تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۹۰۳۳۱
یادداشت؛

یک ایران و یک تاریخ در انتظار درخشش و تاریخ‌سازی علی پیروج فرزند دنا

۲
۲
یک ایران و یک تاریخ در انتظار درخشش و تاریخ‌سازی علی پیروج فرزند دنا
کبنا ؛علی پیروج نابغه ورزشی استان محروم کهگیلویه و بویراحمد (خاستگاه پرتاب نیزه ایران) و دارنده‌ی مدال نقره پرتاب نیزه در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، مدال طلای رشته پرتاب نیزه کلاس F۱۳ در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و اکنون در پاریس برای رسیدن به مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۴ لحظه‌شماری می‌کند.
علی پیروج متولد روستای توت نده از توابع شهرستان دنا و یکی از استعدادهای افتخارآفرین کشور ایران در این روستا است. پرچم سه‌رنگ ایران اسلامی بارها بر روی سکوهای آسیایی، جهانی و پارالمپیک به احترام پرتاب‌های ممتاز و موفق علی پیروج برافراشته شده است.
نه‌تنها علی پیروج، بلکه مردم ایران و به‌ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و البته مردم زادگاهش روستای توت نده‌ امشب رأس ساعت ۲۲: ۱۵ به‌وقت ایران چشم به چراغ‌های برج ایفل بسته‌اند، به انتظار نشسته‌اند و ثانیه‌ها را یکی پس از دیگری می‌شمارند تا این افتخار ورزش دوومیدانی دوباره برای ایران عزیز و مهد مفاخر اهل بزم و رزم تاریخ جهان افتخارآفرینی کند، نام استان محروم کهگیلویه و بویراحمدِ مملو از محرومیت را در کنار برج ایفل فریاد بزند و الگویی برای صدها استعداد هنری، ورزشی و علمی اما گمنام و پرورش نیافته این استان محروم باشد. علی پیروج مصمم است تا با قهرمانی در مسابقه امشب به فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را یادآور شود که اگر توکل بر خدا و اراده فرد باشد، آنگاه ناکارآمدی بسیاری از مسئولان و سیاسیون این استان و کم‌توجهی مدیران و سیاست‌گذاران کلان به این استان مملو از استعداد اما محروم، نمی‌تواند مانعی در برابر شکوفایی استعدادهای ناب شما ایجاد کند.
علی‌ای‌حال امشب مورخ پانزدهم شهریورماه سال ۱۴۰۳ رأس ساعت ۲۲: ۱۵ به‌وقت ایران انتظارها به سر خواهد رسید و علی پیروج به امید خدا و به پشتوانه دعای خیر مردم ایران، در پاریس با پرتابی غرورآفرین و تاریخی سبب تعظیم برج ایفل در برابر خود خواهد شد.
علی پیروج که مانند اسلافش ورزشکاری اخلاق‌مدار، بی حاشیه، متواضع و وطن‌دوست است، صدای تپش‌های قلب یک ملت را از فرسنگ‌ها دورتر خواهد شنید. علی پیروج در تمام میدان‌ها از توکیو گرفته تا هانگژو و این بار در پاریس، نماینده شایسته‌ای برای استان کهگیلویه بویراحمد و به‌ویژه مردم شهرستان دنا خواهد بود تا با کسب مدال خوش‌رنگ طلا به فرزندان این استان بگوید موانع ناشی از محرومیت پیش پای مردم این استان نباید مانع از کسب افتخار و مدال زردرنگ طلا برای سربلندی ایران عزیز گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Russian Federation
علی جان شما مایه ی افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران هستی.😍
گچساران
Iran, Islamic Republic of
افرین به شما ان شاالله طلا هم میگیری ما خیلی خوشحال شدیم که یه هم استانی موفق شده
1