تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۴۵۹۷۰۷
با حضور استاندار کهگیلویه و بویر احمد و با مشارکت بنیاد علوی؛

کلنگ پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستایی گرده کلات به زمین زده شد

۰
کبنا ؛بالاخره انتظار اینکه روزی زیر ساخت جاده‌ای منطقه‌ی گردشگرپذیر گرده کلات و در ادامه دلی مهرجان و خیار کار شروع می‌شود پایان یافت و با ورود بنیاد علوی قرار است ساماندهی راه ارتباطی به عنوان مهمترین زیر ساخت توسعه‌ی این مناطق عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
به گزارش کبنا نیوز؛ آیین کلنگ زنی پروژه زیرسازی و آسفالت روستای گرده کلات با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد مستضعفان و اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویر احمد رسما آغاز شد.
علی نیکبخت دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده از کلنگ زنی پروژه راه روستایی گرده کلات با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای، مدیران کل استان، مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، امام جمعه محترم و مسئولین استانی و شهرستان و مردم و عشایر این منطقه خبر داد.
نیکبخت این پروژه را از چندین جهت مهم و کاربردی عنوان کرد و اظهار داشت، این پروژه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های طبیعی می‌تواند راه دسترسی عشایر را آسان و باعث رونق تولید و معیشت جامعه هدف گردد.
نیکبخت مبلغ این پروژه را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود، پروژه‌ی مذکور بصورت مشارکت ۵۰ درصدی بین بنیاد مستضعفان و اداره کل راهداری استان انعقاد قرارداد شد و طول این پروژه ۵ کیلومتر می‌باشد.
در آیین کلنگ زنی این پروژه، استاندار احمدزاده، خدمات بنیاد مستضعفان و علوی را بسیار کاربردی و مفید دانست و از اقدامات محرومیت زدایی و توسعه‌ایی این نهاد در حوزه‌های مختلف قدردانی کردند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مدیران استانی و شهرستانی خواست با تمام توان و ظرفیت در پروژه‌های که بنیاد مستضعفان مشارکت دارد همکاری صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1