تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۷۳۳۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: الحمدالله هیچ اتفاق خاصی تاکنون در سطح استان انجام نگرفته است / سیدعلی ملک‌حسینی، دادستان یاسوج: مأمور انتظامی در روستای کره پاتاوه تیرخورد که ضارب دستگیر شد / برای حفظ امنیت و سلامت انتخابات به‌شدت با مخلان نظم برخورد خواهیم کرد و با احدالناسی تعارف نداریم و مماشات نخواهیم کرد / دستگیری 10 نفر از مخلان نظم

۲
۱
گزارش اختصاصی کبنانیوز:  معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: الحمدالله هیچ اتفاق خاصی تاکنون در سطح استان انجام نگرفته است / سیدعلی ملک‌حسینی، دادستان یاسوج: مأمور انتظامی در روستای کره پاتاوه تیرخورد که ضارب دستگیر شد / برای حفظ امنیت و سلامت انتخابات به‌شدت با مخلان نظم برخورد خواهیم کرد و با احدالناسی تعارف نداریم و مماشات نخواهیم کرد / دستگیری 10 نفر از مخلان نظم
کبنا ؛معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌جزء یک درگیری جزئی در روستای کره الحمدالله هیچ اتفاقی تاکنون در سطح استان انجام نگرفته است.
به گزارش کبنا، از شب گذشته حرف و حدیث‌های در فضای مجازی در خصوص درگیری، نزاع و... منتشر می‌شود. تاکنون هیچ منبع رسمی این حرف‌ها را تأیید نکرده است. سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کرد: الحمدالله اتفاق خاصی در سطح استان نیفتاده است. یک درگیری در روستای کره اتفاق افتاد و پای یکی از مأموران نیروی انتظامی آسیب دیده است و به‌غیره از این موضوع هیچ اتفاقی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد رخ نداده است.

به گزارش کبنا، همچنین حرف‌های در خصوص تیر خوردن یکی از مأموران نیروی انتظامی در روستای کره در فضای مجازی و دهن به دهن می‌چرخد که سیدعلی ملک‌حسینی، دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز، اظهار کرد: یک درگیری در روستای کره اتفاق افتاد که تیری به پای مأمور نیروی انتظامی خورد و فرد ضارب هم دستگیر شده است.
ملک‌حسینی همچنین گفت: در برخی از نقاط ازدحام جمعیت وجود دارد که هم نیروی انتظامی حضور دارد و هم کسانی که باعث اختلال در نظم بوده‌اند، تعدادی هم بازداشت شده است. تعداد آنها کمتر از 10 نفر می‌باشد.
دادستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضا برای حفظ امنیت و سلامت انتخابات به‌شدت با مخلان نظم برخورد خواهد کرد و با احدالناسی تعارف نداریم و مماشات نخواهیم کرد.
به گزارش کبنا، حضور پُرشور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها پای صندوق‌های رأی مثال‌زدنی است و مردم از ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حضور داشته‌اند. 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی بعد از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شدند و فرمودند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران، روز مبارکی قرار دهد و نتایج تلاش مردم عزیز ما و دستاندرکاران مسائل گوناگون انتخابات، ان‌شاءالله به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.
ایشان افزودند: من دو توصیه عرض می‌کنم و بعداً به پاسخ سوال خبرنگار محترم پاسخ می‌دهم. توصیه اول به مردم عزیز این است که قرآن به ما فرمود؛ در کارهای نیک مسابقه بگذارید و از دیگران پیشی بگیرید.
رهبر انقلاب تاکید کردند: من در انتخابات‌های گذشته نیز گفتم که تاکید می‌کنم هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید و در اولین ساعات ممکن رای خود را در صندوق‌های رای بیندازید.
ایشان افزودند: توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای دهید. مثلاً در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر را احتیاج است که به ۱۶ نفر رای دهید و نه به کمتر؛ یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رای دهید و به ۳۰ نفر رای دهید و به کمتر رای ندهید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: امروز چشم بسیاری از دوستان و بدخواهان ملت ایران به شما مردم است. هم دوستان ما و افرادی که علاقمندان به ملت ایران هستند و هم بدخواهان، از همه طرف چشم‌ها متوسل مسائل کشور ما و متوسل ملت عزیز ماست. به این توجه کنید، دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.
آیت الله خامنه ای افزودند: آخرین حرف من خطاب به مردم این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
باشت
Iran, Islamic Republic of
خدمت دادستان محترم. لطفا شهرستان باشت. غوغاست. لطفا پیگیری کنید تعرفه ها چی شدن بعضی جاها تعرفه ندارند
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1