تاریخ انتشار
جمعه ۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۴۹۰۱۵۹
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مصدومیت ۱۴۲ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد / امروز جاده کاکان ۵ مصدوم برجای گذاشت

۰
مصدومیت ۱۴۲ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد / امروز جاده کاکان ۵ مصدوم برجای گذاشت
کبنا ؛سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع ۹۵ تصادف طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های استان گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ طی این مدت به ۱۴۲ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی درمانی ارائه داده‌اند.
به گزارش کبنا، هادی یوسفی شامگاه جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز جمعه نهم شهریورماه 1403 روز پرحادثه‌ای در جاده‌های استان داشتیم و طی ۴۸ ساعت گذشته در روز‌های پنجشنبه و جمعه در مجموع از ۱۱۴۵ تماس دریافتی ۲۲۹ تماس منجر به اعزام آمبولانس گردید و در مأموریت‌های فوق به ۱۴۲ مصدوم حوادث ترافیکی خدمت اورژانسی درمانی ارائه شده است.
وی افزود: آخرین خبر از تصادفات امروز نهم شهریورماه برخورد خودروی ۴۰۵ و سوناتا در جاده کاکان محدوده پیست اسکی با ۵ مصدوم بود که وضعیت ۲نفر از مصدومین وخیم اعلام شد.
سخنگوی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر امروز صبح ساعت ۱۱:۳۰ برخورد خودروی پراید و پژوپارس در محور پاتاوه دهدشت، پل قلعه دختر با ۹ مصدوم اتفاق افتاد که پس از اطلاع از حادثه، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان را به بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت منتقل کردند.
یوسفی در خصوص دیگر تصادفات امروز نیز بیان کرد: در واژگونی خودروی تیبا که در دهدشت، دوراهی تمبی رخ داد نیز ۷ نفر مصدوم شدند.
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی شبانه روزی کارشناسان فوریت‌های پزشکی گفت: تمامی کارکنان اورژانس ۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای سطح استان حضور دارند تا اگر اتفاق تلخی رخ دهد بتوانند در اولین دقایق بر بالین مصدومان حاضر شوند تا جان آنان را نجات دهند.
یوسفی بیان کرد: حدود ۷۰ درصد ماموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا بوده است.
خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی‌توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای مرگ جوان لاهیجانی در بازداشتگاه نیروی انتظامی

ماجرای مرگ جوان لاهیجانی در بازداشتگاه نیروی انتظامی

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۲ خود مربوط به ...
‌سخنگوی دولت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای زنان سرزمینم باشم + فیلم

‌سخنگوی دولت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای زنان سرزمینم باشم + فیلم

 سخنگوی دولت ابراز امیدواری کرد که در سمت جدید، بتواند نماینده شایسته‌ای برای زنان ایرانی ...
زیر و روی نامه عبدی به خاتمی

زیر و روی نامه عبدی به خاتمی

یکی از مسائلی که اهمیت نامه عبدی به خاتمی را بیشتر می‌کند، حضور نویسنده در ترکیب شورای ...
1