تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۳۲۹۵۹۰

توصیه‌های استاندار به «حسن نوروزی» + پاسخ «نوروزی»

۷
۰
کبنا ؛رئیس، معاونین و مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان به مناسبت عید نوروز دیدار کردند.
به گزارش کبنا، عصر امروز حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور تبریک عید نوروز دیدار کردند.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه گذشته تمام دستگاه های استان تلاش کردند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مغز افزاز استان است و اگر توفیقاتی در برنامه ریزی، نظارت و پایش داشته باشیم، بخش قابل توجهی مربوط به زحمات سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.
احمدی ابراز داشت: استان در سال ۹۶، توفیقاتی را به دست آورد که ماحصل تلاش تمام دستگاه هاست و شاخص ها نیز نشان از پیشرفت در حوزه های مختلف دارد که نباید به این قانع بود و باید تلاش کرد به شرایط مطلوب رسید.
استاندار گفت: در سال ۹۶ بهبود و جهش اعتباری در چند ردیف داشتیم و در حوزه ارزیابی در حوزه بهین یاب استان توفیقات خوبی داشت.
احمدی تصریح کرد: تلاش دستگاه های مختلف در دستیابی به این مهم محسوس است.

احمدی گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر جز استان های اول شدیم و در حوزه امنیت چند شاخص کلیدی ارتقای بسیار مناسبی داشت و جز استانی هایی هستیم که ضریب امنیتی بسیار بالایی داریم.
وی افزود: در بخش طرح های بزرگ نیز جهش های قابل توجهی داشتیم و واحد های تولیدی نیز رشد و بهبود فعالیت مناسبی داشتند.
احمدی با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران- ‌یاسوج، مدیریت بحران، تلاش، وحدت، هم دلی و واکنش سریع در مقابله با بحران را مناسب دانست.
استاندار به ظرفیت های استان اشاره کرد، ابراز داشت: در حوزه فلزات، آب و خاک، صنعت، شیلات، تجارت و بازرگانی و گردشگری استان ظرفیت مناسبی دارد و باید تقویت شود.
احمدی از جذب ۹۰ میلیارد تومان از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک پروژه پاتاوه- دهدشت در سال گذشته خبر داد.
استاندار حوزه اقتصاد مقاومتی، ایجاد فضای کسب و کار و توسعه اشتغال را از اولویت های استان دانست و گفت: همچنین توسعه تولید و تقویت ظرفیت ها و استفاده از کالای داخلی از مهمترین هدفگذاری های سال ۹۷ خواهد بود.
وی افزود: نظارت سازمان مدیریت بر تحقق استفاده از کالای داخلی مورد تاکید است.
استاندار بر مبادله اصولی و به موقع موافقت نامه ها با نگاه واقعیت گرا و نظارت صحیح تاکید کرد و بیان داشت: سازمان مدیریت می تواند در رشد استان و در بخش پایش آن موثر باشد.
احمدی گفت: وظیفه مهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایجاد فرصت برابر در نقاط مختلف استان ضروری است. مسائل حاشیه‌ای از جمله ملاحظات طایفه‌ای، تقسیمات جغرافیایی یا فشارهای سیاسی در تصمیم گیری‌ها و توزیع اعتبارات توسط مسئولان سازمان برنامه و بودجه این استان لحاظ نشود.
وی افزود: برای شماها نباید مردم این شهرستان، این شهر و آن شهر فرقی داشته باشد.
وی اظهار داشت: این سازمان در سال ۱۳۹۷ محور ایجاد فرصت‌های برابر برای توسعه همه جانبه استان در ابعاد مختلف باشد.
وی افزود: کارکرد سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد و شورای برنامه ریزی و توسعه این استان در سال ۱۳۹۶ در بحث توزیع اعتبارات، تدوین طرح آمایش سرزمینی، جذب اعتبارات تهاتر یا بند «واو» قانون بودجه و معرفی ظرفیت‌های قانونی در اسناد بالادستی و قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کشور به مدیران اجرایی استان برای رایزنی در زمینه جذب اعتبارات ملی مطلوب بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال از محل بند «واو» قانون بودجه (تهاتر) جذب و بین دستگاه‌های اجرایی این استان توزیع شد.
احمدی عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد سال قبل در زمینه جذب سرمایه گذاری در این استان نقش تعیین کننده‌ای داشت و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز درآمد عمومی و اختصاصی از دستگاه‌های اجرایی استان وصول کرد که ۲۲۰ میلیارد ریال بیش از سال ۱۳۹۵ بوده است.
وی ابراز داشت: سال ۱۳۹۷ یک ارزیابی کلی از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه میزان جذب اعتبارات ملی توسط مسئولان سازمان برنامه و بودجه این استان انجام شود و در اختیار استانداری قرار دهد.
احمدی گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۷ از مبادله موافقت نامه‌های صوری توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی این استان جلوگیری کنند و باید نظارت بیشتری در این زمینه شود.
گزارشی که «نوروزی» به استاندار کهگیلویه و بویراحمد داد
حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: ۶۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۶ تخصیص یافت.
نوروزی افزود: در حوزه اعتبارات عمرانی، ۹۰ درصد اعتبارات نفت در روزهای پایانی سال تخصیص یافت و سرجمع ۶۱۲ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص عمرانی گرفتیم.
نوروزی ابراز داشت: از این مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان نقد و ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطرنشان کرد: از مجموع یکهزارو ۷۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی مصوب استان در سال ۹۶، قریب به ۶۰ درصد تخصیص داشتیم که در سرجمع اعتبارت عمرانی آمار قابل قبولی است.
نوروزی ابراز داشت: در اعتبارات ملی ۷۳ درصد و ملی استانی ۸۶ درصد تخصیص داشتیم که نسبت به آمار کشوری بالاتر است.
نوروزی گفت: پایان فروردین ماه باید اعتبارات هزینه ای دستگاه ها بسته شود و همچنین اصلاح تخصیص ها، گزارش نظارتی ها و تهیه گزارش های نظارتی و ... نیز باید عملیاتی شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: زمانبندی برای توزیع اعتبارت ۹۷ در ۳۰ اردیبهشت با برگزاری شورای برنامه ریزی انجام می شود و امید است که مبادله موافقت نامه ها تا ۱۵ ‌شهریور محقق شود.
نوروزی گفت: تعهدات بند "ز" در حوزه نقدینگی نیز تامین شد و تخصیص داده شد و پرداخت به دستگاه ها نیز انجام گرفت.
نوروزی تصریح کرد: در سال گذشته از حیث درآمدهای استان در زمره چهار استان قرار گرفتیم و درآمد مصوب استان ما ۲۴۳ میلیارد بود که عدد ۲۶۵ میلیارد تومان وصول شد و ۲۲ میلیارد تومان مازاد درآمد داشتیم.
نوروزی اظهار داشت: ستاد تجهیز درآمد در استان با مدیریت چند دستگاه فعال است و خوشبتخانه از طریق مازاد درآمد، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در پایان سال به استان برای پوشش اعتبارات هزینه ای ابلاغ شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل حقوق استان در سال گذشته را ۱۱۳ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: همچنین ۶۷ میلیارد تومان سایر اعتبارات استان بود.
وی افزود: در پایان سال، ۱۸ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان اضافه بر ۱۸۰ میلیارد تومان مصوب به استان ابلاغ شد که بخشی با تلاش استان محقق شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عنوان داشت: ۹۷۰ میلیارد تومان کسری بند "واو" بود که در پایان سال تامین شد و ۲۵۰ میلیون تومان سفر ریاست جمهوری به استان بود که در ۲۸ اسفند ۹۶ این اعتبار هزینه ای دریافت شد.
نوروزی گفت: برای اعتبارات هزینه ای پرداخت مطالبات بازنشستگان را در رأس قرار دادیم و کل مانده مرخصی استان ما تا پایان ۹۵ پرداخت شد.
وی ابراز داشت: تامین منابع نیروهای قراردادی در پایان سال انجام شد و تامین اعتبار برداشت های برخی از دستگاه ها نیز محقق شد.
نوروزی افزود: در حوزه هزینه های دیون پذیر نیز اقدامات مناسبی انجام گرفت.
نوروزی گفت: در سال ۹۷ در حوزه اعتبارات هزینه ای وضعیت استان مناسب خواهد بود.
     
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت وباوی
. وبنگوش توسازمان هرکاری دلشون خواسته کرده اند ومیکنند
فارس
Iran, Islamic Republic of
دیدار جمعی از اصول گرایان و..... با استاندارو نوروزی
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
ماشالا به دکتر نوروزى دانشگاهى و جوان
لیکک
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت و خسته نباشید خدمتتون ؛ وقتی از استاندار محترم که از خبرگان بودجه و اقتصاد در کشور هستند، عملکرد مجموعه شما را تایید نمودند پس دست مریزاد و احسنت
سعيد ياسوج
Iran, Islamic Republic of
که بح این اصلن شکل و ..
مارگون
Iran, Islamic Republic of
امار جذب نیرو برنامه وبودجه دستگاه اقای نوروزی را بررسی کنید چند نفر از بویراحمد در این ۶سال بکار گرفته است؟؟؟؟؟
تيرتاجى
United States
ماشاالله به کاکام??❤️
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1