تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۵۶۴۱۲
کوثری، نماینده مجلس:

پس از این دو سه ماه، میدان به طور کامل در دست نیروهای امنیتی قرار گرفته اما دشمن هنوز مسئله را رها نکرده / در بحث اقتصادی بخشی از کار همین الان توسط بیگانگان دارد صورت می‌گیرد / مردم اگر با شناخت بیشتری به حرکات زشت اغتشاش‌گران بیندیشند، می‌توانند آن را خنثی کنند

۰
پس از این دو سه ماه، میدان به طور کامل در دست نیروهای امنیتی قرار گرفته اما دشمن هنوز مسئله را رها نکرده / در بحث اقتصادی بخشی از کار همین الان توسط بیگانگان دارد صورت می‌گیرد / مردم اگر با شناخت بیشتری به حرکات زشت اغتشاش‌گران بیندیشند، می‌توانند آن را خنثی کنند
کبنا ؛نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خباثت‌هایی که فتنه گران مرتکب شدند. پاره کردن عکس حضرت امام(ره)، توهین‌هایی که به مسئولین می‌کردند و به دروغ می‌گفتند که در انتخابات تقلب شده است؛ در صورتی که آمریکایی‌ها با عوامل داخلی خود برنامه‌ریزی کرده بودند که مثلا اگر آقای موسوی انتخاب نشد، بگویند تقلب شده است.
به گزارش کبنا، محمد اسماعیل کوثری، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه اظهار داشت: آن چیزی که باعث شد ۹ دی به وجود آید، بصیرت عموم مردم بود. شناخت و اعتقادی که به نظام، انقلاب و رهبر خود داشتند. مردم خیلی از مسائل را تحمل کردند تا اینکه برای خیلی‌ها مطالبی که طی سخنرانی‌های متعدد یا جلساتی که حضرت آقا با مردم داشتند در جهت تبیین، روشن شد. اینکه عوامل داخلی در این مورد وجود دارد، ولی در اصل باید بگوییم که با برنامه‌ریزی خارجی‌ها و استکبار شکل گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خباثت‌هایی که فتنه گران مرتکب شدند. پاره کردن عکس حضرت امام(ره)، توهین‌هایی که به مسئولین می‌کردند و به دروغ می‌گفتند که در انتخابات تقلب شده است؛ در صورتی که آمریکایی‌ها با عوامل داخلی خود برنامه‌ریزی کرده بودند که مثلا اگر آقای موسوی انتخاب نشد، بگویند تقلب شده است.
وی افزود: فتنه گران در روز پنجم یا ششم دی به شعارهای مذهبی و تکایا و پرچم‌های آقا عبدالله الحسین(ع) تعرض کردند، آتش زدند و روز عاشورا را دقیقا عین روز عاشورای سال ۶۱ ه.ق برگزار کردند. بخصوص در خیابان انقلاب و اطراف آن. اینجا بود که فردای آن روز مردم خیلی از شهرها به جوش و خروش آمدند و علیه این حرکات زشت که توهین به مقدسات بود، وارد صحنه شدند. یادم هست که روز هفتم مجلس را تعطیل کردیم و همگی کفن پوشیدیم و آمدیم اطراف مجلس و بخصوص بهارستان و یک صحنه همه گیر ایجاد شد، چون تمام نمایندگان استان‌ها و شهرستان‌ها بودند. روز هشتم به همین صورت و روز نهم سراسر کشور به ویژه تهران به صورت میلیونی و خودجوش، آن هم بعد از ظهر که هنوز ادارات تعطیل نشده بودند، خیلی‌ها مرخصی گرفتند و به خیابان‌ها آمدند که به ولی امر مسلمین لبیک بگویند.
کوثری خاطرنشان کرد: متأسفانه عوامل اصلی فتنه از کسانی که به مقدسات توهین کردند، پشتیبانی کردند و این‌ها را از مردم و مسلمان دانستند!. این‌ها اگر مسلمان بودند چرا به مردم تعرض می‌کنند؟ چرا به مقدسات توهین می‌کنند. در نهایت روز نهم جمعیت میلیونی به صورت خودجوش در خیلی از شهرها از جمله تهران به خیابان آمد. باید بگوییم که حضور میلیونی در سراسر کشور باعث خنثی شدن توطئه فتنه‌گران شد و نشان‌دهنده این بود که مردم واقعا به صحنه آمدند تا بگویند که این بساط باید جمع شود و به لطف خدا همین طور هم شد و فتنه بعد از ۸ ماه بالاخره بساطش جمع شد، لذا این شد که روز نهم دی به یاد ماند. ۹ دی روز مردم ولایت مدار و تبریک گفتن به ولی امر مسلمین است و روز بصیرت نام گذاری شد.
وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اهمیت این روز چه شاخصه‌هایی از ۹ دی باید بیشتر برجسته و مطرح شود که بتوانیم حماسه‌های مشابهی مثل ۹ دی را داشته باشیم و اتفاقاتی مثل ۸۸ تکرار نشود؟ گفت: بصیرت‌ مردم باعث می‌شود نگذارند فتنه‌ها ادامه پیدا کند. باید دشمن خودشان را بشناسند. بخصوص اینکه بیگانگان با حمایت‌های رسانه‌ای و حمایت از اغتشاش‌گران می‌خواهند مردم را فریب دهند. نباید فریب این‌ها را بخورند. از سوی دیگر آگاهی‌بخشی به مردم مسئله بسیار مهمی است که با بصیرت‌افزایی فتنه نمی‌تواند موفق شود و به لطف خدا مردم در این دو سه ماه از خودشان دقیقا همین صحنه را نشان دادند و در نهایت باعث شد که میدان به طور کامل در دست نیروهای امنیتی قرار بگیرد، اما هنوز دشمن این مسئله را رها نکرده و به دنبال تداوم آن است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا و یقینا هر چه مردم ما آگاه‌تر باشند و با شناخت بیشتری نسبت به حرکات زشت اغتشاش‌گران بیندیشند، می‌توانند آن را خنثی کنند. در بحث اقتصادی بخشی از کار همین الآن توسط بیگانگان دارد صورت می‌گیرد و مردم باید خیلی با دقت دنبال کنند و در نهایت در صحنه بودن باعث می‌شود که خیلی از مسائل حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1