تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۵۹۲۶۵
بخشدار لوداب در گفت‌وگو با کبنانیوز:

76 روستای لوداب جاده خاکی مناسب ندارد / کمبود تجهیزات و ماشین آلات راهداری مشکل اصلی است / منتظر تحقق وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان هستیم / قلب تپنده لوداب مشکل راه دارد / گلایه مردم از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه

۶
۰
76 روستای لوداب جاده خاکی مناسب ندارد / کمبود تجهیزات و ماشین آلات راهداری مشکل اصلی است / منتظر تحقق وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان هستیم / قلب تپنده لوداب مشکل راه دارد / گلایه مردم از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه
کبنا ؛بخشدار لوداب با بیان اینکه 76 روستای بخش لوداب جاده خاکی مناسب ندارند، گفت: بخش لوداب در حوزه راهداری کمبود امکانات دارد و در بارش‌های اخیر جاده چال شاهین، کُمک، مورنا و... کاملاً مسدود شده بود و بعضی از این جاده‌ها بعد از سه ماه تازه بازگشایی شدند.
به گزارش کبنا، کورش بی‌نیاز_ بخشدار لوداب_ در حاشیه بازدید شامگاهی ( روز جمعه 12 اسفند ماه 1401) برخی از مسوولان از مناطق روستایی این بخش در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهار داشت: پروژه گازرسانی به روستاهای لوداب افتتاح شد و اکنون پیمانکار در حال علمک گذاری منازل است. در واقع از سه راهی موردشت تا گردنگاه بخش لوداب علمک‌گذاری می‌شود و حدود 25 روستا و جمعیتی بالغ بر 2500 نفر در این حوزه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
وی مهمترین مشکل بخش لوداب را در حوزه راهداری عنوان کرد و گفت: در حوزه راه نیاز به تجهیزات و ماشین آلات بیشتری داریم، الان دستگاه‌های اجاره‌ای و راهداری در حال فعالیت هستند. اما با توجه به صعب‌العبور بودن مناطق دور افتاده و روستایی واقعاً نیاز به دستگاه‌ها و ماشین آلات بیشتری است.
بخشدار لوداب به پروژه آب میان‌تنگان به روستای تل‌سیاه، روستاهای پایین دست بخش لوداب اشاره کرد و گفت: این پروژه آماده بهره‌برداری است، اما هنوز به دلایلی این شبکه آبرسانی به روستاها متصل نشده است. تا حدودی بارندگی‌ها مانع این کار شد، اما الان مشخص نیست که چرا این کار انجام نمی‌گیرد.
بی‌نیاز به پروژه آبرسانی دهستان چین اشاره کرد و گقت: این پروژه 8 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دارد، اما شروع به‌کار نکرده است.
وی افزود: همچنین آبرسانی به «گرو» و مرکز شهر هنوز هم معطل مانده است.
بخشدار لوداب به زیرساخت‌های ورزشی در این بخش گریزی زد و گفت: در جام فوتسال دهه فجر که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان برگزار شد. از نزدیک اشتیاق، شور و هیجان حوانان را دیدند، ما متأسفانه به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی مشکلاتی داریم که مدیرکل ورزش و جوانان قول داد که در این راستا کارهای را انجام بدهند. ما هم منتظر تحقق وعده‌های این مسوولان در این زمینه هستیم.
بی‌نیاز گفت: بخشداری لوداب به لحاظ نرم‌افزار و سخت‌افزار مشکلی ندارد، اما در بحث فضای فیزیکی مشکلاتی داریم که امیدوارم بتوانیم این موضوع را مرتفع سازیم.
بخشدار لوداب در ادامه به وضعیت راه‌های روستایی اشاره و تاکید کرد: 76 روستای بخش لوداب حتی جاده خاکی مناسبی هم ندارد و بارها هم گفته‌ایم. علی الخصوص جاده چال‌شاهین وضعیت بغرنجی دارد و پیگیر جاده این روستا به جد هستیم. همانطوری که قبلاً هم گفته‌ایم، چال شاهین قلب تپنده بخش لوداب در حوزه سیما و شبکه های‌وب و همراه است. اگر این جاده مشکلی پیدا کند، دسترسی به تجهیزات مخابراتی و تلویزیونی سخت می‌شود و امکان اینکه ارتباطات قطع بشود وجود دارد. در ایام بارش حدود 20 روز شبکه های‌وب قطع بود به دلیل وضعیت جاده امکان رفع مشکل نبود.
وی گفت: جاده چال شاهین نیاز مبرم به اعتبار و کمک مسوولان دارد. اگر تا سال آینده این جاده بازسازی و زیرسازی نشود باز این مشکلات وجود دارد. جاده «کمک» و «مورنای» لوداب نیز همچنین وضعیتی دارد. بعد از بارش‌ها جاده «مورنا» ایراد جدی پیدا کرد و بعد از سه ماه دیروز بازگشایی شد.
بخشدار لوداب_ در انتها گفت: آنتن دهی خطوط تلفن همراه در روستاهای پایین دست لوداب ضعیف و گاهی برقرار نمی‌شود که مردم گلایه دارند و امروز هم دیدید که هنگام تماس تلفنی ارتباط برقرار نمی‌شد که از حوزه فناوری استان تقاضا داریم در این زمینه توجه بیشتری به این بخش داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
آقای بخشدار شمادراستانه افتتاح رسمی جاده پاتاوه دهدشت نمی خواهیداسم روستاهای بیسمارتان راروی تابلو به ملت ما معرفی کنید؟دراین حدهم ازتون ساخته نیست؟🤔
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اصلاح میکنم روستاهای بیشمار....
لوداب
Iran, Islamic Republic of
چرا اینو‌گذاشتن بخشدار
Romania
تمام روستاهای کشور باید مدیون طرح دکتر هدایت خواه باشند که با یک طرح ،کار گاز رسانی به روستاها را سهولت بخشید.
حالا علمک ها را ..! مصادره کنید!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه در آبرسانی به روستای زادگاهش دارشاهی که در فاصله نزیک به قطب آبی استان سبسخت (کوه دنا) قرار دارد مانده بود اینک در دوران نمایندگی دکتر روشنفکر از این حق ابتدایی آب شرب سالم بهره مند شندند...تو هنوز مال رو سر جای وار ایجوری ..بابا این اجاق افکار پوسیده سیاسی دیگه خاموش شده .مردم دست رد به سینه شان زده اند ،،دست بردارید
لوداب
Iran, Islamic Republic of
بخشدار محترم میشه بفرمایید وظیفه شما چیه کلا؟ شما دارین از عملکرد خودتون گلایه میکنین
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1