تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۲۷۸۲۳۵

احمدی: خوشحالم که بخشی از استان به لحاظ ارتباطات آبادتر شده است / به سایر بخش‌ها توجه بیشتری می‌شود

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیم‌گیری‌ها، جهت‌گیری‌ها و هدف‌گذاری اساسی پس از بررسی نیازها و انجام طرح آمایش سرزمینی در این استان بر اساس رفع نابرابری‌ها و حرکت بر مدار توسعه متوازن در همه مناطق خواهد بود.

به گزارش کبنا، علی محمد احمدی عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان مصادیقی از وجود برخی نابرابری‌ها در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: بدون شک چنین مسائل و برخی نابرابری‌ها آزاردهنده‌تر از وجود فقر و محرومیت‌ها در این استان است.
وی بیان کرد: لازمه ایجاد تعادل و تناسب به لحاظ توسعه بین نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد نگاه‌های سیستمی، مدیریت هوشمندانه و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن و بخشی نگری است.
احمدی با بیان اینکه تدوین برنامه توأم با مدیریت هوشمند و هدفمند مورد تأکید در دولت دوازدهم و تیم مدیریت اجرایی این استان خواهد بود، گفت: به دستگاه‌های مختلف و مدیران اعلام شده که حتی تخصیص اعتبارات استانی بر حسب برنامه و شاخص‌های عملیاتی باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: بدون شک استفاده از نظرات، انتقادهای سازنده توأم با نگاه مشفقانه و دلسوزانه نخبگان، روحانیت، علما و نماینده ولی فقیه همواره مدنظر مسئولان و مدیریت اجرایی استان است.
وی به برخی مسائل سیاسی و فرهنگی و انتظاراتی که علما از دولت در این راستا دارد اشاره کرد و گفت: در حوزه مسائل فرهنگی و دینی رویه متعادل و اعتدال گرایی مد نظر خواهد بود.
احمدی تصریح کرد: به همان میزان که حفظ مبانی دینی و اسلامی مهم و ارزشمند است باورسازی و باورپذیری جوانان نیز باید مورد توجه باشد و این واقعیتی است که امروزه سطح معرفت و بینش مردم بسیار بالا رفته و نمی‌توان با برخی روش‌های سلبی و تحمیلی به دنبال جذب آنان بود.
وی گفت: در حوزه مسائل سیاسی نیز رویکرد و هدف اساسی آگاه سازی و افزایش سطح بینش سیاسی مردم مورد تأکید خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشحال هستیم بخشی از استان به واسطه ارتباطات و نفوذی که وجود دارد، آبادتر شده است، اظهار کرد: سعی خواهیم کرد به سایر نقاط استان نیز توجه بیشتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

جکوار
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا ترو به جدت به داد بچه های ورزشی برسید بازهم میگوییم باز پشت گوش بیاندازید
چوپان
اگر منظورتان گچساران است که وضعیتش خیلی وخیم است .
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1