تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۴۲۷۰۵
کبنا گزارش می‌دهد

برخورد نامناسب یکی از نیروهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارباب رجوع / آقای استاندار ارباب رجوع باید تکریم شود / رئیسی: کرامت و عزت مردم خط قرمز دولت است

۳
۰
برخورد نامناسب یکی از نیروهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارباب رجوع / آقای استاندار ارباب رجوع باید تکریم شود / رئیسی: کرامت و عزت مردم خط قرمز دولت است
کبنا ؛
در نظام جمهوری اسلامی، مردم ولی‌نعمتان هستند و احترام و کرامت آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر در استانداری ارباب رجوع تکریم نشود، ممکن است که تکریم ارباب رجوع در سایر ادارات و دستگاه‌ها نیز رعایت نشود. لذا ورود جدی استاندار به این موضوع ضروری است و افکار عمومی نیز خواهان پیگیری مسأله و برخورد با نیرویی است که چنین برخورد نامناسبی با این شهروند داشته است.
تکریم ارباب رجوع از آن دسته کلیدواژه‌هایی است که از جایگاه خاصی در نظام اداری و سیاسی کشور برخوردار است. در واقع یکی از محورهای مهم انقلاب اسلامی نیز حفظ کرامت مردم بود. اما گاهاً برخی از رفتارها در برخی از سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری دیده می‌شود که هیچ سنخیتی با تکریم و احترام به ارباب رجوع ندارند.
به گزارش کبنا، یکی از بانوان که برای کار اداری به استانداری کهگیلیویه و بویراحمد مراجعه کرده بود، با رفتار نامناسب نیروهای یکی از نیروهای حراست مواجه شده بود. رفتار نامناسب حراست استانداری با این بانوی هم‌استانی منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی خواهد شد.
این بانو که برای پیگیری یک نامه اداری در روز یک‌شنبه (28 آذر 1400) به استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده بود، از درب ورودی ارباب رجوع وارد ساختمان استانداری می‌شود، اما بعد از اتمام کار، قصد خروج، از درب ماشین‌رو را داشته که با برخورد زننده و نامناسب یکی از نیروها (درب نگهبانی) مواجه شده است. گفتنی است که این بانو هنگام خروج از این درب از طرف نیرویی با توهین و برخورد فیزیکی روبرو شده و درگیری آنقدر بالا گرفته که مأموران نیروی انتظامی و برخی از کارمندان مربوطه استانداری نیز در صحنه حاضر شده‌اند. کتک زدن ارباب رجوع از طرف نیروی موضوعی بسیار زننده است که حتماً باید پیگیری شود.
رئیس جمهور نیز امروز نیز در ستاد تنظیم بازار با اشاره به اهمیت حفظ کرامت و عزت مردم گفت: کرامت و عزت مردم خط قرمز دولت است. لزوم ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع از اهمیت اساسی برخوردار است. گفتنی است که نیروهایی در زمان کلانتری استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد برای بخش نگهبانی مشغول شده بودند. اما معلوم نیست این افراد بر اساس چه صلاحیت‌هایی در این مکان‌ها مشغول شده‌اند. بررسی صلاحیت این نیروها نیازمند بررسی بیشتری است. چرا که در نظام جمهوری اسلامی، مردم ولی‌نعمتان هستند و احترام و کرامت آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد که شخص استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در آن مشغول به خدمت‌رسانی است، ارباب رجوع تکریم نشود، ممکن است که تکریم ارباب رجوع در سایر ادارات و دستگاه‌ها نیز رعایت نشود. لذا ورود جدی استاندار به این موضوع ضروری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ویچو هر که یه پستی گرو ایگو شاید مردم نوکر شن
Iran, Islamic Republic of
والله انگاری استانداری ابر پاره شده از آسمان افتادن پایین ،چه درآمد ی برای استان دارن اگر خودتونه سر حساب همه ادارات دونیت په ارباب رجوع را سیچه اذیت ایکنید
واقعیت
Romania
وقتی از حقیقت خبر ندارین قضاوت نکنید اتفاقا به نگهبان حفاظت فیزیکی استانداری بی حرمتی شد ، دقیقا بر عکس خبر منتشر کردید
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1