تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۴۰۳۶۵
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار صمیمی معلمان کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست وزارت آموزش و پرورش / طرح رتبه‌بندی معلمان بدون تبصره‌های عجیب و غریب اجرا می‌شود / آقای کاظمی اجازه ندهید که معلمان و بازنشستگان شرمساز فرزندان‌ و خانواده‌شان شوند / بار فیش‌های نجومی حامل انرژی را از دوش مدارس بردارید

۰
دیدار صمیمی معلمان کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست وزارت آموزش و پرورش / طرح رتبه‌بندی معلمان بدون تبصره‌های عجیب و غریب اجرا می‌شود / آقای کاظمی اجازه ندهید که معلمان و بازنشستگان شرمساز فرزندان‌ و خانواده‌شان شوند / بار فیش‌های نجومی حامل انرژی را از دوش مدارس بردارید
کبنا ؛دیدار صمیمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با نمایندگان مدیران مدارس، معلمان و بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز (پنجشنبه 29 مهر ماه 1400) نشست صمیمی علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با نمایندگان مدیران مدارس، معلمان و بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد. در این نشست فرماندار شهرستان دنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه سی سخت، رئیس نوسازی مدارس کشور و جمعی از مدیران کشوری و استانی حضور داشتند.
هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گزارشی از آخرین آمار وضعیت آموزشی استان ارائه داد.
عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، سی سخت را شهر فرهنگ، علم و ادب دانست و اظهار داشت: شهرستان دنا ساختمان دارالقرآن ندارد که انتظار می‌رود در این باره چاره‌اندیشی شود.
وی احداث اردوگاه تفریحی و آموزشی را در شهرستان دنا ضروری دانست و گفت: این شهرستان به لحاظ گردشگری ظرفیت بی نظیر دارد و ساخت اردوگاه تفریحی می‌تواند آبروی برای آموزش و پرورش باشد.

پناهی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را فردی اخلاق مدار دانست و گفت: همکاری خیلی خوبی برای بازسازی فضای آموزشی شهرستان دنا داشته‌اند. کمترین حاشیه را در طول مسئولیتش داشته است.
 امام جمعه شهر سی سخت به فضای آموزشی شهرستان دنا گریزی زد و گفت: در زلزله شهر سی سخت خیلی از این فضاهای آموزشی آسیب دیدند و معلمان هم مشکلات زیادی دارند که انتظار می‌رود برای فرهنگیان و مدارس آموزشی ما تسهیلات ویژه‌ای داده شود.
حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت را شهر فرهنگ، سرمایه‌های انسانی و ملی و مهد قلم و مغزهای متفکر و لایق برای کشور دانست و گفت: طرح هوشمند سازی طرح خوبی بود که اگر ادامه پیدا کند، اقدام عدالت محوری بود.
وی گفت: برای قبول شدگان طرح امین چاره اندیشی شود.
امام جمعه شهر سی سخت مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز فردی اخلاق مدار و اهل تعامل خواند.
رضایی نماینده بازنشستگان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به وزیر گفت: اجازه ندهید که معلمان و بازنشستگان برای تهیه جهیزیه فرزند و تأمین داروی خود شرمسار فرزندان و خانواده‌شان شوند.
وی افزود: متأسفانه گاهاً به جای تکریم، معلمان را تحقیر می‌کنند. در زلزله شهر سی سخت، شهر لرزید، اما دل بازنشستگان نلرزید و سفره مهمان‌نوازی آنها پهن بود. علی رغم اینکه تمام دستگاه‌ها بازنشستگان خود را مورد حمایت قرار دادند، هنگام وقوع زلزله، اما بازنشستگان آموزش و پرورش حتی هزار تومان حمایت نشدند.

 شاهچراغی یکی دیگر از نمایندگان نیز در این جلسه بیان کرد: چرا برای ورزشکاران قهرمان 50 و 100 ها میلیون تومان پاداش در نظر می‌گیرند. اما برای دانش آموزی که در مسابقات ملی و بین المللی رتبه می‌آورد، حداقل 2 یا 3 میلیون تومان پاداش می‌دهند. چرا باید اینگونه به مسائل قرآنی بی توجه باشیم.
 خانم ریحانه حسینی نماینده معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر از معلمان حاضر در این جلسه از وزیر آموزش و پرورش خواست که طرح رتبه بندی معلمان بدون تبصره‌های عجیب و غریب تصویب و لحاظ شود.
وی از سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواست که فرزندان فرهنگیان در کنکور سراسری همانند فرزندان اعضای هیئت علمی از سهیمه کنکور برخوردار باشند.

خانم صیادی نماینده معلمان ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه از سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواست در اختصاص سرانه مورد نیاز به مدارس استان و مناطق محروم مخصوصاً شهرستان دنا که علاوه بر محرومیت دچار بلایای طبیعی هم شده‌اند و توجه جدی و بیشتر به مدارس در حال ساخت و بازسازی که ناشی از زلزله‌ی اخیر می‌باشد، لازم و ضروری است.
نصرت زاده نماینده مدیران مقطع متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به فیش‌های نجومی حامل انرژی اشاره کرد و گفت: قرار بود که هزینه آب، برق و گاز مدارس مجانی باشد، اما متأسفانه در این شرایط فیش‌های نجومی برای مدارس صادر می‌شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1