تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۳۳۲۹۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ورود ۱۳ هزار و ۵۴۵ دوز واکسن کرونا به کهگیلویه و بویراحمد تاکنون / در واکسیناسیون از برخی استان‌های هم طراز جلوتر هستم

۳
۰
(فیلم ) هیچ مسئول حق دریافت واکسن خارج از نوبت ندارد
کبنا ؛استاندار کهکیلویه و بویراحمد گفت: در تزریق واکسن کرونا از کشور عقب نیستیم و در برخی موارد از استانهای هم طراز خود هم جلوتر هستیم.
  

 به گزارش کبنا، حسین کلانتری از برخی بداخلاقی‌ها انتقاد کرد و گفت: در فضای مجازی سخنانی منتشر شد و می‌گفتند که استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز واکسیناسیون رو آغاز نکرده و از سایر استان‌ها عقب است که این درراستای ناامید کردن مردم وزیر سؤال بردن خدمات نظام است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واکسن‌ها در چهار مرحله به استان ارسال شده است.
  وی افزود: تاکنون ۱۳ هزار و ۵۴۶ دوز واکسن وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده که از این میزان ۷ هزار و ۲۰۷ دوز آن تزریق شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کار واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و مابقی گروه‌های هدف در دست انجام است و طبق سند ملی به گروه‌های مشخص شده واکسن تزریق می‌شود.

کلانتری تاکید کرد: خارج از چارچوب سند ملی هیچ مقامی و هیچ شخصی حق دریافت واکسن خارج از برنامه زمانبندی ندارد و تاکنون در این باره موردی از تخلف مشاهده نشده است.
 وی ادامه داد: فرآیند واکسیناسیون باید شفاف سازی و به اطلاع مردم رسانده شود تا در این باره دغدغه‌ای نداشته باشند.
 استاندار کهکیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در مکاتبه‌ای با وزیر بهداشت علاوه بر افزایش آزمایشگاههای سلولی در شهرستانهای بزرگ بویراحمد، گچساران و کهگیلویه، درخواست افزایش سهمیه واکسن کرونا افزون بر سهمیه استان انجام شد و معاون پارلمانی رییس جمهور نیز به عنوان معین استان در ستاد کرونا هم مکاتباتی داشته است.
 کلانتری عنوان کرد: طبق پیش بینی‌ها تا پایان سال واکسیناسیون تمامی افراد صورت می‌گیرد ومردم باید در این چند ماه بیش از گذشته در رعایت پروتکل‌ها بکوشند تا تزریق واکسیناسیون برای همه انجام گیرد.
 وی بیان کرد: همچنین خواهان راه اندازی دو آزمایشگاه سلولی و مولکولی دیگر برای در شهرستان‌های گرمسیری استان هستیم و مقدمات کار و نامه نگاری‌ها به وزارت بهداشت انجام شده است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به دنبال سرعت کار در نمونه گیری‌های کرونا هستیم تا از طریق آن بیمار یابی فعال‌تر و به موقع پیشگیری‌ها انجام شود.
 کلانتری ابراز داشت: درصد کشندگی ویروس کرونا در کشور ۳.۱ و در استان ۱.۱ درصد است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صادقانه را خواستار شد و گفت: باید هم از طریق صداوسیما و هم خبرگزاری‌ها و سایتها و روزنامه‌ها اطلاع رسانی به افکار عمومی به صورت دقیق و مستمر ادامه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مسیولین اول خوب واکسن بزنن.تا بلایی میخواد بیاد سر خودشون بیاد .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا آماری از دریافت کنندگان واکسن را بگیرید
Germany
از آنجا که ویروس کرونا یک ویروس خاص و تاحدودی هوشمند هست من از این ویروس تقاضا میکنم هر مسئول که حق دیگری را ضایع کرد از خانواده ایشان حتما درجه یکی یکنفر را انتخاب کرده وبا خودش ببرد ددر
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1