تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۵۱۱۶۵
کبنا گزارش می‌دهد

سیل در سیلاب و کلوار؛ توضیحات فرماندار مارگون و یک هشدار ( + فیلم و تصاویر )

۲
۳
سیل در سیلاب و کلوار؛ توضیحات فرماندار مارگون و یک هشدار ( + فیلم و تصاویر )
کبنا ؛بارش‌های سیل آسیا خسارت زیادی به مناطق عشایری و روستایی زد. در شهرستان مارگون بخش سیلاب و کلوار، روستای شاه غالب و برخی از مناطق دیگر این شهرستان گرفتار سیل شدند. علاوه بر تخریب خانه‌ها، دام و اموال مردم این مناطق نیز تلف و دچار خسارت شدند.
به گزارش میدانی خبرنگار کبنا نیوز، بخش سیلاب و کلوار در بارش‌های سیل آسای اخیر خسارت‌های زیادی دیده است. زمین‌های کشاورزی، منازل و اموال و دام مردم در بارش‌های اخیر خسارت دید‌ه‌اند.
مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در بازدید از منطقه سیلاب و کلوار، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به سیل زدگان شهرستان مارگون با حمایت نهاد‌های امدادی و اجرایی در حال انجام می‌باشد.
اندرخور بیان داشت: با رایزنی‌های که انجام گرفته مشکلات ناشی از سیل این منطقه و شهرستان مارگون در حال برطرف شدن می‌باشد.

وی ادامه داد: با رایزنی که با کارخانه سیمان مارگون انجام گرفت، بیل مکانیکی در منطقه سیلاب کلوار مستقر شده که کانال‌های کشاورزی و جوی آب شالیزار و باغ‌های مردم سیل زده این مناطق برای آبرسانی به مزارع و باغات آماده شوند.
فرماندار شهرستان مارگون در ادامه گفت: با مکاتباتی که با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان انجام گرفته خانه‌های که در سیل وسایل و لوازم خانه آن‌ها آسیب دیده‌اند و همچنین دامدارانی که دام‌های آن‌ها در سیل از بین رفته نگرانی نداشته باشند، دام‌ها و وسایل خانه آن‌ها تأمین می‌شود.
اندرخور در ادامه گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در آماده باش کامل هستند که به مردم عزیز و شریف شهرستان خدمات‌رسانی‌های لازم را داشته باشند.
​​​​​وی در ادامه توضیح داد: بیش از 200 بسته غذایی بین مردم توزیع و «لودر» از روز اول سیل در سیلاب و کلوار برای بازگشایی جاده‌ها مستقر شد و جاده‌های اصلی بازگشایی شدند.
فرماندار مارگون گفت: یک دستگاه بیل مکانیکی در روستای برآفتاب سیلاب مستقر و در حال کار است.
اندرخور همچنین بیان کرد: یک پرواز بالگرد برای خدمت‌رسانی به منطقه فرستاده شد که طبق سازماندهی؛ نیرو‌های خدمت‌رسان از جمله؛ کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سپاه و بسیج برای خدمت‌رسانی به این مناطق اعزام شدند.

وی تاکید کرد: بخشدار در بخش سیلاب و کلوار مستقر شد. شبکه آبرسانی در چندین نقطه دچار شکستگی شده بود و در واقع سیل لوله‌های آب را با خود برده بود که توسط آب و فاضلاب ترمیم و اکنون آب شرب در منازل وجود دارد.
به گزارش کبنا، سیل بخشی از حاشیه و خانه‌های سیلاب و کلوار را با خود برده و با توجه به بنای ناایمن منازل مسکونی، اگر چاره‌ای اندیشیده نشود و اقدامی برای جابجایی منازل انجام نگیرد در بارش و سیل دیگری احتمال ریزش خانه‌ها و خسارت بیشتر وجود دارد.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفا کنید عناوین را دقیق بنویسید.
اندرخور سرپرست فرمانداری هست و فعلا حکم فرمانداری براش صادر نشده است.
البته ان شاالله صادر هم نخواهد شد...
شاطارق فراوان
Iran, Islamic Republic of
کل پادشاهی ایران طامرد قراچه وقشلاقیها ست ماطار هخامنش کورش نیستم ولی طاروش هستم تاسه ا رخ چارطاق وگردولارب ارسلان عطائی قراچه ،واسمآئل وایکام زادگاه علی پیدا مسلم ،بختیار فقت ازاولادم وامودریا پارتی هم بتمن است
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
فایل های مرتبط
1