تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۶۰۴۱۳
محمد بهرامی:

بودجه تورم را مهار نمی‌کند و حتی تورم‌زا است / حضور افراد نخبه و توانمند و صاحبنظر در انتخابات مشارکت آفرین است

۳۱
۶
بودجه تورم را مهار نمی‌کند و حتی تورم‌زا است / حضور افراد نخبه و توانمند و صاحبنظر در انتخابات مشارکت آفرین است
کبنا ؛سال ۱۴۰۲ با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، در همین خصوص دولت و مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند که این نقش جای بررسی و تحلیل دارد.
به گزارش کبنا نیوز، محمد بهرامی فعال سیاسی اصلاح طلب و شهردار اسبق یاسوج در گفت و گو با «کبنا نیوز« به چند سؤال در خصوص شعار سال و انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ داد، که در ادامه می‌خوانید:
مقام معظم رهبری امسال را با عنوان مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کرده‌اند و پایان سال نیز مهمترین رخداد سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، به نظر شما مجلس شورای اسلامی چطور می‌تواند در راستای شعار سال حرکت کند؟
بخش زیادی از مردم دغدغه مسائل اقتصادی و اشتغال را دارند. این نام‌گذاری از سوی رهبر معظم انقلاب کاملاً بجا است چرا که در حال حاضر بحران معیشت و اشتغال و تورم را داریم.
غالبا اداره کشور بر اساس برنامه‌های چشم انداز طولانی مدت و میان مدت مشخص می‌شود، و برنامه‌های سالانه و میان مدت و کوتاه مدت نیز بر اساس همین چشم انداز‌ها تعیین می‌شوند. برنامه‌های بودجه‌ای یکساله در راستای برنامه‌های میان مدت نوشته می‌شوند. از طرفی بر اساس شعار سال مهار تورم و رشد تولید که مقام معظم رهبری فرموده‌اند برنامه یک ساله می‌توان تعیین کرد.
یکی از عواملی که در کنترل نرخ تورم اثرگذار است تولید است. در صورتی که تولید افزایش پیدا کند بر نرخ تورم اثر می‌گذارد. رشد تولید و کاهش نرخ تورم در افزایش‌امیدواری مردم تأثیرگذار است. یکی از ایراداتی که وجود دارد و خود باعث افزایش تورم می‌شود بودجه دولت است، زمانی که دولت بودجه‌نویسی می‌کند و این بودجه در مجلس بررسی می‌شود، به شعار سال رهبری هیچ توجهی ندارد، این موضوع تورم را مهار نمی‌کند و حتی تورم‌زا است. در بودجه کشور خلأ زیادی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و مجلس باید به این موضوع تخصصی‌تر رسیدگی کند تا در پایان سال شاهد‌امیدواری و دلگرمی مردم در بحث انتخابات باشیم.
نظر شما در خصوص انتخابات مجلس شورای چیست؟
انتخابات مجلس شورای اسلامی به این معنا است که مردم می‌خواهند برای تعیین سرنوشت خود تصمیم بگیرند، و مجلس نیز می‌خواهد ۴ سال در مسائل داخلی و خارجی کشور تصمیم گیرنده باشد.
کسانی که متولی اداره کشور هستند باید زمینه‌امیدواری مردم را فراهم کنند، تا مشارکت افزایش پیدا کند. از طرفی یکی از راه‌های افزایش مشارکت، حضور دیدگاه‌های مختلف در انتخابات است. حضور افراد نخبه و توانمند و صاحبنظر در صحنه انتخابات مشارکت آفرین است که دست اندرکاران انتخابات باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما بفرما کدام نخبه را در کنار خود داری
فقط دنبال رای هستی
اما.........سودی نخواهی برد
Iran, Islamic Republic of
سیاسیون ازنخبگان می ترسند
چون خودشان ضعیف هستند
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی صادقانه،دوستانه و برادرانه عرض می کنم به حرف یکی دو نفر که منافع شون در صحنه نگه داشتن شماست،گوش نده.
بیش از این نه با آبروی خودت و نه فامیل و نه ایل آقایی بازی نکن.
اصلاح طلبان شما را به عنوان یک اصلاح طلب نمی شناسند؛در گذشته این حربه را تجربه کرده ای و نتیجه اش را دیده ای.چون شما را آن نیرویی که می خواهند،نمی بینند.در بهترین حالت ممکن می گویند شما یک روزی همسفر فلان نماینده ی ادوار بوده ای.
افراد زیادی به واسطه ی شما بهترین دوران عمر و جوانی شان را و بهترین فرصت هایشان را که می توانستند به واسطه ی حمایت از دیگری،امتیازات قابل توجهی از قِبَلِ حمایت شان به دست اورند،از دست دادند.
جنابعالی اگر رای آور بودی،نه دفعه ی اول،نه دوم،نه بالاخره دفعه ی سوم رای می آوردی؛ لطف کن بیش از این به آبروی ایل لطمه وارد نکن.
از قدیم گفتند ضرر را هر موقع از آن برگردی،نفع است؛فرض می گیریم شما اصلا"در طالعت نمایندگی نوشته نشده؛خب برو تو یه استان دیگری یه مسئولیتی بگیر و با یک تجربه ی جدید به هم شهرستانی هایت خدمت کن.
بار دیگر عرض می کنم شما آدم خوبی هستی،اما سیاستمدار خوبی نیستی؛ چون بهترین دوران زندگی را با عدم درک شرایط موجود؛ چه برای خود و چه برای اطرافیان به هدر دادی.
با خودت خلوت کن،پا روی خواسته ی دلت بگذار و این بار سیاستمدارانه عمل کن؛این دفعه دیگر بویراحمد نباید قربانی بی تدبیری
شود.
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
آدم
از واژه اصلاح طلب و اصول گرا حالم بهم می خوره .
برچسب زنی برای ناشایسته سالاری
فکر نکنم دیگه انسان با شرفی با برچسب اصلاح و اصول دنبال خدمت به مردم باشه جز انسان های هوسران قدرت و منصب برای ظلم به مردم.
آقای بهرامی انسان شایسته ای است .
محسن
Iran, Islamic Republic of
به حرف زدن نیست
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
United Kingdom
درود برشهردار افسانه ای اسبق شهر یاسوج واقعا استان نیاز به چنین نیروهای متخصص و مجرب هستش نه نیروهای که فقط بلدن فاتحه خوانی بروند واقعا در زمان شهرداری کارهای بسزایی در زمینه اشتغال زایی .ورزشی.فرهنگی و عمرانی انجام دادید یاسوج را پایتخت طبیعت ایران نامیدید که با این کار چقدر توریست به استان امد .جمعه بازار بیش از ۱۰۰۰ غرفه زدید که هزار نفر بیکار حالا انجا سرمایه گزاری کردند تشکیل خانواده دادند فوتبال چقدر جوان سرگرمی داشتند چقدر اشتغالزایی کرد ۵۰ نفر بازیکن توپ جمع کن اشپز لیدر هم اینها اشتغتزایی چقدر پارک های محلی مهروزی را احداث کرد کرد واقعا یاسوج را به کارگاه عمرانی دراورده بود واقعا باید مردم چنین نیروهای متخصصی به مجلس بفرستند که بتونه جذب بودجه کنه حرفی برای گفتن داشته باشند مردم شریف چشم و گوشمان را باز کنید بیایید بهرامی را در انتخابات قبول کنیم که بتواند یبار دیگر یاسوج بشود سرتیتر رسانه های کشور
Iran, Islamic Republic of
نادر فقط منتظریان
Iran, Islamic Republic of
نادر فقط منتظریان
ویسی
United States
نماینده دور بعد بویراحمد خودتی
کلانتر منطقه
Russian Federation
سالهاست که آفتاب میتابد و گرمایی نمی بینیم شاید خورشید هم نگاهش رو به سمت و سوی دیگری میبرد اما این را بیاد داشته باشیم خورشید همان خورشید هست و ما هم همان نظاره گر
بیاییم با دید باز و تصمیمی عاقلانه به آینده بنگریم
بیاییم با انتخاب اصلح جاده های کور و تاریک را روشن کنیم
ما که ایمان و اعتقاد خاصی به شما جناب آقای دکتر بهرامی داریم و امیدواریم که همه مردم نیز به این نتیجه رسیده باشند که تنها راه خارج شدن از این بن بست شمایید کسی که راهکارهای اصولی و به نتیجه رسیدن در ساختار اقتصادی و فرهنگی را میداند
به امید حق که بویراحمدی آباد را با نمایندگی شما در خدمتگذاری به این قشر مظلوم شاهد خواهیم بود
Amirpour
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
مرد علمی توانمند عرصه خدمت به مردم
پردل
Iran, Islamic Republic of
نه به طایفه گرایی باتمام وجود درکنارت خواهیم ماند
سیف آباد
Iran, Islamic Republic of
دکی جان شما که نخبه نیستید دکترا را از واحد کیش .کارشناسی و ارشد هم همینطور. شهرداری را بدهکار کردید بخاطر میائل سیاسی.
سادات
Iran, Islamic Republic of
جون خوت بگر بشین
صبح تا شب داخل فضای مجازی گپ گپو ایزنی
امیر محمد
Iran, Islamic Republic of
👏👏👏
حمید
Iran, Islamic Republic of
ن ب طائفه گرایی نیاز استان هست دکتر بهرامی شهردار افسانه ای
سلطان
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان دانشجو آقای بهرامی عرض میکنم اصلا صلاحیت نمایندگی را ندارید...!!!
شما رای خراب کن هستید و باعث باخت بویراحمد میشید...لطفا به نفع بویراحمد کنار کشیده تا ...
خواهش میکنیم در صحنه نیاید چون رای نمی آورید
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
نفر چهارمی
محمدتقی
Russian Federation
خیلی بجا ومتین فرمودن
کبگیان
Romania
درود بر دکتر بهرامی پدر پایتخت طبیعت ایران
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
لطفا این پیام رو به حاج منتظریان برسونید.
این چهار سال خیلی تهمت و توهین از طرف نیروهای ستادی شما به دکتر بهرامی و حاج زارع شد.
اخبار کذب زیادی رو نشر دادین. این کار درستی نیست.
Iran, Islamic Republic of
تیم آقای بهرامی هم کم توهین ب زارع نکردن
لاله واژگون
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا بعضی از این مردم هنوز امید پسش منتظریان دارن.
یعنی هنوز متوجه نشدین امثال منتظریان از جنس مردم نیستند. و کاملا روبروی ملت و مردم قرار دارن
امین محمدپور
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مردم عزیز .واقعا حرف های دکتر بهرامی درست می باشد واین حرف را اقتصادان هم تایید میکنن دوستان عزیز شهرما واستان ما واقعا از همه لحاظ فرهنگی واقتصادی از همه استانا عقب مانده هست به معنای واقعی ضعیف هستیم دلیلشم عدم مدیریت و تخصص هست در مجلس شورای اسلامی چندتا اقتصاددان و دکترای عمرانی و مدیریت شهری داریم واقعا جای تاسف هست که حتی شورای شهریاسوج هم ازین تخصصها خالیست واونم وضعیت شهرما.دوستان استانای دیگه دارن آب و نفت مارا میبرن خودشون هم این ضعف مدیریتی را احساس کردن و حتی کارخانجات تولیدی هم نداریم اگر داریم هم خیلی ضعیف و توانایی عرضه و تقاضا را رعایت نمیکنن استان فارس دوست نداره سرسوزنی استان ما پیشرفت کنه ودر تمام موارد حتی بودجه و خرید کالا اجناس میگه کاری کنید استان کهگیلویه کلیه احناسو ازما بگیرن وحتی تخم مرغو پفکککک را.واقعا ضعیفیم چون از متخصصین استفاده نکردیم والان چوبش را میخوریم چرا شهرما وضعیت ترافیکی درستی نداره؟دوستان از فلکه جهاد تا اکبراباد نیازمند ۱۵تا زیرگذر و کنار گذر داریم براحتی میشه از بلوار دومتری ستونهایی احداث کرد که بتوان روی آن جاده های دوبانده ساخت وکمربندی هایی ساخت اطراف شهر ازین وضعیت فلاکتبار ودیوانه کننده ترافیک نجات پیدا کنیم دوستان عزیز هرکاری راه داره ولی دنبال راه حل باشیم واز متخصصینی مثال دکتر بهرامی میتوان یک شهر وحتی یک استان را نجات داد ما جوانان خوب وباتجربه ای داریم که همه دارن میرن طرف هیئت علمی استانای همجوار یا مرکز.دوستان واقعا دلسوز شهر و طبیعت زیبایمان باشیم ونگذاریم ازین به بعد باندانم کاری استان و شهرمان را به بیماری بی تخصصی و بی هدفی مبتلا کنن اگر شهردار بدنبال زیباسازی و جانمایی و مبلمان شهر باشد و بیاید پروانه ساخت به ساختمانهای داخل شهر ندهد بخدا میتوان بالای کلیه ساختمان های داخل شهر را خیابان کشی اصولی و نهندسی کرد وخود مالک مجبور بفروش میشه و البته شهردار باحکم قضایی میتونه هرگونه ساخت و ساز را مستوجب نارضایتی عمومی و مزاحمت اعلام کنه وبه ازای هر دقیقه ترافیک میتونه برگه جریمه میلیاردی برای مالکی که عقب نشینی نمیکنه که حاده های شهر عریض بشه صادر کنه بهرصورت بیشتر ازین مزاحم عزیزان نمیشوم هرکاری راه داره اگر دلسوزانه بفکر شهر عقب مانده خودمان که انگار شهری بی هدف است درآخر از مسئول سایت هم تشکر ویژه را دارم باشیم من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
دقیقا تخصص و سواد آقای بهرامی و دانشگاههایی را که ایشون تحصیل کردند برای ما عنوان بفرمایید. با تشکر
علی
Iran, Islamic Republic of
فکرش رو بکنید. طرف فامیل منتظریانه. منم میدونم کیه. اومده توی همین مطلب کامنت گذاشته : که دکتر بهرامی تخصص نداره. با خودت خلوت کن برو کنار.

خب مسخره منتظریان تخصص داره.
Iran, Islamic Republic of
تخصص آقای بهرامی رو لطف کنید برا ما بگید
United States
تا تخصص رو چی تعریف کنید.
دوما تخصص و مدیریت دکتر نیاز به بازگو کردن نداره.
مدیریت و مهارت ایشون مشهود جلوی چشم مردمه. اون نه به من تنها ربط داره نه به شما به تنهایی
حالا شما بفرما تخصص فامیلتون (منتظریان) چیه؟
چون واقعا نه بنده نه مرذم چیزی از ایشون نمیدونیم. فقط میدونیم اصولگراس و کارمند اطلاعات بوده و دوره قبل هدایت خواه معرفیش کرده.
دیگه هیچی نمیدونیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محمد بهرامی
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی درست میفرمایند اگر عوامل اجرایی ساعت رای گیری را بیشتر تمدید می کردند ایشان فرصت بیشتری رای می داشتند، ا//
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1