تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۴۴۶۵۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

سوت‌زنی؛ اخراج کارگر شهرداری به خاطر مصاحبه با خبرنگار

۹
سوت‌زنی؛ اخراج کارگر شهرداری به خاطر مصاحبه با خبرنگار
کبنا ؛
چندی پیش کارگران شهرداری یاسوج به دلیل نابسامانی در پرداخت حقوق و مزایا و معوق شدن 5 ماه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند. جالب است که در جواب این تجمع، چند تن از این کارگران توسط نستهن مقدم شهردار یاسوج از کار اخراج شدند.
گفتنی است پس از تجمع این کارگران، چند تن از آنها با خبرنگار کبنا نیوز گفت‌وگویی داشتند. به گفته‌ی خود این کارگران، همین مصاحبه دلیل اخراج آنها بوده است. البته بعد از مدتی چند نفر از آنها به کار برگشته‌اند. اما هنوز یکی از این کارگران مشمول حکم اخراج شهردار یاسوج مانده است.

           
این کارگر اخراجیِ شهرداری ضمن ارسال متنی به این پایگاه خبری، از اخراج خود خبر داد. در متن این نامه آمده است: در تاریخ 2/12/1400 پرسنل شرکتی شهرداری حوزه تقلیه و تأسیسات برای 5 ماه حقوق معوق خود جلوی استانداری تجمع کردیم و پیرامون مشکلات و شرایط سخت معیشتی این پرسنل رایزنی‌هایی با مدیرکل امور شهری وحراست استانداری انجام دادیم که سایت کبنا نیوز صدای رسای مردم استان که همواره حامی مظلومان بوده هم این تجمع را رسانه‌ای کرد. متاسفانه در همان زمان با تهدیدهای شفاهی مسئولان شهرداری روبرو شدیم و حال که 11 روز از سال جدید می‌گذرد جناب مقدم دستور اخراج چند تن از پرسنل را صادر کردند. خوشبختانه دوستان با رایزنی‌هایی دوباره به محل کار خود برگشتند. اما بنده چون پارتی ندارم، همچنان اخراج می‌‍باشم و از ورود بنده به محل کارم ممانعت به عمل می‌آورند. از حضرتعالی تقاضامندم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
 اخراج این کارگران از سوی شهردار یاسوج در حالی مطرح است که انتقادات جدی به عملکرد نستهن مقدم وارد است. گفتنی است که پیش از پایان سال 1400، احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم جذب اعتبارات به شدت به مقدم شهردار یاسوج انتقاد کرد. افزون بر این، انتقادات جدی دیگری نیز به عملکرد مقدم وارد است که کبنا نیوز طی سلسله‌یادداشت‌هایی آنها را رسانه‌ای خواهد کرد. نخستین گزارش از این سلسله‌گزارش‌ها چندی پیش منتشر شد [کلیک کنید] در ادامه از جوانب دیگر نیز عملکرد مقدم به عنوان شهردار یاسوج مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1