کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

فردین فرزند خلف شهید بادام‌فیروز؛ جوانی که می‌تواند منافع جمعی بویراحمد، دنا و مارگون را تأمین کند

8 خرداد 1402 ساعت 20:27

ریاست هئیت مدیره شرکت فنی و مهندسی بیستون عمران رادمان، کارشناس ارشد امور حقوقی و پیمان‌های شرکت پالايشگاه سیرا، رياست هيت مديره شركت فني مهندسي ايليا مهر دانا، مدیر، معاون و دبیر برخی از شرکت‌های بزرگ و مشاور حقوقی بسیاری از دستگاه‌ها و شرکت‌ها بخشی از سابقه اجرایی فردین بادام‌فیروز است.


یادداشت؛ هر چند کهگیلویه و بویراحمد نسبت به چهار دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است، اما هنوز تا رسیدن به توسعه راه دور و درازی پیش رو دارد.
این استان از نظر منابع از وضعیت مناسبی برخوردار است، نیروهای انسانی آن نیز سرآمد هستند. اما علیرغم این‌ها هنوز نتوانسته به توسعه دست پیدا کند.
زمان زیادی تا انتخابات مجلس باقی نمانده است. افرادی می‌توانند در این حوزه برای کهگیلویه و بویراحمد به طور کلی و حوزه انتخاباتی به طور خاص دستاورد داشته باشند، که خود به توسعه رسیده باشند.
افراد زیادی وجود دارند که قابلیت و این توانایی را دارند؛ اما برخی اصلح‌تر هستند. یکی از این افراد فردین بادام‌فیروز فرزند خلف شهید سردار خانی بادام‌فیروز و و برادرزاده شهید رمضان بادام‌فیروز است.
این خانواده شهید پرور در جنگ تحمیلی رشادت‌های زیادی به خرج دادند. پدر او فرمانده نبرد کردستان و جنگ‌های چریکی نیز دو سال پیش، بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی جنگ به یاران و برادر شهیدش پیوست.
فردین بادام‌فیروز فارغ‌التحصیل دکترای حقوق و متخصص نفت و گاز است و در حال حاضر نیز به‌عنوان معاون اجرایی پتروپارس ایران فعالیت می‌کند.
ریاست هئیت مدیره شرکت فنی و مهندسی بیستون عمران رادمان، کارشناس ارشد امور حقوقی و پیمان‌های شرکت پالايشگاه سیرا، رياست هيت مديره شركت فني مهندسي ايليا مهر دانا، مدیر، معاون و دبیر برخی از شرکت‌های بزرگ و مشاور حقوقی بسیاری از دستگاه‌ها و شرکت‌ها بخشی از سابقه اجرایی اوست.
این فعال سیاسی و اجتماعی که متولد روستای کره از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است، پله پله مراتب ترقی را طی کرده است.
فردین بادام‌فیروز همچون پدر شهیدش، رفتاری مردم‌مدارانه و همه‌جانبه دارد و تاکنون قوم‌گرایی و طایفه‌پرستی در منش و روش او دیده نشده است.
مسیر توسعه این استان هر چه باشد، از قوم‌گرایی و طایفه‌پرستی نمی‌گذرد؛ ویژگی‌هایی که هیچکدام در فردین بادام‌فیروز وجود ندارد.
یکی از دستاوردهای این جوان کهگیلویه و بویراحمدی، اشتغالزایی برای بسیاری از جوانان استان است. همان‌طور که در گذشته نشان داده، در آینده نیز می‌تواند منافع جمعی این استان و به‌ویژه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را تأمین کند.


کد مطلب: 462923

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/462923/فردین-فرزند-خلف-شهید-بادام-فیروز-جوانی-می-تواند-منافع-جمعی-بویراحمد-دنا-مارگون-تأمین-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1