تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۴۸۰۳۲
در نشست‌ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با گروه‌های مختلف مطرح شد

شریف‌پور: از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بهره می‌برم

۰
شریف‌پور:  از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بهره می‌برم
کبنا ؛ طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد امورات مختلف و انجام هر چه بهتر وظایف این اداره‌کل استفاده خواهد کرد.
به گزارش کبنا، طاهر شریف‌پور با حکم خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی سکان اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت. او در اولین اقدام با بازنشستگان دیدار کرد و تجارب آنها را برای ادامه راه مهم دانست و گفت: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجربیات مختلف هستند که بهره‌گیری از آنها برای انجام هر چه بهتر وظایف کارگشا خواهد بود.
در ادامه شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به دیدار خانواده‌های متوفی این اداره‌کل رفت و مشکلات و مسائل مربوط به خانواده‌های کارکنان متوفی را مورد بررسی قرار داد. 
در این دیدار ضمن دلجویی از این خانواده‌ها، برای همکاران متوفی رحمت و مغفرت الهی را از خداوند منان خواستار شد و در خصوص مسائل و مشکلات آنان گفتگو کرد و برای رفع مشکلات این عزیزان قول مساعد داد.
بعضی از خانواده‌های متوفی از حضور مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی بسیار خرسند شدند و ابراز داشتند که بعد از سال‌ها کسی احوال‌مان را پرسید، بسی جای تعجب است.

‌طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برنامه‌های خود با کارکنان شاهد و ایثارگر به گفتگو نشست.
شریف پور در این نشست گفت: بخش مهم و قابل توجهی از دستاوردهای کشور عزیزمان از برکت خون شهیدان و دلاوری‌های آن‌ها است و همه ما مرهون و مدیون تلاش‌ها و ازخودگذشتگی‌های جامعه‌ی ایثارگری و شهیدان هستیم.
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمت به جامعه‌ی ایثارگری و و بررسی به مشکلات ایثارگران اداره کل باید در اولویت کاری قرار گیرد.
 وی بیان داشت: کارکنان شاهد و ایثارگر باید به عنوان الگو در اداره کل به اهداف و وظایف خود عمل نمایند،
 در پایان جلسه مشاور امور ایثارگران به ارائه گزارش عملکرد در حوزه ایثارگران پرداخت و همچنین در این نشست کارکنان شاهد و ایثارگر اداره کل به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.
 برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بو یراحمد در سال 1401
اولین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به منظور بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون وظایف، اقدامات و عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان با حضور «طاهر شریف‌پور» مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی و در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: نشست‌های شورای هماهنگی فرصت بسیار مغتنمی در راستای بررسی و حل مسائل و مشکلات اقتصادی در استان می‌باشد که با هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان باید با همت، تلاش و برنامه ریزی دقیق در راستای رفع موانع تولید و همچنین بررسی روند مشکلات اقتصادی در استان گام برداریم.

طاهر شریف پور افزود: برگزاری نشست‌های دستگاهای تابعه باید به صورت مستمر و منظم انجام پذیرد تا بتوانیم راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف و نیز حل مشکلات اتخاذ نماییم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بانک‌های استان باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری در جهت اشتغالزایی به کار آفرینان و اشتغال آفرینان استان تسهیلات آسان پرداخت نمایند تا چرخه‌ی اشتغال و کسب و کار در استان به حرکت درآید.
وی افزود: اداره کل امورمالیاتی استان باید همکاری لازم را در استای تشویق از مودیان خوش حساب در استان و همچنین فرهنگ سازی در این راستا بعمل آورد.
 در پایان نشست مدیران دستگاه‌های تابعه به ارائه گزارش عملکرد حوزه‌ی کاری خود پرداختند و مسائل و موضوعات مهم دستگاههای تابعه مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان تحت عنوان «شکوه هجرت» به همت معاونت عملیات جهادی ...
دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

در روزهای اخیر «فریدون گودرزی»  معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری ...
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
1