تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۵۶۸۷۲
در جلسه اضطراری ستاد بحران ضمن انتقاد از مدیران مطرح شد

اعتراف استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ رفوزه شدیم / عذرخواهی می‌کنم / در یک کار کوچک رفوزه شدیم چه برسد به کار‌های بزرگ / در مقابل رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و مردم سر به زیر و شرمنده هستم

۶۰
۰
اعتراف استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ رفوزه شدیم و در مقابل مردم سر به زیر و شرمنده هستم + شرح ماجرا
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تعطیلی ادارات و آخرین تصمیمات ستاد مدیریت بحران را تشریح کرد و گفت: در یک کار کوچک رفوزه شدیم چه برسد به کار‌های بزرگ، در مقابل رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و مردم سر به زیر و شرمنده هستم.
به گزارش کبنا، سید علی احمد‌زاده سه شنبه شب (20 دی‌ماه 1401) در نشست اضطراری ستاد بحران با انتقاد از اعضای ستاد بحران گفت: به دلیل شرایط جوی بارش برف سنگین یخبندان و کاهش دما فردا صبح ادارات شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و بخش‌های چارؤسا و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان تعطیل خواهند بود.
وی ادامه داد: همچنین روز پنجشنبه نیز به دلیل سرمای شدید و صرفه‌جویی در مصرف گاز همه مراکز دولتی و غیر دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان تعطیل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی مدارس هم گفت: مدارس شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به جز دانش‌آموزانی که آزمون هماهنگ سراسری دارند، تعطیل خواهند بود و کلاس‌های آن‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.
احمدزاده در رابطه با مدارس مناطق گرمسیری استان بیان کرد: مدارس مناطق گرمسیری این استان فردا برقرار است.
وی با اشاره به وضعیت قطعی برق و در پی آن قطعی آب و ارتباطات در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قرار ما با مدیران متولی این نبود که با این وضعیت مواجه شویم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: از امروز صبح تاکنون از استان بدون کمک از استان‌های همجوار دستگاه‌های خدمات‌رسان با تمام توان و امکانات خود تلاش کردند تا به مردم خدمات‌رسانی کنند.

احمد‌زاده عنوان کرد: در پی بارش سنگین برف و قطعی برق از حلقه چاه آب شرب شهر یاسوج در منطقه «تنگ کناره» از مدار خارج شده بود، مخازن آب شرب یاسوج خالی شد و آب شهر یاسوج قطع شد، اما هم اکنون وارد مدار شدند.
وی با بیان اینکه بابت مشکلات به وجود آمده طی بارش برف اخیر از مردم و شهر یاسوج در شهرستان بویراحمد عذرخواهی می‌کنم، ادامه داد: نیرو‌ها و توان استان پای کار بودند و کسی کوتاهی نکرده بلکه توان استان در مقابل وضعیت بحرانی و چنین وضعیتی بیشتر از این نبوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۴۰ گروه عملیاتی شرکت برق استان در حال تلاش برای پایدار کردن شبکه برق و صنعت برق شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد هستند.
احمد‌زاده افزود: راهداری با تلاش به امکانات خود پای کار آمد راه‌های اصلی و فرعی را بازگشایی کرد و بازگشایی راه‌های مناطق روستایی را آغاز کرده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون برق شهر لوداب، دهستان سادات محمودی به علت سقوط بیش از هشت پایه شبکه برق قطع است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا صبح فردا همه مناطق شهر یاسوج برق دار خواهند شد.
احمدزاده بیان کرد: باید تمهیداتی در استان‌اندیشیده شود و زیرساخت‌هایی لازم ایجاد شود که زمان قطع برق، آب، تلفن و ارتباطات قطع نشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق به نقل از فارس، گفت: آقای معتمدی اگر اکیپ‌های شرکت برق جوابگو نبود باید بعد از اذان صبح از ستاد بحران درخواست می‌کردی تا از یکی از استان‌های همجوار به کمک شما بیایند دلیل ندارد بگویید اکیپ کم است و دو سه روز طول می‌کشد تا برق وصل شود این که نشد حرف.
احمدزاده با بیان اینکه الان به مردم چه بگویم گفت: نمی‌دانم چه به روز عشایر آمده گزارش از عشایر هنوز به دستم نرسیده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تا فردا ظهر همه استان باید در وضعیت عادی قرار گیرند و آب آشامیدنی، راه، برق، تلفن و اینترنت همه در شرایط عادی باشد و هیچ مسئولی هم نمی‌تواند بگوید امکانات من نرسید، هرچه امکانات دولت، سپاه و شرکت نفت و گاز دارد بسیج شوند.
وی با بیان اینکه در مناطق گرمسیری مشکلی نداریم خطاب به مدیران گفت: اگر با کمبودی مواجه بودید چرا از مناطق گرمسیری درخواست کمک نکردید مردم به من پیامک دادند که آب و برق ندارند و در شرایط سختی هستند، در حقیقت ستاد بحران در این اتفاق رفوزه شد.

احمدزاده با بیان اینکه چرا جاده‌های روستایی از دیشب تا کنون مسدود هستند خطاب به مدیرکل راهداری گفت مگر به شما نگفتم یک دستگاه ماشین‌آلات برای منطقه زیلایی سیلاب و کلوار و مور زرد در منطقه مستقر کنید اگر این کار را کرده بودید چرا باید از دیشب تا حالا این مناطق و مناطق سادات محمودی و لوداب به دلیل مسدود بودن جاده‌ها آب و برق نداشته باشند؟
احمدزاده با بیان اینکه در برابر مردم سر به زیر و شرمنده هستم و باید از آن‌ها عذرخواهی کنم گفت: برای پیگیری کار‌های استان در تهران بودم چرا هیچ کدام از شما مدیران به من نگفتید استان دارد از دست می‌رود تا برگردم. وقتی مطلع شدم بلافاصله خودم را به استان رساندم و از جاده‌ها و وضعیت برق بازدید کردم و فوراً دستور تشکیل جلسه را دادم.
وی با بیان اینکه مردم در مرکز استان برق ندارند و با مشکلات عدیده مواجه هستند، گفت: چرا ستاد بحران استان کاری نکرد شما مقصر هستید من هم مقصرم چرا اینقدر با تأخیر به من اطلاع دادید چرا نگفتید آقای احمدزاده زورمان نمی‌رسد خودت را برسان مردم حق دارند ناراحت شوند.
وی با انتقاد از آب و فاضلاب عنوان کرد: چگونه ممکن است آب و فاضلاب نتواند برای ۲۴ ساعت آب شهر را تأمین کند چگونه مخزنی برای شهر یاسوج پیش‌بینی نشد این وضع قابل قبول نیست.
وی بیان کرد: قبلاً می‌گفتم استان محرومی هستیم اما الان مشخص شد فوق محرومیم چرا در سایر شهر‌ها مخازن تصفیه آب است اما در این استان نیست و نتوانستیم طی این سال‌ها کاری انجام دهیم.
وی با بیان اینکه در یک کار کوچک رفوزه شدیم چه برسد به کار‌های بزرگ خاطرنشان کرد: در مقابل رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و مردم سر به زیر و شرمنده هستم.
احمدزاده خاطرنشان کرد: از دیشب تاکنون نتوانستیم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم سعی کنید کاری برای استان انجام دهید.

به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی عذرخواهی کرد که مردم حدود یک شبانه‌روز را بدون برق و وسایل گرمایشی سپری کردند. یقیناً اگر برنامه‌ریزی‌ها دقیق باشد و جلسات کارشناسی شده و دارای خروجی درست و درمانی باشد، شاهد این شرایط نخواهیم بود که برف 18 سانتی‌متری اینگونه مدیران را غافلگیر کرده است. یقیناً باید از آن مدیران که از لحظه بارش برف و باران وسط میدان بودند و بالای سر مأموران برق ایستاده بودند و آنها را همکاری و همراهی می‌کردند، قدردانی کرد. مثلاً؛ فرماندار بویراحمد.
وقتی در شهرستان بویراحمد، نه اداره برق، نه اداره راهداری و نه برخی ادارات دیگر مستقل نیستند و هنوز هم امکانات و تجهیزات لازم را ندارند، دیگر نباید گلایه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار ناتوان عذرخواهی دردی رادوا نمیکند اول مدیر برق وآب وبحران وپدافندراعزل کن وبعدش هم خودت استعفابده
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
فقط استعفا جواب این بی لیاقتی مدیران آب و برق
Iran, Islamic Republic of
ما قبلا می دونستیم رفوزه هستید ولی شما خودتون تازه فمیدین
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که مردم خودشون کمک کنند و تحمل کنن
Iran, Islamic Republic of
یا گریه میکنی
یا اعلام رفوزه ایی
استفعادهید
جی دیگر خدمت کنید
Iran, Islamic Republic of
ها والله، برو، فقط برو احمدزاده
بی برق
United Kingdom
مدیران کل بحران استانداری، آبفا. پدافند غیر عامل. برق باید استعفا دهند
گریه زاری وعذرخواهی دردی دوا نمی‌کند
تنها راه استعفا ودرغیر اینصورت عزل است
انقلابى
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب استاندارمردم شهرياسوج ازسرماداغون شدن اون بخاطربى مديريتى مديران اب وبرق وراه وبلخص شهردارى
اون وقت ميگيدعذرخواهى ميكنيد

لطفاشماهاى كه توان كنترل مشكلات استان رو نداريداستعفاء بدين
Iran, Islamic Republic of
سلام خوبيد
ميگم يه سوال قبلا كجا بوديد؟
بنظر مي آيد از خارج كشور امده باشيد نه از تهران در سفري كوتاه..
خدايي خواب بوديد كه خبر از اين همه محروميت و نالايقي مديران نداريد
Iran, Islamic Republic of
اون از دمتر روحانی که جمعه فهمید بنزین گران شده.
اینم از احمدزاذه!!!! که خبر از استانی که یعنی استاندارش است ندارد.
Iran, Islamic Republic of
چرا روستاها همیشه باید اخر کار خدمت رسانی باشن ،
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
همیشه همین بوده زیاد چیز جدیدی نیست
Iran, Islamic Republic of
سلام
اقدام بفرما .سخنرانی وتشکیل جلسه خیلی راحته.
افضل حسینی باید به شما میگفت چرا نگفت.
پس لطفا اورا برکنارکنید
Iran, Islamic Republic of
ها راستی، په ای مشی نیترس وت خبر بده
United States
آقای استاندار عذر خواهی کردن ددی ا الام و رنج مردم کم نمی کند مردم چوب مدیران و مدیریت ضعیف خرید و فروش سیاسی را می خورند آقای استاندار اگر شما بدهکار این نمایندگان معامله گر هستید مردم بدهکار نیستند مردم طلبکارند و مطالبگر حقوق تضییع شده خد می باشند اگر توان جابجایی آنها را نداری به جای غذر خواهی اقعیت را به مرم بگو تا مردم بدانند که ا کجا ضربه خورده اند
غریبه آشنا
Iran, Islamic Republic of
شرمندگی رو از به بعد ببین،غیر از خور خواب و مجلس از روزگار چه میدانید؟
United States
آقای استاندار باید آن زمانیکه آن بنده خدا با زبان بی زبانی گفت .. حساب کار خودت را می کری نه الان می گفتی کسی مرا خبر نکرد قرار بود سی افضل چشم و گوشت باشد نه بار روی دوشت باشد
باشت
Iran, Islamic Republic of
با اب گیری سد چشم شیر ۱۰۰ اثر تاریخی به زیر اب خواهد رفت ، چندین چاه نفت به زیر اب خواهد رفت ، اقای استاندار چرا ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار خودت ضعیفی که مدیرانت ضعیف اند تا دیر نشده کار را به یک آدم کاردان بسپار؛سرسپردگی به چند نماینده ی و ضعف خودت عامل همه ی مشکلات است؛تا دیر نشده همان گونه که قبلا"دلسوزان تذکر داده بودند کنار برو که در نزد مردم استان عذرخواهی عذر بدتر از گناه است؛راهش فقط یک استعفای جانانه و سپردن مسولیت به اهلش است؛تازه این ها همه در زمانی بود که به اصطلاح شما آمادگی صد در صد داشتید و عامل بحران هم بسیار جزئی بود و این همه ضعف مدیریتی و بی تدبیری و سیستم بیمار تحت امر شما و به شما مربوط می شود.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید به افکار عمومی و یا در صداوسیما طی نامه ای عذر خواهی کند و از سمت خودت استعفا کند ؛
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
گویا خبری ازدکتر روشنفکر نیست در این وضعیت ؟
ناشناس
United States
رفته سرسره
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دکتر نیست
محض اطلاع
Iran, Islamic Republic of
مدیریت تو و افضل همین است
امیر اباد
Iran, Islamic Republic of
برق و اینتر نت مناطق دشت روم قطع هستش در برخی نقاط،
شهروند
Iran, Islamic Republic of
امتیاز اب شرب شده ۵میلیون تومان خبر داری ؟
Iran, Islamic Republic of
افضل حسبنی مسیول دفترت را برکنار کن چون ضعبف ضعیف است
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار کامنت مردم بیانگر درصد رضایت از شماست
دنا
Iran, Islamic Republic of
والا ما همیشه داد میزدیم استانداری که بیش از ۲۰ سال خارج از استان بوده و بر صندلی ریاست استان فرود آید توان و تجربه انتخاب تیم مدیریتی استان را ندارد و نمیداند چیکار میکند و نمیتواند کاری از پیش ببرد ! ولی کو گوش شنوا ؟!!
ای کاش اینبار صداقت بخرج داده باشی و همین ۱۸ سانت برف اقتدار و توان مدیریتی خود و اداراتت را حداقل برای وجدان خودت و نمایندگان قبیله گرا یان واضح و عیان کرده باشد !!! گرچه میدانیم و یقین داریم فعلا در معذوریت بوده ای که شعار گونه عذر تقصیر میکنی و دیری نمی پاید که پشت میز مینشینی و گزارش دولا عرض تحویل خواهی داد !!
Romania
آيا خبر از جريمه گرفتن هاي شهرداري براي حتي راه رفتن در شهر داري؟
ايا ميداني چطور تغيير كاربري ميده و جريمه ميگيره؟
آيل يكبار به پياده رو ها دقت كردي كه پراز كثافت هست؟
آيا ديديد ورودي شهر مثل هيچ شهر مركزي نيست؟ نه گلي نه اباداني نه تميزكاري
الان هم مشحص شد كه حتي درختان را حرص نكرده
حرص هم بكنه مياد از ته ميزنه
دقيقا اين شهرداري و كارمنداش غير جريمه گرفتن چيكار ميكنند؟
Iran, Islamic Republic of
یه زمانی 50 سانت حتی 70 سانت برف می امد مشکلی نبود حالا دیروز 18 سانت برف اومد هنوز مشکلات ادامه داره یعنی نسبت به 30 سال پیش مدیریت بسیار ضعیف تر شده خدا رحم کرد که ارتفاع برف بیشتر نبود وگرنه تا یک هفته مشکل داشتیم هنوز هم اب و برق برخی جاها وصل نشده برق هم مدام قطع و وصل میشه
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده در مدیریت 18 سانت برف، نمره صفر گرفتی. رفوزه شدی،
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بی تدبیری مسئولان در دو سه روز گذشته به چندین بخش تقسیم می شود:
اولا: مدیریت بحران استانداری با آگاهی از اطلاعیه های اداره‌کل هواشناسی، به هیچ عنوان نتوانست زیر ساخت های لازم را برای مقابله با بحران را فراهم کند.
ثانیاً: مجموعه فرمانداری شهرستان بویراحمد چه نقشی را در حل مشکلات شهروندان ارایه کردند؟
ثالثا: شهرداری و شورای شهر که بیشترین منافع را در استفاده از فضاهای گردشگری و ساخت و ساز و... دارند چه محلی از اعراب داشتند؟ آیا اساساً بودن یا نبودن شهردار و شورای شهر توفیری داشت یا نه؟
رابعاً: جمعیت هلال احمر استان که بخش زیاد و قابل توجهی از اعتبارات و کمکهای مردمی را در اختیار دارد، کجای کار بود؟ انصافا کم کم داریم جای خالی مسئولان قبلی را احساس می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری را نماینده پر کرده از معلم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که مدیران دست چندم جاصل انتخاب نمایندگان برای استان تصمیم می گیرن امیدی به بهبود اوضاع نیست
شهروند
United States
باید از خدا تشکر کنی که ٢0سانت یرف نومد وگر نه استان میشد گورستان عمومی بابا اوکراین جنگه اینجا فقط ١8سانت برف اومده..
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
الان حتما مسیولان برا گزارش دادن به مردم میگن که نقشه امریکا و اسراییل بود تا خودشونو تبریه کنن عامو یاسوج ۶ ساله که شهردار نداره و شریک جرم هردار هم موافقان ان در شورای شهرند که این سهر را فلج کرده اند
Iran, Islamic Republic of
مدیریت باید دست افراد تحصیل کرده باسواد و لایق باشه اگر بر مبنای پارتی و طایفه و.. باشه در 18 سانت برف و حتی در 8 سانت برف هم مردود میشه حاا هر اداره و سازمانی میخاد باشه و هر استانی باشه
ناشناس
United States
استاندار با معاونین فرماندار و معاونین و مدیران کل
استعفای دسته جمعی مردم را ارام می کند
عذرخواهی و از این حرفا خیلی قدیمیه
اگه تو این شرایط یکی در مسیرهای باز نشده بمیره عذرخواهی میخواد چی کار
علی
Russian Federation
دولت همه رفوزه ان کسانیکه هیچ وقت دانش آموز و دانشجوی خوب نبودن قطعا رفوزه ان، یه نگاه از صدر تاذیل دولت و مسئولین بندازید ببینید از کجاها فارغ التحصیل شدن
Russian Federation
اولین نفری که باید استعفا بده شهردار شهره، متاسف برای شورای شهری که صرفا بخاطر طایفه گرایی رای آوردن
عسلو
Iran, Islamic Republic of
رفوزه رفوزه
..... دلم برات میسوزه.
م
Iran, Islamic Republic of
شانس آوردیم رسیدی...
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب استاندار
یکسال است که پرونده وام مسکن در سی سخت تشکیل دادم ولی خبری از تسهیلات نیست حداقل مسئله وام های مسکن رو پیگیری کن این که راحته
خطابم به رئیسی است
Iran, Islamic Republic of
برایم سوال است و ذهنم چند روزی مشغول
کاش میتوانستم صدایم را به دولت مردان برسانم
اگر حقوق ،اضافه کار،حق مدیریت،و....هزارکوفت و زهر مار دیگر را از مدیران ،وزرا،معاونین ونمایندگان حذف کنند،وتمام این بزرگواران حقوقی در حد زیر مجموعه های خود دریافت میکردند .آیا برای نشستن بر صندلی ریاست چنین بی صبرانه جامه میدریدند؟؟؟؟؟
فری
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای مسولین استانم
برق شهر نزدیک به بیست ساعت واب شهر بخصوص اکبرآباد یاسوج هم قطع بود
فری
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا مسولین استان برق و آب شهر یاسوج منطقه اکبر اباد بیست ساعت قطع بود با
Iran, Islamic Republic of
شیرپاک مادر و نون پدرحلالت حرفت رو باید طلا گرفت
Iran, Islamic Republic of
سلیمانی چرا سلیمانی شد.
.
.
.
چون به چشم خودم دیدم در زلزله و سیل بی ادعا به روستاهای محروم
سر میزد.دیدم که چطور دلگرمی میداد
دیدم موکت زبر خانه کوچکش را
خانه ای ساده
دیدم سوار بر ۴۰۵ بدون محافظ
محکم
Iran, Islamic Republic of
به قول یه بنده خدایی ۴۰ ساله مسئولین میخواهند انقلاب را نابود کنند مردم نمیگذارند.مردم مردمی نمونه و بی مانند هستند که مسئولین قدر آنها را نمیدانتد
Iran, Islamic Republic of
بارها عرض کردم شهرستان یاسوج تبدیل به یک روستا شده بحران های عدیده ای در یاسوج رخ می دهد مثل این که یاسوج مرکز استان نیست یاسوج باید از هر نظر مجهز باشد با این همه جمعیت ولی متاسفانه یاسوج فاقد مدیریت است
فلاح
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریت وقحط الرجال بودن مدیر نتیجه شرمندگی شما است برو خیابانهای شهرت رانگاه کن باید باقایق داخلشون حرکت کرد جداول شهر لایروبی نشدند. میرانت را عوض کن جانم
سییوک نشین
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار والله به پیر وبه پیغمبر کلیه مدیران درسطح شهریاسوج شهردار اب وفا. برق همه ضعیفند چون خودت ضعیفی بگو بعلت عدم توان کاری وعدم اختیار درعزل ونصبها وعدم پیشرفت کاری ازسمت خود استعفا میدهم هم خودت راحت کن هم خیال مردم آقا ضعف مدیریت داریم
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
فقط ضعف مدیریت
سعید
Iran, Islamic Republic of
استان ما متاسفانه همیشه محروم بوده اینهمه ذخایر گازی و نفتی تواستان ما هست مانمیتونیم ازاین امتیاز بهره مناسب راببریم چون هم نماینده های ضعیفی داریم وهم مدیران ناکارآمدی برمسندادارات استان داریم همه با استفاده از رابطه به این مهم رسیده اند تا بوده همین بوده به خاطر18سانت برف دوشبانه روزنه برق داشتیم نه آب
ایرج تهرانی مقدم
Iran, Islamic Republic of
ذوالفقار زمان بزودی استاندار می شود
کبنا لطفا منتشر کن
رفوزه
Iran, Islamic Republic of
کاملا رفوزه شدگی شمابرمااشکارچون راس هرم تاششم سوادندار
پیمان
Iran, Islamic Republic of
وقتی خودت متوجه شدی/ پس دیگه بکش کنار حرف نزن!! بااین حرفا میخوای بذارنت بیشتر بمونی!؟؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مدیران جاشون گرم ونرم بخور وبخواب همین کارشان هست ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
باسلام، تقریبا پنجاه تا شصت درصد از شهر های کشور عزیزمان ایران را گشتم متاسفانه شهری بی در و پیکرتر و بی‌صاحب تر، چه ازلحاظ زیر ساختها، چه از لحاظ امکانات شهری، چه از لحاظ خدمات رسانی، چه از لحاظ مبلمان شهری و... مثل مرکز استان (یاسوج ) ندیدم، فقط خدا به شهر یاسوج طبیعت زیبایی داده که متاسفانه باز هم نمی‌توانیم از این موهبت پروردگار به خوبی استفاده کنیم. به امید روزی که یاسوجی زیباتر وآبادتر را اگر ماندیدیم نسل‌های آینده ببینند. انشاءالله
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1