تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۵۲۹۱۵
یادداشت ارسالی؛

قسم حضرت عباستان را باور کنیم یا دم خروس را؟

علی حبیبی‌فر
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
قسم حضرت عباستان را باور کنیم یا دم خروس را؟
کبنا ؛
یادداشتی از علی حبیبی‌فر؛ بیش از ۲۵۰۰ سال است که زنان با اصالت ایرانی همیشه حجاب و پوشش کامل داشته‌اند و عریانی را مایه ننگ می‌دانستند.
یکی از قوانین آزادی، بیان می‌کند که شما تا زمانی آزاد هستید که آزادی و آسایش شخص دیگری را سلب نکنید.
قَدْ جَاءَكُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّكُمْ ۖ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ ۖ وَمَنْ عَمِيَ فَعَلَيْهَا ۚ وَمَا أَنَا عَلَيْكُمْ بِحَفِيظٍ
آیات الهی و کتب آسمانی که سبب بصیرت شماست از طرف پروردگارتان آمد، پس هر کس بصیرت یافت خود به سعادت رسید و هر کس که کور بماند خود در زیان افتاد و (در این صورت) من نگهبان شما نیستم(۱۰۴- انعام).
به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ایران عزتمند در مورد اتفاقات اخیر مطالبی را بیان خواهیم کرد.
حق طبیعی مردم جامعه است که مشکلات حکومت را به مسولان حکومتی گوشزد کنند تا مشکلات روشن و برطرف شوند، مقام معظم رهبری نیز فرموده اند: اگر عیب یا خطایی از بنده می‌بینید بی هیچ کم و کاستی آن را بیان کنید. 
اما آن چیزی که در این چند روز اخیر دیدم به چه شکل بوده؟
افرادی که به مسئله‌ای اعتراض می‌کنند در واقع در جایگاه عدالت‌خواهی قرار می‌گیرند و خواهان آن هستند که عدالت را زنده کنند و این افراد مدافع حقوق مردم هستند.
نکته متناقض این اعتراضات این بود که این افراد خود را حامی حقوق زنان و مردم مطرح کردند، اما در همین اعتراضات چادر و روسری از سر زن با حیای ایرانی جدا کردند، چند خانم دیگر را هتک حرمت کردند، برای دفاع از حق بلند شدند اما مغازه‌های مردم بی‌طرف را به آتش کشیدند، بانک‌های زیادی را آتش زدند، چندین آمبولانس را آتش زدند، جان چند نظامی و بسیجی را گرفتند و به کارهای چند روز اخیر آنها که دقت می‌کنیم اسم آنها را باید آشوبگر گذاشت و نه حق‌طلب!
چگونه خود را نماینده مردم معرفی کردید در حالی که بیت المال را به آتش کشیدید و خون‌های زیادی از دماغ مردم پایین آوردید چند بار است که تا به امروز ترقه‌بازی‌های خیابانی شما را دیده‌ایم و حقیقتا حنای شما دیگر برای مردم رنگی ندارد.
چگونه حسن نیت شما را باور کنیم وقتی عکس قهرمان ملی ما سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را پاره می‌کنید و حتی ما شما را نمی‌توانیم ایرانی به حساب بیاوریم چون دیدیم که پرچم کشورتان را هم به آتش کشیدید، حاشا به غیرتتان.
همین شما بودید که می‌گفتید نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؛ ثابت شد که این شعارتان هم توخالی و دروغ است.
سبک شورشتان را هم برای همیشه برملا خواهیم کرد؛ همان روش تکراری و قدیمی به قول معروف پیراهن خونین عثمان را علم می‌کنید برای پیشبرد اهداف شومتان. این بار هم مسئله حجاب را بهانه قرار دادید و مرحومه مهسا امینی را قربانی کردید تا بر خون او موج سواری کنید برای زدن و بدنام کردن نظام اسلامی که باز هم به لطف خدای متعال و بصیرت مردم شریف ناکام ماندید.
چند تا از اهداف این گروه اینگونه بوده؛
1- تلاش برای رواج بی‌حجابی 
2- دیده نشدن جمعیت چند ده میلیونی پیاده روی اربعین
3- جلاد و متوحش نشان دادن ایران
4- کمک به گروه‌های تجزیه‌طلب برای تکه تکه شدن خاک کشور
 مردم به این بصیرت رسیده‌اند که لیدرهای اصلی و سردسته آشوب‌گرها از خارجی‌ها باج می‌گیرند. مدافع مردم نیستید و بر این اساس خود را به شما نزدیک نمی‌کنند و به این مطلب پی برده‌اند که ایران یک خانواده است و مشکلات یک خانواده فقط به اعضای آن خانواده مربوط است و در داخل خانواده باید حل شود و خارجی‌ها حق دخالت در این امور را ندارند.
بر اساس اغتشاش اخیر، صدمه‌ها و لطمه‌هایی که به مردم، نظامیان و بسیجیان و اموال عمومی زدید همه اقدامات شما را محکوم می‌کنیم و به شما هشدار می‌دهیم که اگر بار دیگر اختلالی در نظم عمومی ایجاد کنید، محکم‌تر از همیشه در مقابل شما خواهیم ایستاد و سیلی محکم‌تری به شما خواهیم زد و ثابت خواهیم کرد که بودجه‌های هنگفی که اربابان غربیتان برای جنگ روانی در ایران خرج می‌کنند بدون نتیجه بوده و خواهد بود.
بدانید ما مردم پای این نظام و ایران عزیز تا آخرین قطره خونمان می‌ایستیم.
زمستان می‌رود و روسیاهی‌اش می‌ماند به ذغال
نام شما

آدرس ايميل شما

انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1