحظه از جناح خود حمایت کند، چرا اینها قائم موشک بازی کردند وحتی در انتخابات مجلس از چهره اصلی اصول گرایان حمایت کردند بیشترشون، مردم هیچ کدام از اینها را نمی‌پذیرند، ومطمئن باشید استاندار حق نمایندگان هست، تصمیم اصلی با این سه عزیز هست، خواب دیدین خیر باشه،
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
شاید دکتر نوروزی بتونه گزینه مناسبی برای استان باشه ، البته اگه قصد برگشت به استان رو داشته باشن ، خدایی انتظار میرفت که در وزارت پست میگرفتن و بهتر خدمات به استان مظلوم و ثروتمندمون میدادن 🌺
Iran, Islamic Republic of
خدمت. دوستان عرض کنم که بازنشسته طبق قانون نمیتونه استاندار بشه،من نمیدونم اینایی که لیست اعلام کردن هنوز این رو نمیدونن!!!؟؟
باشت باوی [عرب]
Iran, Islamic Republic of
استانداران توسط وزیر کشور که اصولگراست انتخاب توهم ممنوع اکثرا استانداران بلید پیشینه امنیتی و نظامی داشته باشند
سعید
Iran, Islamic Republic of
اینها قبلا مدیر بودن دیگه چی میخوان انجام بدن تمامی گزینه های تکراری انگاری ارث میخوان تقسیم کنند هر دوره اینها میدان بدید به بقیه
سعادت
Iran, Islamic Republic of
درود،،حاج اردوان،،،ودکتر نظری مهربان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون همون قدر که تونست پورمحمدی را بزاره رئیس برنامه و بوجه کشور استاندار کهگیلویه و بویراحمد را هم خودش میزاره
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
مگه زارعی اصلاح طلبه؟ یه زمانی طرفدار ولایتی بود، بعد روحانی، بعد رئیسی، بعد هم قالیباف.... این افراد ثبات ندارند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیک بخت که نیروی پایداری بوده و در زمان احمدی نژاد وهدایتخواه کلیه نخبگاه اصلاح طلب را از دم تیغ گذراند و انقدر نیروی آقای هدایتخواه و خودش را گذاشت که هنوز دانشگاه روز به روز عقب تر می رود نه عدالتی در او هست و نه مدیریت علمی
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ همش تکراری ،اینا چه کردند در طول دوران مدیرت دوباره بیان،اخ برای مردم بدبخت و تصمیم گیری نمایندگان به نفع خودشان
اصلاح طلب
United States
تا جایی که می‌دانیم.... دوستان کار گروه اعضا بر اساس شیوه نامه امتیاز بندی کردند ...کاملا تخصصی و معیار های شیوه نامه را اجرا نمودند و امتیازات نیز بر اساس رزومه و توانایی آنها بوده
خود حقیر و جمع کثیری از اصلاح طلبان عضو کار گروه بودیم که انصافا هم آقای قاسمی و هم آقای صادقی و مهندس باقری خوب مدیریت کردند .... و قریب به ۷ جلسه فشرده دوستان برگزار کردند و چندین نفر رزومه فرستاند .... نهایتا براساس دستورالعمل شیوه نامه که ۸ نفر می بایست معرفی شوند اقدام شد
در خصوص آقای زارع نیز خیلی بحث و صحبت شد ... اما امتیاز بندی شد و اعضای کارگروه امتیاز داد که چهارم شد
یاران بهرامی
United Kingdom
دوستان ستاد کار حرفه ای انجام دادند
دست تاجگردون و بهرامی رو پر کرند و دیگه تاجگردون و بهرامی بهانه ای ندارند لذا نمایندگان به فکر دور بعد خود باشند .... مگر قحط الرجال هستش که غیر بومی بیاد ... فردا نمایندگان خواستند وارد عرصه انتخابات بشن به همون غیر بومی بگن همراهی شون کنن و آقای بهرامی به فکر اصلاح طلبان باش. این خبر و معرفی ۸ نفر یعنی انتخاب از این ۸ نفر باشه و خارج از این لیست قبولی دور بعد برای شما سخت تر خواهد بود ،یکی از این ۸ نفر یعنی تضمین انتخاب شما در دور بعد انتخابات لذا انتظار داریم دقت و تحلیل بیشتری کنید
Iran, Islamic Republic of
ببخشید چرا لیست از کهکیلویه هیشکی نیست از همین ابتدا بنیان تفرقه افتاد .ما غیربومی میخواهیم.حاج اقا مژدهی گزینه مناسب استانداری
Iran, Islamic Republic of
اینها همشون امتحانشون را پس دادند بجز پارتی بتزی وقوم گرایی چه به یادگار گذاشتند
عاشق گچساران
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید اول ازهمه بی نیاز باشه ازهرحیث مالی و مقام ووو
دوم شخصی تحصیل کرده شجاع وسخنور باشه که بتونه مطالبه گری کنه
سوم دارای سابقه مدیریتی کشوری واستانهای مختلف باشه
وچهارم فراجناحی ووباشه
بنظرتون کدومش به ای خصلتها نزدیکه
علی
Iran, Islamic Republic of
دیگه ضعبفتر از درخشان فرهنگ و ارشاد هم مگه داریم؟سه دستگاه😄😄😄اگر قرار بر تغییر ضعیفا نباشه دیگه رای دادن بیهوده ترین کاره
تک خال
Iran, Islamic Republic of
هرکدومش قبلا توی استان پست داشته نتونسته کارایی بالا داشته باشه هم جزع مهره سوخته هست وباید کسی باشه که هم سواد هم علم هم شجاعت داشته باشه چون یک مسؤل باید باید این سه گزینه را داشته باشه تا بتونه این استان فلک زده را تا حدودی نجات بده
United States
جالبه هیچ شخصی از حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمیی و لنده در لیست وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
کسی که 70سال نتونسته کار کنه برای ملتش میخاد به نظرشما توی این اواخر عمرش بازنشستگیش کار کنه این همه مدیر جوان باسواد با علم شجاعت پوچ هستن که یه مشت پورمرد معرفی میکنن چون تجربه نشون داده انسان از 50که رفت بالا فقط حرس تمع دارد برای جم کردن مال منال باید چهارتا جوان معرفی کنن که جوون ها را درک کنه نه مال جم کن معرفی کنن
فعال اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره بازنشستگان دوباره مشغول بکار شوند؟
نکنه تعداد روزهای بازنشستگی هم برای استاندار شدن امتیاز دارد؟
جمع کنید این بساط مسخره را
خدا را شکر در تهران که کسی به حرف شما اهمیت نمیده
فکر میکنید کسی این لیست شما را میخونه؟ یا برای آنها اهمیت داره؟
سعید.
Iran, Islamic Republic of
آدم عاقل خنده‌ اش میگیره. که مرکز استان را با مابقی استان های دیگر مقایسه کند‌ از هر لحاظ. چرا که تاکنون همین استاندار کارآمد و لایق و مدیر را به خود ندیده. اینها همه را باید در جای دوری دور ریخت .و از افراد غیره بومی با مدیران غیره بومی استفاده کرد. که چاره کار باشد‌ و بس
Iran, Islamic Republic of
دکتر فتاح محمدی گزینه شایسته ای برای استانداری است
United Kingdom
نوروزی همان چند سال مدیر سازمان برنامه براش زیاد چهار رای در گچساران نداره و در زمان تصدی سازمان برنامه سه نیرو برنامه و بودجه می خواست اومد پسر خاله های خودش را معرفی کرد.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر محمد کاظم نظری ایشون بهترین مدیر استانی درزمان خاتمی بودن مدیر نمونه کشوری معرفی شدن
فاشیست ها
Iran, Islamic Republic of
یعنی در چهار شهرستان کهگیلویه کسی در قامت استاندار نبود
عجب!!!؟؟؟
کارمند
Iran, Islamic Republic of
گزینه ای بهتراز دکتر نظری نیست مدیر نمونه دوران خاتمی
بی نام
United States
به خودتون زحمت ندید، هیچکدوم از این گزینه ها نیست ، ازما گفتن ، لطفا کسی رو دلخور نکنید ، اسامی افراد شایسته هم بودن ، ولی نماینده ها هستن که تصمیم نهائی رومیگیرن
بی نام
United States
یادم رفت گزینه غیربومیِ ، نماینده ها انتخاب کردن ، به خودتون زحمت ندید وگرنه گزینه ها افراد شایسته ای بودن ،
ایران
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله حاج زارع انتخاب خواهد شد.
انصاف
Iraq
انصافا اگر شجاعت،تخصص،توان و پیگیری امور،رابطه نزدیک با رئیس جمهور و آوردن اعتبار به استان، کیفیت در سطح بین الملل جهت دعوت سرمایه گذاران خارجی به استان و توسعه استان و تیپ شخصیتی و کاریزمایی و یک کلام استاندار ۱۰۰درصد به درو بخور می‌خواهید فقط و فقط دکتر نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
خبر
نفت
۲
۴
سوپرایز پاک نژاد برای کارکنان و بازنشستگان نفت:
نگاه به غریب پور، انتخاب خوشرو!
​میز نفت – درحالی‌که گزینه‌های جدی دیگری درباره رئیس جدید صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت دست‌به‌دست می‌شد، وزیر نفت در یک سورپرایز، سعید خوشرو را به ریاست این صندوق منصوب کرد.
سعید خوشرو | میز نفت
سعید خوشرو | میز نفت
به گزارش میز نفت، کنار زدن عبدالحسین بیات توسط محسن پاک نژاد خواسته‌ای بود که طی دو هفته اخیر بارها به‌صورت خصوصی و عمومی مطرح شد؛ به همین دلیل گزینه‌های بسیاری برای این سمت درنظرگرفته شد که البته برخی، «خود خوانده» بود.

جدی‌ترین گزینه ریاست صندوق، مسعود کرباسیان بود؛ کسی که شانس اول وزارت نفت بود اما از حضور در دولت انصراف داد و وقتی ریاست صندوق هم به وی تعارف شد، به این درخواست هم «نه» گفت.

اما هفته گذشته خداداد غریب پور در آستانه صدور حکم ریاستش، به ناگهان با یک تلفن کنار رفت تا در ابتدای هفته جاری، نام محمد کبیری بر سر زبان‌ها افتاد.

کبیری معاون اسبق وزارت کار بود که در ستاد انتخاباتی پزشکیان مشغول بود؛ او یکی از گزینه‌های وزرت کار هم بود اما تا به امروز، هیچ سمتی به وی داده نشده است تا در قطار دولت جایی نداشته باشد.

مرضیه شاهدایی و حمیدرضا عراقی از معاونان سابق زنگنه هم سایر گزینه‌های ریاست بودند که البته فقط در فضای مجازی مطرح بودند؛ البته که باید علی کاردر را هم به فهرست گزینه‌ها اضافه کرد.

درنهایت وزیر نفت، امروز به‌جای تعیین سرپرست صندوق بازنشستگی نفت برای آن رئیس تعیین کرد و سعید خوشرو را به این سمت منصوب کرد؛ خوشرو مدیر اسبق امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران بود و در این سال‌ها، کاملاً در سایه بود اما امروز، کلید یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصادی را در دست گرفت.
Iran, Islamic Republic of
کو چکار غلامحمد زارعی دارید ،؟گناه داره،بنده خدا شاید ب همین که عکسش توی این تصویر باشه ،راضیه و دعاگو
غفا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نظری
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
نظری بهترین گزینه
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
نظری بهترین گزینه
شهروند
سوابق همه این افراد رو تا حدودی میدونم و دکتر نظری از بقیه گزینه ها مناسب تر هست هرچند که احتمالا غیر بومی انتخاب میشه
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
فایل های مرتبط
1