تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۴۰۱۶۷۹
یادداشت|

چند سؤال ساده از آقایان عدل هاشمی، دکتر نظری، لاهوتی و منطقیان

جواد فروغی‌فر
۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چند سؤال ساده از آقایان عدل هاشمی، دکتر نظری، لاهوتی و منطقیان
کبنا ؛متن ارسالی
خبر این بود: «یک پزشک از منطقه‌ی دشت روم بویراحمد و بدون تجربه و سابقه‌ی اجرایی- به مفهوم خاص- فرماندار شهرستان کهگیلویه شدند»
توجیه این بود: «به خاطر اختلافات سران جریان اصلاحات کهگیلویه (آقایان منطقیان و لاهوتی) فرماندار غیربومی انتخاب شد» حال سؤالات این است:
الف: سؤالات از نماینده‌ی محترم کهگیلویه‌ی بزرگ:
جناب هاشمی عزیز! لطفاً بفرمایید چه نقش در انتخاب فرماندار داشتید؟ آیا بسان انتخاب استاندار هیچگونه نقشی نداشتید یا اصلاً اطلاعی از این انتخاب دارید؟ ایشان که دیگر مثل جناب استاندار قبلاً نماینده و یا مسئولی نبوده‌اند که شما در آن حوزه پروژه‌ای اجرا کرده باشید و ادعای دوستی قبلی کنید دلایل و توجیهاتتان را در انتخاب ایشان بفرمایید تا امثال بنده نیز از آن مطلع شویم؟ آیا از بین موکلانتان هیچ شخصی در تراز ایشان نبود که بتوانند مدیریت شهرستان را به آنها سپرد؟ آیا اصلاً توانسته‌اید ارتباطی با نخبگان حوزه‌ی انتخابیه‌تان برقرار کنید تا توانایی آنها را ببینید یا صرفاً جوانان و نخبگان کهگیلویه بزرگ را فقط چند نفر منفعت طلب دور و برتان می‌بینید؟ آیا این شائبه در ذهن امثال من شکل نگرفته که وقتی به خاطر عملکرد ضعیفتان درهای ورودی استانداری به رویتان بسته شده ناچار به دست به دامان معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار شده‌اید و با پذیرش هم صنف و هم محلی ایشان به عنوان فرماندار کهگیلیویه‌ی مظلوم دنبال ایجاد یک راه ورود به استانداری هستید؟ آیا واقفید که ضعف عملکرد و ناتوانی شما نه تنها موجب حذف تقریباً تمامی فرزندان کهگیلویه از مدیریت استانی شد و حالا نوبت به مدیریت شهرستان هم رسیده است؟ ما نگرانیم به خاطر ضعف عملکردتان در انتخابات بعدی از جاهای دیگر در کهگیلیویه نامزد انتخابات بشوند. جناب هاشمی بفرمایید یک پزشک فاقد سابقه و تجربه‌ی اجرایی به مفهم خاص آن و ناآشنا به شهرستان قرار است چه معجزه‌ای بکند که فرزندان کهگیلیویه توان انجامش را ندارند؟
ب: سؤالات از معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار:
جناب دکتر نظری بزرگوار! لطف نموده بفرمایید ملاک و معیارتان برای انتخاب یک پزشک هم صنف و هم ولایتی شما چه بوده است؟ آیا شخصی توانمندتر از ایشان در کهگیلویه وجود نداشت؟ اگر توجیهتان را که بیشتر به یک جوک شبیه بود تا یک توجیه منطقی مبنی بر انتخاب فرماندار از بویراحمد به سبب اختلافات دو شخص معلوم الحال بپذیریم چرا چنین نسخه‌ای را برای بویراحمد نمی‌پیچید و فرماندار را از کهگیلویه انتخاب نمی‌کنید؟ مگر در بویراحمد کم اختلاف بین اصلاح طلبانی چون سید باقر موسوی، محمد بهرامی و نیکبخت و...وجود ندارد، دکتر عزیز! شما به عنوان یک پزشک-البته از نوع سیاسی آن- خوب می دانید نسخه‌ی اشتباه چه عواقب وحشتناکی خواهد داشت که حتی می‌تواند به مرگ بیمار منتهی شود-گرچه کهگیلویه سالهاست که در حالت احتضار قرار دارد! کاش می‌دانستید برای بیماری که به سرطان دچار است قرص ضد آبریزش بینی تجویز نمی‌کنند.
ج: سؤالات از اساتید بزرگوار آقایان منطقیان و لاهوتی:
آقایان عزیز بفرمایید پس از سه دهه حضور بی وقفه در شهرستان کهگیلویه چه اقدام مؤثری انجام داده‌اید؟ بفرمایید کی دقیقاً کی قصد بازنشستگی دارید تا بیشتر این هم جریان اصلاح طلبی هم کل شهرستان از افاضات و تصمیمات نوبرانه شما بیشتر متضرر نشوند و افرادی در رأس قرار بگیرند که دود ناکارآمدی‌شان به چشم همه برود؟ آیا نمی‌بینید به به بهانه اختلافات بچه گانه و زیاده خواهی های شما چه ظلم‌ها بر کهگیلویه نمی‌رود؟ آیا امثال من باید شما را دشمنان اصلاحات و کهگیلویه بنامیم یا افرادی که علیرغم ادعاهایشان به بلوغ فکری نرسیده‌اند؟
ضمن آرزوی توفیق برای فرماندار محترم، آماده پاسخگویی بزرگواران به سؤالات فوق هستیم.
 
--------------------------------
جواد فروغی‌فر-حقوقدان
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آقای سهم. نها من اصلاحات بابا ای استاندا. ن هست
اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هاشمی نماینده محترم لطف میکنید بفرمایید چرا فرماندار. میکنه چرا باید آقای ربانی بشه مسئول بنیاد مسکن لنده لطفا ریشه یابی بفرمایید چرا و سعی کنید نیروی دیگری را جایگزین بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
اصلا.ی وداری صحبت میکنی؟.
حق
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کبنا هم .و وابی ره
کامنتله تموم کله پرته تحویل ایه
ابوذر ده دون کامنت نینم
United States
کجا مدرک گرفتی حقوقدان
جواد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه شیراز با رتبه 4 و رتبه اول دکتری
...
Iran, Islamic Republic of
چرا بد کامنتها رو منتشر میکنی، کامنتها حاوی توهین نیست، بخاطر بی احترامی شما به خوانندگان از نوشتن کامنت خودداری میکنم
Iran, Islamic Republic of
سئوالات خیلی خوبی پرسیدند . تشکر انشاالله جواب بدهند!
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی و پرتلاش و جهادگر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1