تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۴۵۱۴۸

اکبری تبار: «عملیات اجرایی پل چهارم بشار» پیشرفت بالایی دارد

۱۱
۰
کبنا ؛عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: ساخت این پل متصل‌کننده بخش ترافیکی اکبرآباد وسروک به بلوار رجا و تقسیم در بلوارهای بویراحمد و ارم است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی اکبری‌تبار در جشنی به مناسبت روز معلم اظهار کرد: در روز تعطیلات و قرار گرفتن پارک ساحلی یاسوج در گذرگاه بیمارستان امام سجاد، دهانه پل‌های اول و دوم بشار با ازدحام خودروها ترافیک سنگینی گسترده است؛ که با مدیریت کارآمد می‌توان گره‌های کور این معضل ترافیک شهر را باز کرد.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های شهر یاسوج «عملیات اجرایی احداث پل چهارم بشار» است، بیان کرد: ساخت این پل متصل‌کننده بخش ترافیکی اکبرآباد وسروک به بلوار رجا و تقسیم در بلوارهای بویراحمد و ارم است.
اکبری‌تبار افزود: شورا و شهرداری با پژوهش‌های علمی، بازبینی مسائل فنی (مصالح مرغوب و بتن‌ریزی مناسب)، مقاوم‌سازی پل، جذب گردشگر، دسترسی آسان به بیمارستان امام سجاد و مسیر جایگزین در زمان بحران به طراحی «عملیات اجرایی احداث پل چهارم بشار» اقدام کرده است.
عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد: کلیات پژوهش‌های مقاوم‌سازی این پروژه به دست مشاوران کارآزموده کشوری انجام‌شده است، که حاصل طراحی این پروژه می‌تواند آغاز شهرسازی نوین در پایتخت طبیعت ایران و الگویی برای کار بی‌نقص در استان باشد.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تاکید کرد: شهرداری در ساخت و ساز پروژه های بزرگ عمرانی اعتبارات نامحدودی دارد، می طلبد که مسئولان استانی در پروژه های عمرانی شهرداری کمک کنند.
اکبری‌تبار تصریح کرد: از شناسه‌های بارز این پروژه می‌توان به پیش‌بینی سه قطعه زیرگذر و رمپ به طول تقریبی ۳۰۰۰ متر، عدم وجود تقاطع‌های غیر ضروری و چراغ‌قرمز اشاره کرد.
عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه ساخت پل تقاطع امام سجاد در شهر یک پروژه ضروری است، گفت: در اردیبهشت‌ماه سال گذشته با حضور معاون ریاست جمهوری، استاندار و مسئولان استانی کلنگ زنی شد؛ و شهریورماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
اکبری‌تبار بیان داشت: هرچند در استان پیمانکاران توانمند داریم؛ ولی این پروژه چنان خوب انجام و طراحی‌شده است، که استاندار و معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پیمانکار این پروژه بزرگ تجلیل کردند.
اکبری‌تبار با اشاره به مشخصات فنی پل، گفت: طول پل اصلی ۱۰۲ متر، عرض عرشه ۷۰ /۱۹ متر، تعداد زیر گذر ۳ قطعه و شیب طولی پل ۵ درصد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
شهرداری در ساخت و ساز پروژه های بزرگ عمرانی اعتبارات نامحدودی دارد؟ خوب چرا ایقدر رشد مبلمان شهری یاسوج کنده؟بیشتر وسریعتر باید کار کرد/شهر یاسوج ومشکل ترافیکش فقط با زیر گذر وروگذر های مهندسی قابل حله وبس.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب اکبری تبار ، بر اساس چه منطقی فرموده اید پل بشار پیشرفت دارد، دوست گرامی چرا فکر باید شود مردم هم از عقل بی بهره اند و هم مفهوم زمان را نمی فهمند. آقای اکبری پنین کاری اگر در استان همجوار ما اصفهان بیشتر از سه ماه معطلی داشته باشد ، نشان از آسیب کاری است اما در یاسوج ما پس از سالها انتظار که حتی قسمتهای ساخته شده دچار فرسودگی شده صحبت از پیشرفت کاری است، وا مصیبتا
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این پیشرفت در انتخابات ح/
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه قبول شدی ریم مو سه بو ..
مرادی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای اکبری تبار دوست من. شماها ضعیف عمل کردین .عوارض زیاد از حد از مردم اخذ کردین وضعیت کوچه و خیابانها .ساخت و سازهای غیر مجاز چند برابر شده .خدا کنه هفت نفر شورای جدید انتخاب بشه که این وضعیت درست بشه.ارزوی سلامتی برای شماها
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر این همه درایت از سوی اکبری تبار
علیعلی
Iran, Islamic Republic of
آقای اکبری تبار تا حالا کجا بودی؟
ترنگ
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس
سپهدار
Iran, Islamic Republic of
احسنت
......دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اکبری تبار ... .ایشالا امسال رای نمیاری
Iran, Islamic Republic of
.. فقط خدا ایشناست وبس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1