تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۹۰۷۰۷
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پاسخ پیمانکار کمربندی یاسوج به ذیحساب: صحبت‌های شما از روی بی‌اطلاعی است

۱۵
۵
پاسخ پیمانکار کمربندی یاسوج به ذیحساب: صحبت‌های شما از روی بی‌اطلاعی است
کبنا ؛«مهدی عدالت‌خواه» پیمانکار کمربندی یاسوج گفت: صحبت‌های ذیحساب در خصوص تخصیص 2 هزار قیر به پروژه کمربندی یاسوج را از روی بی‌اطلاع است. هزار و 500 قیر دریافت کردیم که بابت آن ضمانت‌نامه دادم و هزینه آن هم از مطالبات بنده کسر شد و این میزان قیر برای آسفالت 9 کیلومتر جاده در دولایه و عرض 14 متر استفاده شده است.
به گزارش کبنا، روزهای اخیر تعدادی از پیمانکاران پروژه‌های راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد جلو این اداره کل تجمع و خواهان پرداخت مطالباتشان از ذیحساب شدند و اعلام کردند این ذیحساب کارراه‌انداز نیست و پرداختی‌ها را قفل کرده است و حتی مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد این ذیحساب ضعیف است و توان کار با این اداره عریض‌وطویل را ندارد. بعدازاین علی بدیعی نژاد ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌های کرد و همه اظهارنظر پیمانکاران را رد کرد و در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «پیمانکار پروژه کمربندی - یاسوج یک ریال سند ندارد و ۲ هزار قیر را به کمربندی یاسوج اختصاص داده‌اند و کل پول نقد و بخشی از اسناد خزانه یاسوج به سمیرم را برای کمربندی در نظر گرفته‌اند؛ ولی هر روز تصادف در این منطقه داریم و معلوم نیست پول کجا می‌رود؟ و بیشتر کارشناسی‌هایی را که می‌نویسد خلاف قانون و غلط است. یک‌سرسوزن دروغ نگفته‌ام. این‌هایی که گفته‌اند همه دروغ است. از هیچ‌چیزی نمی‌ترسم و دوست نداشتم به اداره راه و شهرسازی بیایم. اما مدیرکل اقتصاد و دارایی گفت می‌خواهم تو را بفرستم که جلوی خبط و خطاها را بگیری. بعضاً قوانین در سطح ضعیف در اداره کل راه و شهرسازی رعایت می‌شود. بعضی از کارمندان راه و شهرسازی به‌درستی سرکار نمی‌آیند و عمق فاجعه بالاست.» بعد از این اظهارات، «مهدی عدالت‌خواه» پیمانکار کمربندی یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار کرد: در دست‌پاکی ذیحساب هیچ حرفی وجود ندارد؛ اما بحث ما این است که اسناد مالی مربوط به‌صورت وضعیت پیمانکاران که گردش‌کار آنها مشخص است و بعد از تأیید کارکرد از طرف مشاورین، اداره نظارت و اداره پیمان و رسیدگی و... به ذیحساب ارجاع داده می‌شود، آیا ذیحساب از زیرمجموعه خود خبر ندارد، ایشان که فرمود دروغ نمی‌گوید.
عدالت‌خواه در ادامه گفت: آقای ذیحساب در خصوص 2 هزار قیر مطالبی را بیان کرد که باید بگویم، 1500 قیر دریافت کردم نه 2 هزار قیر و بنده این مقدار قیر را برای آسفالت 9 کیلومتر جاده در دولایه به عرض 14 متر به کار بردم.
وی افزود: بابت این هزار و 500 قیر هم ضمانت‌نامه ارائه دادیم و هزینه آن‌هم از مطالبات ما کسر گردید و هیچ بدهی بابت این قیرها نداریم. ذیحساب از این موضوع بی‌اطلاع است و صحبت‌های ناروا می‌کند.
این پیمانکار گفت: اگر ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به خود زحمت بدهد و از پروژه سرکشی و بازدید کنند متوجه عملکرد ما می‌شود، البته به او کلاه می‌دهیم که گرما به صورتش نخورد و تلاش می‌کنیم که کفش‌‌هایش خاکی نشود. کاش می‌دانستید در چه گرما و سرما من و همکاران برای اتمام این پروژه حیاتی چه میزان تلاش و زحمت کشیدم و الان به دلیل عدم پرداخت مطالبات، حق و حقوقشان عقب‌افتاده است.
وی افزود: همانطوری که ذیحساب هم اشاره کرده‌اند، این محور یکی از حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی است و باید مسئولان مربوطه تلاش کنند که هر چه‌سریعتر پروژه کمربندی یاسوج به اتمام برسد، این‌کار صورت نمی‌گیرد، مطالبات را نگه می‌دارند و پرداخت نمی‌شود و بعد ذیحساب ما را متهم می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای بدیعی نژاد در حد ذیحساب اداره نبست انشالا به همین زودیا باید بره همه پیمانکاران ازش دلگیرن واقعا یاد دکتر حکیم بخیر فردی دلسوز ومتخصص بود
سجاد
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مدیران ارشد استان
خواهشاً کار را به پیمانکار نسپارید .
Iran, Islamic Republic of
سلام ازدوراهی سپیداریاسوج تاتنگاری چندین ماه است که این دود500یا600متردرست نشده وبااین حجم تردد چندنفربایدکشته شوند جاده سپیدار به جلیل وابکان بااین حجم ترددبایدچن خانواردیگرعزادارشوند
Iran, Islamic Republic of
اين پيمانکار که گفته بودذيحساب سند ما رو پرداخت نميکنه حالا دوباره يه چيز ديگه ميگه،اين توجيه نمي تونيد حرف رو پس بگيريد ثبت مطالبات رو ذيحساب خيلي سخت نميگيره ورسيدگي نميکنه بلکه موقع پرداخت صورت وضعيت رو چک و رسيدگي ميکنه اين هم ديگه بذاريم بحساب قبلي سيد
Iran, Islamic Republic of
بديعي ذيحسابي نيست که از اطلاعات پرونده ها و اسنادش بي اطلاع باشه لابد اقاي عدالت خواه از کارخانه اسفالتش خبرنداره
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عدالت خواه مقدار حداکثر مقدار ی که برای 9 کیلومتر آسفالت در دولایه استفاده کرده ای 1200 تن قیر میباشد که ایمان دارم اگر آزمایشگاه مکانیک خاک استان سرزده دوباره نمونه برداری وآزمایش بگیرد بسیار کمتر قیر مصرف شده. ثروت اندوزی در اجرا عاقبت خوبی ندارد. بحث شما نیست وشاید شما باوجدان تر از خیلی های دیگر باشید. فرسودگی، تخریب ،موزائیکی شدن،و.... ناشی از عملکرد اجرای روسازی ضعیف است. وجود یک فرد مقرراتی در جایگاه ذیحسابی اداره کل راه و شهرسازی چرا باید اینقدر حواشی داشته باشد؟ بی شک مدیر کل محترم نقشی شفاف در این بحران دارد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش در استان ما مثل استان فارس هم نظارتی وجود داشت،وگرنه این کمربندی با نصف این اعتبار که تا حالا هرینه گردیده به پایان رسیده بود.
جهان کهن
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای بدیعی انسانی متعهد و متخصص در کار خود می باشد.به جرات می توان گفت یکی از بهترین و پاک دست ترین و با سوادترین ذیحسابها در سطح کشور هست.
ایران
Iran, Islamic Republic of
فرار رو به جلو
این پیمانکار همیشه حق به جانب صحبت کرده
دوشیفت کار کند تا پروژه تمام شود ،
ماشین آلات رابیشتر کند این جور که نمیشه تا هم میگن کار نمیکنه جوری حرف میزه انگار چیزی نشده
ضمنا دک کردن ذیحساب با هماهنگی مدیر کل هستش
Iran, Islamic Republic of
منطقه حادثه خیزه واجازه کاردرشیفت شب ندارند.جاده اصلی هست وترددبسیاربالا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
پ م خت سی رضای خدا کفشلت خاکی ایبون و زیر گرما ایری؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای ذیحساب پاک دست و خوبی
اما دوتا از کارکنان امور مالی را راست میگه سرکار نمیان و باعث این تنش در اداره همین دوتا کارمند که امیدواریم نهادهای نظارتی و بازرسی با این کارمند متخلف برخورد کنند تا آرامش به راه و شهرسازی برگردد
علی
Iran, Islamic Republic of
جناح بازی و قوم گرایی در مدیریت مانعی برای پیشرفت این استان محروم گردیده و همه مقامات استان این معضل را می‌دانند ولی چاره‌ای پیدا نکرده اند
Iran, Islamic Republic of
کاش من یک پیمانکار بودم
........
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب
آقای بدیعی دستت طلا
ای کاش چند نفر مثل آقای بدیعی داشتیم تا جلوی این به ظاهر پیمانکار ها رو بگیره
آقای عدالت خواه میزان قیری که فرمودین اولا برای این کلیومتر گفته شده زیاده و باتوجه به شناختی که ازتون دارم خمس این قیر رو هم در این مسیر استفاده نکردیم
دوما مگر خودت تا فعلا لباست خاکی شده خخخ
سوما ای کاش بازرسین به پروژه هایی که تا الان انجام دادین یه سری بزنن و واقعا بررسی کنن که متوجه بشن کی کم کاری میکنه.
کاش میشد اسم بعضی از افراد به ظاهر ناظر عالی رو بیان میکردم که بفهمی بدیعی مثل اونا نیست
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1