تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۴۶۶۱۴۰
کبنا بررسی کرد؛

قرار ملاقات‌های عجیب آقای معاون؛ سلام آقای پیوند، من بیکارم کار می‌خوام خداحافظ!

۳۴
۴
قرار ملاقات‌های عجیب آقای معاون؛ سلام آقای پیوند، من بیکارم کار می‌خوام خداحافظ!
کبنا ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شکلی عجیب مدعی شد در یک ملاقات مردمی، با 93 نفر از مراجعین مردمی ملاقات کرده است.
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه‌ها روز ملاقات عمومی با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری است. در این روز افراد بر اساس مطالبات و خواسته‌هایی که دارند، به صورت حضوری به این معاونت در استانداری مراجعه می‌کنند. به طور قطع نفس ملاقات عمومی مدیران با مردم از کارهای پسندیده است و مخالفتی با آن وجود ندارد. بحث ما در این مطلب این است که ملاقات‌های عمومی باید بر اساس واقعیت‌ها و به شکل کاربردی و از کآرایی لازم برخوردار باشد.
مرادعلی پیوند_ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ امروز به شکلی عجیب مدعی شده بود که در یک برنامه سه ساعته با 93 نفر ملاقات عمومی داشته است.[برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید]
این‌که چرا می‌گوییم عجیب، دلایلی دارد؛ فرض کنید پیوند صبح امروز رأس ساعت 6:50 دقیقه در محل کار خود حاضر شده و درست 10 دقیقه بعد، اولین نفر را ملاقات کرده است. واضح است که در یک ملاقات، شخص مراجعه کننده حداقل دو دقیقه را به سلام و احوالپرسی و خداحافظی اختصاص می‌دهد. حالا در این بین نیز دست کم هشت دقیقه زمان نیاز دارد تا مطالبات خود را به گوش «پیوند» برساند. پس می‌توان گفت حداقل هر ملاقات 10 دقیقه زمان نیاز دارد. حالا بیاید یکی از عملیات چهارگانه ریاضی را روی این ملاقات‌ها محاسبه کنیم؛ 93 ملاقات هر کدام 10 دقیقه معادل 930 دقیقه و برابر با 15 ساعت و نیم است.
طبق فرضیه بالا اگر او رأس ساعت هفت صبح در محل کار خود حاضر شده باشد، بدون اتلاف حتی یک دقیقه وقت، بدون اقامه نماز، بدون صرف نهار، و بدون پاسخگویی به یک تماس و یا حتی نگاهی سرسری به اینستاگرام و واتساپ، باید رأس ساعت 10 شب از محل کار خود خارج شود تا بتواند با 93 نفر ملاقات داشته باشد.
اما نکته جالب اینجاست که خبر ملاقات 93 نفره پیوند ساعت 17 برای رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد که آن را در تارنمای خبری خود منتشر کنند. یعنی پنج ساعت قبل از این‌که این ملاقات فرضی به اتمام رسد، خبر آن پخش شده بود.
نکته جالب‌تر این‌که در این خبر، کلیپی نیز ساخته شده بود که حداقل نیاز به یک ساعت زمان دارد تا بتوان آن را ساخت و منتشر کرد. بنابراین می‌توان باز هم حدس زد که پیوند ساعت چهار این ملاقات‌ها را به اتمام رسانده است. یعنی شش ساعت وقت اضافه آورده است. حتی الأن که ما این خبر را منتشر می‌کنیم، هنوز پیوند یک ساعت و نیم دیگر نیز زمان دارد! حتی جالب‌تر این است که مرادعلی پیوند مدرک دکترای ریاضی دارد و به نظر می‌رسد چندان از این محاسبات بی‌خبر نباشد.
در این خصوص می‌توان حدس‌هایی زد؛ یکی از فرضیه‌ها این می‌تواند باشد که آمار 93 نفر اعلام شده واقعیت ندارد. اما چون اسامی این افراد معمولاً نوشته می‌شود، احتمال صحت این فرضیه بسیار پایین است. فرضیه دوم این است که تنها حدود 18 تا 20 نفر از این افراد توانسته‌اند با پیوند ملاقات کنند و بقیه صرفاً در استانداری حاضر شده‌اند. یک فرضیه دیگر که به ذهن ما می‌رسد این است که پیوند دسته‌جمعی این افراد را ملاقات کرده است؛ یعنی یک گروه پنج نفره را 10 دقیقه ملاقات کرده و به گروه بعدی گفته بلافاصله وارد شوید که منتظر گروه بعدی هستم. تمام فرضیاتی که به ذهن ما خطور کرد همین‌ها بود؛ حالا لازم است که خود «پیوند» از این توانایی خارق‌العاده خود پرده‌برداری کند تا شاید افکار عمومی متوجه «پیوند» با موجودات فراطبیعی بشوند.  
اما یک نکته دیگر؛ در کلیپ منتشر شده، پیوند می‌گوید که 50 درصد این افراد مطالبه اشتغال دارند. یعنی بین 46 تا 47 نفر از این افراد برای درخواست یک شغل به «پیوند» مراجعه کرده‌اند. این در حالی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها بر لزوم شرکت در آزمون برای اشتغال تأکید کرده است. حالا با این وجود، «پیوند» چه برخوردی داشته که هنوز هم این حجم از بیکاران برای مطالبه شغل به «پیوند» مراجعه می‌کنند علامت سؤال بزرگی است که خود «پیوند» باید به آن پاسخ دهد.
شاید بتوان حدس زد که هدف او از انتشار چنین کلیپی و ادعاهای عجیب، بازی با رنج مردم و راه‌اندازی شوی برای نشان دادن میزان فعالیت خود و مردمی‌بودنش است.
اما چیزی که نباید از قلم انداخت انتشار چنین کلیپ‌هایی تنها برای شخص «پیوند» است. در حالی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موقعیت اجرایی بسیار ربالاتری برخوردار است، در چنین کلیپ‌هایی ظاهر نمی‌شود؛ حتی از سوی سایر معاونین نیز چنین کلیپ‌هایی دیده نمی‌شود. هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی که اثرگذاری بسیار بالاتری از معاونت پشتیبانی دارد نه تنها در کلیپی تاکنون دیده نشده، بلکه سبک زندگی بسیار ساده‌زیستانه‌ای در پیش گرفته است. اما گویی «پیوند» گل سر سبد این نمایش‌های تبلیغاتی است.
ملاقات با 93 نفر آن‌هم در سه ساعت یعنی هر شخص تنها سه دقیقه می‌توانست در اتاق پیوند حاضر شود؛ احتمالا افرادی که تقاضای شغل داشته‌اند این‌گونه به اتاق پیوند رفته‌اند و درخواست خود را مطرح کرده‌اند: «سلام آقای پیوند، من بیکار هستم، شغل می‌خواهم، خداحافظ!»
یکی از مطالبات افکار عمومی از «مرادعلی پیوند» این است که با انتشار جزئیات دقیق این ملاقات عمومی و بدون ذکر نام، دقیقاً مشخص کند که هر فرد چند دقیقه در اتاق او حضور داشته، مطالبه او چه بوده و پیوند چه پاسخی به او داده و طی روزهای آینده پاسخ پیوند به آن فرد، چه نتیجه‌ای برایش داشته است.
«مرادعلی پیوند» که تنها چند ماه است به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شده، حواشی متعددی از سوی او در افکار عمومی شنیده شده است. یکی از پرتکرارترین این حواشی، نزدیکی او به یکی از سیاسیون باسابقه کهگیلویه و بویراحمدی است که حالا که دستش ار قدرت کوتاه شده، هنوز به هر طریقی در پی آن است از نفوذ خود برای انتصابات استفاده کند. همان‌هایی که چندی پیش از آنها به عنوان قوه چهارم در کهگیلویه و بویراحمد یاد کردیم.
اما نکته جالب‌تر مدرک و رشته تحصیلی پیوند است. مرادعلی پیوند فارغ‌التحصیل دکترای ریاضی و عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه یاسوج است. با کمترین دانشی می‌توان گفت ارتباطی بین رشته تخصصی پیوند و پست سازمانی او وجود ندارد. این در حالی است که در همین استانداری افراد بسیاری با تخصص مرتبط حضور دارند. اما از این که بگذریم سؤالاتی در مورد مدرک تحصیلی پیوند در بین افکار عمومی وجود دارد که بهتر است برای پایان دادن به آن‌ها برای یک بار هم که شده او به این سوالات پاسخ دهد. یکی از این سؤالات سال آزمون دکترای پیوند است. پیوند بهتر است برای افکار عمومی روشن کند در چه سالی در آزمون دکتری شرکت کرده و در همان آزمون وارد دانشگاه شده است؟ سوال دوم؛ رتبه او در آن آزمون چند بوده است؟
در نهایت پس از پاسخ به تمامی این پرسش‌ها لازم است چنین اشخاصی بدانند که زمان بورسیه‌های آبکی و نمایش‌های از آن آبکی‌تر به اتمام رسیده و حالا افکار عمومی آن‌قدر آگاه شده که هدف از کلیپ‌های نمایشی و تبلیغاتی را به راحتی متوجه شود.

کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برنو
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حتما جاییت میسوزه برو آبش بریز. . ثانیا باز هم نشانه ای از مرض در ذات کثیفت را آشکار کردی. پیوند مستعد و با هوش و با سیاست و کیاست است. استاتداری یک دستگاه سیاسی است که لفراد با بینش سیاسی و اندیشه در راس آن باید قرار گیرند حتما این نیروی توانمند در این دستگاه وجود ندارد یا از طیف مخالف دولت میباشنداگر باشد. معاون اقتصادی و عمرانی و توسعه افراد باسوادی هستند که از بدنه دانشگاه محل زایش اندیشه آمده اند.شما نه فکر دارید و نه اندیشه فقط حسادت دارید و وقت اضافه.
چراغ سحر
Iran, Islamic Republic of
فعال و پای کار خوش اخلاق توانمد واقعی و متواضع..درود بر جناب پیوند
حسینی
United States
درود بر شرفت کمایی
داره استان رو نابود
تفرقه افکنی شدیدی در استانداری و استان ایجاد میکنه
دقیقا درست گفتین هاشمی هرروز بدون وقت قبلی درب اتاقش بر روی ارباب رجوع بازه و با جوندل پیگیر مشکلات هر ارباب رجوعی میشه
حتی یک بار کلیپ یا در جایی عکس نذاشته که من ملاقات کننده داشتم چون برای رضای خدا کار مبکنه
غنجعلی
Iran, Islamic Republic of
وقتی معاون استاندار باشد فقط می توانم بگویم
آخ و بخت عسکر تمام
دلاور
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان آب رو بریز همونجا که میسوزه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
از روز اول شروع به کار در جایگاه معاونت استانداری رویه تبلیغاتی و جذب نیرو و حامی رو برای انتخابات ۱۴۰۶در پیش گرفته و به نحوی هر چند نفر جذب شده تحت عنوان طرح زین العابدین که مثلا نخبه جذب شده با هدف انتخاباتی برای سالهای بعد شکل گرفته این نوع خبر رفتن برای جناب و القای تأثیرگذاری و مردمی بودن تحت همین عنوان شکل میگیره
ا__م
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا یکی از بهترین نیروهای استانداری ایشون هستش
چرا مدام داری علیه ایشون مطلب میزنی برادر یه کم هم انصاف داشته باش
یا ابا عبدلله الحسین
United States
درود به شرف مدیران دلسوز واقعی
دقیقا تنها دلیل این که عده ای منفعت طلب افتادن دنبال برکناری معاون سیاسی و براش حاشیه سازی میکنن همین صداقت ، پاکی ،زندگی ساده و به دور از دروغ و کلک ایشونه

هاشمی تنها معاون سیاسی استاندار در کل کشور که برای ملاقات باهاش در هرروز و هر ساعتی نیاز به وقت قبلی نیست و درب دفترش همیشه بازه ولی حتی در این دو سال یک بار یک عکس نگرفت از ملاقات و در هیچ سایتی درج نکرد

این است تفاوت مدیر مردمی و پاکدست و با وجدان که برای رضای خداوند کار میکنه با مدیری که دنبال دیده شدنه
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب بود کلی خندیدم واقعا
Iran, Islamic Republic of
کبنا بدبخت را کامل شستی
ولی عالی نوشته ای
بویراحمدی غیر وکیل
Iran, Islamic Republic of
امان از آدم های مریض، و متاسفانه حرام خوار. مدیران، مردمی باشند، می گویند چرا مردمی هستند؟ مردمی نباشند، می نویسند چرا متکبر است؟
بهتر بود نویسنده این متن شهامت داشت و خودش را معرفی می کرد نه اینکه یک متن سفارشی را برای رسانه ی وزین کبنا ارسال می کرد و ایشان را در معذوریت انتشار قرار می داد.
ممول
United States
باید در روز قیامت جوابگو باشه،/،طبق شنیده ها پدر مدیران دانشگاه علوم پزشکی رو در آوره آقای انقلابی،برای جذب غیر قانونی آقای مصلحی
مصلحی آخ و بخت عسکر/ بیشتر تحقیق کن
خواجه
Iran, Islamic Republic of
امروز / بهتر بهش پست میدم صداقت دیگه جایگاهی ندارد
Iran, Islamic Republic of
پیوند بهتر است برای افکار عمومی روشن کند در چه سالی در آزمون دکتری شرکت کرده و در همان آزمون وارد دانشگاه شده است؟ سوال دوم؛ رتبه او در آن آزمون چند بوده است؟/ .به آرشیو خودتون رجوع کنید حتما خبری در مورد بورسیه های صورت گرفته توسط همان سیاست مدار زمان احمدی نژاد که برای قبولی او روزه هم می‌گرفت پیدا خواهید کرد. هم یکی از همان بورسیه های سفارش شده هدایت‌خواه بود
راستگو
Iran, Islamic Republic of
بدبختی ما
Iran, Islamic Republic of
فریب که شاخ و دم ندارد
United States
بیشتر شوی تبلیغاتی و نمایشی است . یا نمیدانم یا میداند و دیگران را نادان فرض می کند اگه به شرح وظایف معاونت توسعه در ساختار تشکیلاتی را مطالعه فرمایید از زمان احیای سازمان مدیریت صرفا یک معاونت داخلی درون دستگاهی است و ارتباطی به امور اداری تامین نیرو جذبح و استخدام نداشته و وظایف و ماموریت های محوله به سازمان مدیریت منتقل شده است . معاونت توسعه آگه آنقدر که مانور می دهد به مسائل و امورات خود استانداری را ساماندهی کند .
Iran, Islamic Republic of
مگه پیوند بهت باج نداده باج‌گیر اعظم
پارس
Iran, Islamic Republic of
آقای پیوند درست گفته میشه ۹گروه ده نفره و ۳ تا تکی را جواب داده یا به دهها روش دیگر ۱۵ گروه ۶ نفره و ۳ تا تکی و ...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی رفتنی است. این دست و پا زدن ها الکی هست
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی برود بهتر از این است که با چنین مجموعه کار بکند
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد به حال این استان به قول لری خمو من ملاقات بای رئیس جمهور واستاندار / نی دار الان پیوند شق القمر ایکنه
اگاه
Iran, Islamic Republic of
. روزهای ملاقات ارباب رجوع دارد و متاسفانه سیاسیون و دوستان هستند که ارباب رجوع هستند و همگی انقلابی و در جستجوی شغل. وا اسفا از این دولت انقلابی. .لیست های بالا بلند دارند.🤔🤔🤔و فقط کارایی ندارند. . فقط چون نزدیک انتخابات هست دارند..
Iran, Islamic Republic of
در استانداری در هیچ دوره ای به اینصورت سیاسی بازی و رفیق بازی نبوده. و اصلا کسی به شایستگی افراد جهت جذب پست توجهی ندارد و فقط نیروی انقلابی
هدایت
United Kingdom
کبنا نیوز بزرگوار سلام تمام این نمایشهای کندی گونه و نمایشی فقط برای سر پوش گذاشتن بر واقعیتهایی ایت که متاسفانه گریبانگیر بیشتر مدبران مایت ولی نمی خواهند بپیرند که چه بلاهایی سرمردم اوددند و می اورند . برخی رسانه های زرد هم در تمجید این قبیل مدبران قلم فرسایی می کنند . ایشان جز نمایش دادن و جازدن خود دنبال هیچی نیستند . جناب هم از بورسیهدهای مسئله دار دوران هدابتخواه هستند . ازمون دکترا کجا بود معدل فوق لیسانسش ۱۳ بود بدون داشتن حتی یک مطلب نه مقاله رسمی و با پارتی بازی بورسیه دانشگاه یاسوج شدند و حق هزاران تحصیلکرده نخبه را ضایع کردند و الان هم حق کارکنانی که سی سال تلاش می کنند که نانی برای فرزندان خود دست پا کنند اما امتیازش گیر امثال پیوند و روستا و عسکری می شود .
بیقرار
United States
خدامی دانددکترپیوندازنادرترین ودلسوزترین وانقلابی ترین معاونین خدوم استانداری است.من که مراجعه کردم متحیر شدم.کمی هم انصاف داشته باشیم.
بیقرار
United States
خدامی دانددکترپیوندازنادرترین ودلسوزترین وانقلابی ترین معاونین خدوم استانداری است.من که مراجعه کردم متحیر شدم.کمی هم انصاف داشته باشیم.
مصطفی بهره بر
Iran, Islamic Republic of
آقای کبنا نیوز
دکتر پیوند آدمی پای کار هست و کسی که داره تلاش میکنه باید رسانه اس بشه تا وقتی که امثال شماها دنبال تخریب چنین آدمهای پای کار هستید
کنترل
Iran, Islamic Republic of
کمایی جان خودت رو اذیت نکن،چه مطالب تو چه پوست پیاز.
مردم که نفهم نیستند وقتی چند مطلب بر علیه یه معاون میزنی،یعنی جایی سوخته شدی،پیوند رئیس سازمان ملی جوانان بود،و تو اونجا کار میکردی،به دلیل تخلف های زیادت اخراجت کرد،حالا میخوای تلافی کنی،تو میخوای پا کنی تو پای شیر،پیوند رو رئیس جمهور انتخاب کرده‌،تو یه دهاتی هستی
غزه.
Iran, Islamic Republic of
پیوند فرد با اخلاص و متدین هستش،از معاونین پر تلاش کشور هست و لیاقتش بالاتر هم هست،لطف کنید سایت خودت رو مسخره نکن
اسلام
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی،همه مطالبت بر ضد ایشون هست،قطعا مشکل شخصی با ایشون داری،مردم که گیج نیستند.
زمان
Iran, Islamic Republic of
خودت چجور محاسبه کردی،تو اگه عینکت رو دراوردی،میخوری زمین
صبر
Iran, Islamic Republic of
رسانه های مخالف سیاسی: این رسانه ها توسط سیاسیون مخالف دولت شارژ می شود و هدف آن ها بهره برداری سیاسی و تضعیف دولت و احمد زاده به عنوان استاندار و ناکارامد نشان دادن او و دولت است.
رسانه فاسد و باجگیر،کجا بهت باج دادن تا این مطالب رو بزنی
شیرخان
Iran, Islamic Republic of
تمام افرادی در سال‌های مختلف به خصوص در ورزش و جوانان، در فرمانداری دنا و در تشکیلات سیاسی_ اداری با دکتر مرادعلی پیوند کار کرده‌اند یا به هر دلیل با‌ایشان ارتباط داشته‌اند و آشنایی دارند از پشتکار، هوش بالا، مردمی بودن، خوش‌رویی، تواضع و در عین حال شجاعت‌ایشان تعریف و تمجید می‌کنند.
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1