تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۹۰۳۳۸
رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد:

عکس| کوهنورد کهگیلویه و بویراحمدی در تیم ملی هیمالیانوردی کشوری قرار گرفت

۱
۱
عکس| کوهنورد کهگیلویه و بویراحمدی در تیم ملی هیمالیانوردی کشوری قرار گرفت
کبنا ؛میلاد زارع نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیست انتخابی تیم ملی‌امید هیمالیانوردی ایران قرار گرفت و جهت صعود به قله کازبک، به کشور گرجستان اعزام گردید.
زریر حسین‌زاده رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ کوهنوردی استان میلاد زارع نماینده شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد در لیست انتخابی تیم ملی‌امید هیمالیانوردی ایران قرار گرفت و جهت صعود به قله کازبک، به کشور گرجستان اعزام گردید.
وی افزود: نماینده استان در اردو‌های متخلف توسط ممتحنین و مدرسان فدراسیون در آیتم‌های مختلف مورد ارزیابی قرارگرفتند که در نتیجه با موفقیت در لیست انتخابی تیم ملی قرار گرفت.
حسین‌زاده ادامه داد: به منظور حمایت از ورزشکار هم استانی و ایجاد انگیزه برای‌ وی، اولین میزبانی اردوی کشوری در تاریخ بیست و نهم خرداد ماه یکهزارو چهارصدوسه الی یکم تیرماه یکهزارو چهارصدوسه در استان برگزار گردید که این اردو به مدت دو روز در ارتفاعات دنای شرقی قله برف کرمو به ارتفاع ۴۱۰۰ متری برگزار شد.
رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: در این اردو تعداد ۳۱ نفر از کوهنوردان و منتخبین هیمالیا نوردی که بصورت حرفه‌ای و تخصصی کوهنوردی را دنبال می‌کنند از سراسر کشور حضور داشتند و در این اردو آموزش‌ها بصورت فنی و تخصصی، آشنایی با تکنیک‌ها و صعود از برف و یخ، آشنایی با بیماری‌های ارتفاع و خطراتی که در صعود به ارتفاع انسان را تهدید می‌کند از جمله ادم ریوی، ادم مغزی، هیپوترمی سرمازدگی و آفتاب سوختگی زیر نظر مربیان و مدرسین اعزامی از مرکز فعالیت و ضمن آموزش لازم در نهایت مورد ارزیابی نهایی قرار گرفتند.
حسین‌زاده در پایان اظهار داشت: با حمایت‌های مدیرکل ورزش وجوانان استان در خصوص تجهیزات و اعتبارات مالی این ورزشکار به کشور گرجستان اعزام گردید.

نام شما

آدرس ايميل شما

لنده
Iran, Islamic Republic of
زریر هم سواد داره هرچی آدم بی سواده این استان را نابود کرده
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
رانت مومنانه

رانت مومنانه

روزنامه سازندگی نوشت: «عشقی»‌ها همیشه در تاریخ ایران سرشناس بوده‌اند. از سیدمحمدرضا کردستانی ...
1