تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۴۷۵۶۳۵
در جمع خبرنگاران مطرح شد

توضیحات معاون بنیاد شهید کشور در خصوص مسکن و داروی جامعه ایثارگری

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: متأسفانه برخی از دارو‌های جانبازان شیمیایی و همچنین تجهیزات مورد نیاز جانبازان ۷۰ درصد خصوصاً جانباز نخاعی به سختی تهیه می‌شود.
   
محمود پاکدل در حاشیه آئین تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسکن یکی از موضوعات مهم جامعه ایثارگری است. بر اساس ماده ۷ قانون جامعه خدمات‌رسانی به ایثارگران، وزارت راه و شهرسازی موظف است که زمین یا مسکن برای ایثارگران تأمین کند. این در حالی است که تا کنون حدود ۵۰ درصد ایثارگران از این مزایا استفاده نکردند.
وی افزود: جلسات متعددی با وزارت راه و شهرسازی برگزار شد که براساس آن تفاهم‌نامه‌ای برای واگذاری زمین به ایثارگران صورت گرفت‌. این زمین‌ها توسط وزارت راه و شهرسازی در حال تغییر‌کاربری است که به جامعه ایثارگری واگذار خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه وام ۴ درصد، معافیت در صدور پروانه و معافیت انشعابات در مسکن ملی از جمله امتیازات ایثارگری است تا قیمت پایین‌تری برای جامعه ایثارگران لحاظ شود و ایثارگران بتوانند صاحب مسکن شوند.
وی در خصوص داروی جانبازان و جامعه ایثاری گفت: ویلچر جانبازان خریداری شده و به زودی تقدیم عزیزان خواهد شد؛ متأسفانه برخی از دارو‌های جانبازان شیمیایی و همچنین تجهیزات مورد نیاز جانبازان ۷۰ درصد خصوصاً جانباز نخاعی به سختی تهیه می‌شود که برخی از تجهیزات دیگر باید از برند‌های خارجی استفاده شود؛ لذا وزارت صمت واردات این تجهیزات و دارو‌ها را از مسیر قانونی دنبال خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این آقای پاکدل از آقای قاضی زاده
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1