کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مصدومیت ۱۴۲ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد / امروز جاده کاکان ۵ مصدوم برجای گذاشت

9 شهريور 1403 ساعت 22:43

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع ۹۵ تصادف طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های استان گفت: کارشناسان اورژانس۱۱۵ طی این مدت به ۱۴۲ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی درمانی ارائه داده‌اند.


سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع ۹۵ تصادف طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های استان گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ طی این مدت به ۱۴۲ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی درمانی ارائه داده‌اند.
به گزارش کبنا، هادی یوسفی شامگاه جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز جمعه نهم شهریورماه 1403 روز پرحادثه‌ای در جاده‌های استان داشتیم و طی ۴۸ ساعت گذشته در روز‌های پنجشنبه و جمعه در مجموع از ۱۱۴۵ تماس دریافتی ۲۲۹ تماس منجر به اعزام آمبولانس گردید و در مأموریت‌های فوق به ۱۴۲ مصدوم حوادث ترافیکی خدمت اورژانسی درمانی ارائه شده است.
وی افزود: آخرین خبر از تصادفات امروز نهم شهریورماه برخورد خودروی ۴۰۵ و سوناتا در جاده کاکان محدوده پیست اسکی با ۵ مصدوم بود که وضعیت ۲نفر از مصدومین وخیم اعلام شد.
سخنگوی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر امروز صبح ساعت ۱۱:۳۰ برخورد خودروی پراید و پژوپارس در محور پاتاوه دهدشت، پل قلعه دختر با ۹ مصدوم اتفاق افتاد که پس از اطلاع از حادثه، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان را به بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت منتقل کردند.
یوسفی در خصوص دیگر تصادفات امروز نیز بیان کرد: در واژگونی خودروی تیبا که در دهدشت، دوراهی تمبی رخ داد نیز ۷ نفر مصدوم شدند.
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی شبانه روزی کارشناسان فوریت‌های پزشکی گفت: تمامی کارکنان اورژانس ۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای سطح استان حضور دارند تا اگر اتفاق تلخی رخ دهد بتوانند در اولین دقایق بر بالین مصدومان حاضر شوند تا جان آنان را نجات دهند.
یوسفی بیان کرد: حدود ۷۰ درصد ماموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا بوده است.
خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی‌توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود.


کد مطلب: 490159

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490159/مصدومیت-۱۴۲-نفر-جاده-های-کهگیلویه-بویراحمد-امروز-جاده-کاکان-۵-مصدوم-برجای-گذاشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1