تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۴۶۸۹۰۳
کبنا گزارش می‌دهد

معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد (+ فیلم ) / معاون سازمان راهداری: به وجود چنین مدیران شایسته‌ای افتخار می کنم

۲۴
۰
معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد (+ فیلم ) / معاون سازمان راهداری: به وجود چنین مدیران شایسته‌ای افتخار می کنم
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی در سالن جلسات اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز تودیع و معارفه مدیران‌کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خداداد مقبلی_ معاون توسعه و ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور_، علی محمد روستا_ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.
در این مراسم از خدمات عابد محمدی قدردانی و حمیدرضا پیمان‌جو به عنوان مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش کبنا، در باره تغییر مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث و تحلیل‌های زیادی وجود دارد و برخی معتقدند که این تغییر صرفاً سیاسی بوده و هیچ ربطی به عملکرد این دستگاه نداشته است.
          
معاون توسعه و ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در این آیین گفت: ۳۸ هزار کیلومتر راه فرعی داریم، ۱۰ هزار کیلومتر نیاز به روکش آسفالت فوری دارد که هر کیلومتر ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه برمی دارد.
خداداد مقبلی اظهار کرد: توفیقی است که برای چندمین بار در کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا می‌کنم.
وی بیان کرد: آقای دکتر محمدی گزارش بسیار جامع و خوبی را ارائه کردند که به عنوان عضوی از سازمان راهداری به وجود چنین مدیران شایسته‌ای که تمام وقت خود را برای خدمت‌گزاری به مردم خوب استان گذاشته‌اند، افتخار می‌کنم.
مقبلی اظهار کرد: دو وظیفه مهم در حوزه کار سازمانی داریم یکی مدیریت حمل و نقل که موتور محرکه اقتصاد کشور است، که به واسطه عدم تکمیل شبکه ریلی عمده حمل و نقل کشور بر روی جاده‌ها صورت می‌گیرد.
وی افزود: در سرانه هوایی و ریلی کمبود داریم، ۹۰ درصد وظایف حمل و نقل به جاده‌ها محول شده است، بنابراین اهمیت حمل و نقل و شبکه ارتباطی جاده‌ای بر کسی پوشیده نیست.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی و بحث‌های اشتغال همگی به محرک این صنعت بر می‌گردد.
وی تصریح کرد: وظیفه دوم راهداری است، در کشور ۲۲۰ هزار کیلومتر راه داریم که سالیان متمادی ساخته شده و به عنوان یک سرمایه ملی امروز در اختیار حمل و نقل کشور است.
مقبلی خاطرنشان کرد: همه ما در نگهداری این سرمایه ملی نقش داریم، چرا که جزء اموال ملی است، راهداران در صف اول نگهداری جاده‌ها هستند و بیشترین وقت خود را در سرما و گرما سپری می‌کنند تا تردد با ایمنی انجام گیرد.
مقبلی در خصوص شبکه راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ قریب به ۹۷ هزار روستای دارای سکنه در کشور وجود دارد که از این میزان ۴۰ هزار روستا دارای سکنه بالاتر از ۲۰ خانوار هستند، برای این ۴۰ هزار روستا باید ۱۴۵ هزار کیلومتر راه ساخته می‌شد، تا این مقطع زمانی حدود ۸۴ درصد از روستا‌های کشور ساخته شده و ۷ هزار و ۲۲۲ روستا باقی مانده که در این چند سال بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه ساخته شده است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: در سال ۱۳۹۵ ضریب برخورداری کشور ۸۱.۷ بوده و امروز به ۸۴ رسیده است، امروز باید برای ۶ هزار و ۷۰۰ روستا باید ۲۷ هزار کیلومتر راه ساخته شود.
وی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد ۲۸۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در سال ۱۳۹۵ وجود داشته که از این تعداد ۷۰ روستا باقی‌مانده و ضریب برخورداری از جاده‌ها ۹۰ درصد است. قانون تکلیف کرده که روستا‌های بالاتر از ۲۰ خانوار جاده‌سازی شود.
مقبلی افزود: کهگیلویه و بویراحمد شرایط خاص توپوگرافی دارد، در این استان ۲۰ کیلومتر جاده برای ۵۰ خانوار ساخته می‌شود، پراکندگی روستا‌های استان وضعیت را سخت کرده و انتظارات زود براورده نمی‌شوند.
وی تصریح کرد: همه هم و غم ما این است که ۱۰ درصد باقی مانده جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گیرد، منابع و اعتبارات باید در شورای برنامه‌ریزی استان تأمین اعتبار شود.
مقبلی خاطرنشان کرد: خیلی از روستا‌هایی که ۲۰ سال پیش برای آن‌ها جاده ساخته شد، تبدیل به شهرستان شده‌اند، ولی جاده ان‌ها همان جاده‌هایی است که ۲۰ سال پیش است، قاعدتاً باید راه‌ها توسعه پیدا کنند در غیر این صورت شاهد تصادفات جاده‌ای خواهیم بود. هر کیلومتر جاده ۲ میلیارد تومان هزینه می‌برد.
وی گفت: ۳۸ هزار کیلومتر راه فرعی داریم، ۱۰ هزار کیلومتر نیاز به روکش آسفالت فوری دارد که هر کیلومتر ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه برمی دارد.
وی خطاب به معاون عمرانی استان گفت: ۴۰ هزار کیلومتر از ۱۱۶ هزار کیلومتر راه روستایی نیاز فوری به روکش آسفالت دارد‌.
۳۸ هزار کیلومتر راه فرعی داریم که ۱۰ هزار کیلومتر آن نیاز فوری به روکش آسفالت دارد.
مقبلی بیان کرد: اعتبارات محدود است ولی نیاز به برنامه‌ریزی داریم،  
وی با تأکید بر اهمیت نظارت گفت: خیلی از پرت منابع ما به دلیل کم دقتی در نظارت است، قاعدتاً مشکلاتی در نظام فنی اجرایی داریم که لازم است سازمان برنامه‌ریزی در جهت اصلاح قوانین فنی تلاش کند و عمر سرویس دهی جاده‌های کشور را با مطالعات دقیق افزایش دهد.  
وی در خصوص دوره مدیریتی محمدی گفت: تلاش شبانه روزی داشتند، از‌ایشان تشکر می‌کنم، گزارش عملکرد خود را خیلی خلاصه ارائه کردند.
این مراسم نکات جالبی داشت که به‌زودی منتشر می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
الان پیمان جو اصولگرا شده😂
طایفه احمدغریب
Iran, Islamic Republic of
مااز نماینده محبوب وزحمت کش مرکزاستان جناب دکترروشنفکرصمیمانه تشکرمیکنیم خسته نباشید مردبزرگ
Iran, Islamic Republic of
حیف این سازمان که بخواهد رییسش بشود ‌‌
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای پیمان جو و آرزوی موفقیت روز افزون برای این برادر بزرگوار را داریم .
✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
عابرهرروزه
Iran, Islamic Republic of
لطفآ ببینیدچرا ازتونل های سیسخت یاسوج ازسمت سیسخت تادشت بازارجاده تعریض نمیشه یا پل معلق پل کلو چراراکدشده؟با اغازکاراجرایی پل کلو همه ترددها ازسمت بیاره صورت میگیره واین قسمتی که آسفالت نشده نرسیده به کریک هم یه آسفالتی روی سرش بریزن ازاین حالت خاکی درش بیارن...والسلام
Netherlands
با آرزوی سربلندی برای جناب دکتر محمدی شجاع و صادق و مردمی
و آرزوی موفقیت برای مهندس پیمانجو کاربلد و متخصص

کاش شاهد برخی حرکات غیرحرفه ای در این مراسم نبودیم

نحوه جاگیری افراد روی سن
قرار دادن میهمان کشوری در گوشه آخر
گرفتن دست مدیر جدید توسط معاون عمرانی و جا دادن ایشان بجای مدیر سابق
پخش موسیقی

متاسفانه از ابتدایی ترین اصول مدیریتی و برگزاری مراسم معارفه و تکریم بی اطلاعیم
Iran, Islamic Republic of
محمدی فردی سالم ‌متخصص بود ولی طایفه بازی اجازه نمیده
مدیر جدید هم بر اساس طایفه سالاری انتخاب شده نه بر اساس تخصص
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
علیرضا سیاهپور در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است و اقای پیمانجو داماد علیرضا سیاهپور است.تحلیل و تجزیه با شماست.
Iran, Islamic Republic of
باید اینجوری میگفت. به وجود چنین مدیران شایسته ای افتخار می‌کنیم اما زورمون به نماینده نرسید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بساطتان را
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً. اما به قول خودمون دیگر زورش نرسید.
Iran, Islamic Republic of
قربون سیاست حاج مهدی
طرف حمایت می کنه میاد مدیر کل میشه مثل اب خوردن فریب گروه افراطی را می خوره شیر میشه فکر میکنه الان حمایت میشه نمی گذار برکنارش کنه
حاج مهدی ،،،،
حالا بیو جمعش کن،،،،
راضیه
Iran, Islamic Republic of
براتون متاسفم آقای محمدی عابد عالی بود چرا عوض شده چون پاک بود
Iran, Islamic Republic of
اگه شایسته بود چرا برداشتید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جایگاه مدیری نظیر دکتر محمدی در تهران و استان های بزرگ است نه استانی که نماینده مرکز استانش با عزل دامادش به دلیل عدم توانایی و کارایی به صورت کینه ای عمل کند و به همراه استاندار با تحت فشار قرار دادن مسئولان کشوری, استان را از خدماتش به مردم شریف استان محروم سازد. اما خداوند سمیع, علیم و بصیر است.
آیت
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده چرا داماد را مدیر کل نکردی
بزرگترین اشتباه پیمانجو قبول داری سرپرستی این اداره میباشد
محمدی انسان شایسته ای بود
در راهداری چه خبر است که مدیران توان 1 سال ماندن را ندارند!!!
وضعیت جاده ها و رسیدگی به آنها هم که در هر باران و برفی مشخص شده است!!!
چرا سازمانهای نظارتی گزارش درستی از مدیرانی که مرتب جابجا می شوند نمی دهند. مردم باید بدانند مدیر کل صنعت چه کرده و سایر مدیرانی که در سکوت جابجا می شوند چرا پاسخگوی عملکرد ضعیفشان نیستند.
مگر انقلاب مال مردم نیست!!!؟؟؟؟
نمی دانم معاون راهداری کشور دقیقا به چه خدمت مدیران راهداری افتخار میکند !!!!

راهدار
Iran, Islamic Republic of
آقای پیمانجو مشخص نیست اصولگرا است یا اصلاح طلب؟در هر دوره ای پست میگیرد./عابد محمدی اهل باج دادن نبود،چون ذاتا سالم است.بچه های راهداری باید بیشتر مواظب خودشان باشند.بیچاره به بخش راه و راهداری ،واقعا از این انتخاب متاسفم. چارهای نیست ،دور گردون گرد روزی بر مراد ما نرفت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور غم مخور غم مخور..
رضایی راهدار
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام لطفا عکس های همه را قرار دهید
حمید
Iran, Islamic Republic of
واقعادکترمحمدی مدیری عالی وبی نظیربود .بسیار انسان شایسته وزحمت کشی بود.حیف شد،واقعا متاسفم برای استاندار.اگه این خواست نماینده بوداول بایداستاندار استعفامینمود
عابرهرروزه
Iran, Islamic Republic of
نظرهای منفی حاصل عقده های انباشته شده....خخخخ😁
حسنپور
Iran, Islamic Republic of
په کی نوبت مدیرکل منابع طبیعی یه
یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم با این جابجایی ها شاهد راه اندازی کار تونل دیل باشیم تا کمی امید مردم بیشتر بیشتر به دولت مردان مردمی و در میدان باشد و سلام یونسعلی حسنعلی پور
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
فایل های مرتبط
1