تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۵۶۳۸۴
در خطبه‌های نماز جمعه مشهد؛

حمله تند علم الهدی به «میرحسین موسوی»

۲
۰
حمله تند علم الهدی به «میرحسین موسوی»
کبنا ؛
امام جمعه مشهد با اشاره اعتراضات سال 88 بدون اينکه از «ميرحسين موسوي»، نامزد اصلاح‌طلبان در آن انتخابات نام ببرد تاکيد کرد: سرآغاز اين فتنه از مصاحبه يک فرد به اصطلاح نخبه سياسي بود. فردي که سوژه فتنه بود و بعدها در راس فتنه گرها قرار گرفت.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «کبنا»، سيد احمد علم الهدي در خطبه‌هاي نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: تفاوت مهم فتنه اخير با فتنه‌هاي گذشته، مزدور تراشي فيزيکي بود علاوه بر آن دشمن با بهره‌گيري از خواص بي‌بصيرت سعي بر عملياتي کردن برنامه‌هاي خود داشت. دشمن در اتفاقات اخير با استخدام عوامل و جريان‌هاي داخلي، خواص بي‌بصيرت را به ميدان کشاند و با اتکا بر موضوعي که حقيقت نداشت، جريان نادرستي را بر پا کرد.
امام جمعه مشهد با اشاره اعتراضات سال 88 بدون اينکه از ميرحسين موسوي نامزد اصلاح‌طلبان در آن انتخابات نام ببرد تاکيد کرد: سرآغاز اين فتنه از مصاحبه يک فرد به اصطلاح نخبه سياسي بود. فردي که سوژه فتنه بود و بعدها در راس فتنه گرها قرار گرفت. اين فرد ليستي، از اقدامات رييس جمهور آينده در ايران ارائه داد که پس از آن که خبرنگار از او پرسيد اين اقدامات با توجه به اين که رييس جهمور شخص اول کشور در ايران نيست، شدني نخواهد بود پاسخ داد اگر يک رييس جمهور مقتدري بيايد مي تواند ايستادگي و نظام را راضي به انجام اين کارها کند. اين مصاحبه، دشمن را متوجه کرد که اين فرد، سوژه مناسبي براي فتنه است و از سوي ديگر نيز در داخل، جريان قدرت ياب فرصت طلبي که با رهبري زاويه داشتند فهميدند اين يک سوژه خوب است.
امام جمعه مشهد گفت: دشمنان پس از ارزيابي به اين نتيجه رسيدند که اگر اين فرد در انتخابات موفق شود و در راس قدرت اجرايي قرار بگيرد، پرچم بزرگي در برابر رهبري و ولايت بر مي افرازد و با اين کيفيت، آنها به هدف خواهند رسيد و اگر هم راي نياورد مي توانند موضوع تقلب در انتخابات را به عنوان نقطه اعتراض و اغتشاشات و اختلاف افکني بين مردم راه بيندازند و در نهايت يا مردم به جان هم مي افتند و يا يک جريان ضد ولايت و رهبري بر سر کار خواهد آمد. يک آقايي گفته که اين‌ها به هر چيز که برخلاف اصولشان باشد، لقب فتنه مي‌دهند. نخير اين‌طور نيست هر جرياني که مخالف با قرآن و ولايت فقيه است فتنه به شمار مي آيد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
اخي بصير وبصيرت
Romania
همانطوری که دعای خیر و سلامت کردی فوراً نابود شدند یه دعای سلامتی برای میرحسین کن تا نابود شود
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1