تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۳۹۸۴۸
یادداشت ارسالی؛

تاملی بر خردمندی و سیاست ورزی «مهدی روشنفکر»

۸۱
۶
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تاملی بر خردمندی و سیاست ورزی «مهدی روشنفکر»
کبنا ؛یادداشت ارسالی؛ حقیقت؛ آینه‌ی شکسته ایست در دستان مردم، که هر کس ادعا می‌کند خود حقیقت است!
علمای علوم سیاسی؛ «سیاست» را هنر استفاده از امکانات و توزیع آمرانه‌ی ارزشها، در اداره‌ی حکومت و «سیاستگذاری» را اتخاذ تدابیر مناسب برای جلوگیری از اتلافِ فرصت‌ها، یعنی؛ سرمایه، منایع انسانی و زمان دانسته‌اند..
خردمندی؛ یک مهارت است که مستلزم آزادی فکر و اندیشه یک فرد است!
از مؤلفه‌های یک سیاستمدارِ با هوش:
۱- بحران شناس باشد ۲- برای حل بحران تدبیر و درایت داشته باشد.
 بررسی سیرِ حضور «مهدی روشنفکر» در کارزارِ سیاسی بویراحمد، کنش‌ها و واکنش‌های ایشان در امورات مختلف سیاسی و اجتماعی محلی و ملی' نشانگرِ خردمندی و سیاست ورزی به موقع (مولفه‌ی زمان) و نهایت استفاده از (شرایط موجود، امکانات) منابعی است، که ایشان را در انجام و اتمامِ تعهدی که با مردم بسته‌اند؛ یاری نموده است!
 «آلفردو پارِه تو» جامعه شناس سیاسی؛ عقیده دارد که اختلال در «گردشِ نخبگان» تبدیل به «انقلاب» خواهد شد!
- جنبشِ «ندای وحدت» که در حال گذار از دوران شکل گیری و تبدیل شدن به یک «جریان» در حوزه‌ی بویر احمد واحد خواهد شد (که البته نیاز به کادر سازی، جاذبه، و تحکیم دارد) برخواسته از تفکرِ سیاسی دکتر مهدی روشنفکر می‌باشد! و همگان در این موضوع شک و تردیدی ندارند..
روشنفکر؛ نمادِ مردمیست که وضعِ موجود را بر نتابیده‌اند و از روزنی به دالانی از امید رسیده‌اند!
واکاوی رفتارهای سیاسی و اجتماعی مهدی روشنفکر از اعلام حضور تا ثبت نام و قبولی در انتخابات روشن و مبتنی بر سیاست ورزی مقبول و متکی بر عدالت، صداقت و جسارت «آن مرد» می‌باشد!
- تمکین به خواسته‌ی مردم و حضور در انتخابات سال ۱۳۹۴، و عدم تمکین در مقابل کسانی که در صدد سیاست بازی ناروا و حذف او بودند!
- ورود مقتدرانه به انتخابات و کسب حدود چهل هزار رأی در اولین حضور که ایشان را «پدیده‌ی انتخابات» نامیدند!
- ارسال اولین پیامک سیاسی و اجتماعی بعد از انتخابات سال ۹۴/ با محتوایِ «وحدتِ حضورتان»؛ مرا به ماندن در کنارتان متعهد کرد" که نوعی خط و نشان کشیدن برای رقبا و ایجاد موجی از شور و شعف در میان هوادارن بود!
- انتخاب‌های هوشمندانه و درک صحیحِ اوضاعِ سیاسیِ جامعه در انتخابات ریاست جمهوری، همراهی و همگامی با سیاسیون مرکز و...
- ارتباط‌های دامنه دار با مردم نجیبِ بویر احمد واحد، و حضور در مناسبت‌ها و صدور اعلامیه‌ها در مناسبت‌ها و مهمتر؛ ولایتمداری و ارتباط با علما و شخصیت‌های برجسته استانی و ملی...
-جسارت و شجاعت در «نه» گفتن به کسانی که خواستارِ عدم حضور مجدد ایشان در صحنه‌ی انتخابات بودند! چرا که ایشان باید به خواسته‌ی به حقِ هواداران و مردمِ خویش احترام می‌گذاشتند!
- عدم بروزِ رفتارهای احساسی و ناپخته در میتینگ‌ها و مصاحبه‌ها و همچنین عدم پاسخگویی به یاوه سرایی‌ها و کُری خوانی‌ها، در تمامیِ روزها و سالهای حضور در انتخابات؛ که از ایشان یک شخصّیتِ ثابت و مقتدر و «کاریزما» ساخته است!
-- حضور با برنامه و منسجم در انتخابات سال ۱۳۹۸ و رقم خوردن یک پیروزی شیرین که منجر به «تجمع تاریخی تل گاه» بزرگ‌ترین جشنِ تاریخ بویراحمد گردید!
-شروع قدرتمندانه و با برنامه قبل از آغاز مجلس یازدهم که مصادف با همه گیری ویروس منحوس کرونا بود، تلاش‌های ماندگار در جهت کاستن از آلام مردم در ایّامِ بیماری...
- رایزنی با مسئولان دولت غیر همسو در جهت رفع مشکلات حوزه‌ی انتخابیه و استان کهگیلویه و بویر احمد، به دور از شعار زدگی و عوامفریبی!
- گماردن تعدادی از نیروها در مناصب مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد و تقریباً تمامی مدیران شهرستان‌های حوزه انتخابیه.
- حضور فعال و تاثیرگذار در چند کمیسیون و فراکسیون تخصصی مجلس (عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش) و ارائه‌ی مسائل و مشکلات از تریبون مجلس.
- تلاش‌های شبانه روزی برای جلب نظر مسئولان ملی و جذب اعتبارات خوب برای شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و استان کهگیلویه و بویراحمد (که در تاریخ بودجه ریزی استان بنا به اظهارات استاندار قبلی بی سابقه بوده است)
- همراهی و همسویی بدون فوت وقت با دولت فعلی و اعلام حمایت از دولت انقلابی و مردمی
- تعیین استاندار بومی در جهتِ رشد دادن به فرزندان نخبه‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد و همدلی و همراهی با دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی..
- ارائه‌ی گزارش جامع و کامل از مسائل و مصائب استان کهگیلویه و بویراحمد به رییس محترم جمهور و هیئت دولت..
- آنچه گفته آمد، حقایقی از حضور و تلاش‌های صادقانه نماینده‌ی فعلی بویراحمد، دنا و مارگون بود و بارها اندیشیده‌ام، چیزی که مهدی روشنفکر را باید متعهدِ به خدمت صادقانه موکلان خویش، نماید «حضور خود جوش مردم» در روز سوم اسفند ۹۸ باشد و ده‌ها هزار انسانی که سر از پا نمی‌شناختند.
امید آنکه همچنان در راه آرمانهای انقلاب و مردم نجیب و صبور استان کهگیلویه و بویراحمد قدم بردارند!
 ---------------------------------
محمود پیروزه/ مهرماه ۱۴۰۰
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج -راهنمایی_ توحید.مهرماه ۱۴۰۰
Iran, Islamic Republic of
بالاتر از همهه اینها که روشنفکر را در سال ۱۴۰۲دیگر پیروز خواهد کرد :
مظلومیت همراه با نحابت ایشلن هست که بعضیها دارند از این سکوت و خویشتنداری ونجابت وحیا ی سیاسی ایشان سو استفاده میکند وبا تخریبهای موبایلی ورسانه ای ومجازی و ودروغین در صددتضعیف یاران ۷۰هزارنفری ایشان هستند و این افراد مغرض ومریض خودخواه وحسود غافل این هستند که:
مکر خدا بالاترین مکرهاست
تابان
United States
اول یک دور حرف زدن یاد گرفت پیروز خواهد شد.
Romania
باید اسم کوچکت را هم مینوشتی بیوگرافی کامل از خودت مینوشتی
این موضوع را پیگیری قضایی می نمایم
نماینده محترم بویراحمد و دنا و مارگون بسیار شجاع ،کاردان با درایت و خستگی ناپذیر هستند از هر لحاظ ستودنیست
از اطلاع رسانی آقای دکتر محمود پیروزه سپاسگزارم
دنا خومی
Iran, Islamic Republic of
مقالات سفارشی
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
هر وقت قافیه بر مهدی روشنفکر تنگ می شود مقالات و نوشته های برخی آدم های خاص هم فوراً منتشر می شود
علی
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم نماینده یک دوره‌ای نباشد( هرچند با عملکردشون تا الان احتمال یک دوره‌ای شدنشون کم نیست)
رضایی
Iran, Islamic Republic of
معلومه خودت اون پیامک بعد انتخابات درش نقش داشتی که نوشتیش!!! روانشناسی سیاسی میگه لذت ببر جناب چطور رو دستت گرفتم. بهره دارم پیش خدا

اگر در پیامک بعد انتخابات نقش داشته اید در پیامک مسخره بعد تایید صلاحیت ۹۴ هم حتما نقش داشته اید جناب!
بد نبود به اون پیامک هم اشاره ای داشته باشید.
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده
آبلمی
Iran, Islamic Republic of
حیف رای که بهش دادیم......شک نکنیدهمین یک دورهست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما/جات بده
رضا
Iran, Islamic Republic of
مشک انست که خودببوید نه انکه عطاربگوید
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت بویراحمد. برادر پیروزه دیروز دکتر هدایت خواه اثبات کرد که حرف اول و آخر را در تعویض مدیران میزند
Iran, Islamic Republic of
مدتهاست که از انتخابات گذشته این شعارها مال دوره انتخابات بود .همه میدانند برد اقای روشنفکر در این دوره ناشی از ارای منطقه ای و قومی و قبیله ای ایشون .و همچنین نبود رقیب در منطقه ی جغرافیایی ایشون بوده.که زمینه را برای برد ایشون مهیا کرد ولی تداوم نمایندگی ایشون بسته به عملکرد ایشون دارد.ایشون در طول چهار سال نمایندگی بایستی کارنامه ارایه بدهند گوش مردم هم از این شعارهای صدمن یه غاز پره
لوداب
Romania
ولا ایشا خوبیت یکیتون با منتظریان و یاران هدایت‌خواه عکس می‌اندازید تو بالای روشنفکر درآمدی عجب دوره و زمونه ای شده
Iran, Islamic Republic of
سیاستمدار باهوش کسی است که صادق باشه با شعارهایی که میده و بر اون اساس اعتماد مردم را به دست میاره عمل کنه.از اصلی ترین شعارهای جناب روشنفکر در ایام انتخابات نفی قوم گرایی و طایفه سالاری بود .خود و قوم و خویش و بستگان خود ندیدن.ایا این امر محقق شده؟ ایا در حوضه های اقتصادی نماینده ما در مجلس توانسته کاری بکند.ایا مردم ار عملکرد نماینده شان راضی هستند قطعا این مولفه ها هستند که سیاستمداری یک نماینده را معلوم میکنند .و گرنه خیلی ها بودند و رفتند و فراموش شدند.ولی اونهایی که خدمات صادقانه انجام دادند هستند یادشان و نامشان بعد از سالها سر زبان است
Iran, Islamic Republic of
میشه در طول این دو سال بفرمایید چند طرح عمرانی کلنگ زنی شده.چند تا روستا گاز کشی شده.چند تا روستا اسفالت شده.اینی که میفرمایید بیشترین بودجه تاریخ استان پس کو چند تا طرح شروع شده.متاسفانه شماها فقط خوب بلدید حرف بزنید مردم خیلی عاقل تر و باهوش تر از این حرفها هستند.به عمل کار براید به سخن دانی نیست
بنگروه
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای پیروزه
شما از چه طایفه ای؟ شما هم از طایفه ندای وحدتی؟ قومیت گرایی و بی صاحبی بویراحمد پاشنه آشیل نماینده بویراحمد است.
تا الان از مدیران هم ایل خود با گرایش چپ استفاده کرد برای پر کردن پستهای مدیریتی در دولت روحانی و الان بعد از ۲ سال ناکارآمدی و افتضاح مدیریتی و تغییرات قومیتی باید با این مدیران وداع و اگر نیرویی با گرایش اصولگرا داشته باشد جایگزین کند. قطعا ناراحتی هایی میان هوادارن رخ خواهد داد.
این مدل نماینده ها دوگانه سوزند با چپ چپند با راست هم راست.یعنی هم از توبره میخواهد بخورد هم از آخور.
لیدرهای چپ هم طایفه خود را چطور چطور راضی میکند.؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جوجه را اخر پاییز میشمارند برادر. بهتر است از عملکرد ایشون در اخر دوره هم لیست کنی.با حلوا حلوا کردن دهن ادم شیرین میشه. عضویت در ابن کمیسیون و اون کمیسیون که افتخار نیست .بقیه نماینده ها هم عضوی از هر کمیسیون بودند
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه بفرمایی اقای روسنفکر عضو فلان کمیسیون هست بفرمایبد اقای روشنفکر تا به حال چه کاری کرده .اقای هدایت خواه بیست و پنج طرح ملی اورده .طرح هایی که بودجه شان از مرکز تامین میشه نه از بودجه استانی .قطعا اگر اقای روسنفکر توانستند حتی حتی یک طرح ملی برای استان در مجلس به تصویب برسونند هر چه شما گفتید درست گفتید.از کبنای عزیز خواهشمندم درج بفرمایند.ممنون
Iran, Islamic Republic of
خواهشا این آقای هدایت خواه چه کاریبرای این مردم کرد مردم بدبخت کرد خدایی آقای روشنفکر بهتر از همه نما ینده ها بود بر اساس تعصب حرف نزنید
Iran, Islamic Republic of
تا ببینیم دوره بعد هم شور و نشاط و اشتیاق هست یا نه؟ اینده معلوم میکنه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای پیروزه دیگه این تیترها دردی را دوا نمیکنه کار تمام است روشنفکر باید بهترین تصمیم که عدم حضور در عرصه انتخابات است را اتخاذکند
رضا
Iran, Islamic Republic of
پست گیرت میاد نمیخاد این همه تعریفش بدی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا تو هم سهمت را گرفتی حق داری دفاع کنی زمانی مربی تربیتی تو مدارس بودی به وجدانت مراجعه کن
واقعیت گرا
Iran, Islamic Republic of
فارغ از ادبیات غنی و تمثیل های جذاب و اثر گذار، از این نویسنده زبردست به دلیل ارائه واقعیت ها نهایت سپاسگزاری بعمل می‌آید.
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
نماینده فعلی، شخصی واقعیت گرا، بسیار زیرک، با موقعیت شناسی بسیار بالاست. تا الآن گام های مفید و موثری در سطح ملی و استانی از خود به جای نهاده که هیچ گاه در اذهان واقع بینان فراموش نخواهد شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
از نقد کنندگان و مخالفان آقای روشنفکر, تقاضا می شود انصاف و خدا را سرلوحه کار خود قرار داده و از غرض ورزی های شخصی پرهیز کنند.
Iran, Islamic Republic of
کی پست وت ایه!؟
Iran, Islamic Republic of
بله ما هم میدانیم سخت دنبال مسئولیتی
اما من مطمئنم اگر خودت هم نماینده مجلس بودی بهتر بود/حرمت و ارزش قلم خیلی بالاتر از گرفتن مسئولیته
خوش نژاد
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این اندیشه والا و بیان رسا و نگارش زیبا
مارگون
Iran, Islamic Republic of
احسن/ حق گویی قلم
سلام
Iran, Islamic Republic of
تعجب ایکنم هرسال بی یک گروهیه و شما هم دنبال پست.آخ سی زمونه
Ali
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینده بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
برای پست چه ها که نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
با کارهایی که روشنفکر فقط برای یه طایفه خاص میکنه بار آخره که رنگ مجلس را میبینه من خودم بهش رای دادم که خیلی هم پشیمونم
احمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی نگاشتی دکتر عزیز
United States
برادر خودتو کشتی بابا پست بهت میده
Iran, Islamic Republic of
یکی خودت و دیگری روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم چهل ساله در این استان دله دزدی میشه به محض ورود اقای روشنفکر همه بیکار کار می خوان سد می خوان وام می خوان
K
Iran, Islamic Republic of
ایشان مخالف قطع و یقین آقای احمدزاده بودن و حتی یک تبریک برای ایشان تنظیم نکردن
اینهمه برای چیست
United States
جهت اطلاع برادر ایشون جاوید معرفی کزده بود درضمن جهت اطلاع استاندار توسط اقای خ از مدیران سابق قم به رییس جمهور معرفی شدند واز یکی سیاسیون استان که با دولت همسوست توسط رییس جمهور موردبررسی گرفت
United States
جهت اطلاع برادر ایشون جاوید معرفی کزده بود درضمن جهت اطلاع استاندار توسط اقای خ از مدیران سابق قم به رییس جمهور معرفی شدند واز یکی سیاسیون استان که با دولت همسوست توسط رییس جمهور موردبررسی گرفت
United States
اینطوری تو میگی مش سیاسیش مشخص نیست
تاراز
Iran, Islamic Republic of
پیروز خان
روشنفکر با واژه ای به نام بویراحمد واحد بیگانه است.
تا الان هر نیرویی که انتصاب کرده از طایفه ی ایشان بوده
( علوم پزشکی_ تامین اجتماعی_ آموزش و پرورش_ هلال احمر_ ثبت اسناد و املاک_ امور عشایر_ اداره کارو...........) و واژه ی بویراحمد فقط تعارف است
Iran, Islamic Republic of
اگه عدالت و سیاس ورزی این هست که از اطراف خودش و اون جریان ، نیرو هایی که حق نیست و فقط بر اساس طایفه گری و منطقه و جریان سیاسی هست؛ در جاهای مختلف منصوب کنه، ...
کرم الله
Iran, Islamic Republic of
ندای ایل
غیر تامرادی
Iran, Islamic Republic of
- ورود مقتدرانه به انتخابات و کسب حدود چهل هزار رأی در اولین حضور که ایشان را «پدیده‌ی انتخابات» نامیدند!!!! اولین دورش نبود .خ.خ.خ.خ.خ چند میگیری تیتر میزنی هم طایفه نماینده محترم. مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید
Iran, Islamic Republic of
پدیده اونیه در کمتر از یک ماه مونده به انتخابات بیاد و ۳۷ هزار رای بیاره و اینجوری محبوب بشه
Iran, Islamic Republic of
چه متن خنده داری، خودت میدونی چی نوشتی چقد بچه گانه و ناشی گری
Iran, Islamic Republic of
آره برو ادارات یه سر بزن ببین طرفدارها/چه بلایی بر سرمردم آوردن ،اینجوری میخواین ادامه بدین !!!!!
Iran, Islamic Republic of
کدوم بودجه را میگی.اقای روشمفکر که میگفت به علت تحریم در وضع نامناسبی قرار داریم.حالا شما میفرمایید بودجه اختصاص یافته در طول تاریخ بی سابقه است.اگر طرح های عمرانی در طول دوران نمایندگی ایشون بیشتر از بقیه دوران بود اون وقت حرف شما درست است.این حرف های پوچ را مردم باور ندارند
Iran, Islamic Republic of
خوب نیست مجیز گویی
لوداب سرافراز
Iran, Islamic Republic of
تودنبال پست ومقامی که این همه تعریف وتمجیدمیکنی.جنابعالی که اینقده تمجیدمیکنی چرابه عموی بزرگوارت حاج صفرپیروزه این حرفارانمیگی.که شب وروزدنبال منتظریان میگرده.درضمن توارایی نداری هرچه صفرپیروزه گفت همونه.
پيروزه
Iran, Islamic Republic of
يعني يه پست مدير كانون كودكان اينقدر مهمه كه قلم..؟؟؟؟
اين مطلب تنفر مردم از روشنفكر را بيشتر ميكند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعامتاسفم اقای پیروزه اینقده خودتوضعیف نکن برای مدیرشدن.هرطورشده به روشنفکرمیگیم یه جایی بهت میده.خخخخ
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
معلوم که مردم از کی متنفرن. همونی که دوازده سال ( سه دور متوالی) دست رد به سینه اش زدن استاد هدایتخواه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر.خدایی ندای وحدت ومشاوران روشنفکریجایی بهش بدیدتاکم تعریف وتمجیدبیه
منصف
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کجاتون سوخته؟ خدا را بشناسید..حق روشنفکر کور تون میکنه
یاسوج/
Iran, Islamic Republic of
نویسنده همیشه حقایق را گفته اند..هیچ چاپلوسی در یاد داشت نیست..
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر مرد عمل هست.. راه و مسیر مشخص است.بسوزید فعلا
مارگون
Iran, Islamic Republic of
این روشنفکر کیه که این همه آدم را آشفته کرده!؟ بنازم به زانوی مردانه ات مرد بزرگ!
"
Iran, Islamic Republic of
خدا شکرت بو..
سی این..🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر منهای رای طایفه ای چه میشود
دردمند
Iran, Islamic Republic of
همونیه که اوایل انتخابات سیاست بویراحمد واحد میده ولی الان فقط از طوایف خاصی استفاده میکنه
ادبیات..
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر میدونی چیه؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو تودیع معارفه استاندار خواب بود,😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😅😂😅😅
شبگرد تنها
Iran, Islamic Republic of
بدون شک ،دکتر روشنفکر یکی لز فعالترین نمایندگان در تاریخ کل مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد هست، و شاید بتوان گفت فعال ترین
در این وادی، متاسفانه سهم خواهی عده ای باعث شده که دیدگاههای مردم در خصوص ایدئولوژی بویراحمد واحد، خیلی زود رنگ ببازد .
چه بسا که نیروهای توانمند به علت عدم داشتن ارتباط شخصی با نماینده و مُسئول دفتر ایشان، باز هم باعث بر هم ریختن ،چیدمان نیروهای توانمند گردیده است.لذا انتظار عاقلانه،عادلانه مردم از جناب روشنفکر،استفاده متعادل از نیروهای بویراحمد واحد هست.در این میان، انتظارات بیشتر از رابطین جناب حاج روشنفکر این هست که بدون در نظر گرفتن منافع شخصی،نسبت به معرفی نیروهای توانمند واحدهای احرایی و حمایت از توان افراد هست.اما همیشه ،در تمام طیفها،گروهها،طوایف افرادی فرصت طلب وجود دارد که صرفا دنبال استفاده از فرصت هستند که اینچنین رفتارهای نابخردانه ،باعث ایجاد ناهنجاریهای ناخوشایندی میگردد که متاسفانه به مای شخص نماینده نگاشته خواهد شد.لذا بهترین راه این هست که اول مسئول دفتر ایشان رو خیلی زود جایگزین و از نیرویی مردمی،با حوصله، حقیقت بین، و وارسته و در صورت امکان از بویراحمد علیا استفاده نماید و دوم اینکه پستهای مدیریتی،معاونین رو بجای اینکه اول از بویراحمد سفلی پیشنهاد بدهد،پیگیری و پرس و جو نماید که آیا واقعا فردی متخصص تر،توانمندتر از بویراحمد علیا وجود ندارد.اینکه مدیریت رو به حوزه سفلی محدود نموده اند،بزرگترین خیانت به توانمندی و زحمات بی وقفه،شبانه روزی شخص حاج روشنفکر هست.لذا جهت پیشرفت شهرستان، باید مدیریت هم با کل حوزه انتخابیه،عادلانه تقسیم گردد.

به امید روزی،که چیزی بنام علیا،سفلی در تاریخ بویراحمد،برای همیشه حذف گردد. تقسیم بندی که بهبهانی ها برای از هم‌پاشیدن بویراحمد واحد توسط کریم خان و هادی خان و بعد از آن و اوج آن در زمان سرتیپ خان و شکراله خان انجام گرفت.به امید روزی که فقط در گویش و محاوره های روزمره،فقط بویراحمد بر زبانها جاری و کلمه تفرقه افکن،بویراحند علیا،بویراحمد سفلی از قابوس لغات حذف گردد.
Iran, Islamic Republic of
تردید نه تامل!
Iran, Islamic Republic of
محمود پیروزه،..
نعمتی
Iran, Islamic Republic of
تنها حرکتش این بود که تمام مدیران رو از طایفه خودش آورده همشون هم عملکردشون ضعیفه.
بویر واحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام متاسفانه کینه وحقارت در نظرهای شما موج میزنه.اگه انسان باید و بویی از ادمی برده باشین.میفهی برای چند طرح ملی بودجه گرفته 217طرح تازه تصویب شده بودجه ی استان 200درصد رشد کرده.برای تمام سدها بودجه اماده کرده اما چرا هنوز شروع نکردن دلیل مدیران بی لیاقت استان هست ک با اومدن استاندار جدید همش کله میشه و جهاد سازندگی نوینی در استان شکل میگیره.
Iran, Islamic Republic of
چند می گیری گریه کنی
چند می گیری می نویسی
چند می نویسی پست بگیری
و چندددددددددد
بویر احمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
انصاف و وجدان حکم میکند که ادم منطقی و با استدلال مطالب را بیان کند لذا به نظر میرسد برخی فقط همت خود را برای تخریب بکار بسته اند من خودم از طرفداران هدایت خواه بودم ولی چرا نمیگویید ایشون در زمان نمایندگی چه که نکرد بروید فقط در دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی ببینید چه کسانی را بکار گرفت و چه کسانی بورس مفتی گرفتند همین بررسی بشه کافیه
ا
Iran, Islamic Republic of
دوره بعد ریزش زیاد خواهی داشت اقای مهدی روشنفکر
لوداب مقتدر
Iran, Islamic Republic of
خوش هم وای تعریفل الکی خجالت ایکشه
سپهر
Iran, Islamic Republic of
بنازم روشنفکر را که جریان تماميت خواهی را متلاشی کرده ای چه کاری کردی دوباره واژه ی بساطت را جمع کن را بکار گیر که به این جماعتي که وقت خود را در مجلس می‌فروختند و یا در مجلس کفن می‌پوشیدند تا وظایف نماینده را با کلاس پرورشی وروضه خوانی اشتباه گرفته باشند یاد دادی دنا و بویراحمد ومارگون نماینده ای قدرتمند و کاربلد نیاز دارد نه به معامله گر....زنده باد ندای وحدت
دنا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نماینده بدی نیست، متاسفانه تعدادی از حامیانش خیلی انحصارطلبند، دست تعداد دیگری را از پشت بستند. اگر روشنفکر بتواند مقابل زیاده خواه ی ها ی حامیانش مقابله کند د ر نتیجه موفقخواهد شد
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
... هیچ وقت نمیتونست دکترا بگیر. هيچي بلد نیست.
تابان
Romania
سلام
درود بر نماینده شجاع،کاردان و خستگی ناپذیر شهرستانهای بویراحمد و دنا
واقعا به داشتن چنین نماینده ای افتخار میکنم
آقای پیروزه عزیز ممنون که مرا اطلاع دادی
اگر کسی بنام من چیزی نوشته مغرض است
حاضرم در برابر کلام الله مجید سوگند یاد نمایم
چنانچه قابل پیگیری باشد شما همکاری نمایید تا پیگیری قضایی نمایم
امیدوارم خداوند افراد مغرضی که دنبال افترا علیه بنده هستند خداوند جوابشون را بده
با تشکر کشواد تابان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چته این‌قدر نگرانی ؟ مدیریت یه مدرسه اینقدر سنگینه که اینقدر برای بقا دست و پا میزنی؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جون خوم پیروزه تو این متن را برا خدا ننوشته ای برای خودت که شاید یه پستی بگیری
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1