تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۶۵۱۱۱
با حضور جمعی از مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای فراجا دیدار کرد

۱
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهدای فراجا شهادت دو تن از نیرو‌های انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده به همراه اعضای شورای تأمین به صورت جداگانه با حضور در منزل شهدای اخیر فراجای استان کهگیلویه و بویراحمد که در راه مبارزه با سوداگران مرگ جان خود را از دست دادند با خانواده‌های آن‌ها ابراز همدردی کرد.
وی ابتدا با حضور در منزل شهید سیروس درخشانی فر ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار گفت: این دو شهید مدافعان وطن و امنیت مردم هستند و به خانواده‌های آن‌ها به خاطر تربیت چنین عزیزانی تبریک عرض می‌کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک بار دیگر فضای شهر و استان به عطر شهدا معطر شد، افزود: این استان به وجود چنین جوانانی افتخار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر شهدای دفاع از بشریت هستند، عنوان کرد: مواد مخدر خانمان سوز است و نیرو‌های خدوم انتظامی شبانه‌روز تلاش می‌کنند در کنار وظایفی که دارند اجازه ندهند مواد افیونی و خانمان‌سوز به دست جوانان این مرز و بوم برسد و آن‌ها را درگیر کند.
احمدزاده بیان کرد: مواد مخدر همه مردم دنیا را تهدید می‌کند و در ایران اسلامی نیرو‌های انتظامی برای امنیت کشور و دفاع از مردم در برابر مواد مخدر از جان مایه گذاشتند تا جوانان این مرز و بوم آلوده به مواد مخدر نشوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس در دیدار با خانواده شهید مهدی‌امینی‌مهر گفت: به نیروی انتظامی تبریک می‌گوییم که چنین نیرو‌ها و جوانان جان برکفی را تربیت کرده است.
استاندار خاطرنشان کرد: شهدای مبارزه با مواد مخدر شهدای خاصی هستند و وابسته به یک خانواده و شهر و کشور نیستند بلکه به خاطر راه بزرگ و مسئولیت سنگینی که انتخاب کردند متعلق به همه مردم دنیا هستند.
احمدزاده عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک همت خاص است.
در ادامه خانواده‌های این شهدا ضمن قدردانی از حضور مسئولان گفتند فرزندان ما فرزندان همه مردم ایران بودند که در راه تأمین امنیت کشور جان خود را فدا کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1