تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۹۰۵۰۲
یادداشت ارسالی:

نقدی بر صحبت‌‌های دهراب‌پور در جمع بهرامی‌‌ها / حد نگه دارید / از یک هولوکاست طائفه‌ای رونمایی کردید دست‌مریزاد / چرخش روزگار دیر نیست

۹۸
۶
نقدی بر صحبت‌‌های دهراب‌پور در جمع بهرامی‌‌ها / حد نگه دارید / از یک هولوکاست طائفه‌ای رونمایی کردید دست‌مریزاد / چرخش روزگار دیر نیست
کبنا ؛یادداشت - محمد رحیم دهراب‌پور طی سخنان خارج از ضابطه و البته کمافی‌السابق بر طبل علیا و سفلی و دوقطبی منطقه‌ای و نفاق در شهرستان بویراحمد کوبید و آن هم در جشن حامیان بهرامی،
اولاً آقای بهرامی ظاهراً هنوز باورش نشده که حتماً حتماً در انتخابات به یمن انحصارگرایی مفرط مدعیان انقلابی و اضمحلال جریان اصول‌گرایی پیروز شده و اکنون نماینده همه بویراحمد، دنا و مارگون هست و هنوز خودش را همان بهرامی چند سال پیش می‌داند که در تودیع و معارفه‌ها دو سه ساعت می‌نشیند و به روستاها می‌رود و وعده می‌دهد.
دوم آقای بهرامی این نایب‌رئیس دوم کمیسیون انرژی را در هر محفلی عمومی و خصوصی نقل مجالس کرده که گویی کلاً وزارت نفت و نیرو یکجا در ید اوست و البته اگر باشد ما مفتخریم و احساس خوشحالی می‌کنیم؛ ولی قبلاً آقای حاج عدل هاشمی که خودش باتوجه‌به مسئولیت‌های کلان در قرارگاه سازندگی خاتم به‌تنهایی یک وزیر نیرو و نفت بود تا حد نایب‌رئیس اول این کمیسیون رفت؛ اما باتوجه‌به ساختارهای شدید حوزه انرژی خیلی مؤثر نبود و اساساً جز کمیسیون بودجه که می‌تواند که مقدار قدرت چانه‌زنی نماینده را در دولت افزایش دهد، بقیه کمیسیون‌ها جنبه نظارتی و تشریفاتی دارند و البته در زمان رأی به وزرا چرا اهمیت دارند مشروط به اینکه قبل از اخذ رأی، معامله منعقد شود که البته جای اشکال و رانت و فساد هم همین‌جاست.
این نقد رویه آقای نماینده برای بعداً...
اما سر صحبت این قلم با جناب آقای دهراب‌پور بزرگوار هست که از دهه ۸۰ که یاد دارم و مقداری قبل از آن، یکبار خود این بزرگوار کاندیدا بود و متوجه میزان رأی خود شد و البته عاقلانه کلاً از صحنه کنار کشید.
اما از آن موقع تا الان که یاد دارم، آقای حاج دهراب‌پور، هم در طرف‌داری و هم علیه آقایان، سید مسعود حسینی، سید باقر موسوی، دکتر هدایت خواه و حاج زارعی و اکنون هم دکتر روشنفکر صحبت کرده است.
البته برخی از آقایان را در دور اول مخالف بوده، در دور دوم موافق شده و برخی را دور اول موافق و دور دوم مخالف بوده و متناسب با این گردش‌های سیاسی خودش صحبت کرده است. برخی را اساساً وقتی در دور اول رأی می‌آوردند، می‌فرمود که ما حمایت کردیم و وقتی رأی نمی‌آوردند، می‌فرمود ما حمایت نکردیم و فوراً طرف فرد پیروز را می‌گرفتند و یا احتمالاً به تفاهم نمی‌رسیدند و در دوم تخریب می‌نمودند (نمونه دکتر هدایت خواه).
البته هیچگاه هم قبل از انتخابات مجلس رأی آقای دهراب‌پور برای هیچ‌کس محرز نشد و به همین دلیل هم هیچگاه از طرف جریانات موجود استان و حتی کشور، جدی گرفته نشد.
در خصوص طرف‌داری آقای دهراب‌پور از آقای بهرامی هم همه می‌دانند که ایشان در قم ثبت‌نام کرده بودند و اخوی بزرگوارشان هم در اصفهان تشریف داشتند و اگر هم به آقای بهرامی یا کس دیگری رأی دادند، محرز نشد و البته در جلسه زیر تل آقای حاج منتظریان، یکی از حضار بزرگوار که با آقای دهراب‌پور نزدیک بود، از جانب ایشان (آقای دهراب‌پور) عذرخواهی کردند و گفتند جایی بودند و گروه می‌آمدند و تنها جایی بود که ‌یک مقدار مواضع ایشان مشخص شد که تاکنون نه تأیید کرده و نه رد کرده است.
حال جناب آقای دهراب‌پور با این سابقه منحصربه‌فرد و مواضع به‌شدت متناقض در هر دوره‌ای از مجلس، دقیقاً بفرمایند در کدام قسمت از سپهر سیاسی بویراحمد قرار دارند.
ایشان در کهگیلویه هم با حاج عدل هاشمی یک‌جور با بزرگواری جور دیگر و با موحد رفتار دیگری دارد، هر وقت هرکدام را می‌بیند همان را اصلح می‌داند و ایضاً در گچساران و اینکه چگونه اکنون بین تاج‌گردون و مخالفین سیاسی‌اش در گچساران جمع بسته است نمی‌دانیم؟
اما قصه آقای دهراب‌پور ظاهراً تمام‌شدنی نیست، در دولت احمدی‌نژاد مدعی بود که تنها کسی بود که برایش ستاد زدند و اما در میانه همان دولت تنها کسی بود که به تخریب دولت مستقر مورد حمایت احمدی‌نژاد در استان پرداختند.
آقای دهراب‌پور در همین دولت و به تعبیر برادرش در روز معارفه، شخصاً توسط استاندار جناب آقای کیان دهراب‌پور به مدیرکلی بیمه سلامت رسید و فرزندش تا جایی که اطلاع داریم بدون آزمون در آزمایشگاه خاک وابسته به راه و شهرسازی همین دولت در گچساران به‌کارگیری شد؛ ولی الان ظاهراً در یاسوج مشغول به کار هست، حال که دولت سیزدهم در حال خداحافظی است، می‌آید و بر پیکر نماینده عالی دولت چوب می‌زند. (اگرچه برخی اعمال برخی معاونان قابل‌کتمان نیست)، اما این استاندار همان کسی است که به شما لطف داشت، و همچنین آقای روشنفکر نسبت به شما احترام داشت و لطف.
نمک نمی‌شناسید، حد بدانید (انتقادات جدی به عملکرد نامطلوب و فردگرایی روشنفکر هم قابل‌اغماض نیست) اما از لطف روشنفکر هم بی‌نصیب نبودی و اگر مخالفت می‌کرد، لطف استاندار هم ناقص می‌ماند و مواردی که به احترام می‌گذرم (کارخانه...)
جناب آقای دهراب‌پور عملکرد شما در شورای شهر نماد کاملی از انحصارگرایی قومی و طائفه‌ای که نه بلکه عشیره‌ای بود، شما که اجازه ندادید حتی نام ورزشگاه یاسوج به نام یک شهید ورزشکار که حتی نه از طایفه که سببی به شما نزدیک بود، نام‌گذاری بشود،
شما اجازه ندادید مجموعه بیمارستانی دولت‌آباد به نام یک پزشک پاسدار شهید و آن هم از حوزه علیا نام‌گذاری بشود و با سروصدا و بهانه مردم کاری کردید که بگذارند دولت‌آباد و در خصوص نام‌گذاری شهدا موارد دیگری است که به احترام می‌گذرم.
جناب حاج دهراب‌پور، این حنا دیگر رنگی ندارد و دوست داشتیم شما خودت یک قطب باشید؛ ولی در قطب‌ها هضم شده‌اید.
شما که در بیاناتتان در جمع هواداران بهرامی علناً ولی محترمانه سفلی را از دم تیغ گذراندی، تا حالا از کدام مدیر و یا شخصیت در سفلی بی‌احترامی دیدید و ایضاً دیگران.
مشکل ما این بود و هست که آنچه را که شما، سیبل تخریب سفلی قرار داده‌اید، مطلوب ناقص ما هست نه کامل و مشکل دیگر ما هم سادگی بود، سادگی و صداقت بیش از حد و بی‌خودی که می‌خواستیم در تصمیم‌سازی ندای وحدت، علیا و سفلی را بی‌معنا و مرز را بی‌رنگ کنیم، اگرچه عملکرد برخی از مدیران خصوصاً در آموزش‌وپرورش باکمال تأسف دچار کج‌سلیقگی شد. اما جناب دهراب‌پور از ۲۵ مدیر دانشگاه و مدیرکل استانی و کارخانه که در دوره قبل (مجلس یازدهم) همه از بویراحمد بودند که کاری بی‌نظیر در ادوار بعد از سید باقر موسوی بود، ۱۳ نفر آن از بچه‌های علیا بودند و هستند، بشمارید.
دوره قبل و قبل‌ترها را مقایسه کنید،
شما در دوره قبل خفه بودید حالا نفس بکشید و راحت باشید. شما از یک هولوکاست منطقه‌ای رونمایی کردید و البته جناب بهرامی هم شروع کرده، کوتاهی نکنید، چرخش روزگار دیر نیست، خدا را شکر برای اهل انصاف مشخص شد که برچسب قوم‌گرایی دقیقاً کجاست ولی ما همچنان بر وحدت این گوهر گمشده بویراحمد در میان مدعیان نجات بویراحمد تأکید می‌کنیم. اگر برای پاتاوه بیمارستانی ساختید، اسمش را به نام شهید بزرگوار دکتر جلیل مزین می‌کنیم.
اگر مجموعه‌ای برای مارگون ساختید اسمش را به نام شهید فتاحی می‌آراییم. اگر اتوبان بین مارگون و لوداب را افتتاح کردید، نامش را، آزادراه لطف دوستان می‌گذاریم. اگر امثال جلسه شما در تالار بلوط بود و سخنران یک معلم سفلی و این‌چنین سخن می‌گفت، ما برای همیشه آن را ترک می‌کردیم، امیدواریم ستاره شهر، ستاره دنباله‌دار تشتت و تفرق نباشد.
---------------------------------------
عبدالله احمدیان فر
دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی
تهران مرکز
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی
Iran, Islamic Republic of
**مرد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور حرف حق را زده
بپذیریم
بانی دودستگی و تفرقه شخص ***
پرستار
Iran, Islamic Republic of
کین مدعیان در طلبش بی خبرانند
وان را که خبر شد خبری باز نیامد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بردار ، آقای دهراب پور زیاد وزنه ای نیست و وزنش نهایت در حد شورای شهری مثل یاسوج هست ، که حتی یه دور هم یادمه رای نیاورد
ایشون در انتخابات مجلس یه دور خودش کاندیدا بود که از سد باقر موسوی که اون موقع یه جوان ۳۰ ساله بود در قعر جدول قرار گرفت و برای همیشه صحنه انتخابات مجلس را ترک کرد بعد یه دور با هدایت خواه بود البته بعد از قبول شدن ‌دور دوم با او به هم زد ودورسوم هدایت خواه که سال ۹۰ بود بعد از پیروزی زارع گفت من با زارع بودم ‌کلید استانداری را میخواست که زارع از این دوری کرد یا زورش نرسید یا هم دهراب پور را خوب میشناخت و از این کار دوری کرد وموقعی که روشنفکر قبول شد گفت من از روشنفکر حمایت کردم وبرادر خود را به مدیرکلی رساند با موافقت همین احمد زاده ای که حالا میدونه داره کلید استانداری را تحویل میده محکم هم به روشنفکر هم احمد زاده میتازه
وحالا هم میگه با بهرامی هستم و به احتمال زیاد تا پایان دوره بهرامی با ایشون هم بهم میزنه
خوب ایشون به اندازه یه بچه دبیرستانی هم پیوند نداره
کسی که ادعای سران اصولگرایی میده این رفتارا هم بعیده
Iran, Islamic Republic of
در این مطلب چند مورد برعکس وجود دارد
حاج دهرابپور فردی متعهد و پیشکسوت هستند
Czech Republic
جهنمش بی
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای آقای حاج دهرابپور در مورد استاندار کاملا درست بود
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که از طرف قوه قضاییه به عنوان مصلح بین مردم معرفی شد همین آقای دهراب پور بودند
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردم بویراحمد فقط از طایفه اقایی چه استان وادارجات کارهای غیر منطق طایفه بازی حمایت می کند این کارها آینده ای ندارد
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور کسی بود که با انتخاب آقای بهرامی به عنوان شهردار یاسوج؛ بهترین خدمات را به مردم شهر یاسوج ارایه نمودند
Iran, Islamic Republic of
هولوکاست بود
واقعا از یک کابوس وحشتناک هم وحشتناکتر بود نیاز نیست چرندیات ببافی مردم دیدن لمس کردن طایفه گری عقب ماندگی را
Iran, Islamic Republic of
حیف دکترا ،حتما با سهمیه هم هستی احمدیان فر از سطح سواد و نوشته ات معلومه ،نسوز
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام
دور از انصاف هست
نمیشه صحبت های آقای دهرابپور به همه جمع بست
اصلا جناب آقای دکتر بهرامی چنین تفکری نداره وایشان آقای دهرابپور هم قبول نداره
در دوران شهرداری هم همه میدونن که شخص ایشان با آقای بهرامی مخالف بودند
حالا درشرایط کنونی تخریب هیچ کدام از فرزندان استان شایسته نیست
قطعا همه عزیران زحمات خودشون میکشندولی موانعی هست که جلوی پیشرفت کار میگیره
دست به دست هم برای آبادانی استان تلاش کنیم انشالله
احمدیان
Iran, Islamic Republic of
این مطلب شما خود نمونه عینی تفرقه پراکنی است.
دهراب پور هیچگاه از منطقه خاصی نام نبرد فیلمش موجود است
گفت استان در آتش اختلافات قومی می سوزد و حرف حق را هم زد
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتان این همه بر طبل علیا سفلی می کوبید شک نکنید تخریب دهراب پور برای شما نتیجه عکس خواهد داشت
دکتر ضیا
Iran, Islamic Republic of
دکتر دهراب پور را برداشتید نتیجه اش شکست همه جانبه برای شما بود
کی می خواهید بفهمید
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم دهراب پور چه گفته فقط هرچی گفته خوب شما را سوزانده
عقده گشایی کنید حق دارین
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدمت جنابعالی که عرض کنم شما فردی منفعت طلب بوده که ثبات سیاسی ندارید بقول لری (بکلو ری آو)تا چند سال پیش سنگ اصول گرایان را به سینه میزدید از منافع آ«ها به خوبی بهره بردید واکنون یه دفعه اصلاح طلب شدید که جایی بای خودت باز کنید به شما بگویم تفرقه اندازی شما دیگر نزد مردم رنگ ندارد فعلا هم دربین سیاسیون مهره سوخته وعلاوه بران
بابابزرگ
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر می خواست بساط جمع کنه
بساط خودشو دهراب پور جمع کرد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دهراب پور
مرد شجاع و صادق
Iran, Islamic Republic of
اسم بیمارستان که شهید جلیل می باشد
در ضمن شهید جلیل پاسدار نبودند
مثل اینکه اطلاعات تون ضعیف است
Iran, Islamic Republic of
نام ورزشگاه چه ربطی به حاج دهراب پور دارد؟
نام ورزشگاه که با اداره ورزش و جوانان می باشد؟
Iran, Islamic Republic of
همه می دانند تنها کسی که با احمدی نژاد بود حاج دهراب پور بود
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور اگر دنبال استفاده بود در سه دوره شورای شهر،؛ استفاده می کرد
United States
استفاده کرد از یاسوج یه ده بزرگ ساخت با خیابونای کج و کوله بدون پیش بینی سهمیه آموزش ،بهداشت و فضای سبز
Iran, Islamic Republic of
جناب دانشجوی دکترا؛ شخصیتی به پاکدستی و سلامت نفس و مردم‌داری حاج دهراب پور کم پیدا می کنی
Iran, Islamic Republic of
اگر از ریش سفیدان و پیشکسوتان سفلی سوال کنید؛ هیچکس به اندازه حاج دهراب پور با سفلایی ها ارتباط دوستی نداشت
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی و هدایتخواه و زارع از نردبان دهراب پور بالا رفتند و بعد پشت پا زدند
انتظار داشتی هنوز دهراب پور از آنها حمایت کند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور اگه نردبان داشت خودش بالا میرفت، چه بالا رفتنی بود از شخصی که خود به جایی نرسید ولی حسینی. وهدایتخواه از نردبان او بالا رفتن. وهر دوره براساس میزان منفعت ومیزان برآورده شدن توقعاتش رنگ عوض کرد،
برهمگان کاملا واضح است که ایشان یک رجال سیاسی نبود ه ونخواهد بود وآقای روشنفکر اهل معامله نبود وبه ایشان بهایی نداد.
۴سال آقای بهرامی می‌گذرد و باز رنگ عوض می‌کند چرا که دلیل رنگ عوض کردن ایشان به احتمال زیاد توقعات بیجا وبیش از اندازه اوست وهیچ نماینده ای زیر بار توقعات ایشان نمی رود
شیر
United States
اول اسم خودت بنویس...دوم دهراب پور مگه دیواره که از دیوارش برن بالا...سوما از فامیل نزدیک خودش بپرس ببینم این شخص قبول دارن یا ن
نیما
Iran, Islamic Republic of
😆😆😆😆😆کموم دهرس وای گپت یعنی خشون چی نبی کو جون خوت جمع کن دهرابپور زیاد گپو کردیته
زمانی
Iran, Islamic Republic of
بهترین دوره شهر یاسوج زمانی بود که حاج دهراب پور رییس شورای شهر و دکتر بهرامی شهردار یاسوج بود
دوران طلایی بویراحمد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بهترین زیرساخت های یاسوج در زمان ریاست شورای حاج دهراب پور بود
بخصوص در دوره دوم شورا
پارک جنگلی
پارک ساحلی
خیابان جمهوری
اصلاح فضای آبشار یاسوج
و ...
رضا جوکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهرابپور حقایق را بیان کرد
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور برادر بزرگوار شهید عین الله دهرابپور سلام علیکم...
شما بدون ترس حقایق را بیان کردی دست مریزاد....
نام اشنا
Iran, Islamic Republic of
خودش هم صراطش مستقیم نیست به قول یکی از بزرگان فقط آتیش دور بر نماینده ها روشن میکند والفرار
واقعا حیف اون همه احترامی که برای ایشان سفلایها قایل بودند
اگه نمیریم نه پیر یم بعد از چهار سال دیگر همین حرفا را بزن
چرا در هیچ یک از جلسات دکتر بهرامی نبودی یک عکس نداری مگر چه کسی بودی چه جایگاهی داشتی که میخواستی پیدا نباشی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از این افرادی که نام بردی نه هدایت خواه و نه روشنفکر دکتر نیستند..
بنابراین اطلاعاتت رو کامل کن و بعد خبر یزن
Iran, Islamic Republic of
* لاک پشت آویزان به چوب مرغابی *
مهدی
Iran, Islamic Republic of
**از مدل حرف زدن*از همه مردم بویراحمد سفلی معذرت خواهی میکنم... ا*
حسن
Iran, Islamic Republic of
مغرضانه هست این مطلب
حاج موسوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور انسانی سلیم النفس و پاکدست و مردمدار است.
چطور دوره گذشته که کمکتان داد قبول شدید خوب بود حالا بد شده
برید خودتونو اصلاح کنید
حسین
Iran, Islamic Republic of
دعراب پور منفعت طلب هست نه اصول نه اصلاح.....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این متن کاملا دارد بر طبل جدایی و اختلاف علیا سفلی می کوبد
Iran, Islamic Republic of
تو چطور دکتری جامعه شناسی هستی*
Iran, Islamic Republic of
جناب دهراب پور گردو گرده آسیاب به نوبت آقای بهرامی با این فرمان در سفلی جایگاهی نخواهی داشت
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
آقای دهرابپور درهمه موارد بالاخص موضوع سواستفاده از مسؤلیت اداری توسط... درست گفتند
Iran, Islamic Republic of
نویسنده نامه الفاظ درستی انتخاب نکردید همر رنگ جماعت اقلیت شدی بقولی دنبال منافع خودشان هستند و موقعیت بستگان درجه یک و دو و سه امروز هرکس کاسه داغتر از اش شده شک نکن دنبال بقا و منافع و موقعیت و کاسبی از وضعیت موجود هستند مافیای ثروت و قدرت هستند نه مردم محروم
آگاه
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه آگاه شدن
گذشت دوران شایعه پراکنی و جوسازی آقای به اصطلاح دکتر
بچه پنج ساله هم الان دیگه وزن هرکس تو دستشه
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
مدرک آبکی دکتری
همین شماها دکتر شدین که این مملکت به چه کنم چه کنم افتاده
بهداشت
Iran, Islamic Republic of
موقع نوشتن برو
بویراحمد علیا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه گذشته تاریک خودش رو در کسوت معلمی فراموش کرده یا نمیخواهد بیاد بیاره و..
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور چون قلبش پر از کینه و نفرت و خشم هست .چشم و گوش و زبان خودش را بر حقیقت بسته وگرنه کیست نداند که عملکرد روشنفکر کم نظیر و قابل تحسین بود
پروژه گازی مختار
احیای کارخانه قند
احیای کارخانه شهد ناب
چهار خطه کردن جاده بویراحمد .در منطقه سر گچینه .یاسوج به اصفهان
کمربندی یاسوج
جاده پاتاوه دهدشت
یاسوج دهدشت مسیر سپیدار
مسیر یاسوج سیسخت و ساخت دو تونل شروع بکار بزرگترین پل در همین مسیر که باعث رونق گردشگری و اشتغال زایی میشود
عملکرد در زلزله سیسخت بخصوص ساخت بیش از دو هزار مسکن و ده مدرسه بزرگ
ساخت سد تنگ سرخ و سقاوه که باعث کشاورزی بهتر و رفع مشکل اب اشامیدنی و رونق گردشگری خواهد شد
گاز رسانی به مناطق مختلف
ساخت دهها پل بزرگ مثل مهریان
و دهها طرح کوچک و بزرگ دیگر
سخنان قابل تحسین او در مجلس
این عملکرد ۴ ساله هست نه ۸ سال مقایسه کنید با دورهای ۸ ساله
ایا دهراب پور این عملکرد را ندیده یا نمیخواهد ببیند
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام . سطح سواد شما کاملا مشخصه . انسانیت را کجا گم کرده ای . چگونه در کنکورها موفق شده ای . واقعا بی سوادی
زمانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای آقای دهرابپور ....... هر چه بالاتر ناپختگی بیشتر ....
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای دکتر احمدیان فر که حقایق را بدرستی بیان نمودید
پیمان
Iran, Islamic Republic of
کاملا منطقی و معقول...احسنت
کل بویراحمد بر این سخنان باور دارند
آقای دهراب پور ، مرد هزار چهره
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور مخالف حاج زارع هم بوده و کمتر با طایفه ی خودش همراه بوده. پس لطفا حساب ایشون رو از تیرتاجی جدا بفرمایید
India
درود قلم شیوایی بود واقعا شاید عامل این همه حمله ناجوانمردانه به آقای دکتر روشنفکر که واقعا انسانی بسیار مومن و بازداشت و سلیم نفس اشتباه بزرگ آقای مدیر کل آموزش و پرورش بود که چشم بسته بله قربانگو دنیای سیاست زده بود شاید در شهرستان بویراحمد به خاطر روابط قومی و فامیلی و وابستگی های فامیلی آنچنان هم به چشم نیامد صعف جناب مدیرکل ولی در شهرستانهای گرمسیری چنان افتضاح بود که از معلم گرفته تا دانش آموزان و اولیا به ستوه آمده بودند که متاسفانه آقای مدیر کل یک بار از لاک سیاست زدگی و بله قربانگویی بیرون نیامد و جانب حق را بگیرد خلاصه دوران سیاه مدیرکلی جناب آقای مدیرکل دوران سیاه و تا ریکی برای دانش آموزان و دوران تنفری شد برای پاکترین و صادق ترین نماینده استان جناب روشنفکر و ایل بزرگ و با غیرت و با مرام تامردای سر کوهکی شد مایه بدنامی ایل صاف و صادق تامرادی عزتخواه هم ایل بزرگ تامرادی بی عزت کرد هم آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق گرمسیری را و هم لطمه ای جبران ناپذیر به نماینده صادق و پاک و مهربان بویر احمد زد
India
واقعا آقای دهقانپور هرچه درباره استاندار گفت صحت دارد و با صدق و صفا بیان فرمودند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تومنطقه علیا روشنفکرزیر۵هزاررایی داشت ولی تو سفلی آقایان منتطریان وبهرامی بالای ۳۰هزار رایی داشتن این کجا قومی قبله ای بود آقای دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراپورمن کاری به هیچکدام ازاین نماینده هاندارم ولی درزمان آقای روشنفکر به یه خدمتکار مدرسه هم نگذشتند
انهم ازیک گروه خاص بایک نگرش خاص ومتاسفانه شما هیچ به این مسئله نه ورود کردیننه واکنش نشان دادین بله کاملا درست میفرمائید
زمین گرد است چرخ روزگار میچرخه
احمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا واقعاً داری بد عمل میکنی،
نباید هر مطلبی رو بزنی، این آزادی اندیشه نیست،
آخه یه بچه که خودش رو دانشجوی دکتری می‌دونه رو چرا بهش اجازه میدی که اینهمه تهمت بزنه؟
واقعاً آدم خجالت میکشه بگه ...!
آخه کسی که ادعای دکتری داره باید اینهمه بگه و تهمت بار یه انسان بزرگ بکنه؟
یه مقدار از خدا بترس آقای هذا دکتر........
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور هرچه که این آقا گفته دقیقه تو به دوستانت که شمارو به سفلی معرفی کردند هم وفادار نبودی اون دنیا باید جواب بدی
گلستانی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور افتخار ماست
علی
Iran, Islamic Republic of
روح پدر و مادرت شاد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یه فرد سیاسی باید خیلی احتیاط صحبت کردنش باشه آقای حاج دهراب پور فرمود در چهار سال گذشته شهرستان نابود شد این نوع صحبت کردن درست نیست ایشون میتونه از بویراحمد سفلی یه عذرخواهی کند تا قضیه جمع جور بشه
مسعود
Iran, Islamic Republic of
ًضمن انتقاد شدید از عملکرد روشنفکرحرفهات کاملا درسته البته بیمارستان را زورش نرسید باقدرت گذاشتیمش شهید جلیل
اگاهی
Iran, Islamic Republic of
شنیدین میگن با دم شیر بازی نکن
وقتی خودتون معترفید دهراب پور عامل شکستتون تو انتخابات بوده پس بدونید با این کارا دارید میخ به تابوتتون می زنید
گل
Iran, Islamic Republic of
این مغز متفکر که نویسنده شده از کدوم عصر اومده.
روشن
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور داغ اون اشعار به دلش.دلیل شکست خودش ایل تامرادی میدونه،بذار خالی کنه
یاسی
Iran, Islamic Republic of
داراب کیه؟
Iran, Islamic Republic of
زمانیکه همین قوم وسفلی به احترام دهرابپور به حسینی وهدایتخواه رای میدادند مردمی خوب بودند اما حالا شدن یهودی ستیز وقوم گرا...انتصابات بهرامی را ببین ک یکی از قوم سفلی وتامرادی نیست...
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
نه دهرابپور بره نه بهرامی بیا ،بهرامی هم همی یه دویه
شایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز لحن شما و گفتار شما خود عین نفاق و تفرقه هست. البته با احترام به همه شما دانشجوی دکتری جامعه نشناسی هستی تا جامعه شناسی. البته سطح سوادت کاملا پایین‌تر از یک شخص تحصیلکرده هست. برو یه کم خودتو اصلاح کن دوست دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
منصف باشیم؛ مطلب کاملا درست و بجا و روان بود هرچند که ما طرفدار دکتر بهرامی بوده وهستیم.
آخ از بخت بویراحمد بی نماینده
Ukraine
جناب دهراب پور کسی هست که ذات واقعی خود را رو کرده و در دوره قبل التماس میکرد در این دوره گارد میگیرد و توهین میکند.
اوج تنفر ایشون به سفلی نشان دهنده اوج کینه دارد اوج دشمنی ایشون در حق سفلی دارد نامهربانی ایشون نشان از عدم ثبات سیاسی دارد.

من نمیدانم آیا ایشون نمیتواند مثل حاج افضل دهرابپور باشخصیت قدم بردارد و اگر با کسی دشمنی میکند مستقیم هست و اگر هم دوستی میکند باز هم مستقیم دوستی میکند.

اما نمیدانم چرا حاج محمدرحیم دوره قبل تا روشنفکر نماینده بود حرف زدن نداشت و شبانه ب ایشون التماس میکرد و دنبال پست ومقام برای فرزندش و برادرش بود و الان هم دنبال التماس از بهرامی و تخریب خدمات برادر خودش حاج زارع و بقیه نماینده ها و شهرداران هست.

کرم
Iran, Islamic Republic of
این آقا دستش برا همه رو شده فقط دنبال برنده میگرده
یاسوج
United Kingdom
۴ تا امثال تو باعث پسرفت یاسوج شد نفاق و تنش بین همه ایجاد میکنی فکر اون دنیا رو هم داشته باش
hg
Romania
تاجایی یادمه محمدرحیم و کیان هرکسی که برنده ویبو میچسپن بش ..آخرش محمدرحیم از داغ نرسیدن به پست فرمانداری سکته میزنه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور سه دور کاندید شورا و یک دور کاندید مجلس شد. مجموعا بیست هزار رای نیاورد.خخخخخ
قاسم
Iran, Islamic Republic of
جناب دهراب پور میگه من جز رحال سیاسی استان هستم و ادعا داره همین امسال جناب دهراب پور رفته بود قم ثبت نام کرده بود برای نماینده 104رای اورد ه بود فکر کنم ب خودش هم افتخار می کنند

بخدا دوستی دارم خط شوتی کار می کنه ماشینش خراب میشه بین قم تهران بیشتر از 150ماشین میان دور ورش میان کمک

بعد یکی مثل جناب دهراب پور میگه من رجال سیاسی ام شناسنامه دارم ولی در حد یک خط شوتی هم طرفدار هم نداره
روشناس
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور خودش سی سال کفن و دفن کردن.نیازی نیست برا بقیه تابوت بساز،
محمد صادقی
Netherlands
/ بخاطر در راس بودن هست، نویسنده خیلی دقیق و موشکافانه نوشته اگه کسی به عمق قضیه نگاه کنه همیشه عامل نفاق بین جریان ها بوده هر جا منافعش برطرف نشده به پا کرده
تیر تاجی
Netherlands
دهرابپور دنبال سهم خواهی هست باز به دل نگیرید خود شیرینی کرده از بهرامی سهم بگیره،سن که بره بالا آدم همچی میگه گذشتش فراموش کرده، اگه نبود طایفه گرایی تا هزار سال میومد تو صحنه خودش رای نمی آورد
سهیلا
Czech Republic
دهراب پور داره از جایگاه برادرشهیدش استفاده میکنه
یاسوج
United States
درود ، به مطالب خوبی اشاره کردید. آقای حاج دهرابپور از گرمسیر تا سردسیر ، از تهران تا بویراحمد ، از اصول تا اصلاح ، در بدو امر با همه کنار میاد ، استفاده‌ها که به سرانجام رسید ، فرمایشات جدید ارائه میکنند!
عجیبه واقعاً ، سخنران مراسم آقای بهرامی و اصلاح‌طلبان ، آقای حاج دهرابپور است!
پلوها و کباب‌ها و رأی‌ها را در سفلی میخورید و جمع میکنید و کامهایتان که روا شد ، با سفلی دشمنی میکنید !!!
پیام
United States
داراب پور پیر شده ،
یاسوج ارم
Iran, Islamic Republic of


درود بر مردم صادق سفلی
کوچک شما یکی از برادرانتان از علیا
جلیل
Iran, Islamic Republic of
تفرقه ایندازن من بویراحمد

چهارتا دوره در شورای شهر بودی اوج عشیره ای بازی رو درآوردی
گند زدین به شهر حالا شدی مدئی دلسوزان
تو سوخته ای بیش نیستی نیاز به توجه داری
این راهی ک با بهرامی میروید به ترکستان است
بهرامی هم مث خودت سوخته خواهد شد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دهراب پورها دوران شما تمام شده .. چکاری به مردم دارید....کاش بهرامی به شما بها ندهد که ما جانمان را فدای بهرامی خواهیم کرد
دنا
Iran, Islamic Republic of
فردی به نام حاج محمدرحیم دهراب پور در گردهمایی حامیان راه روشن فردا میکروفون را دستش دادند تا بصورت تلویحی انگ قومیت گرایی به مردم با صداقت و باشرافت سفلی زند.

روی سخن م با جریان دکتر بهرامی نیست و اینجا هم مجالش نیست. معتقدم می بایست به این قبیل جریان ها فرصت داد ، هر چند که آنها فرصت ندادند...
اما جناب دهراب پور، سفلی سبیل هر که را چرب نکرد ، سبیل تو را که خوب چرب نمود. در دهه هفتاد با عزل ت از ریاست هسته گزینش آموزش و پرورش استان توسط یکی از بزرگواران ایل ( مدیرکل وقت آموزش پرورش) موجب انقطاع سومدیریت ت براین مرکز دولتی ، خوشحالی مردم و سبک وزن شدن اعمال و امیال نامیزونت شود.
۲- در دهه ۸۰ هنگام تصادف خودرو و سقوط شما به رودخانه بشار در محدوده روستای شترخون ، هنگامیکه مستأصل از همه جا بودی ، این رشادت یکی از جوانان سفلی بود که چون شیری غران به رودخانه زد تا جان دوباره از خدا بگیری و در قعر رودخانه تا ابدالدهر نمانید.
خردمندی بدرستی سروده است : ز گیتی دو کس را سپاس / یکی حق شناس و یکی حد شناس
نهایتا توصیه میکنم دراین باقیمانده عمر ، اندکی به خود بیا و نقش یک ریش سفید مصلح را ایفا کن و بذر مهر بکار🌹🌹
عجب
Iran, Islamic Republic of
شما فکر‌کنم با این سطح سواد دشتر باشید نه دکتر

دهراب پور حرف حق رو زد و انگار کلا اطلاع نداری که دهراب پور در مورد روشنفکر یا دیگرون به صورت خاصه حرفی نزد و خواسته ای داشت که جاده اصفهان با پاتاوه رو سر وسامون بدهید.
جوان
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز این مردم هراب پور ها خوب می شنا سند وتو اقای دکتر اگر دنبال معرفی خودت هستی قبل از تو خیلی امدند نقد کردند وبه پست رسیدند اخر صف ماندند امیدوارم که تو از انها نباشی که حتما خوبی دیگر سفلی و علیا وجود ندارد اگر به رای اقای روشنفکر رای قابل توجه علیا بود ما امیدوارم بودیم که به روز نقد کنید این صحبت دوره اقایان فرهادپور و رئیسی نمایند مجلس است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نوشته ای پر از حب و بغض و نگرانی شدید از باخت نوشتید
هنوز یادمان هست تمام صندلی های موجود رو کاملا طایفه گرایانه تقسیم کردین.پس لطفا سرجایتان بشینید
H
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
آقای دیپلم هم زیادته بخاطر این حرفای بی در و پیکرت
حاج دهراب پور از همان ابتدا موضع مشخصی داشت، جنابعالی بچه ای هنوز
اروووو
Iran, Islamic Republic of
ببین چیکارش کرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولا پاتاوه خودش ۴ شهید بزرگوار داره دوما شهدا رو جناب دهرابپور وارد سیاست کثیف نکنید سوما اگر کمی معقول فکر کنید و قصدتون تفرقه بین دو بویراحمد نباشه شهید ملی داریم که اسمشو سر بیمارستان بزارن جناب بهرامی اگر بخواد به حرف جنابعالی گوش بده دور بعد ریزش رایش توی مناطق پایین زیاد میشه.
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
1