کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار کهگیلویه و بویر احمد و با مشارکت بنیاد علوی؛

کلنگ پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستایی گرده کلات به زمین زده شد

21 اسفند 1401 ساعت 21:30

با حضور استاندار کهگیلویه و بویر احمد و با مشارکت و همراهی بنیاد علوی راه روستایی گرده کلات از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده زیر سازی و آسفالت خواهد شد.


بالاخره انتظار اینکه روزی زیر ساخت جاده‌ای منطقه‌ی گردشگرپذیر گرده کلات و در ادامه دلی مهرجان و خیار کار شروع می‌شود پایان یافت و با ورود بنیاد علوی قرار است ساماندهی راه ارتباطی به عنوان مهمترین زیر ساخت توسعه‌ی این مناطق عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
به گزارش کبنانیوز؛ آیین کلنگ زنی پروژه زیرسازی و آسفالت روستای گرده کلات با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد مستضعفان و اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویر احمد رسما آغاز شد.
علی نیکبخت دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده از کلنگ زنی پروژه راه روستایی گرده کلات با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای، مدیران کل استان، مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، امام جمعه محترم و مسئولین استانی و شهرستان و مردم و عشایر این منطقه خبر داد.
نیکبخت این پروژه را از چندین جهت مهم و کاربردی عنوان کرد و اظهار داشت، این پروژه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های طبیعی می‌تواند راه دسترسی عشایر را آسان و باعث رونق تولید و معیشت جامعه هدف گردد.
نیکبخت مبلغ این پروژه را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود، پروژه‌ی مذکور بصورت مشارکت ۵۰ درصدی بین بنیاد مستضعفان و اداره کل راهداری استان انعقاد قرارداد شد و طول این پروژه ۵ کیلومتر می‌باشد.
در آیین کلنگ زنی این پروژه، استاندار احمدزاده، خدمات بنیاد مستضعفان و علوی را بسیار کاربردی و مفید دانست و از اقدامات محرومیت زدایی و توسعه‌ایی این نهاد در حوزه‌های مختلف قدردانی کردند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مدیران استانی و شهرستانی خواست با تمام توان و ظرفیت در پروژه‌های که بنیاد مستضعفان مشارکت دارد همکاری صورت گیرد.


کد مطلب: 459707

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/459707/2/کلنگ-پروژه-زیرسازی-آسفالت-راه-روستایی-گرده-کلات-زمین-زده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1