تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۲۳۹۵۲
متن ارسالی؛

سخنی با استاندار؛ دهدشت شهردار خوش سابقه می خواهد

۱۰
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سخنی با استاندار؛ دهدشت شهردار خوش سابقه می خواهد
کبنا ؛متن ارسالی؛ عاقبت بعد از کش و قوس‌های بسیار بر سر گزینه‌های شهرداری دهدشت، و حرف و حدیث‌ها درباره معیار انتخاب شورای شهر، جلال داورپناه شهردار شهر دهدشت شد.
این یک حقیقت است که شهر دهدشت در صورت تأیید حکم داورپناه از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای آینده روزهای پرحاشیه‌ای در پیش خواهد داشت.
انتخاب شهردار بر آینده یک شهر در همه ابعاد اثر گذار است، بنابراین اعضای شورا باید قبل از انتخاب شهردار کنکاش کنند که شهردار خوب کیست؛ وباید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟
حسن شهرت و خوش سابقه بودن یکی از اصلی‌ترین معیارهای انتخاب شهردار است که گویا ظاهراً شورای شهر دهدشت از تخلف انتخاباتی جلال داورپناه و سو استفاده از امکانات دولتی بی خبر بودند که دست به این انتخاب چالش برانگیز زدند!
یا شاید حفظ پایگاه طایفه‌ای رأی خود را بر اعتماد مردم ترجیح دادند!
مردم انتظار داشتند کوچک‌ترین تخلف را اعضای شورای شهر بزرگ تلقی کرده و نسبت به آن با قاطعیت عکس‌العمل نشان دهند، دیگر با این انتخاب اعتمادی به مدیریت شهری نداشته و تنها به واکنش قانونی استاندار به حکم شهردار دهدشت امید بسته‌اند.
داورپناه همان دهیار کلایه است که علاوه بر تاکیدها و تذکرات مداوم استاندار و مراجع قضایی به برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی، در روز روشن اقدام به کشیدن سفره ۱۰ هزار نفری و سو استفاده از امکانات دولتی برای عدل هاشمی پور کرد!
در بین بعضی از شهروندان شایعه شده که لابد سفره داری داورپناه یکی از معیارهای انتخابش از سوی شورای شهر بوده است!
استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌داند، لیاقت شهر دهدشت شهرداری خوش سابقه است تا مردم اعتماد و مشارکت فعالی در امور مختلف شهر داشته باشند، لذا چشم امید مردم به واکنش قانونی و قاطع استاندار جهادی به انتخاب شورای شهر دهدشت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مخاطب کبنا
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی ۵ساله مخاطب کبنا هستم با این روند بی رحمانه و مطالب تکراری علیه شهردار جدید دهدشت ما رو نسبت به خودت بدبین نکن..
رضاییان
Iran, Islamic Republic of
کبنا چقد قضیه شلوغ اش کردی
باور کن شانتاژ رسانه ای تیم موحد هست
در باد حرفای الکی شون نخواب و
Iran, Islamic Republic of
شما که دست‌اندرکار این سایت هستی ودنبال احیای شهر دهدشتی اربابت میخواست کسی را شهردار دهدشت کند که نه رشته اش مرتبت با شهرداری بود و نه از حوزه‌ی کاری شهرداری خبری داشت ولی چون در انتخابات از کسی که این سایت داره ازش حمایت میکنه رای داده بود، این آرزو را هم شما وهم اربابت به گور خواهید برد که افراد حلقه به گوش شما شهردار دهدشت شوند. مطمئن باشید اگر حکم آقای داورپناه امضاء نشه کسی شورا کسی دیگه راانتخاب می‌کند .
Iran, Islamic Republic of
باسلام هرکی باشه یه گروهی اعتراض میکنه ترا خدا بگزارید کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت کنه شما که اين متن را نوشتی تو هم کاری بکن برای پیشرفت
Iran, Islamic Republic of
الفاتحححححححه...
جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
تا به ساداتی رسید بحث قومیتگرایی میشه....بعد
از رفتن خادمی و بزرگواری خبری نبود..قومیتگرایی نبود....آقای موحد با رای قاطع ساداتی و طاس احمدی و بهمئی های لیکک پیروز شد...انتصاب ها همه دشمن زیاری و حوزه ثلاثه خبری از قومیت گراییئ نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمشیدی عضو شورای شهر که دم از روشنفکری میزنه ولی یک قومگراست و فکر نکنم به اندازه تاس احمدی ها و ساداتی ها و کلا بویراحمدی ها دغدغه دهدشت رو داشته باشه...یعنی الان که یک مهندس عمران و دانشجوی دکتری با سابقه ی اجرایی درخشان و یک نیروی کاری و جوان شده شهردار انتخاب شایسته نیست؟؟؟فقط میخواین با این هجمه ها و هیاهوهای عرصه رو بر استاندار تنگ کنید..الان اگه کاظمی می شد شهردار قومگرایی نبود و آذریان و جمشیدی راضی بودن همه چی اصولی و تابع قوانین می بود؟و مهم نبود که ایشان و تحصیلات شان ربطی به حوزه شهرداری نداره؟ بد نیست گریزی بزنیم به شهردارهای قبلی جز مهندس تقویان..//
ربانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام..لطفا دست ازتخریب بردارید...همه چیز را سیاسی نکنید .اقای داورپناه لیاقت بالاتر از این را هم وارد.انشاله درعمل خواهید دید.
Iran, Islamic Republic of
شورای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام ما مردم محروم دهدشت از شواری اسلامی شهرستان کهگیلویه تشکر می کنیم یک شهردار بومی انتخاب کرده وبه شهردار جدید تبریک می‌گویم
Iran, Islamic Republic of
چرند نگید خودتون هم لابد پول میگیرید این خبرو بذارید یا هم بنا ب طایفه خبر میذارید ک ب شورا انگ میچسپونید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1