تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۰۶۴۳۳
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

فیلم| پاسخ «حجت‌الاسلام مزارعی» در باره استاندار و مدیران پروازی کهگیلویه و بویراحمد

۱۰
۰
فایل مرتبط کبنا ؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌رضا مزارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه « استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تعداد زیادی از مدیران به عنوان مسوول اجرایی پروازی هستند که با این معضل مدیران پروازی، بسیاری از پروژه‌های استان راکد و تعطیل هستند و برخی از کارهای مردم معطل مانده‌اند.» اظهار داشت: ارتباطی با ما ندارد. این سؤال را باید از آقای رئیس‌جمهور و وزیر کشور بپرسید، اگر من غیبت‌کنم باید از معاون و رئیس قوه قضاییه سؤال بپرسید؛ اگر آقای استاندار سرکارش نیاید باید از آن‌ها بپرسید.
مزارعی افزود: آن‌ها یک قوه مستقل هستند و ماهم یک قوه مستقل هستیم، اما توصیه‌ام به خودم، سایر مدیران، استاندار و همه مسئولین این است «ما عهد کرده‌ایم، به مردم خدمت کنیم و کسی که عهد کرده به مردم خدمت کند. ثانیه به ثانیه‌اش بدهکار مردم است، یعنی حق‌الناس است.»
من اگر یک ساعت یا نیم ساعت در روز وقت کم‌وزیاد کنم حق‌الناس در گردن خودم دارم، انسان در مقابل خداوند می‌تواند کنار بیاید. اما در حق‌الناس یک سرسوزنش هم باید با خداوند پاسخگو باشیم.
توصیه‌ام هم به خودم و هم به همه مسئولین استانی این است؛ امام امیرالمؤمنین فرمودند که «این امانت است و در آن خیانت نکنید»، این وقت مردم و فرصتی که ما داریم، امانتی است که باید وقت بگذاریم و به مردم خدمت کنیم.
پروژه‌هایی که راکد مانده‌اند برنامه‌ریزی دولت هست، برنامه‌ریزی ما نیست، شما اگر بیاید و به ما بگویید چرا پرونده‌ها مانده‌اند؟ ما باید جوابگو باشیم و یا چرا پرونده‌ای در دستگاه قضایی به نتیجه نرسیده باید جوابگو باشیم.
اما پروژه‌های عمرانی برنامه‌ریزی دولت است و ضمن اینکه ما هم پیگیری می‌کنیم و در ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد حقوق بیت‌المال پیگیری می‌کنیم اما اصل عمل پروژه‌های عمرانی در حوزه دستگاه‌های اجرایی است اما واحد نظارتی در سازمان بازرسی داریم که پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد را پیگیری می‌کنند.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از آخرین جزئیات سوءقصد به خود گفت: تا کنون هیچ اطلاعاتی در این زمینه به من گزارش نشده است، اما به جد پیگیر هستیم، انشاالله آنچه خیر و صلاح باشد.
به گزارش کبنا، قبل از این سایت‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد لیستی از مدیران پروازی استان منتشر کردند که هیچ واکنشی از سوی استانداری در باره این لیست نشان داده نشد.
لیست مدیران پروازی را اینجا بخوانید.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
احسنت برقاضی قاطع خداوندبه شماقوت بده این استان محروم رانجات بده
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برشما . کاش در استانی مسئولی که بود که جوابگو مردم باشند. از استاندار پروازی تا مدیران هیچ کدام مسئولیت پذیر نیستند
سوریلند
Iran, Islamic Republic of
فاصله یاسوج تا سی سخت، باشت تا گچساران، چرا تا دهدشت و...... کمتر از 45 دقیقه است. اما مسیر یک ساعته توی تهران یه مسیر عادی محسوب میشه. مشکل ساکن بودن مدیران توی شهرستان نیست. مشکل تفکر مدیریتی هست. نگاهتون رو عمیق تر کنید
کارمن
Iran, Islamic Republic of
من اهل دهدشت هستم.
استاندار استان پروازی
فرماندار دهدشت پروازی
رییس اداره مون پروازی
معاون اول اداره مون پروازی
کارشناس مسئول اداره مون پروازی
باور کنید فقط من و ابدارچی ثابت اداره ایم
که ابدارچی هم با یکی از معاونین خیش و قوم نزدیکه همیشه هم جیم میزنه.
پاپتی
Iran, Islamic Republic of
شما هم
Iran, Islamic Republic of
چه اداره باحالی دارین!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اقای استاندار همانند رییس دولت از همان ابتدا به گفتار درمانی روی اورد!!!!!!!!!!!! مدیران پروازی در حق مردم ظلم می کنند!
فرماندار دهدشت . لنده و ........................... بقیه مدیران را شما به درستی در محل کارشان نمی بینید! چه کسی باید پاسخگو باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این مردم چه گناهی کردند که گرفتار این مدیران ضعیف و پروازی شده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا خودشون خانواده را به یاسوج جهت اقامت نمی آورند
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا فقط به پیمانکاریهای فامیلی رسیدگی کنید فاجعه است
علی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ایمان مردم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1