تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۶۳۱۴۱
روزهای پرالتهاب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

دوئل سیاسی در قلب نظام سلامت و درمان کهگیلویه و بویراحمد / وزیر بهداشت یک بار برای همیشه به این حواشی پایان دهد

۸۸
۳
دوئل سیاسی در قلب نظام سلامت و درمان کهگیلویه و بویراحمد / وزیر بهداشت یک بار برای همیشه به این حواشی پایان دهد
کبنا ؛
نتیجه دوئل سیاسی بین متنفذین در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، هر چه باشد، یقیناً به نفع سلامت مردم کهگیلویه و بویراحمد نیست. 
به گزارش کبنا، دانشمندان توسعه، شاخص‌های بسیاری از قبل مشارکت انتخاباتی، رسانه‌های آزاد و مستقل، دسترسی به راه‌های ارتباطی، درآمد سرانه و ... را به عنوان شاخص‌های توسعه‌یافتگی نام برده‌اند.
اما یکی از مهمترین شاخص‌ها برای توسعه، حوزه سلامت است که شامل تعداد پزشک عمومی، پزشک تخصصی، پیراپزشک، خانه‌های بهداشت، تجهیزات بیمارستانی، پرتوگرافی، بهورز، تعداد پزشک روستایی، تعداد دامپزشک، داروخانه‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌های شبانه‌روزی، تعداد داروسازان، آزمایشگاه‌ها، مؤسسات درمانی، تعداد تخت‌های بيمارستاني و ... است.
در حالی که کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از پژوهش‌ها جز استان‌های آخر کشور در این حوزه است، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان یکی از عریض و طویل‌ترین دستگاه‌های اداری که وظیفه توسعه سلامت استان را بر عهده دارد، سال‌هاست که با حواشی متعددی دست به گریبان است.
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج چندسالی است که به‌صورت هفتگی سرتیتر اخبار رسانه‌های استان قرار دارد و هر بار به نحوی یک پایش در حاشیه قرار دارد. در حالی که قرار است به توسعه سلامت استان کمک کند، اما گاهی آنچنان حواشی این دانشگاه زیاد می‌شود که گویی به‌طور کلی سلامت را فراموش کرده و تنها اصلش سیاست‌بازی‌های مرسومی است که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
این دانشگاه مدتی سرگرم حواشی حول ریاست پرویز یزدانپناه بود. به یک سال نکشیده بود که محمد غلام‌‌نژاد رئیس دانشگاهی که به نماینده گچساران و باشت نزدیک بود برداشته شد و سعید جاودان‌سیرت به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.
به درست یا غلط، دستگاه‌های دولتی در کهگیلویه و بویراحمد بین نمایندگان استان تقسیم شده و هر کدام سهمی برای خود مشخص کرده‌اند. در حالی که آموزش و پرورش، صنعت و معدن و ... به روشنفکر نزدیک است، گفته می‌شود دانشگاه یاسوج، اداره کار و ... سهم موحد هستند. از بین تمام دستگاه‌های دولتی تنها قرعه دانشگاه علوم پزشکی به نام سید ناصر حسینی‌پور افتاده بود که حالا آن هم گویا از دستش خارج شده است.
علام‌نژاد که از نزدیکان سید ناصر بود، به هر دلیلی کنار گذاشته شد، تا این بار دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی نماینده گچساران و باشت به دست یک بویراحمدی بیفتد. همین انتصاب یک نفر خارج از حوزه باشت و گچساران نشان داد سید ناصر حسینی نگاهی جغرافیایی و منطقه‌ای ندارد و در پی آن است که جهانشمول بیندیشد و عمل کند. اما گویا در این جغرافیا، تفکر انسان‌محور و جهان‌گرا جایگاهی ندارد.
روشن نیست که بین سید ناصر و جاودان سیرت چه گذشته بود؛ اما از بیانیه کوتاه سید ناصر می‌توان برداشت کرد که جاودان‌سیرت به وعده خود وفا نکرده است. پس از آن‌که جاودان‌سیرت اصرار بر برکناری یکی از مسئولین این دانشگاه را داشت، برخی از مدیران و معاونین دسته‌جمعی استعفای خود را نوشتند و تقدیم سرپرست دانشگاه کردند؛ همان که از آن با تعبیر شورش اداری یاد شد.
در حالی که برخی شواهد نشان می‌داد ممکن است با پادرمیانی سیدناصر حسینی‌پور قضیه فیصله یابد، اما به یک‌باره جاودان‌سیرت با استعفای معاون توسعه دانشگاه موافقت کرد. گویی سرپرست دانشگاه اعلان جنگ را شروع کرده است و همان‌طور که بیانیه سیدناصر نشان می‌دهد او زیر قول و قرار خود زده است.
حسینی‌پور در بیانیه‌اش آورده بود که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، صداقت ندارد و به عهد خود وفا نکرده است.
برای افکار عمومی دقیقاً مشخص نیست بین آن دو چه گذشته است؛ اما هر چه باشد نشان از آن دارد که قول و وعده‌ای بوده که شکسته شده است.
از آن روز تاکنون یادداشت پشت یادداشت و بیانیه پشت بیانیه در فضای رسانه‌ای و مجازی استان منتشر می‌شود و یکی در نقد سید ناصر و یکی در نقد جاودان سیرت مطلب می‌نویسند.
گویی سلامت دانشگاه تنها در گرو این است که چه کسی بر مسند قدرت می‌نشیند و چه کسی برکنار می‌شود؛ انگار رسالت دانشگاه به کلی فراموش شده است. برخی آن‌چنان تند و غلیظ مطالبات منطقه‌ای را در یادداشت‌هایشان پررنگ می‌کنند که گویی غنیمتی را از دست داده‌اند و طرف مقابل، نیز در پاسخ بر طبل مطالبات منطقه‌ای خود می‌کوبند.
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در یک کلان گوشت قربانی برخی از سیاسیون شده است. سیاسیونی که علاوه بر این‌که سهمی از سایر دستگاه‌های دولتی استان برده‌اند، نمی‌خواهند سرشان در دانشگاه علوم پزشکی بی‌کلاه بماند.
حالا سید ناصر حسینی‌پور که فکر می‌کرد می‌تواند روی وعده شخصی حساب باز کند، تصور می‌کند شکست خورده است. از سوی دیگر هواداران سرپرست جدید فریاد برمی‌آورند که ما پیروز میدان شده‌ایم؛ به همین خاطر است که می‌گوییم اقدام جاودان‌سیرت به نوعی اعلان جنگ و دعوت به دوئل بود.
دوئلی که نتیجه آن هر چه باشد، توسعه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و منافع آن به جیب شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی نمی‌رود. اتفاقاً برعکس، بسیاری از مردم محروم این استان، از کم‌ترین تجهیزات پزشکی بی‌بهره هستند و برای برخی از دم‌دستی‌ترین آزمایشات پزشکی باید جوز مسافت دور و دراز استان‌های همجوار را بکشند و در عین محرومیت، هزینه بیشتری صرف مداوای خود کنند.
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سهم هر کس که باشد مهم نیست؛ مهم این است که به دور از حواشی، چاره‌ای برای این استان محروم بیندیشد. انتظار می‌رود وزیر بهداشت و درمان کشور یک بار برای همیشه بساط این سیاسی‌بازی و معاملات سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را برچیند تا دیگر بار شاهد این دوئل‌های سیاسی در قلب سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود
Iran, Islamic Republic of
منصفانه قلم بزنید استاندار که همه افراد وفامیل خودشو آورده استانداری / کسی چیزی نمیگه فقط علوم پزشکی واموزش پرورش را می بینید تحمل بقیه مناطق را ندارید.مرکز را ببرید باشت وگچساران تا همه بدانند.انشالله بویراحمد واحد در سفر ریاست جمهوری به همه این پاسخی کوبنده خواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
چقد منصفانه قلم زدی جناب کمایی عزیز خدابیامرزه پدر و مادرت خواهشن بازم ادامه بده و هما حقایقو انتشاربده جاودان سیرت ضعیف ترین سرپرست دوران دانشگاه بوده
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش روشنفکر
دانشگاه یاسوج موحد
دانشگاه علوم‌پزشکی حسینی
Iran, Islamic Republic of
تمامی این خرابیها بخاطر تقسیم‌پستها بین‌نمایندگان‌است.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا به حواشی دانشگاه یاسوج‌‌ نمی پردازی؟ /.وافرادی که رکود علمی دارند همه کاره دانشگاه یاسوج هستند
روحانی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه
اولا مدتیه بعد از تنش آشوبگران و پس از عزل معاون توسعه آرامش کامل در دانشگاه حاکم هست و من نمیدونم کبنا دنبال چیه که هی مته به خشخاش میزنه..
قصدت چیه که هی آب رو گِل آلود میکنی و هی با تیترهات قصد جنجال و حاشیه سازی داری..! کمایی قصدت چیه؟ جیبت پر نشده؟
یا عزل شده های باشت که تو خود باشت دوتا رای هم ندارن جیبت رو پر کردن دوباره جوسازی کنی؟
وقتی به علل عزل نیروها و مدیران باشتی میرسی خیلی سریع با ذکر کلمه ( به هر دلیلی و یا در هر صورت) ازش عبور میکنی اما اگر مدیر برکنار شده بویراحمدی یا دهدشتی باشه روی اون متمرکز میشی و بنام تحلیل، انگهایی به این نیروها میزنی که دقیقا این انگها به مدیران برکنار شده باشتی میچسبه نه نیروهای دهدشت و بویراحمد. همون مدیرانی که از نگاه کبنا پاکدست و نخبه و دانشمند هستند اما مثلا کبنا چون هر چه تلاش کرده کاووش کرده تحقیقات جهانی کرده نتونسته علت برکناری اون نیروهای باشتی چه در گذشته و چه حال رو بفهمه پس با واژه ( به هر حال) از علت برکناری دانشمندانی چون غلام نژاد و سامر مرادیان و پرفسوری چون بابویی رسالت وار میگذره..
خدا وکیلی نوروز کمایی، چی میزنی اینهمه از جامعه و افکار عمومی استان عقبی؟ برو خودتو درمان کن چون یه جاییت بدجوری میسوزه و اینو همه دارن در جهت گیرهای مضحکت میبینن اما ظاهرا جهالت خودت اونو نمیبینه که اینم بخاطر حماقت توست نه چیز دیگه..
بیخود حاشیه درست نکن و جوسازی نکن اتفاقا دانشگاه بسیار فضایی آرام داره و در ریل خدمت رسانی داره پیش میره اگر باشت و گچساران با کینه ها و حسادتهاش نسبت به دیگر مناطق استان که ریشه تاریخی دارند بگذاره..
Iran, Islamic Republic of
این آرامش، آرامش قبل از طوفانه
و مکرو مکرو الله خیر الماکرین
Iran, Islamic Republic of
چه ارامشی برادر دانشگاهی ک توان مدیربت چهارتا مناقصه رانداره وسیاسیون از بیرون دارن خط میدن و به خاطر یه پیمانکار ضررو زیان بسیار زیادی به پیمانکاران دیگر زده چه جوابی داره با چه وجدان راحتی شبا میخوابه وقتی حق زن و بجه مارا ضایع کرده اول واگذارش کردیم به خدا و بعد هم از ظریق مراجع فضایی
United States
خاک دوهالم به سرت بااین کامنت گذاشتن
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار جناب کمایی.به عنوان یکی از پزشکان دانشگاه آشنایی مختصری با جنابعالی داشتم.فکر میکردم شجاع تر، نترس تر و جسور تر باشی ولی بعدا فهمیدم اونقدری که من در ذهن خودم بزرگت کرده بودم نیستی.شاید هم محدودیت های رسانه ای داشته باشی ولی در کل انتظار بیشتری داشتم.در مورد علوم پزشکی یک گروهی تشکیل شده که مرکز ثقل حواشی هستند.اکثرا هم دنبال پست و مسئولیت هستن.و وقتی ناکام میشن به انواع مختلف حتی ماکیاولیستی ترین روشهای ممکن شروع میکنن به ایجاد حاشیه در دانشگاه. از اواخر دوره یزدانپناه فعالیتشون رو شروع کردن.در دوره غلام نژاد فعالیتشون بیشتر شد و تعدادی از عزل شدگان توسط غلام نژاد به گروهشون اضافه شد.هدف اصلیشون زدن غلام نزاد و تغییر رئیس دانشگاه و رسیدن به مطامع شخصیشون در دوره پساغلام نژاد بود.هسته مرکزیشون در روز شروع به کار جاودان سیرت همراه ایشون در گلزار شهدا بودن.چندین بار کامنت گذاشتم که آقا مراقب فلانی و بهمانی باشید که متاسفانه سانسور کردی و منتشر نکردی.هنوز هم ریشه اکثر حواشی دانشگاه همین گروه هستن.با دفتر نماینده یا نمایندگان استان هم لینک هستن.کامتها و اخطارهای من رو که سانسور میکنی ولی بگرد ببین اون گروه چه افرادی هستن و در این ۲ سال چقدر حاشیه و خسارت به بار آوردن.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست فرمودی احسنت اون چنتا مشاور دانشگاه را به حاشیه بردن و جاودان سیرت هم در خواب
احمدی پور
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه را نابود کرد ازحاشیه هایی که برای غلام نژاد ساخت تا الان که برگشت مسببان وضع موجود رادوباره رقم زده وشروع نموده است
استاندار فقط شاهد ماجراست وفضای خواب آرام میخواهد
دراین شرایط تنها راه برون رفت عزل جاودانسیرت وانتصاب گزینه غیر بومی ونه برای نمایندگان است
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه راباید باعزل جاودان هم ازسیاسیون پس گرفت
غلام نژاد حرکتهای خوبی کرد ودانشگاه رابه ریل برگرداند ولی زیاده خواهی نمایندگان نگذاشت
محمدرضا نیکبخت را رییس دفتر تهران گذاشته !اینه پروفسور ما
قراره یزدانپناه پرویز و بذاره رییس کلینیک ونماینده اش درکلینیک مفتح
ولی افشار را برگردانده!!!!
اینا . پس چی هست
رضا
وقتی کبنانیوز مسئولش باشتی باشه باید حمایت کنه از غلام‌نژاد .....اون موقع دکترجاودان سیرت مثل کوه جلوی کرونا ایستاد شماها و امثال غلام‌نژاد کجا بودید
اکبرپور
Iran, Islamic Republic of
شهامت با یاران پشت پرده اش خودش و آماده کرده برای جایگزینی ولی و...
سرتیپ
Iran, Islamic Republic of
/به صورت غیرقانونی برای خودش نامه زده که هیات علمیش تبدیل وضعیت بشه واین مجری قاونه
ولی افشار ودوباره آورده اداره قراردادها
حیف غلام نژاد
Iran, Islamic Republic of
بعضیا نمیتونن کاسبی رهاکنن
شمارش معکوس
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید جاودان سیرت رفتنیه
استاندار به تنهایی رفته بازدید بیمارستان امام سجاد وبه جلسات هم راهش نمیده واین یعنی تمام
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،دکتر محمد رضا نیکبخت بعنوان پیگیری امور امورات به دانشگاه در مجمع نمایندگان استان

پیگیری مربوط به امور بودجه دانشگاه در سازمان برنامه و بودجه کشور

پیگیری مربوط به امورات بودجه ای دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های مختلف وزارتخانه‌ها منصوب شد

باوی
Iran, Islamic Republic of
جاودانسیرت تاوان حذف وحاشیه ایجادکردن برای غلام نژاد وبچه های ما راخواهد داد
ناصر حسینی باید تمام کند
عماد
Iran, Islamic Republic of
تمام اصلاح طلبان وافراد رییس اسبق دارند برمیگردند
با امین بابویی چه بازی بدی کردند
ناصر بازی راباخت
سیاست میرشکال میخواد
تاوان حذف به ناحق غلام نژاد راهمشون میدن
شمارش معکوس برای رفتن جاودان شروع شده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای پیمانکار ومعاون معزول بیدارین؟!
دیدین حق غلام نژاد چیکارتان کرد؟
خطاب به کامنت اقای گچساران
Iran, Islamic Republic of
شما که نوشتی اقای پیمانکار و معاون معزول بیدارین؟!
شما که از حق غلام نژاد داد سخن میدی که بزودی دادگاهی شدن ایشون و همچنین اقرار مدیر عزل شده قراردادها رو در مورد ایشان خواهی شنید.... خودتو به خواب زدی یا توهم زدی که سنگ غلام نژادی رو به سینه میزنی که همون مدیر قراردادهای رو نصب کرد و ریاست جدید با بدست اوردن در واگذاری مناقصات عظیم دانشگاه و بند و بستها اونو برکنار و به بازرسی و نهادهای متولی معرفی کرد. بزودی خبر احکام برای همه مدیران باشتی بگوشت خواهد رسید...
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تمام داشته های نماینده گچساران دانشگاه وغلام نژاد بود از مدیریت وآن را دودستی تقدیم بقیه کرد
خدا جای حق نشسته
Iran, Islamic Republic of
نتیجه دخالت بی حد و حصر نمایندگان در انتصابات و ضعف استاندار همین است که می بینید
...
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسه این مطلب نویسنده خودش ناشی از سیاسی کاری و رانت هست.
اقدام جاودان سیرت در برکناری معاونش اقدام کاملا درستی بود.
اگه دلسوز مردم هستید بذارید دانشگاه مستقل باشد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه با حضور جاودان سیرت نمیتونه مستقل باشه چون از مشاورین روشنفکر دستور میگیرد
Iran, Islamic Republic of
جاودان سیرت اینکاره نبود / الان هم حتی دنبال ابلاغ زدن برای امثال دکتر محمدرضا نیکبخت هست/و بنای کج بکار گیری نیروهای سفارشی در علوم پزشکی را نیکبخت گذاشت.
الان ابلاغ رابط با نمایندگان را از جاودان سیرت گرفته!
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا که همیشه واقعیت ها را در رابطه با علوم پزشکی نوشته و نگران سلامت مردم هست.
متاسفانه اوضاع علوم پزشکی رو به وخامت گذاشته و تا دیر نشده باید یک مدیر قوی به جای جاودان سیرت معرفی بشه.
جمال
Iran, Islamic Republic of
فقط این را می دانم که دکترجاودان سیرت کارش تمام است سیدناصر کوتابیا نیست باید جاودان سیرت عزل شود
خطاب به جمال
Iran, Islamic Republic of
کار جاودان سیرت تمام است خیالباف؟؟ خخخخخخ
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی.... خخخخ
اونیکه کارش تمام ناصر حسینی هست که علنا نامه هاش اقرار به دخالت در عزل و نصبها و دخالت در امور اجرایی داشت و یقین بدون اینبار از فیلتر شورای نگهبان نخواهد گذشت و رد صلاحیت خواهد شد... حالا برو کشکتو بساب و بدون مدیر انقلابی دانشگاه با قدرت بر منصب خود خواهد بود و بیخودی برای خودت دسته گل نفرست که خبری نیست.. خخخخخ
United Kingdom
اگر تاجگردون و حسینی تایید صلاحیت...
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جاودان سیرت انقلابی و مقتدر
بویراحمد همیشه پشتیبان نخبگانش خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
/ سیر نمک را خورد نمک دان سیدناصر را شکست نفسهای آخر را می کشد چرا عاقل کند کاری که باز آید پشیمانی شب نیشینی با روشنفکر برای همیشه خراب کرد تمام دوستان انقلابی خودش را از دست داد
کوهرنگ
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر جاودان سیرت حنای روشنفکر رنگی ندارد /چرا به اصول انقلابیون را فرانوش کردی چرا جلسات با روشنفکر را قطع نمی کنی
همکار
United Kingdom
متاسفانه .بدلیل اینکه مدیر ستادی نبوده و تفکرات بشدت ناسیونالیست دارد نمی‌تواند سکاندار جایگاه استانی باشد.شما بیایید ببینید که چطور در دانشگاه یکسری هم طائفه هاشون جولان میدن و هیچ کدام مدرک بالاتر از دیپلم ندارن!!! از وزیر محترم خواهش میکنیم زودتر گزینه جدید مشخص کنند تا دانشگاه به آرامش برسد
خان بوبراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سواد خودت را نگاه کردی بیسواد از هیچی بی خبر شما همگی با پارتی بازی وقوم گرایی رفتید سرکار دست چپو راستتونو هم بلد نبودیید
کیخسرو
Russian Federation
خدا از باعث و بانی این اتفاقات نگذره،
خدا همه ی اونایی را که در آوردن جاودان سیرت نقش داشتند به سزای اعمالشان برسان.
سه ماه اومده آرامش همه مون رو بهم زده
با اومدنش باند روشنفکر خیلی سواستفاده کردن
هیات علمی
United Kingdom
آقای استاندار نماینده رئیس جمهور در استان هستن و راهی بجز برگرداندن آرامش ندارن به دانشگاه.وگرنه همه کارکنان و اعضای هیات علمی جلوی ریاست جمهوری داد خواهند زد از این همه تبعیض و بی عدالتی در دانشگاه
حذف جاودانسیرت
پرستار
United Kingdom
تنها خواسته ما کادر درمان رفتن جاوداسیرت.که متاسفانه اینقدر ضعیف که همه فهمیدن.وزیر محترم.استاندار.نمایندگان مجلس به داد سلامت استان برسید
کارمند علوم پزشکی
Russian Federation
تنها راه خروج از این فلاکت عزل جاودان سیرت و انتصاب یک گزینه غیربومی است
Iran, Islamic Republic of
یه سری به بیمارستان امام سجاد ،مسولین دستاندرکاران بزنند تا ببینند اوضاع از چه قراره . کلا رها شده بیمارستان ،نه دری نه پیکری ،بخدا قباهت داره اینطور با جون مردم بازی کردن،سیستم اداریش شل و ول شده نظافت این بیمارستان زیر صفر هست،محوطش شده کاروانسرا،بخشهای بستریش و درمانیش هر ساعت پر از همراه بیمار هست، حال آدم بهم میخوره از این همه بی نظمی ،چرا مسولین بفکر نیستند جناب استادار لطفا سر زده یه سری هم به این بیمارستان بزن تا عمق فاجعه را ببینی
گچسارانی
United States
به حق و انصاف مدیریت در حد یک مدرسه شش کلاسه هستش رفتن او خیلی خیلی از سرپرستی دانشگاه دور شده جناب استاندار و نماینده محترم گچساران و باشت تاخیر در عزل جاودان تا کی.
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان دست از حلیه ونیرنگ وفتنه انگیزی بردار
اول نماینده ولی فقیه در نماز جمعه فرمودند شورشیان را برکنار کنید وبا آنها برخورد شود
چه کسی انقلابی بود
معاونی که بیت المال را به دست یک پیمانکار غارتگر میداد
واقعا متاسفم که خودت را صدای مردم میدونی
تو تاکی باید مطلب بزنی وفتنه انگیزی کنی
تو هم به سرنوشت بابویی دچار خواهی شد
بابویی را هم هرچی توصیه کردیم
کسی که هزینه اش پیمانکار میده باید شبانه روز فرافکنی نمایند
بخدا عهد ناس اگر دست از این فتنه انگیزی ودروغ پردازی خودت برداری با تمام قدرت با تو برخورد میشود
تو تا الان هرچی دلت خواست فتنه انگیزی وتوهین وتهمت ودروغ پردازی کردی
اگر نیروهای امنیتی با شما برخورد نکردند
ما به روش خودمان با تو برخورد انقلابی میکنم
ما آتش به اختیارم
تا الان چندین بار محترمانه از شما خواستیم یک رسانه مردمی باش وصدای حق وحقیقت باشید
اما شما براساس طایفه گری وقوم گرایی دست به فتنه انگیزی میزنی
جناب دکتر جاودان سیرت نیروی انقلابی‌ هستند
با تمام توان وقدرت با مفسدان وغارتگران وشورشیان برخورد میکند
پس زیادخواهی نکنید مطالبه عمومی مردم وحوزه سلامت را درنظر بگیرید
روزانه مطلب علیه دانشگاه علوم پزشکی می‌زنید وفتنه انگیزی میکنید شما رسانه ای که دلسوز مردم نیستید
شما یک رسانه منافع طلب ومزد بگیر هستی
اگر یک بار دیگر بخواهی از رسانه خودت سواستفاده کنی وفتنه انگیزی کنید ما هم مجبوریم در برخورد انقلابی آتش به اختیاریم پس مواظب باش مطالبت را چندین بار مطالعه بفرما بعد انتشار بدیدفتنه انگیزی دیگر تمام شد
Iran, Islamic Republic of
جاودان . انقلابی هست
Iran, Islamic Republic of
مدیر انقلابی اونه ک مشاوران و مدیرانش انقلابی باشن از دفتر این اقا تا بقیه راببین و قضاوت کن
Iran, Islamic Republic of
ممنونیم از شهامت و نترسی جناب کمایی عزیز خواهش میکنم بازم ادامه بده
Romania
تغییر مدیرکل آموزش و پرورش از همه ادارات واجبتره
بساط طایفه گری و بی عدالتی را جمع کنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
کاملا بجا اشاره کردید
واقعا ا.پ نابود شد با حضور عزتخواه فامیل گرا و گوش به فرمان نمایندگان اقای موحد
ایثارگر
کبنا تو فقط دامن میزنی حالاپشتت یکجا گرمه معلوم میشه چطور اینهمه اقدام سازنده دانشگاه نمی‌بینی بعداز یک هفته مجدد شروع می‌کنی به حواشی و تشویش اذهان عمومی به اندازه سوادت حرف بزن تمام مطالبت تکراری دانشگاه دست یزدانپناه بود رفت غلام نژاد بعد جاودان سیرت جم کن کاسه کوزه اتو کمتر بربد ......با اون پیراهن تکراری یقه بازت من میگم چوب خدا اما خدا هم از انسانها بعنوان وسیله استفاده میکنه
رزمنده
کبنا همه چی ارومه دانشگاه در عین آرامش داره کار می‌کنه تو ول نیکنی دانشگاه که آمور عشایر نی دانشگاه محل شایسته سالاری نه کش مکش که معاون حتمآ از کجا باشه رئیس از کجا کبنا دست بردار از این تفرقه اندازی
علوم پزشکی
Romania
جناب آقای دکتر جاودان سیرت واقعا وضعیت بیمارستان امام سجاد خوب نیست بازدید سرزده داشته باشید در شیفت عصر و شب فضای سبز بصورت کامل خشک شده وضعیت نظافت بخشها اصلن خوب نیست سرویس بهداشتی داخل محوطه مایع دستشویی ندارند ونظافت نمیشوند از نگهبانان سوال کردم چرا اینجا نطافت نمیشود گفتند نیروهای خدماتی را انتقال دادند قسمت اداری پشت میز کسی نیست نظافت انجام بده
دهدشت
United States
دانشگاهی که بشه رئیس دفتر باید فاتحه دانشگاه
آتش به اختیار
Iran, Islamic Republic of
روزانه شاهد دروغ پردازی سایت کبنا هستید
متاسفانه هیچ اقدامی هم علیه این سایت کذاب ودروغگو
انجام نمی‌گیرد
با سلامت مردم بازی میکند
رسالت خبری وخبرگذاری را زیر سوال برده
هرگز صدای مطالبه قانونی وعمومی مردم نبوده ونیست
برای چندمین بار اعلام می‌کنیم اگر با این رسانه برخورد قانونی نشود ما مجبور هستیم خودمان برخورد کنیم
کسانی که ایشان را ازلحاظ مالی حمایت میکنند
این رسانه مسول است با حامیان این رسانه
کار این رسانه شبانه روز خبر دروغ وشایعه پراکنی وتوهین وتهمت میباشد از همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم با این رسانه برخورد شود
چون با منتشر کردن شایعه ودروغ دنبال تخریب دانشگاه علوم پزشکی است همکاران را ازهم دیگر با این خبرها بدبین میکند
اگر بخواهد با این حجم دروغ پردازی وشایعه پراکنی پیش برود قطعا استان را متشنج خواهد نمود
وظیفه ما اطلاع رسانی بود
کسی که شورش اداری کرده است استغفا داده است
چرا اینهمه جو.سازی؟!؟؟؟؟
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
کار دکتر جاودان سیرت رییس فهیم دانشگاه تمام هست، به زودی بساط ش را جمع خواهند کرد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا خودش منشاء اصلی شورش است در دامن زدن به قضایا. اگه مثل دوره های قبل از محل کمک های خیرین در حوزه سلامت به کبنا پرداخت بشه یا با فاکتور سازی سبیلش چرب شود دیگه از این تیترها نمیزنه. خودش میدونه کجاش سوخته/ وقتی منافعش را از دست داده از سید ناصر هم عصبانی تره/ و اما بعد... دشمن نماینده باشت است در انتخابات و حامی تاج و این قبیل قلم زنی توسط در جهت تخریب سید ناصر است
Germany
واقعا متاسفم؛ بشینن پولشو بخورن چشونه اینقدر حواشی؛ شبکه کهگیلویه هم زیاد حواشی داره
حدادب
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی را یزدان پناه نابود کرد چون از سیاست سرنمی آورد واگه غلام نژاد را به حاشیه نمیبردند الان اوضاع آروم بوذ
امیر
Germany
درودبردکترجاودان سیرت مردعمل مردم دارسلامت باد
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
ی سوال از شما دارم جناب کمایی اگر دکتر جاودان سیرت جیب شما رو مثل دیگران پر میکرد همین خبرها رو میزدی.بترس از خدا خبر نگار رسالتش این نیست که ی طرفه قضاوت کنه .زمانی که دکتر غلام نژاد ساعت یک ابلاغ میزد و ی پیمانکار خاص از همه زودتر در جریان بود و آنها رو اعلام میکرد کجا بودی که ی خبر نمیزدی بگی سلامت مردم در خطر است.یا اون کارت هدیه ها کار خودشونو میکردن.....
مخمد
روزنامه یا سایت کبنا خودش مردمی نیست اما دم از مردمی زند و نفاق بین مردم می اندازد این مسئولان همه از یک قشر هستند اما دکتر جاودان سیرت زحمات زیادی زیادی را متحمل شد و در زمان بیماری کرونا در حقیقت در خط اول قرار داشت که جای تشکر دارد و از نظر مدیریتی توان مند می باشد استعفای دست جمعی یک برنامه از پیش تعیین شده بود که اشتباه بزرگی کردند اما نمی دانند که در جمهوری اسلامی هیچ وقت حتی اشتباه هم کند یک قدم پا عقب نمی گذارد چون آن را یک شکست در مقابل مردم می داند حالا که سه نمایده داریم و هیچ توان ندارند برای مردم کار کنند فقط در مجلس با دیگران دست را بلند می کنند بعنوان قبول ،بنابر این تشنج در استان فقر زده که مردم گرسنه هستند اعتیاد و خودکشی و ...رواج یافته به علت فقر و بیکاری را دیگه آنها را در مقابل هم قرار ندهید
شهروند
United Kingdom
کبنا نیوز همه باشت را اوردی یاسوج شک نکن به ولا قسم اگه دست از حواش علیه جاودان سیرت نکشیدی بساط خودت را جمع خواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
آبروی باشت وگچساران بردید
شما فقط یک رسانه دروغگو هستید
کار شما فقط سرکیسه کردن مردم است
شما آبروی هرچه رسانه هست بردید
شما بخاطر پول حاضری هردروغی را منتشر کنید
شما مهر دروغ وریاه را برپیشنانی خودتان حک کردید
درتاریخ خواهند نوشت رسانه به نام کبنا حاضر بود بخاطر پول هرکاری انجام دهد
حیف رسانه وقلم که به دست شما افتاده
خجالت وحیا هم خوب چیزی است
شما شبانه روز داری سلامت جامعه را زیر سؤال میبری
شما هرگز بخاطر مردم قلم نزدید
همیشه دنبال منافع شخصی وجیب خودتان هستید
ای کاش کمی هم وجدان داشتید
نمی‌دانم چرا از کسانی که شورش اداری راه انداختند
وازبیت المال سواستفاده کردند زیر سوال بردند حمایت میکنید
چرا از مدرسه خرد حرفی نمیزنی
چرا از حیف میل بیت المال دراین مدرسه خبری منتشر نمیکنی
چرا از کسانی که دراین مدرسه مشغول هستند سوال نمیکنید چطور مشغول بکار شدند واهل کجا هستند
رسانه کذب ودروغ وریاه
چرا از پول های که جناب غلام نژاد برای منزل سازمانی حیف میل کردند چیزی نمینویسی
چرا از آن همه پول بیت المال که در زمان غلام نژاد به یغما بردند چیزی منتشر نمیکنید
چرا از خانه سازمانی بابویی عزیزتان چیزی نمیگی
چرا از آن پول بیت المالی که هزینه شد وتوسط جناب دکتر مرادیان انقلابی چیزی منتشر نمیکنی
چرا از قراردادهای که با جناب پیمانکار احسان رصایی حرفی نمیزنی
مطمئن باشید تمامی اسناد ومدارک آنها در حال رسیدگی هستند به زودی در رسانه ها منتشر خواهد شد
راستی از گوشی مبایل 75میلیونی سخن نمیگی
چرا از یک دستگاه آپارتمان داخل سایت دانشگاه که دراختیار ریس وقت بود
ویک واحد مال خودش یک واحد مال پسرش یک واحد مال دخترش یک واحد مال میهمان ها بود خبر تهیه نمیکنی
اگر صدای مردم هستید خبر زیاد است مرد باش وشرف داشته باشید خبر حقیقت را منتشر کن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی میدانم که تحت چه فشاری هستی بدان که دست خودت از خیلی جاها قطع شد والان داری حواشی درست میکنی مردم میدانندکه علوم پزشکی الان در شرایط ارامی است و میدانند که معاونت توسع همیشه عمر اصلاح طلب بود و با دکتر تاجگردون بود واگر هم دکتر تاجگردون بیاد همراهش خواد شد دکتر جاودان سیرت شما ومن ومردم خوب فهمیدیم که وقتی دکتر بابویی امد یعنی ورود یک شبکه پیمانکاری به علو پزشکی و هم امام جمعه هم دکتر جاودان سیرت هم عوام فهمیدند که باید پیمانکاران خاص علوم پزشکی را تصرف کردند وبا اعتصاب خواسته های زیادی دارند که چند نگذشت که دکتر جاودان سیرت به خواست امام جمعه دست این شبکه پیمانکاری را قطع کرد وارامش را برگردان واما شمای نوروز کمایی که برای پول قلم میزنی به اون سید ناصر غیره سیاسیت بگو اگر دکتر تاجگرون بیاد حتما دکتر بابویی به او خواهد پیوست خیلی ادای ادمای انقلابی را در نیار بگذر که علوم پزشکی با دکتر جاوان سیرت روی ریل خودش حرکت کند
باشت
United States
خدا وکیلی بابویی دوره قبل چه گلی به سر دانشگاه و سلامت مردم زد که دوباره گذاشتنش
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان
نظرات وکامنت های مخالف را سانسور نکنید

تا کی می‌خواهی به این برنامه غلط واشتباه خودت ادامه بدی

اگر شما واقعا صدای مردم هستی

چرا نظرات مردم را سانسور میکنید؟؟؟

کسی که خواب باشد می‌شود بیدار کرد...

اما کسی که خودش را بخواب زده باشد نمیشه بیدار کرد؟؟

نمی‌دانم چطور شب خوابت میبره

اگر وجدان در توباشد قطعا شب روز خواب ندارید!!!

کسانی که پشت سر دیگران دروغ وتوهین وتهمت میزنند

هرگز خواب آسانی ندارند!!!

نمی‌دانم چرا شما اصلا به مرگ وآخرت ایمان دارید یا نه

اگر یک درصد ایمان داشتید اینقدر به دانشگاه علوم پزشکی

خبر دروغ وتهمت وتوهین منتشر نمیکردی!!!

انسان باش وانسانیت را سرلوحه کار وزندگی خودتان قرار بده

همانند.... والی آخر نباشید

آنها هم دنیا را باختند هم آخرت را

شما در جرم وگناه آنها شریک نباش

خداوند هرگز از حق الناس گذشت نمیکند

کبنا جان مطمئن باشید حق دکتر جاودان سیرت شما ودوستان شما را خواهد گرفت

مطمئن باشید روسیاه شدید و وسیاه تر هم میشوید


عزت دست خداست... ذلت هم دست خداست

من به خدا ایمان دارم روزی دیگر خواهد آمد

کسانی که درمقابل دکتر جاودان سیرت هستند

ناحق برعلیه ایشان مطلب میزنند ناحق به ایشان توهین می‌کنند ناحق به ایشان تهمت می‌زنند قطعا خوار وذلیل میشوند
گلی
Iran, Islamic Republic of
والا هر چه دنبال علوم پزشکی بگن کم زیاد نداره
علوم پزشکی از شرکت های عسلویه بیشتر استخدام می کند
دنا
Iran, Islamic Republic of
اون برادری ک فرمودن به روش آتش به اختیار با آقای کمایی برخورد میکنیم
اولا از کلمه آتش به اختیار سواستفاده نکن
دوره قدیم نیست بخوای با زور و قدرت کارتتو انجام بدی

کبنانیوز اگه خلاف واقع خبر زده شکایت کنید
ولی وقتی واقعیت ها رو بیان میکند حاضر نیستید حقیقت رو قبول کنید فقط فرافکنی میکنید
حتی با دلیل مستند نمیتونید ثابت کنید

رهبری فرموند نمایندگان در انتخاب مدیران دخالت نکنند
ولی متاسفانه هنوز در انتخاب مدیران دخالت میکنند.
بعضی مدیران توان مدیریت ساده رو هم ندارند فقط دنبال مسائل حاشیه ای وووو هستند
انصاف
United States
باسلام و درود به سایت کبنا
در مطالبی که نگاشته ای اظهار بی اطلاعی از اینکه چه گذشته است بین دکتر جاودان سیرت و جناب اقای حسینی ؟ سوالی که مطرح می شود مگر قرار است ، مدیری که انتخاب میشود وامدار نماینده باشد ، سایت محترم کپنا ، رسالت شما چیه؟ اینکه گویا بنا به اظهارات حضرتعالی ، قول و قراری خارج از قوانین و مقررات انجام بگیرد ؟ مگر نماینده ، مدیر را براساس اینکه خواسته های او را تمکین کند انتخاب میکنند یا اینکه بر اساس شایسته سالاری برای خدمت به عموم مردم چه طرفدار و چه غیر طرفدار انتخاب میکند؟؟؟ مگر فقط جناب آقای حسینی بحرینی ، نقش در انتخاب مدیر دانشگاه علوم پزشکی داشته اند؟ چرا انصاف را پشت گوش انداخته اید ؟ چرا حاشیه سازی میکنید ، دنبال نون باشید اما نون حلال !!!
بگذارید مدیران کار خودشان را بکنند ، دکتر جاودان سیرت از روزی که کرسی ریاست دانشگاه را بعهده گرفته ، شبانه روز بدنبال رفع مشکلات دانشگاه بوده ، پیگیر تجهیزات پزشکی ، پیگیری مستمر و مداوم ساخت بیمارستانهای سایر شهرهای استان ، پیگیری رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی بوده و هست .، خدا را خوش نمیاد اینقدر بی انصاف باشید ، طوری از قرار و مدار صحبت میکنید که گویا آقای حسینی
تهران را غارت کرده و آورده یاسوج و حالا سهم خواهی میکند ؟ آقای بحرینی اگر دلسوزه ، است که متاسفانه نیست و بدنبال سهم خواهی است ، چرا که تمام این حاشیه سازیها ، تحصن ها تا جای که فرمانداران گچساران و باشت با هماهنگی جناب حسینی بدنبال دفاع از جابجای کارمندی که با رابطه بازی از پیمانکاری که طرفدار جناب حسینی بوده ، شروع شد ، سوال اینجاست قانون باید حاکم باشد یا سهم خواهی جناب آقای حسینی ؟ آنهم بخاطر یک پیمانکار ؟ خدا را هم در نظر بگیرید اگر پایبند به فرامین معظم له هستن که با این عملکرد ناصحیح جایگاه جانبازان را هم زیر سوال بردند ، من نویسنده کامنت هم جانبازم ، ، اکثر خانواده های محترم استان در راه نظام و انقلاب در عرصه های مختلف هم جانباز و هم شهید داده اند . جناب جاودان سیرت هم دو برادرش جانباز که یکیشون جانباز شیمیایی و سالهاست با مشکل شیمیایی روبروست و هم اکنون در بیمارستان بستری هست ، خود دکتر جاودان سیرت هم جانباز هستند ، خانواده ای که تماما در جبهه و جنگ حضور داشتند و پسر عمویش هم به شهادت رسیده اند ،پسر عموهای ایشان در مناصب حساس در حال خدمت به نظام و انقلاب هستند ، بگذارید خدمتگذاران به نظام و انقلاب خدمت کنند ، به مسائل واهی و بی اساس نپردازید ، دکتر جاودان سیرت تاکنون هرگز به خودش اجازه نداده در جای عنوان کند من و ۵ برادرم سالها در جنگ بودیم ، من و دو برادرم هم جانباز جنگ هستیم ، پسر عمویم به شهادت رسیده است ، همواره و همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده و هست ، در تمام دوران انقلاب ، خدمتگذار مردم بوده و هست ، ، به خدا درست نیست دکتر جاودان سیرت اینطور مورد بی مهری سایت های خبری قرار گیرد .
چوب خدا صدا ندارد ، توصیه ام به سایت های خبری که گاها به رسالت رسانه ای شان پایبند نیستند یاداوری کنم چوب خدا صدا ندارد ، دکتر جاودان سیرت در طول عمر خود در تمام عرصه ها صادقانه خدمت کرده اند و هیچ قول و قرای فی مابین دکتر جاودان سیرت و آقای حسینی وجود نداشته و ندارد ، مگر تقسیم غنائم بوده است ، که قول قرار گداشته شده است ؟ مگر فقط جناب آقای حسینی در ریاست ایشون نقش داشته اند ؟ با عرض معذرت ، سناتور دهدشت جناب حاج موحد ، نماینده مرکز استان جناب دکتر روشنفکر در انتخاب دکتر جاودان سیرت کاره ای نبودند؟؟ آقای حسینی بحرینی خواسته های ناصحیحی از آقای دکتر غلام نژاد درخواست کردند ، جناب دکتر غلام نژاد نپذیرفتند ، با او اصطکاک پیدا کرد ، مگر آقای حسینی بحرینی رفته مجلس تا دنبال منافع شخصی باشد یا به مردم خدمت کند ؟ مردم نجیب و فهیم گچساران و باشت هم به این موضوع رسیده اند که آقای حسینی بدنبال خدمت نیست ، نمونه آن شرکت نفت و گاز هست که ایشان با دخالت های بیمورد چه مشکلاتی را برای کارکنان و کارگران آن شرکت عظیم و طویل بوجود آورده است ، لذا توصیه دلسوزانه میکنم به رسالت واقعی خودت جناب سایت کپنا نیوز پایبند باش .
حاشیه درست نکن . هدف نماینده باید خدمت به عموم مردم باشد چه آنهایی که به او رای دادند و چه کسانی که به او رای ندادند ، وظیفه او باید خدمت به مردم باشد ، در اوایل حضور دکتر جاودان سیرت ، تعدادی از کارکنان مرکز بهداشتی درمانی بی بی حکیمه بدستور جناب غلام نژاد اخراج شده یا ممنوع کار شده بودند لذا خود مرکز هم بنوعی نیمه تعطیل بود . در همان ورود جناب دکتر جاودان سیرت با هماهنگی نماینده محترم گچساران جناب آقای حسینی هم مرکز بطور کامل راه اندازی شد و هم کارکنان به سر کار خودشان برگشتند ، آنموقع به به و چه چه ، جناب حسینی که خوب بود ، حالا چون دکتر جاودان سیرت جلوی بریز و بپاش و رابطه بازی پیمانکاری را گرفته به قول وعده وعید خود عمل نکرده ؟؟ و جایگاه بزرگ و پر منزلت بویراحمد را زیر سوال میبرد ؟؟؟ خدا را خوش نمیاد شما سایت کپنا با چشم پوشی از این موضوعات حاشیه درست کنی؟؟؟
خدای متعال عاقبت بعضی از سایتهای خبری که جانبدارانه حمایت و تنش و حاشیه ایجاد میکنید و همچنین نماینده محترم گچساران را ختم به خیر کند .
(چوب خدا صدا ندارد )
کارمند علوم پزشکی
United States
واقعا برای سایت کبنا متاسفام همه کارمندان از دکتر جاودان سیرت به شدت راضی هستند،بابویی در حد توسعه نبود استفعا داد
بعدش هم ارامش این دوره از خر دوره ای بیشتر است
گچساران
United States
بابویی کسی بوده که تمام عمر مدیریتش به شش ماه نرسیده تقصیر جاودان چیه
نوای مردم
United States
سلام
سایت کپنا ، جناب آقای کمایی ، دست از شایعه پراکنی و حاشیه سازی در دانشگاه علوم پزشکی بردارید ، انگار دنبال حاشیه و تنش هستی ؟ همکارانم کامنت فرستادن به اشتراک نگذاشتی ، جانبدارانه از همشهریانت که باعث و بانی بی نظمی در دانشگاه شده اند ، طرفداری میکنی ، کار رسانه چیه آقای کمایی؟ چرا از استاندار نمی خواهی که با فرمانداران باشت و گچساران که در تحصن و تنش و بی نظمی دانشگاه نقش آفرینی کردند برخورد کند ؟ مگر رسانه مردمی نیستی ؟ یا شاید رسانه باشت هستی آقای کمایی باشتی !!! مواظب مطالبت باش ، اگر رسالت رسانه این است که فرمانداران ، خارج از شان فرمانداری ، باعث و بانی تنش و تحصن و بی نظمی و دخالت در امورات دانشگاه علوم پزشکی شوند را به استاندار گوشزد نکند یقینا از ریل رسالت رسانه ای اش خارج شده است و وارد ریل قطار باشت شده است . آقای کمایی مجددا تکرار میکنم اگر فکر میکنی باشتی هستی ، اگر فکر میکنی استاندار هم باشتی است ، اگر فکر میکنی جناب حسینی نماینده مردم شریف و نجیب گچساران بعلت جانبداری از آشوبگرانی که بخاطر منفعت رسانی به پیمانکاری ، این حاشیه سازیها را درست کرده اند ، کاری پیش خواهند برد کاملا در اشتباه هستید ، اولا خدای متعال همواره پشتیبان دکتر جاودان سیرت بوده و هست چرا که ایشان انسانی پاک دست ، رئوف و مهربان و خدمتگذار مردم بوده و هست و من کارمند ایشان بوده ام ، باج به ناپاک نمیدهد ، دلسوز و خادم مردم بوده و هست
خیلی عاشق پست و مقام هم نیست ، دکتر جاودان سیرت مورد شناخت همه مسئولین بوده و هست ، همانگونه که دیدید و شنیدید که امام جمعه محترم یاسوج حضرت آیت
الله حسینی در تایید ایشان چه گفتند و خواستار برخورد با آشوبگران شده اند ، سایر مسئولین حساس استان نیز از سوابق درخشان ایشان با خبر هستند ، تاکید میکنم جناب آقای کمایی ، دست از لج بازی و جانبداری و ایجاد تنش بردارید به رسالت واقعی رسانه ای ات بپرداز ، مردمی باش و حق بگو ، جامعه را دچار التهاب نکنید ، عواقب خوبی ندارد .
لطف کنید کامنت ها را هم بگذارید . این کامنتها ثبت و ضبط میشوند و اگر به اشتراک نگدارید تبعات دارد ، حافظ رسالت رسانه ای ات باش ، بیطرفانه درد جامعه را بازگو کنید ، کار رسانه دقیقا این هست که درد جامعه را بنحوی شایسته بدون جانبداری به گوش مردم برساند ، نه بانی تنش و تخریب و کارشکنی و دودستگی در جامعه شود.درسته اهل باشت هستی اما رسالت رسانه ، مکان نمیشناسد بلکه میطلبد مورد وثوق آحاد جامعه باشد. .کامنت های قبلی هم همکاران من گداشته اند که به اشتراک نگذاشتید ، در محضر خدای متعال پاسخگو هستید اگر از رسالت رسانه ای ات تخطی کنید .
عاقبت بخیر باشید

.
بی مسکن
Iran, Islamic Republic of
دای دای دای دای با این متنهای بزرگ
قربونتون برم،،، ساخت از پایه شل و وله،،،،
هیچ استانی مثل استان ما نیست
همه ادارات. مثل همن
اگر مثل رئیس بیمارستان بروجن که عزل شد،،۵ تامدیر عزل بشه همه چی درست میشه
عرفان
Iran, Islamic Republic of
باشتی ها خیلی طمعشو بالای کل استانو میخان
دادگریاسوج
Iran, Islamic Republic of
باسلام نویسنده محترم وقتی دردانشگاه مرکزعلم فرهنگ یک نفرخارج شودریاست دانشگاه چکاربایدمیکردحتمأبظرشمابایدکارت هدیه میداددکترجاودان سیرت بهترین کارراکرداین مردبزرک نترس ولی جای سوال است نماینده چراحمایت ازفردی که شورش می‌کند م به انقلابی نزنیددرودخدابرمردبزرگ دکترجاودان سیرت
کر غت
Iran, Islamic Republic of
استاندار فهیم دکتر جاودان سیرت رو با خودش نبرد دهدشت بازدید مراکز درمانی ،
اگه دکتر جاودان سیرت عاقل باشه استعفا میده، قبل از اینکه با بی آبرویی بردارنش خخخخخخ
عجل کمالی
Iran, Islamic Republic of
اگه خودتون .رو همون اول مینداختیم بیرون ،حالا هی استاندار استاندار نمی کردید ،دکتر جاودان سیرت پوزه همتونو به خاک مالید برید گم بشید
شیر
Iran, Islamic Republic of
مواظب خودت باش منفجر نشی
عدالت
Iran, Islamic Republic of
یک کلمه حرف حق و تمام.
تا زمانی که ملاک انتخاب مدیران و مسولین این مملکت انقلابی بودنه همین اوضاع ادامه داره.
تولید بی صاحب
Iran, Islamic Republic of
بابا مرغ شده 100 هزارتومان معتمدی جهاد کشاورزی تولید را نابود کرده همه چسبیدند به جاودان سیرت و بابویی!!!!!!
عجل کمالی
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب آقای کمالی فکر کنم تنت ایخاره ،هنوز فکر کنم چماق حونی /رو هنوز نخوردی،،اگه مردی ادرس خونته بده ،البته ادرسته پیدا ایکنم ،،دونم تو وامثال تو فقط هرجا پول بدنتو پارس خوب ایکنیت ،بعدش آقای حسینی سیاست نداره ،فقط باشت ایبینه و بس ،تو یه عروسک خیمه شب باریی من دس بقیه ،وخت هیچی وت ساخته نیسه ،،داری پاته وگلیمت درازتر ایکنی ایما حونی /،ای دفعه نیلیم کسیکه با دکتر جاودان سیرت کل کل کنه ،همون اول خش وخانواده اش را از این منطقه خوش آب وهوای بویراحمد بیرون میندازیم با خفت وخواری،،از الان توصیه وت ایکنم من ای شهر پیدات کردیم پری گپوت گوشته،،،پرس بکن که حونی /کین تا خوب بدونی با کسی شوخی نیارن،ای ککایل /هرجا این کمالی دیدیت حتما گوش مالیشو بییت ،کمالی رو حتما بگیریت بیاریت تا نشونش بییم که /معامله یعنی چه ،باهات یه معامله ای کنیم که تا قیامت فراموش نکنی،بهترین رییس علوم پزشکی دکتر جاودان سیرت ،
مانی
Iran, Islamic Republic of
بجای این باندبازی ها نماینده های استان و مدیران به فکر جذب سرمایه گذار باشند تا چندتا کارخونه در استان احداث بشه . جوانان بیکار به یه شغل دائمی و درامد ثابت برسند،کم هی مدیر عوض کنید و بزنید توی سر همدیگه.به نظر من باید مدیران استان رو به مدت یکماه بفرستن یزد تا ببینن و یاد بگیرن مدیریت استان یعنی چی
United Kingdom
کمایی بخدا یکی از مهمترین عوامل عدم توسعه استان سایت های مثل تو
دست از حاشیه سازی بردار بذار تمرکز روی کار باشه
تخلف کردن گردنشون خرد باید نابود بشن قرار نیست چون همشهری تو هستن دیگه دکتر جاودان سیرت رو ول نکنی
گند زدین به استان شما
اصلا تو این استان حواشی دست از سر مدیران برنمیداره که کسی وقت کنه که ببینیم میتونه کاری کنه یا نه
همش میخواد جواب حاشیه سازی ها رو بدن
یا هم جواب سهم خواهی ها و اگه هم مثل دکتر جاودان سیرت بخوان با متخلفین برخورد کنن سایت های جیره خواری مثل تو اینقد باعث به حاشیه کشاندن میشین که مدیر دیگه بیخیال اجرای قانون میشه
بس کنید دیگه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دست قدرت مافیای پیمانکاران باید قطع می شد
سامان
Iran, Islamic Republic of
جناب کمالی
ضرب المثلی هست که میگه
نان برافتاب میخوری و پارس نسه می‌کنی
از شما که دیار باشت پا به بویراحمد گذاشتین ولقمه نانت را از سفره بویراحمدی ها بر میداری انتظاری نیست که جانب داری کنی .شما از بویر احمدی جناب دکتر جاودان سیرت سخن می‌گویی که مواظب خبر گذاشتن نیستی مواظب خودت باش .حق الانصاف شایسته تر از جناب دکتر جاودان سیرت در این جایگاه شخصی دیگر نخواهی یافت به جرات میگویم اگر به رای بگذاریم چنان آمار بالا خواهد بود که انگشت به دهان خواهی ماند دوستانه بگویم مواظب خودت باش و دیگر به چنین شخصیتی توهین نکن .
بازنشسته نظامی
Iran, Islamic Republic of
اولا توقعات سید ناصر هم بیجا هم غیر قانونی و هم غیر شرعیست اگر واقعا خودش رو یک نیروی ارزشی و ولایی میدونه دکتر جاودان سیرت هم از نیروهای مردمی و انصافا متخصصی نخبه هست من دو نفر دیگر از بستگانم در اوج کرونا بیمار ایشون بودیم و خدارو شاهد میگیرم اگر زحمات ایشون نبود از ما سه نفر حداقل یکیمونذباید تلف میشد ما و خیلیهای دیگه شاید زحمات شبانهدروزی ایشان در اوج کرونا و مدیریت خوبشون در بیمارستان بودند و خوش رویی ایشان همیشه برای بیماران در بخش روحیه مارو دوچندان میکرد. آرزوی موفقیت و تندرستی برای دکتر جاودان سیرت داریم.
United Kingdom
جمع کن خودتو با سایتتون اعلامیه فوت بزنی بهتر از این .. تو اصلا از جو خونت خبر داری ک از جو علوم پزشکی میگی
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1