تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۴۲۶۲۴
در نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه مطرح شد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: خسارت‌ آدم‌های بی‌تعهد، کمتر از تهدید دشمن نیست / ساختارهای ما اشکال دارد که به راحتی می‌توان در آن خطا و خلاف کرد / یکی از راه‌های مهم حل اختلاف، پذیرش اصل اختلاف است / اگر یک نیروی خائن و خنثی برای مدیریت معرفی شود، زیر بار نمی‌رویم

۲
۰
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: خسارت‌ آدم‌های بی‌تعهد، کمتر از تهدید دشمن نیست / ساختارهای ما اشکال دارد که به راحتی می‌توان در آن خطا و خلاف کرد / یکی از راه‌های مهم حل اختلاف، پذیرش اصل اختلاف است / اگر یک نیروی خائن و خنثی برای مدیریت معرفی شود، زیر بار نمی‌رویم
کبنا ؛
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت ممکن است اشتباه کند، اگر بگویید دولت اسلامی، آیا دیگر نمی‌توان آن را نقد کرد. مطالبه خیلی امر خوبی است. ما دخالت نمی‌کنیم، اما برای مردم، نظام و انقلاب مطالبه می‌کنیم.
به گزارش کبنا، شامگاه دوشنبه (29 آذرماه 1400) نشست اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج مرکز استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: تشکر و سپاس از دغدغه‌های مقدس شما نسبت به کشور و اسلام و ارزش‌های دینی و تشکر از ریاست شورا و همه شما عزیزان که نکات ارزشمندی بیان کردید.
وی با اشاره به واژه شورای وحدت گفت: از این کلمه مشخص است که باید مسئولیت خطیر وحدت در جامعه را برعهده بگیرد. من همین‌جا به طور رسمی از ریاست محترم شورا درخواست دارم در این بستر حرکت جدی انجام بگیرد. کار را در راستای وحدت بخشی بین همه آنهایی که دغدغه دارند و به دنبال توسعه استان و کشور و انقلاب هستند، شروع کنید.
وی خطاب به اعضای شورا گفت: از همه شما تقاضا دارم حاج آقا را در این مسیر همراهی کنید. چرا که این یکی از مهمترین مسئولیت‌های شما است.

بیشتر بخوانید:
 
پیشوا: استاندار را با دست‌های مرئی و نامرئی محدود نکنید / اجازه بدهید مدیران را خود انتخاب کند / گرایش اصلاح طلبی علت خروج از خدمت برای مردم و نظام نباشد / ملاک رعایت خطوط قرمز نظام است نه سلیقه / در خوراندن فرهنگ اسلامی ناتوانیم / در خوراندن این فرهنگ ناتوانیم/ تشییع جنازه «سجاد رزمجو» تمام خروجی نهادهای فرهنگی را به چالش کشانده است

وی در ادامه اظهار داشت: ما ظرفیت‌های بسیاری خوی داریم؛ ظرفیت انسانی، اقتصادی، فرهنگی و سرمایه اجتماعی داریم. گاهی وقت ما می‌بینیم به دلیل عدم وحدت و انسجام، در حوزه‌های مختلف ضربه می خوریم و گاهاً در مدیریت‌ها نمی‌توانیم به موقع و با سرعت تصمیم بگیریم.
وی با اشاره به وجود اختلاف سلیقه گفت: اختلافات سلیقه‌ای ما را با مشکلاتی روبرو خواهد کرد که آسیب‌زا است و فرصت‌ها را از دست ما خواهد برد. ما بارها گفته ایم اگر این وحدت شکل نگیرد، به مشکل برخواهیم خورد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: خسارت‌هایی که ما از ناحیه آدم‌های بی تجربه می‌بینیم، کمتر از تهدید دشمن نیست. سوءمدیریتی که ناشی از آدم‌های نادان و بی‌تعهد است، از تهدید دشمن خطرناک‌تر است.
وی گفت: خنثی‌سازی همدیگر ناشی از اختلاف سلیقه آسیب‌زا است و این انرژی باید در نقطه‌ای متمرکز شود و در راستای توسعه استان باشد.
وی افزود: برای جریان‌هایی که متفرق شده‌اند، ما هزار و یک دلیل داریم که باید وحدت داشته باشیم. اما هیچ دلیلی برای عدم وحدت و تفرقه نداریم. وقتی انسجام نباشد ما با مشکل مواجه خواهیم شد.



نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم. یکی از کارهای شما باید بحث نیروسازی و نخبه‌پروری باشد. شما در این راستا می‌توانید از جوانان استفاده کنید و شاخه جوانان تشکیل دهید.
وی ادامه داد: بحث حمایت از مسئولین هم کار بسیار خوبی است. باید حمایت کنیم. همیشه به همه مسئولین در دولت‌های مختلف گفتیم که ما حامی هستیم. چرا که دولت‌ها دولت جمهوری اسلامی هستند و در سطح کلان نظام جمهوری اسلامی هستند. وی در همین راستا بیان داشت: هیچوقت نبوده که کاری از دستم ساخته بوده باشد و کمکی نکرده باشم.
وی ادامه داد: در حمایت از دولت و مسئولین در یک بخشی باید راهکار دهید و در یک سطحی باید فشارها را از دولت بکاهید.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: در بحث با نمایندگان گفته‌ایم بحث نظارت بر حسن اجرای دستورات و تکالیف و کار قوه مجریه خیلی مهم است. چرا که آنجایی که ما ضربه خورده‌ایم به دلیل عدم نظارت بوده است. ساختارهای ما اشکال دارد که به راحتی می‌توان در آن خطا و خلاف کرد. یکی از دستگاه‌های ناظر، مجلس شورای اسلامی است. وقتی می‌گویید فلان مدیر سهم من است، این آقا هر خطایی کرد شما از آن حمایت می‌کنید. در حالی که مهمترین وظیفه شما نظارت است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بحث مطالبات خیلی خوب است. چرا که دولت ممکن است اشتباه کند. اگر بگویید دولت اسلامی، آیا دیگر نمی‌توان آن را نقد کرد. مطالبه خیلی امر خوبی است. ما دخالت نمی‌کنیم، اما برای مردم، نظام و انقلاب مطالبه می‌کنیم.
وی خطاب به اعضای شورا گفت: بحث نظارت مردمی و عمومی حرف درستی است که باید باشد. مردم باید همیشه در صحنه باشند. شما جمعیت خوبی دارید. بحث فرهنگ نظارت مردم بر مسئولین و حاکمیت حتما در برنامه‌هایتان باشد.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: بحث مهاجرت معکوس را ما هم قبول داریم و تلاس داریم مهاجرت معکوس شکل گیرد. همیشه به بنیاد مسکن توصیه کرده‌ام که به این موضوع توجه کنند. در مناطقی که ماندگاری مردم حتمی است در آنجا سرمایه گذاری کنید. طرح هادی را اجرا کنید تا این مهاجرت شکل نگیرد.



وی در خصوص اختلاف سلایق اظهار داشت: یکی از راه‌های مهم حل اختلاف، پذیرش اصل اختلاف است. اگر اختلاف سلیقه‌هایی هست طوری برخورد کنید که منجر به خنثی‌سازی همدیگر نشود و این اختلاف سلیقه‌ها را طوری تفهیم کنید که این اختلافات طبیعی است؛ باید بپذیریم که اختلاف سلیقه وجود دارد.
وی در خصوص اقدامات فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستگاه‌های فرهنگی خوب کار نکرده‌اند؛ ما متناسب با هجمه دشمن عمل نکرده‌ایم؛ نمونه آن هم پوشش‌های نامناسب سطح خیابان است. ما در سطح رسانه‌ها ضعیف‌تر از دشمن هستیم؛ خب زور شیطان هم واقعاً زیاد است. ظرفیت‌هایی ما داریم. از این ظرفیت‌ها خوب استفاده نشده است. البته ما پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم؛ اگر انقلاب اسلامی نبود، الأن که خبری از اسلام و حجاب و قرآن نبود.
نماینده ولی فقیه در استان در خصوص انتصابات نیز عنوان کرد: اگر مشورت کنند ممکن است نیروهایی معرفی شوند. به طور کلی یکی از صحبت‌های اولیه ما این بود که نیروهایی هستند که همیشه در میدان هستند، اینها باید دیده شوند. اینها سهم‌خواهی نمی‌کنند. اما این افراد را که نمی‌شود ندید. اما بعضی از آدم ها و مسئولین خنثی هستند. فردی که خود و ظرفیت کشور را باور ندارد نمی‌تواند از کشور و نظام دفاع کند. اگر یک نیروی خائن و خنثی معرفی شود ما زیر بار نمی‌رویم.
وی اظهار داشت: همه بدانند اگر بخواهند تعلل و سهل‌انگاری کنند، ما آرام نمی‌گیریم. این انقلاب خون‌های هزاران شهید را به خود دیده است.
وی عنوان کرد:مسأله بانوان هم قطعاً باید مورد توجه باشد. بانوان هم قطعا کار می‌کنند؛ بانوان توانمند ارزشی بسیاری داریم. حوزه علمیه خواهران خیلی جلوتر از بقیه عمل کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

غضنفر
Iran, Islamic Republic of
بعضی مدیران موقع معارفه چون برنامه خاصی نداشتن که ارائه دهند گریه کردن و صحبت خاصی نکردن امیدوارم مدیران جدید اینطور نباشن ..مدیران باید به جای این همه چانه زنی یه کم دامنه اطلاعاتشان زیاد کنن که بلد باشن ده دقیقه ای هم در حضور جمع صحبت کنن ..
Iran, Islamic Republic of
شورای وحدت اصولگرایان!!!!
هر روز عده ای جمع می شوند به نام اصولگرایی !
به نام شورای وحدت !
شما اگر وحدت داشتید که هر هفته ای گروهی از شما جداگانه با استاندار و ...نشست نداشتید
یک نشست شما کافی بود
نمی خواهم بگویم همه این افراد ولی هستتد افرادی دنبال دیدن وپست گرفتن هستند مثلا آنهایی که قبلا فرماندار بوده اند
دوباره بوی کباب به مشامشان رسیده
اینچنین افرادی نه اصولگراهستند نه زیاد کاری به وحدت شورای وحدت دارند .
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1