تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۵۴۳۲۵
کبنا بررسی کرد

دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کجای توسعه استان قرار دارد؟!

۱۴
۳
دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کجای توسعه استان قرار دارد؟!
کبنا ؛دانشگاه نقش‌های گوناگون در جنبه‌های متفاوت دارد که در حوزه‌های متعددی می‌توان بازنمایی داشته و در تحولات متکثر و متعدد جامعه نقش آفرینی نماید. دانشگاه مهد نیروی انسانی متحرک، پویا و پایا و تحول گراست که اگر به درستی هدایت و تربیت و تهذیب علمی و اخلاقی یابند، می‌تواند در تکامل و پویایی جامعه اثرگذار باشد. بعکس اگر نتواند مسیر روشن، دقیق و عمیق و آگاهی بخشی ترسیم نماید، نسل‌ها و توده‌های جوان و جویندگان علم و آگاهی را به بیراهه برده و سرمنزل مقصود را نخواهند یافت و عمری را بیهوده و بی‌نتیجه در دانشگاه سپری کرده‌اند.
دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با دامنه گسترده جغرافیایی (سه دانشگاه در سطح استان؛ شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد)، سطح وسیعی از دانش جویان دانشگاهی را به خود جلب و جذب کرده است و اقبال زیادی متوجه این دانشگاه می‌باشد؛ به عنوان مثال در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران، یکه تاز دانشگاهی بوده و بزرگترین و پرتعدادترین و باسابقه‌ترین مراکز دانشگاهی را داراست که کانون توجه دانشگاهیان آن شهرستان‌ها می‌باشد. در شهر یاسوج نیز بخش زیادی از دانش جویان را بخود جلب کرده و محل تجمع بسیاری از جوانان جویای رشد علمی است.
تنوع رشته در این دانشگاه در سطح سه شهرستان گسترده می‌باشد و در کنار کمیت از نظر تعداد دانشجو و کمیت از نظر نوع رشته‌ها در این دانشگاه و شعبات شهرستانی آن، از دیرباز در سطحی مطلوب بوده که این حجم از فعالیت‌ها و خدمات و توسعه این دانشگاه محصول زحمات مدیران دانشگاه آزاد استان در بیش از دو و سه دهه گذشته می‌باشد و هم اکنون وجود فعلی این دانشگاه مرهون زحمات مدیران اسبق آن می‌باشد که تا به امروز این دانشگاه را برای تربیت علمی و اخلاقی مردم این دیار مهیا نموده‌اند.
این دانشگاه سیر طولانی و فراز و نشیب‌های طولانی را تا به امروز و تا رسیدن به مدیریت فعلی (رحیم اکرامی) از سر گذرانده و میراث زحمات بسیاری در چند دهه اخیر بوده که به دست‌ایشان رسیده است و می‌بایست به خوبی بتواند میراث داری کرده و عملکرد خود را به تراز مدیران زحمت کش ادوار اسبق دانشگاه آزاد اسلامی رسانده و زحمات پیشینان را پاس داشته و بر آن بیفزاید و نه آن گونه شود که زحمات سابق به هدر رود. مدیریت فعلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان میانه این دو رویکرد (از صعود تا فرود و بعکس) در حرکت باشد و حرکت به سوی هر کدام آثار و تبعاتی دارد که در حوزه‌های متفاوت از منظر توسعه آموزشی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و... در چندین شماره به تحلیل خواهد نشست و ارزیابی از وضعیت فعلی و سابق (با نگاهی به سیر مدیریت‌های گذشته دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد) و مقایسه و بررسی آن به بوته نقد خواهد رفت.
کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بلهزار
Iran, Islamic Republic of
اگر دانشگاه آزاد نبود این همه مدیر کل نداشتیم
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی بیش از ۸۰درصد مسئولین یا دانشگاه آزادی هستند یا در کنکورها سهمیه داشتن.تحقیق کنید اگه دروغ گفتم بگیتون ککا دروغ گفتی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد علیرغم همه ی شعارهایی که برای اسلامی کردن دانشگاهها داده می شود،در جذب اساتید؛چه هیئت علمی و چه حق التدریس و تحت فشار نمایندگان نیروهایی را جذب می کنند که نه تنها سنخیتی با اصول اولیه ی اسلامی ندارند بلکه آشکار در ضدیت و حتی فرانر از آن دین تبلیغات آزاد در فضای حقیقی و مجازی دارند.
از رسوایی اخلاقی که اساتید غیرمتعهد به بار آورده اند تقریبا"همه کم و بیش آگاهی دارند
مدیران گروهها غیر تخصصی و صرفا"بر مبنای روابط ناسالم به کار گمارده شده اند؛در کجای عالم سراغ دارید فارغ التحصیل شیمی را بگذارند مدیرگروه ادبیات؟! آن هم رشته ای که در این دانشگاه مقطع ارشد و دکتری دارد و کم هم استاد ادبیات ندارد.
روابط ناسالم قومی تحت تاثیر نمایندگان بیداد می کند و صرفا"قرار است افراد خاص و سفارش شده کارشون جلو برود.
این آقای مدیر دانشگاه از عهده ی اداره ی دانشگاه برنمی آید و باید مسولین نظارتی تا دیر نشده ،فکری اساسی به حال این دانشگاه کنند.
۲۰۵۵
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی بدبختی این ملت دانشگاه آزادهست که نیروی بیسواد تحویل جامعه میده
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
باسلام
به نظر بنده اساتید این دانشگاه بخصوص واحد یاسوج اصلا در تراز یک استاد نیستند ما در این دانشگاه استاد هیئت علمی داریم که فقط اسم استاد را یدک می کشد و اصلا در تراز علمی و انقلابی نرمالی نیست
خلیل
Iran, Islamic Republic of
عبدالله مرادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد ایشان بچه گناوه لری گچساران هستند افتخاری بزرگ برای سید ناصر حسینی
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام ضعیفترین مدیر دانشگاه از ابتدا تا کنون بوده
Iran, Islamic Republic of
خدايي يك سري بزنيد به دانشگاه آزاد و مدير گروه .... ببينيد اصلا ماهي يكبار مياد دانشگاه؟ در ضمن براي جاسات دفاع دانشجويان از اونها ميخواد كه براش كفش و … بيارند. . اكرامي و باقري فرد كاري كردند كه ديگه دانشگاهي نمونده!!!!
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان از مدیران چه گویم، از زد و بندهایی حتی برای جابجا کردن نیروی خدماتی، از اعمال فشار طایفه خاص در عزل و نصب ها با مشارکت فعال معاونتی خاص، از استفاده از عناصر معلوم الحالی در سطح مدیران که علیرغم تاکید دکتر تهرانچی مبنی بر استفاده از نیروهای ملتزم به نظام و آرمانهای انقلاب ولی در....
اکرامی با عنایت به حمایت دو نماینده بویراحمد و کهگیلویه تمام مدیران را از شهرستان کهگیلویه انتخاب میکند که احتمال شعله ور شدن آتش مسائل قومی و قبیله‌ای دور از ذهن نیست.
ایموری
Iran, Islamic Republic of
اکرامی تمام معاون و مدیرانش را از دهدشتی ها استفاده کرده.
فقط اسمش دانشگاه آزاد یاسوجه در اصل دانشگاه دهدشتی.
بد بخت بویراحمد بی نماینده
خداداد
Iran, Islamic Republic of
معاون دانشجویی دهدشتی
مدیر دانشجویی دهدشتی
مدیر فارغ التحصیلی دهدشتی
مدیر گزینش دهدشتی
معاون مالی دهدشتی
معاون پژوهشی دهدشتی
مدیر کتابخانه دهدشتی
مدیر صندوق رفاه دهدشتی
مدیر تربیت بدنی کهگیلویه ای
کجای این دانشگاه واحد یاسوجه
Iran, Islamic Republic of
این دانشگاه هم مثل بقیه ادارات کلا شده دهدشتی...ما دشمنی با دهدشتی ها نداریم ولی ظاهرا هرکدام که دارای پستی در بویراحمد میشوند با کینه ای که دارند کار ارباب رجوع را مختل میکنند و از توسعه استان مخصوصا بویراحمد جلوگیری میکنند...نماینده بویراحمد لطفا چاره ای بیندیش
Iran, Islamic Republic of
نماینده بویراحمد ظاهرا فقط نماینده مارگون و دهدشت هستند...یاسوج باید یک نماینده مستقل داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز نکنه شما هم دهدشتی هستید که نظرات خلاف میلتون رو منتشر نمیکنید
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1